Wat een geluk heb jij.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is een van de laatste keren dat ik het via een stream moet doen.
Vanaf volgende week FOX
Is goed Cavaliers.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ECHT WEL, gisteren of eergisteren..
Welkom.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week FOX
Het mocht een keer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week FOX
Dit mag jij vinden. Ik vond hem eerst ook een lul, voordat ik zijn genialiteit inzag.quote:
hopelijk zie je het dan allemaal wat beter en krijg je zo wat meer kijk op het spelletje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week FOX
Mja sorry ik ga haar niet uitlenen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach jij hebt tenminste een vriendin
Maar scoren is de enige manieren om te slopen, dus het klopt wat je zeiquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Je zal nu wel roepen ER STAAT NERGENS SCOREN
Maar dat neem ik voor lief
Dit. Ik heb het wel eens gedaan maar negen van de tien keer is de kwaliteit om te huilen en valt hij er halverwege uit. Dat ligt echt niet aan mijn internet (hoewel ik ziggo heb).quote:
Er staat nergens scoren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Je zal nu wel roepen ER STAAT NERGENS SCOREN
Maar dat neem ik voor lief
Daar heeft het nooit aan gelegenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
hopelijk zie je het dan allemaal wat beter en krijg je zo wat meer kijk op het spelletje.
Hoeft niet per se, hij kan ook panklare meesterlijke assists geven waardoor hij sloopt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar scoren is de enige manieren om te slopen, dus het klopt wat je zei
Ben je écht zo kortzichtig?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar scoren is de enige manieren om te slopen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |