abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155524382
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:31 schreef Kyara het volgende:

[..]

*O* drieling *O*
_O-

Welkom suiker :W
Hopelijk is je bezoekje aan de ha voor niks en is t snel raak!

L-E dat is een hele opluchting! Ondanks dat je rammelt als een hysterisch felgekleurd fisherpriceolifantenrammelaartje ( :D ) Het moet wel veilig zijn :*
pi_155524473
Deadly_kiss veel plezier vandaag!
Heb je nog getest of ben je al ongesteld geworden?
pi_155526108
L.E, ik snap je overweging. Hopelijk kunnen ze in t ziekenhuis wat voor je betekenen. :* O+

Ik werd vanochtend zo verdrietig wakker. :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook nog wat leuks. Heer teckel logeerde dit weekend bij mijn schoonmoeder en de kinderen van schoonzus zouden ook langskomen. Lastige is dat vooral de jongste heel erg bang is, ze wil hem wel aaien maar alleen als iemand hem goed vasthoudt. Lopen is eng, ze reageert dan echt panisch. Zaterdag kreeg ik al een foto toegestuurd van schoonmoeder van twee kindjes in de hangmat met heer teckel op schoot. :o Zondag gingen we daarheen om te eten. Zie ik twee kinderen met hond aan de riem door de tuin rennen en met hem rondsjouwen en en.. :o O+
pi_155527495
Superrealistisch, dat hoop ik toch niet! En wat lief, van de teckel! :)

L-E ik herinner me ineens dat je hier "zomaar" kwam vragen of je wel eens een paar dagen over tijd kunt zijn. Gek lijkt me dat, dat je dan hoopt van wel en van niet! Ik snap helemaal dat die wens er is. :*
Je klinkt als een afschuwelijke rammelaar trouwens. Niet echt het houten met waterverf geschilderde type _O-
pi_155527636
Gelukkig kon hij mij vanochtend melden dat hij niet zoveel in die vriendin zag. :)
Al helpt t natuurlijk ook niet echt mee dat haar jongste hem een tijdje terug 'papa' noemde. :') _O-
pi_155529635
L-E, wat fijn dat je ongesteld bent geworden O+ Ik zag je ook voor me als hyperrammelaar, haha :D
pi_155534360
Suiker wat spannend! Succes do bij de ha O+
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:53:12 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155537815
L-E wat lijkt me dat ingewikkeld ;( zouden er nog dingen kunnen veranderen waardoor je wel weer voor een zwangerschap durft te gaan?

Ik ben weer lekker emo door de clomid :') vriend noemde me net niet bij mijn naam maar sprak me aan met clomid :D Hij weet dat ik dan echt niet mezelf ben :@

Om mezelf af te leiden zit ik huwelijksreizen te bekijken O+ Wat best ironisch is want als ik de komende maanden zwanger zou raken dan moeten we ons huwelijk uitstellen _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155537980
Ga je trouwen Majo? O+

Mogelijk heb ik een afwijking in de bloedstolling die eea kan verklaren en die tijdens een zwangerschap te behandelen is met medicatie om zo de risico's te minimaliseren. Donderdag hoor ik of dat zo is, en hoe verder. Als niet, dan heb ik 10% kans op weer een placentaloslating en dat is toch wel enorm veel, vind ik. Grote kans dat we het dan toch niet aan durven hoor, ook al is de wens zo groot.
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:07:44 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155538332
Ja ik ga trouwen, volgend jaar juli O+

Dus donderdag wordt een spannende dag! Ik ga echt zo hard voor je duimen dat er van het eerste sprake is. Ik kan me voorstellen dat je de kans dat het weer gebeurt niet aandurft. Is ook best nog hoog 10 procent -O- hou je ons op de hoogte? :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155538460
Ik duim ook :*
pi_155538501
Suiker, wat leuk om jou hier te zien! Maar wat jammer dat het nog niet wil lukken, succes bij de huisarts.

LE, spannende afspraak donderdag dus.. Ik hoop voor jullie dat jullie wens voor een kindje nogmaals in vervulling mag gaan :* veel succes!
E.
pi_155541331
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:40 schreef ikke_84 het volgende:
Deadly_kiss veel plezier vandaag!
Heb je nog getest of ben je al ongesteld geworden?
Wauw...de allereerste jurk was meteen jackpot *O*
Natuurlijk zat andere gepast maar nope, die eerste is het meteen geworden :D
Hij was ver boven budget maar afgeprijsd...dus jammer maarhelaas moest ik hen direct kopen anders zou ik misgrijpen 8-)

Nog niet ongesteld btw...dt zou volgens planning morgen moeten beginnen :o
pi_155543588
L-E ik duim mee donderdag!

Leuk die bekende namen weer te zien hier :D
En trouwjurken, altijd feelgood ;)
pi_155549366
Hooooooi! :W
Ik haak ook weer eens even aan hier.
Ik had weinig te melden, clomid sloeg weer niet aan en ik was het even helemaal beu. Kuur primolut gehad, ongesteld geworden en vandaag begonnen met clomid 150mg. Hopelijk slaat dit wel aan, maar ik houd m'n hart vast voor de bijwerkingen.

Welkom nieuwe aanwas!
Leuk om namen te zien uit de tijd waarin ik volop lurkte.
Wat balen van je korte LF Suiker, en wat stom dat het nog niet wilt lukken. :{
LE heel veel succes donderdag in het ziekenhuis.
Spanning voor deadly, ik vind de dagen voor NOD altijd zo spannend.

Vandaag een lekker vrij dagje want ik ben jarig! *O*
We vieren het klein, want we wonen in een tijdelijk onderkomen waar we niet zoveel ruimte hebben.
Zou dit het jaar zijn waarin ik zwanger word? Of misschien zelfs het jaar waarin ik moeder word? Ik hoop het zo! O+
pi_155549384
1 dag na NOD, maar nog geen bloed. Al wel wat buikpijn gehad en mijn cyclus van niet op de dag gelijk, dus zegt weinig. Heb geen testen in huis en heb wegens verbouwing genoeg afleiding, dus als ik vrijdag nog niet zou bloeden koop ik pas een test.
Maar niet te hard hopem hoor, ik heb deze cyclus ook geen eisprong bemerkt, dus heb er een hard hoofd in dat dit iets positiefs betekent!
Warempel, een drempel.
pi_155550387
LE veel succes morgen! :*
pi_155550500
Klinkt toch wel spannend Ronderotonde :* Succes met de verbouwing!

L-E, morgen de uitslag, spannend, veel succes!

Fien, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop het ook <3
pi_155554223
M'n kloon toch maar weer in de kast dus :')
Gisteren en vandaag zijn mijn eierstokken gevoelig. Zou het komen omdat er iets gaande is?! Ik hoop het zo <3
  woensdag 26 augustus 2015 @ 12:04:46 #145
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155554422
Toch goed gegokt dus :D Welkom Elamanilo. Ik hoop met je mee.

Deadly en Ronderrotonde, succes met wachten.

Fien, gefeliciteerd met je verjaardag. *O*

LE en Suiker, succes met jullie afspraken.

Ik hoop en duim met jullie allemaal mee. :*
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155554890
Welkom Elamanilo (ik had t niet geraden!) en Suiker! Wat een gezelligheid. Hoop dat jullie snel weer weg zijn! :)

LE, heel veel succes morgen, kan me inleven in de dubbele gevoelens die er nu zijn om een nieuwe zwangerschap.. :*

Ha Fien, gefeliciteerd! :D Dit wordt een spannend jaar voor je!

Cygne, super smelt door jouw teckel-verhaal O+.

Hehe, Majo :') Mevrouw Clomid!

Deadly en RR, spannend!!!! Gaat het regenen?! ZOU HET? :X
pi_155555170
Cygne, wat een knappe man zeg, en zo te lezen een echte lieverd ook! Ik ken je niet goed, maar wat ik van je lees.. Jullie verdienen elkaar *;

Fien, gefeliciteerd! Ik hoop dat de bijwerkingen thuis blijven en vooral: dat dit het jaar wordt waarin je zwanger wordt, mooiste verjaardagswens O+

Enneh, nieuwe oude aanwas, leuk dat het zo druk is hier! Veel succes allemaal, dat het maar snel weer een leeg topic is! *O*

*terug in lurkstand*
pi_155555388
Wat lief van je ono. O+

Ha, Ela! O+ Goed geraden dus. *O*
pi_155556000
Jaaa Ela ik WIST het O+
pi_155556055
<3 Jullie zijn lief! Ik hoop dat we met z'n allen snel Z&G kunnen overnemen!

Fieder :* Hoe is het bij jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')