Ik haat Leo. Altijd zo negatief over PSV.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo vindt dat het Friese volkslied moet blijven.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik haat Leo. Altijd zo negatief over PSV.
tis watquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn ze dan weer te laf voor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Als ze nou net als Bilbao dus alleen Friezen/Nederlanders in het elftal dan zou het terecht zijn
die heb ik niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is jullie top 3 fox eredivisie commentatoren?
1. Evertquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leo Driessen en Ron de Rijk zijn van de generatie kutcommentatoren uit de primitieve tijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
jij vindt ze allemaal even goed?quote:
Ron de Rijk (PL vindt dit leuk), Leo Driessen en Theo Reitsmaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Evertquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:45 schreef Doublepain het volgende:
Als ze nou net als Bilbao dus alleen Friezen/Nederlanders in het elftal dan zou het terecht zijn
Ron de Rijk is tegen geweldquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ron de Rijk (PL vindt dit leuk), Leo Driessen en Theo Reitsma
Leo Driessen is wel zo'n droplul.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ron de Rijk (PL vindt dit leuk), Leo Driessen en Theo Reitsma
Ron de Rijk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Evert
2. Mark van Rijswijk
3. Ron de Rijk
De rest is nog erger.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ron de Rijk?
Cavaliers en ik komen vannacht je huis bekogelen met rotte eieren.
Ron de Rijk is tegen allesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ron de Rijk is tegen geweld
Wat best wel jammer is
Siert blijft de bestequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tijd voor El Siert bij Foxsports en Sport1.
Dat is dat figuur die bij Willem II - Feyenoord liep te schreeuwen alsof Toornstra een wereldgoal had gemaakt.quote:
Oh , zal wel weer z,on reclamestem hebben waar de meeste nieuwe commentatoren last van hebbenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is dat figuur die bij Willem II - Feyenoord liep te schreeuwen alsof Toornstra een wereldgoal had gemaakt.
Zelfs in die reclame met het steentje dat tegen de ruit aangaat in slowmotion hebben ze zijn stem eruit gehaald.quote:
Ik heb een hekel aan Vincent Schildkamp, Leo Driessen en Oldenburger. Teeling en de Rijk is me om het even. Reitsma is wel iets beter dan de Rijk denk ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever Michiel Teeling dan Ron de Rijk.
GGMM heeft anders altijd zeer verstandige uitspraken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Volgens GGMM gaat Te Vrede scoren, allemaal even lachen.
Jij bent zo smakeloos als de pestquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Vincent Schildkamp, Leo Driessen en Oldenburger. Teeling en de Rijk is me om het even. Reitsma is wel iets beter dan de Rijk denk ik.
Maar tis allemaal jit eigenlijk
jinxquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Wacht, nu vergeet ik Schildkampquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Vincent Schildkamp, Leo Driessen en Oldenburger. Teeling en de Rijk is me om het even. Reitsma is wel iets beter dan de Rijk denk ik.
Maar tis allemaal jit eigenlijk
Via welk kanaal?quote:
DIT HEB IK NOOIT GEZEGDquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:49 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt Brenet in je verdediging, iedereen kan scoren...zelfs...jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:49 schreef Doublepain het volgende:
mwah van Rijswijk is wel prima, de Jeroen Elshoff van FOXquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:50 schreef Pascalus het volgende:
1. Evert
2. Sierd
De rest is ebola, aids en nog een stuk of 30 andere dodelijke ziektes bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |