Slechte analyse van je.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was satire. Iedereen weet dat Johannes geen topuser is.
Snap je het nu?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Memphis deze niet mag nemen snappen GGMM en ik dat niet.
Je hebt niet alle posts gelezen. Ik vind je een topmod.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slechte analyse van je.
Trots zijn op iemand omdat hij toevallig uit hetzelfde gebied komt als jijquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:00 schreef opperkleurder het volgende:
Krul en Depay komen beide uit Zuid Holland. Stijn en ik zijn trots.
Als er geen muur had gestaan had die erin gekund.quote:
Zullen we hem slaan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slechte analyse van je.
Welke spelers die er nu staan komen uit de provincie Utrecht?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots zijn op iemand omdat hij toevallig uit hetzelfde gebied komt als jij
Mensen als jij zijn ook vaak racistisch.
Tjah trots zijn, omdat hij uit Den Haag komt zal nog erger zijn, dus laten we blij zijn dat hij het wat breder maakt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots zijn op iemand omdat hij toevallig uit hetzelfde gebied komt als jij
Mensen als jij zijn ook vaak racistisch.
Depay komt uit Moordrecht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah trots zijn, omdat hij uit Den Haag komt zal nog erger zijn, dus laten we blij zijn dat hij het wat breder maakt.
Collocini is wel een typische Utrechtse naam.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke spelers die er nu staan komen uit de provincie Utrecht?
half 4quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Typische 0-0 wedstrijd. Hoe laat moet Robben?
half 4quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
René is sowieso enorm agressief vandaag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor
Beetje volks type wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Collocini is wel een typische Utrechtse naam.
Ik ben topmod en topuser.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt niet alle posts gelezen. Ik vind je een topmod.
Zal wel door zijn slaapgebrek komenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
René is sowieso enorm agressief vandaag.
Niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben topmod en topuser.
Roland en ik zitten al met de broek omlaag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Vind je dat echt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Luiz is zelf al gehandicaptquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Collocini is het gehandicapte broertje van David Luiz
Zitten jullie in dezelfde ruimte?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roland en ik zitten al met de broek omlaag.
zuchtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja Newcastle had een nieuwe Fransman gehaald.
Nouveauchateau
Als ze de Bruyne halen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:07 schreef hafcfan het volgende:
City in Februari al kampioen jongens?
Als De Bruyne en Otamendi komen welquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:07 schreef hafcfan het volgende:
City in Februari al kampioen jongens?
Otamendi is er alquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als De Bruyne en Otamendi komen wel
Jij bent wel een hypocriet.quote:
Hij vindt ook Serero beter dan Guardado.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent wel een hypocriet.
Haten op alles wat met Chelsea te maken heeft en genieten van City.
Had in de eerste helft nog wel een leuk schot, verder behoorlijk onzichtbaar jaquote:
Dat was sarcastisch.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij vindt ook Serero beter dan Guardado.
Nee hoor ik gun City ook niet de tielquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent wel een hypocriet.
Haten op alles wat met Chelsea te maken heeft en genieten van City.
Iemand het gekkenhuis al gebeld?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij vindt ook Serero beter dan Guardado.
Carlitos Sanchezquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:14 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
toch wel een opvallende opstelling
Wijnaldum doet het voorlopig primaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:18 schreef Kopsterk het volgende:
Newcastle gaat er snel achter komen dat Wijnaldum lang geen 20 miljoen waard was.
Nieuwe aanvoerder van Newcastle.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:18 schreef Kopsterk het volgende:
Newcastle gaat er snel achter komen dat Wijnaldum lang geen 20 miljoen waard was.
Ramos wat?quote:
Te idioot voor woorden eigenlijk dat er voor Wijnaldum 20 miljoen is betaaldquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:18 schreef Kopsterk het volgende:
Hahahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul laat toch maar weer zien waarom hij de beste keeper van NL is.
Marktconform.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden eigenlijk dat er voor Wijnaldum 20 miljoen is betaald
Soms zie je ajacieden die dat niet kunnen accepterenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Krul moet gewoon eerste keeper zijn van het Nederlands elftal. Stukken beter dan de rest.
Newcastle heeft dan ook niet bepaald een aanvallende tactiek voor vandaagquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Doet Blind eigenlijk mee bij Manchester? Kijk al de hele wedstrijd maar ben hem nog niet tegengekomen.
Hahahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
Krul moet gewoon eerste keeper zijn van het Nederlands elftal. Stukken beter dan de rest.
Die heeft in de NL competitie net zoveel penalty's gestopt dan de huidige eerste doelman van het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die heeft in de NL competitie net zoveel penalty's gestopt dan de huidige eerste doelman van het Nederlands elftal.
+1 ditquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:23 schreef TweeGrolsch het volgende:
u mad?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jij vindt Serero beter dan Guardadoquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die Cillessen niet de beste keeper van Nederland vinden hebben totaal geen voetbalverstand.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen die Cillessen niet de beste keeper van Nederland vinden hebben totaal geen voetbalverstand.
quote:Op maandag 9 maart 2015 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wijnaldum is een balletjesafwachter als Siem de Jong. Van die waardeloze spelers die niks toevoegen.
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
5 miljoen is al teveel voor een waterdragertje als Strootman.
hahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is dan ook gewoon waarquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij vindt Serero beter dan Guardado
Zielig he? Cavaliers heeft daar ook een handje van.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je deze shit serieus opgeslagen ergens?
Die eerst 2 kwam ik pas tegen, en die laatste zie ik meteen in het eerste Strootman topicquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Heb je deze shit serieus opgeslagen ergens?
Klopt, het heet MyCroft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zielig he? Cavaliers heeft daar ook een handje van.
het opslaan is wel triest ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zielig he? Cavaliers heeft daar ook een handje van.
Neequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:29 schreef Brecht35 het volgende:
Kreeg Piqué geen rood voor wat Rooney nu net deed?
Moet je eens zoeken op Laudrup.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snappen ze dan echt niet dat je zoiets in een minuut kan vinden?
Maar dan de mislukte versiequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe speelt Depay tegen een echte tegenstander?
Nog steeds de nieuwe Ronaldo?
Lion King kleurplaten tekenen op je 21ste is idd erg volwassen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lach soms best hard als ik me besef dat Davy al een jaar of 25 is
Hij speelt heel erg slecht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, meer de nieuwe Denys Oliynykquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk hoe je meteen in de verdediging schietquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lion King kleurplaten tekenen op je 21ste is idd erg volwassen.
Ja dat deed jij idd niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je meteen in de verdediging schiet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens kijken wat MagicQuit gaat doen straks.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Gaal gaat niet in overwinteren in de cl
Jij kunt niet zo goed lezen he?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:27 schreef Kopsterk het volgende:
De keuze van je eerste keeper baseren op het aantal penalties dat hij pakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, ik wil Louis van Gaal weer een speech zien gevenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
United wordt geen kampioen jongens.
Lekker geslacht worden als een varkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eens kijken wat MagicQuit gaat doen straks.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:35 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen staat Bayern binnen de minuutJa dat zei ik net HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:35 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen staat Bayern binnen de minuutDat wordt genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik zeg ook nergens dat ik dat ergens gelezen heb, idioot.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij kunt niet zo goed lezen he?
Ja leuk man.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar ik ben een type die dat hem vergeeft
Absoluut.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Dickie welquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Gaal, Koeman en MagicDick gaan de winter niet halen.
Dat kan ik jullie op 3 papiertjes geven
Verder slapen dan maar weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je voor niks je wekker gezet
Zet Ajax-Jablonec op en je ligt binnen 30 seconden in een comaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verder slapen dan maar weer
Oh, je maakt loze opmerkingen en begint te schelden ter verdediging. Praat je ook in jezelf en begin je te schelden als iemand daar wat van zegt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat ik dat ergens gelezen heb, idioot.
Eerste 10 minuten waren top. Hoe laat schakelde jij in?quote:
u mad?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
KRUL
![]()
Beste keeper van Nederland
Waar heb jij het nou weer allemaal overquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, je maakt loze opmerkingen en begint te schelden ter verdediging. Praat je ook in jezelf en begin je te schelden als iemand daar wat van zegt?
0-1.quote:
Dat je schizofreen lijkt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer allemaal over
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ergens neer heb gezet.quote:
Ik zal voortaan alleen nog maar een mening geven als hij direct iets tegenspreekt wat jij ooit ergens hebt neergezet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ergens neer heb gezet.
Wie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal voortaan alleen nog maar een mening geven als hij direct iets tegenspreekt wat jij ooit ergens hebt neergezet.
Ik snap je post gewoon niet. Wie is "hij" in je post? Ben eens duidelijk René.quote:
*weesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap je post gewoon niet. Wie is "hij" in je post? Ben eens duidelijk René.
Kut voor je. Ik heb wel een vader en moeder.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kut voor je. Ik heb wel een vader en moeder.
Bron?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:57 schreef Belgosome het volgende:
Pogba voor 95 miljoen naar Chelsea
Je kunt net zo goed het verhaal posten dat hij op zeker bij Juve blijft deze zomer. Genoeg keuzes wat dat betreft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:57 schreef Belgosome het volgende:
Pogba voor 95 miljoen naar Chelsea
Heeft Dick hem toch weten te prikkelen van de week.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:21 schreef napoleonfour het volgende:
Als een duiveltje uit een doosje is daar toch weer die dekselse Defoe.
ass. van lens was wel heerlijk maar die looplijn van defoe was ook goed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Heeft Dick hem toch weten te prikkelen van de week.
Ze spelen gelijk beter, wat een invloed heb jij toch.quote:
Dat hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze spelen gelijk beter, wat een invloed heb jij toch.
Niet eens bij benadering.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
John O'Shea
Die is toch wel 42 inmiddels?
En toch duurt het nog wel even voordat hij 35 is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die baggerde al wat aan bij United toen Stijn nog niet geboren was.
twitter:premierleague twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 17:39:55GOAL West Ham 2-4 Bournemouth (80 mins). Wilson has his hat-trick! He converts from the spot after Jenkinson was sent off #WHUBOU reageer retweet
En daarna alweer Mahrez.quote:
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:40 schreef napoleonfour het volgende:
West Ham United 2 - 4 AFC Bournemouth
pingel
Callum Wilson
Eerste hattrick in BPL dit seizoen @stijn?
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:40 schreef napoleonfour het volgende:
West Ham United 2 - 4 AFC Bournemouth
pingel
Callum Wilson
Eerste hattrick in BPL dit seizoen @stijn?
Ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:57 schreef Blistering het volgende:
Maar ff serieus, waar kan je nu samenvattingen zien van de andere wedstrijden? Vorig seizoen had je altijd een nabeschouwing op kanaal 2 en lieten ze de andere wedstrijden zien als samenvatting.
Nu doen ze dat volgens mij niet meerOf iig niet op een kanaal die voor mij als Fox International abohouder toegankelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |