Dan juich ik wel even, verdomme zeg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal het zo wel 0-1 worden.
Haha dat verbaast mij niets.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:01 schreef Pascalus het volgende:
PSV speelt kut. Het is wachten op de 0-1 van De Jong.
Als Brenet tijdens de oorlog zo zou verdedigen was Eindhoven allang ingenomen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als die Maher en Brenet een kantoorbaan hadden en zo presteerden dan waren ze allang ontslagen.
quote:
Mijn vriendin weet het ook wel. Niet mijn accountnaam, maar wel dat ik er zit.quote:
Niet je vriendin volblaffen tijdens een analyse van Mario Beenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:03 schreef Pascalus het volgende:
Een vriendin hebben terwijl je ook naar toppers als NEC - Excelsior kunt kijken.![]()
Stijn is het hier mee eens.
Zou dat wel proberen te vermijdenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Mijn vriendin weet het ook wel. Niet mijn accountnaam, maar wel dat ik er zit.
Gelukkig herstelt Brenet zijn fout.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar was bijna de onverdiende goal.
Ik krijg geen stijve van Mario Been hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet je vriendin volblaffen tijdens een analyse van Mario Been
Ja, omdat jij open en bloot hebt toegeven je piemel in je matras te steken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou dat wel proberen te vermijden
Heerenveen ontsnapt daar maar weer, dan zal zo wel de 1-0 vallen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kon erin trouwens, van Lestienn
Wel van Kees Jansma?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik krijg geen stijve van Mario Been hoor.
Zo werkt het niet hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat jij open en bloot hebt toegeven je piemel in je matras te steken.
Hoe dan wel? Leg ns uit.quote:
Dat lijkt mij stugquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat jij open en bloot hebt toegeven je piemel in je matras te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |