Fijn! Lunchpauze!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:46 schreef L-E het volgende:
Jullie kunnen een kwartier pauze nemen, want ik word iig na 12-en gebeld
O men dat had ik ook heel ergquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:06 schreef elamanilo het volgende:
En gisteren dacht ik opeens: Wat nou als ik opeens zwanger blijk en een kindje krijg en dat ik dan dat kindje heel lief en leuk vind en N. niet meer?![]()
![]()
Koudwatervrees krijg ik daarvan jongens!
De biologische maandverband deed 't voor me.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:44 schreef MaJo het volgende:
Extravoor hilz d'r pootje!
Ik vraag me trouwens af waarom iedereen ela zo snel doorhad als kloon?het was me wel opgevallen dat ze opeens zo actief meepostte
Yepquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:05 schreef Mariposas het volgende:
[..]
De biologische maandverband deed 't voor me.
Daar heb ik nu niet zo veel meer aanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:46 schreef L-E het volgende:
Jullie kunnen een kwartier pauze nemen, want ik word iig na 12-en gebeld
Yeah, ik gebruikte nachtmaandverbandjes als kraamverband!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:14 schreef Svane het volgende:
Kraamverband wil ik! Geen maandverband!
Maar dat was pas doorslaggevend, daarvoor hadden anderen het al door. En ik ben dus benieuwd waardoor dat dan kwamquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:05 schreef Mariposas het volgende:
[..]
De biologische maandverband deed 't voor me.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:28 schreef Svane het volgende:
Ik had Ela nog aangeraden onder het account Chantal1994 te posten zodat ze niet opviel. Dus EIGEN SCHULD.![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:45 schreef Svane het volgende:
[..]
Nadat ik het je verteld had toen je foutief gegokt had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik denk het ook te wetenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:45 schreef Svane het volgende:
[..]
Nadat ik het je verteld had toen je foutief gegokt had.
Tong80 dacht ze.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:24 schreef Kyara het volgende:
Ik vraag me vooral af wie je dacht dat het was Majo
Ja, ik vind het ook dikke prima dat iedereen het hier weet, maar weet ook dat er bekende meelezers bestaan! Die me misschien ook al doorhebben, maar misschien ook niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:52 schreef L-E het volgende:
Svane jij kan ook wel uit de kast, volgens mij weet iedereen wie je bent
Lekker met jezelf dm'enquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:56 schreef L-E het volgende:
Ik wil ook een kloon, lijkt me zo gezellig
Iemand waarvan ik hoop dat ze heel snel zwanger isquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:24 schreef Kyara het volgende:
Ik vraag me vooral af wie je dacht dat het was Majo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wat een lieve woordenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:53 schreef Cygne het volgende:
Lieve, lieve Ela.Ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. Dat tweede kindje gaat hoe dan ook een ontzettend leuk en lief kindje zijn. Maar dat gaat niks afdoen aan jouw en jullie liefde voor N. Heus niet. Jij bent volgens mij echt een hele lieve en goede moeder ook.
Dat had ik met zandsculptuur. Na een half jaar had ineens iedereen zoiets vanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:55 schreef Svane het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook dikke prima dat iedereen het hier weet, maar weet ook dat er bekende meelezers bestaan! Die me misschien ook al doorhebben, maar misschien ook niet.de kloon was aangemaakt voor heel kort, want wilde na 12 weken wel uit de kast, maar helaas wordt het proces wat langer. En nu ben ik gehecht aan m'n alias.
Ik vind het soms lastig!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat had ik met zandsculptuur. Na een half jaar had ineens iedereen zoiets vanBurdie wie
???
Jawelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:41 schreef Kyara het volgende:
Bestaat er geen biologisch kraamverband eigenlijk?
Ik heb daar een pak van gehad en daarna nachtmaandverband want die hadden ze hier gewoon bij de winkel en hoefde ik niet online te bestellenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:20 schreef Cwen het volgende:
[..]
Jawel
Ook van natracare
Och L-E, wat een lastige uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |