abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156423508
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef jodelahity het volgende:
omdat seks lekker is
Wrijf het er maar lekker in ;(
pi_156440542
Het blijft me wel verbazen dat weinigen hier openlijk voor uitkomen, of er zijn echt zo weinig maagden van mijn leeftijd.
pi_156442330
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 00:23 schreef syndroom het volgende:
Het blijft me wel verbazen dat weinigen hier openlijk voor uitkomen, of er zijn echt zo weinig maagden van mijn leeftijd.
Dat laatste...
pi_156442554
quote:
Waarom zou je er überhaupt openlijk voor uit moeten komen? Is privé.
pi_156442639
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 08:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Waarom zou je er überhaupt openlijk voor uit moeten komen? Is privé.
Geen zorgen, SLM: je bent anoniem. Je mag er best voor uitkomen dat je nog maagd bent.

(Of niet: je moet wel je FOK! reputatie hoog houden :D )
pi_156442653
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:34 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Geen zorgen, SLM: je bent anoniem. Je mag er best voor uitkomen dat je nog maagd bent.

(Of niet: je moet wel je FOK! reputatie hoog houden :D )
:') In het echt bedoel ik. Tegenover collega's enzo.
pi_156442689
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 08:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

:') In het echt bedoel ik. Tegenover collega's enzo.
Je kunt ook collega's en vrienden treffen die open zijn over hun seksleven. Als jij dat niet bent, dan val je door de mand. Snel wat 'ervaring' opdoen op het SEX-forum dus.
pi_156443003
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 07:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat laatste...
Ongeveer 10% van de bevolking in Nederland zijn op hun 24ste nog maagd. Dat valt dus ook wel mee.
pi_156444106
quote:
Hallo. :W
Stiekem zijn we met velen maar het is inderdaad niet iets om openlijk over te praten. :)
pi_156444467
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ongeveer 10% van de bevolking in Nederland zijn op hun 24ste nog maagd. Dat valt dus ook wel mee.
En die 10% zijn bijna alleen mannen, wat inhoudt dat ongeveer 20% van de mannelijke 24+ nog maagd is.
pi_156446241
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 11:00 schreef Dikkekletser het volgende:

[..]

En die 10% zijn bijna alleen mannen, wat inhoudt dat ongeveer 20% van de mannelijke 24+ nog maagd is.
Onzin. Zie https://www.volksgezondhe(...)geslachtsgemeenschap

[ Bericht 0% gewijzigd door Mathemaat op 28-09-2015 12:40:44 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_156449363
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daar zitten dus ook mentaal gehandicapte tussen en andere gevallen die niet in staat zijn om seksueel actief te zijn. Als normale gezonde mens ben je dus echt een uitzondering. Ben zelf 22 en merk dat ik 1 van de uitzonderingen ben in mijn leefmilieu. Mijn grootste drempel is mijn onervarenheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door Belgosome op 28-09-2015 15:35:21 ]
  maandag 28 september 2015 @ 15:37:58 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156449798
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:15 schreef Belgosome het volgende:
Mijn grootste drempel is mijn onervarenheid
Maar dan werk je je dus enorm tegen, vicieuze cirkel enzo, want onervarenheid behoud je zolang je niets doet.. en je doet niets omdat je onervarne bent..
pi_156449977
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:15 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Daar zitten dus ook mentaal gehandicapte tussen en andere gevallen die niet in staat zijn om seksueel actief te zijn. Als normale gezonde mens ben je dus echt een uitzondering. Ben zelf 22 en merk dat ik 1 van de uitzonderingen ben in mijn leefmilieu. Mijn grootste drempel is mijn onervarenheid.
Hoer bezoeken en je probleem is opgelost.
pi_156452985
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 15:45 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Hoer bezoeken en je probleem is opgelost.
Ik denk dat de meeste mannen hun 25e wel als een soort grens zien. Waardoor zij op hun 24e genoegen nemen met een fatsig wijf of een hoertje.
pi_156454247
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:35 schreef 6sr het volgende:

[..]

Hallo. :W
Stiekem zijn we met velen maar het is inderdaad niet iets om openlijk over te praten. :)
Boeit mij eigenlijk niet veel,
Ik zwaai naar dieren.
pi_156457801
Het is niet vreemd, behalve als je het zelf vindt. Dan straal je het uit ook.

Uiterlijk is geen excuus, humor en zelfverzekerdheid is vaak genoeg. Of oprechte interesse, zonder gelijk te bedenken of iemand een "potentieeltje" is. Dat stoot enorm af.

En anders werkt altijd de wet van de grote getallen nog. ^O^

Gras groeit niet harder als je er aan trekt. Ooit lach je hierom. :7
pi_156482699
Tja. Ooit lach je er om.
Of je wacht al zo lang op het moment dat je er om kunt lachen, dat je dat niet meer afwacht.

Als je niet gewenst bent, dan ben je niet gewenst. Ik begrijp verstandelijk dat jij niet weet wat dat écht betekent. Neem ik je dat kwalijk? Neen. Een blinde kan je ook niet uitleggen wat kleuren zijn.
pi_156484441
Het mag dan t.o.v. anderen wel vreemd zijn, volg je eigen pad. Als je er zwaar aan tilt niet aan de verwachting te kunnen voldoen zoals de rest, hoe zit dat dan op andere vlakken? Ben er ook nog niet aan toegekomen en dat heeft meerdere redenen. Wat niet is, kan nog komen. Ik ga het niet afdwingen (als in: ONS/hoeren bezoeken) om er dan maar vanaf te zijn. Neuh, heb het liever in een relatie/liefde. En bij gebrek aan een relatie atm geen seks, /care. Ik haal er mijn schouders over op. Ben daar nogal nuchter in, tis maar net hoe zwaar je eraan tilt.Want wat je niet hebt kun je niet missen. Pas als je weet hoe het voelt ga je er meer naar verlangen lijkt me. Eerst mijn eigen leven op orde, dan is er plaats voor iemand anders om een relatie mee aan te gaan die verder gaat dan puur vriendschappelijk. En dan komt de seks vanzelf als bonus. Zo kijk ik er tegen aan iig :)
mag het weten
pi_156484662
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:27 schreef Sturmic het volgende:
Tja. Ooit lach je er om.
Of je wacht al zo lang op het moment dat je er om kunt lachen, dat je dat niet meer afwacht.

Als je niet gewenst bent, dan ben je niet gewenst. Ik begrijp verstandelijk dat jij niet weet wat dat écht betekent. Neem ik je dat kwalijk? Neen. Een blinde kan je ook niet uitleggen wat kleuren zijn.
Nee, daar heb je gelijk in. Ik weet niet hoe het voelt om niet gewenst te zijn. Maar ben dan ook van mening dat die twee niet hand in hand gaan (maagd zijn en ongewenstheid). Wederom gemakkelijk vanaf de zijlijn.
Als jij je zo voelt hoop ik dat je goede hulp in je omgeving hebt en het gevoel weet om te buigen. ^O^
pi_156485214
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
Eerst mijn eigen leven op orde, dan is er plaats voor iemand anders om een relatie mee aan te gaan die verder gaat dan puur vriendschappelijk. En dan komt de seks vanzelf als bonus. Zo kijk ik er tegen aan iig :)
Heb je wel eens overwogen dat er een kans bestaat dat als het nu niet gaat, je er straks achter komt dat (wanneer je de rest van je leven zodanig op orde hebt dat je er zelf tevreden over bent) het toch echt daaraan niet heeft gelegen? Maar dat jij als persoon, als mens, tekort schiet? Niet jouw prestaties, niet je talenten, niet je karakter of je afkomst of je diploma's of je auto maken dat je menselijk bent.

Dat al die externe dingen (baan/huis/auto/carriere/opleiding, whatever floats your boat) jou niet tot een acceptabel mens maken? Maar dat jij dat ongrijpbare concept van het "mens-zijn" niet beheerst, niet gaat bereiken? Je kunt jezelf dan niet meer in de illusie laten geloven van "het komt wel als ik de rest op orde heb".

Voor 99% van de bevolking is het hebben/ervaren van genegenheid, seks, ja, zelfs liefde een soort basisbehoefte. Het is zo elementair verweven met het mens-zijn, en voor velen tegelijkertijd zó vanzelfsprekend dat het vreemd is als je dat nog nooit hebt mogen ervaren. Zeker als je substantieel ouder bent dan de norm. Onthecht van de menselijke natuur. Onthecht en kennelijk ongewenst.

Is dat afwijkend? Ja.

Is dat vreemd? Ja.

Is dat erg? Geen idee. Ik lees geen berusting in jouw tekst, maar wel een soort geloof, een vage hoop op een goede uitkomst. Ik duim voor je.

[ Bericht 20% gewijzigd door Sturmic op 29-09-2015 22:42:09 ]
pi_156485553
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:19 schreef Jopie78 het volgende:
Nee, daar heb je gelijk in. Ik weet niet hoe het voelt om niet gewenst te zijn. Maar ben dan ook van mening dat die twee niet hand in hand gaan (maagd zijn en ongewenstheid). Wederom gemakkelijk vanaf de zijlijn.
Nee, die twee zijn ook niet onlosmakelijk en kruislings verbonden. Je kunt maagd zijn, zonder ongewenst te zijn. Maar als je geen maagd wilt zijn, en het wel bent, dan ben je per definitie ongewenst. Daar kunnen allerlei excuses voor verzonnen worden ("druk met mijn leven op orde krijgen", "gewoon geen zin in", "alle mannen/vrouwen zijn onbetrouwbaar"), maar dat feit staat.

Waardeer wel je eerlijke reactie!
pi_156485841
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Nee, die twee zijn ook niet onlosmakelijk en kruislings verbonden. Je kunt maagd zijn, zonder ongewenst te zijn. Maar als je geen maagd wilt zijn, en het wel bent, dan ben je per definitie ongewenst. Daar kunnen allerlei excuses voor verzonnen worden ("druk met mijn leven op orde krijgen", "gewoon geen zin in", "alle mannen/vrouwen zijn onbetrouwbaar"), maar dat feit staat.

Waardeer wel je eerlijke reactie!
Als jij het zo ervaart is het zo, daar ga ik niets tegen in brengen. Denk alleen dat als je dat gevoel toelaat, of het niet verandert, dat de kans op ontmaagding vanuit liefde niet groter wordt.
Je zal hoop moeten houden, en ja, daar horen nou eenmaal excuses bij om het dragelijk te maken.

Laat het je niet definiëren. Ook jij bent gewenst. Maar het begint wel met houden van jezelf, met al je tekorten.

Ik wens je veel sex en genegenheid toe! :7
pi_156486014
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:31 schreef Sturmic het volgende:
Heb je wel eens overwogen dat er een kans bestaat dat als het nu niet gaat, je er straks achter komt dat (wanneer je de rest van je leven zodanig op orde hebt dat je er zelf tevreden over bent) het toch echt daaraan niet heeft gelegen? Maar dat jij als persoon, als mens, tekort schiet? Niet jouw prestaties, niet je talenten, niet je karakter of je afkomst of je diploma's of je auto maken dat je menselijk bent.

Dat al die externe dingen (baan/huis/auto/carriere/opleiding, whatever floats your boat) jou niet tot een acceptabel mens maken? Maar dat jij dat ongrijpbare concept van het "mens-zijn" niet beheerst, niet gaat bereiken? Je kunt jezelf dan niet meer in de illusie laten geloven van "het komt wel als ik de rest op orde heb".
Zo dacht ik er vroeger (tot ~2 jaar geleden) echt over.
Het komt wel als ik het huis uit ben. -> nope
Het komt wel als ik mijn rijbewijs en een mooie auto heb. -> nope
Het komt wel als ik een leuke baan heb. -> nope
Het komt wel als ik meer ga sporten en daar meer zelfvertrouwen door krijg. -> nope
Het komt wel als ik elke week ga stappen. -> nope
Het komt wel als ik mijn vriendenkring uitbreid. -> nope

Ik ben er inmiddels wel achter dat dat allemaal geen ene moer uitmaakt. Als je nou eenmaal een oninteressante persoonlijkheid/uitstraling hebt, verlegen/introvert of gewoon niet erg goed met vrouwen om kunt gaan komt het er gewoon niet van. En die dingen zijn helaas wat lastiger te veranderen dan het halen van een diploma of rijbewijs.
pi_156486282
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:48 schreef 6sr het volgende:

*knip

Ik ben er inmiddels wel achter dat dat allemaal geen ene moer uitmaakt. Als je nou eenmaal een oninteressante persoonlijkheid/uitstraling hebt, verlegen/introvert of gewoon niet erg goed met vrouwen om kunt gaan komt het er gewoon niet van. En die dingen zijn helaas wat lastiger te veranderen dan het halen van een diploma of rijbewijs.
En wat heb je gedaan om dat op te vijzelen? Als je een leuke baan hebt, sport en elke week stapt, heb je toch wel een leuk verhaal?

Lukt het je wel om een "normaal" gesprek te houden met een vrouw?
pi_156486645
quote:
Heb je wel eens overwogen dat er een kans bestaat dat als het nu niet gaat, je er straks achter komt dat het toch echt daaraan niet heeft gelegen? Maar dat jij als persoon, als mens, tekort schiet?

Dat al die externe dingen jou niet tot een acceptabel mens maken? Maar dat jij dat ongrijpbare concept van het "mens-zijn" niet beheerst, niet gaat bereiken? Je kunt jezelf dan niet meer in de illusie laten geloven van "het komt wel als ik de rest op orde heb".
Tekortschiet in wat? Mens zijn? Dat zijn nogal grote woorden. Alsof je zonder seks te hebben gehad geen menselijk bestaan kan beheersen.

quote:
Voor 99% van de bevolking is het hebben/ervaren van genegenheid, seks, ja, zelfs liefde een soort basisbehoefte. Het is zo elementair verweven met het mens-zijn, en voor velen tegelijkertijd zó vanzelfsprekend dat het vreemd is als je dat nog nooit hebt mogen ervaren. Zeker als je substantieel ouder bent dan de norm. Onthecht van de menselijke natuur. Onthecht en kennelijk ongewenst.
Natuurlijk heb ik en velen anderen met mij (maagd of reeds ontmaagd, doet er niet toe) die behoefte wel. En ja, het is inderdaad vreemd als je het ivm leeftijdsgenoten nog niet hebt mogen ervaren. Eens. Maar om dan weer met grote woorden te komen dat je dan onthecht bent van de menselijke natuur en dus person non grata? Eh.. sorry, dat vind ik nogal van de hak op de tak gaan. Ik heb wel aan dates gedaan, ben verliefd geweest etc etc Maar bij mijn eerste 'relatie in wording' zo je wilt werd dat in het datestadium al afgekapt door de ander. En ik heb bij mijn tweede 'relatie in wording' het zelf afgekapt omdat ik mij niet seksueel aangetrokken voelde tot de ander. Prima als goede vrienden, mais c'est ça.

En oh: je kunt voor anderen niet bepalen in hoeverre ze zichzelf nog een illusie kunnen voorhouden of niet. Dat is namelijk aan de persoon zelf. Ik voel me niet ongewenst, onthecht van de natuur :') maar gewoon op achterstand tov leeftijdsgenoten. Ja, dus wat dan nog? Das een feit, klopt. Maar mag ik daar op mijn eigen manier mee omgaan dan een dictaat van iemand anders te volgen? Bedankt!

quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:54 schreef Jopie78 het volgende:
Ik kan prima normaal slap ouwehoeren met vrouwen van mijn leeftijd, normale gesprekken zijn eenvoudig te voeren. Waarom? Er wordt niks achter gezocht, er staat niks op het spel. Pas als je meer wilt dan puur vriendschap krijgt de verlegenheid de overhand zodat mijn persoonlijkheid minder goed over komt. Mensen die mij langer kennen weten wel wie ik echt ben, want dat voelt vertrouwd. Bij dates voelt het nooit vanaf het begin vertrouwd. En toch blijf ik aanklooien, tis mijn leven. Ik bepaal zelf hoe ik die invul en vervul. En daarbij kan ik dat moreel in de grond stampen van anderen omdat je hoegenaamd ongewenst en onthecht van de natuur bent missen als een boer met kiespijn. Rara waarom het toch zo'n onderwerp is waarbij mensen weinig trek hebben om toe te geven maagd te zijn. Ik zou het niet weten hoor :*
mag het weten
pi_156486896
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:06 schreef Joosie200 het volgende:

*knip

Ik kan prima normaal slap ouwehoeren met vrouwen van mijn leeftijd, normale gesprekken zijn eenvoudig te voeren. Waarom? Er wordt niks achter gezocht, er staat niks op het spel. Pas als je meer wilt dan puur vriendschap krijgt de verlegenheid de overhand zodat mijn persoonlijkheid minder goed over komt. Mensen die mij langer kennen weten wel wie ik echt ben, want dat voelt vertrouwd. Bij dates voelt het nooit vanaf het begin vertrouwd. En toch blijf ik aanklooien, tis mijn leven. Ik bepaal zelf hoe ik die invul en vervul. En daarbij kan ik dat moreel in de grond stampen van anderen omdat je hoegenaamd ongewenst en onthecht van de natuur bent missen als een boer met kiespijn. Rara waarom het toch zo'n onderwerp is waarbij mensen weinig trek hebben om toe te geven maagd te zijn. Ik zou het niet weten hoor :*
Denk dat je er gezond in zit. ^O^
pi_156486967
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:54 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

En wat heb je gedaan om dat op te vijzelen? Als je een leuke baan hebt, sport en elke week stapt, heb je toch wel een leuk verhaal?
Ik heb eigenlijk nooit iets te vertellen waarvan ik denk dat het iemand iets interesseert.

quote:
Als ik ze al ken of een specifieke vraag heb: redelijk. Verder spreek ik nooit vrouwen.
pi_156487056
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:16 schreef 6sr het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nooit iets te vertellen waarvan ik denk dat het iemand iets interesseert.

[..]

Als ik ze al ken of een specifieke vraag heb: redelijk. Verder spreek ik nooit vrouwen.
Heb je wel vrienden die je daar in kunnen helpen tijdens het uitgaan? En als je zelf niets te vertellen hebt, kun je altijd nog vragen gaan stellen en daarop reageren. Net alsof je met een jongen zou praten.

Kom je wel vaak onder de mensen, of ook wat mensenschuw geworden?
pi_156487106
Overigens had ik allang de kans om niet langer maagd te zijn. Maar zoals ik al zei: ik voel die noodzaak niet om er koste wat kost vanaf te zijn. Als ik die tweede relatie-in-wording liet verworden tot een relatie had het gekund. Maar dan zou ik mezelf voor de gek houden, maak je de ander niet gelukkig mee en wat win je ermee? Dat je niet langer maagd bent. Woohoo :')
mag het weten
pi_156488107
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:48 schreef 6sr het volgende:

[..]

Zo dacht ik er vroeger (tot ~2 jaar geleden) echt over.
Het komt wel als ik het huis uit ben. -> nope
Het komt wel als ik mijn rijbewijs en een mooie auto heb. -> nope
Het komt wel als ik een leuke baan heb. -> nope
Het komt wel als ik meer ga sporten en daar meer zelfvertrouwen door krijg. -> nope
Het komt wel als ik elke week ga stappen. -> nope
Het komt wel als ik mijn vriendenkring uitbreid. -> nope
Tekenend dit wel. De eerste 3 zijn afgestreept, ik ben nu begonnen met sporten en de laatste twee punten stonden ook nog op de planning. Je raadt het al: vooralsnog nul verandering. :')
pi_156488550
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:52 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Tekenend dit wel. De eerste 3 zijn afgestreept, ik ben nu begonnen met sporten en de laatste twee punten stonden ook nog op de planning. Je raadt het al: vooralsnog nul verandering. :')
Dan komt het vast nog wel, maar niet binnen nu en 2 minuten bij wijze van spreken.
pi_156488720
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dan komt het vast nog wel, maar niet binnen nu en 2 minuten bij wijze van spreken.
Als het komt, op zeker dat het binnen 2 minuten is. :+
pi_156489328
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:16 schreef 6sr het volgende:

[..]

[..]

Had je misschien al gezegd maar hoe oud ben je?
Ik zwaai naar dieren.
pi_156489515
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
Het mag dan t.o.v. anderen wel vreemd zijn, volg je eigen pad. Als je er zwaar aan tilt niet aan de verwachting te kunnen voldoen zoals de rest, hoe zit dat dan op andere vlakken? Ben er ook nog niet aan toegekomen en dat heeft meerdere redenen. Wat niet is, kan nog komen. Ik ga het niet afdwingen (als in: ONS/hoeren bezoeken) om er dan maar vanaf te zijn. Neuh, heb het liever in een relatie/liefde. En bij gebrek aan een relatie atm geen seks, /care. Ik haal er mijn schouders over op. Ben daar nogal nuchter in, tis maar net hoe zwaar je eraan tilt.Want wat je niet hebt kun je niet missen. Pas als je weet hoe het voelt ga je er meer naar verlangen lijkt me. Eerst mijn eigen leven op orde, dan is er plaats voor iemand anders om een relatie mee aan te gaan die verder gaat dan puur vriendschappelijk. En dan komt de seks vanzelf als bonus. Zo kijk ik er tegen aan iig :)
Maar jij bent een uitzondering van een uitzondering.
pi_156491050
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2015 23:20 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Heb je wel vrienden die je daar in kunnen helpen tijdens het uitgaan?
Met wat?

quote:
Kom je wel vaak onder de mensen, of ook wat mensenschuw geworden?
Ik voel mij juist wel op mijn gemak op drukke plekken, dus ik kom regelmatig in een discotheek, kroeg, sportschool, trein etc
pi_156491055
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 00:48 schreef Geerd het volgende:

[..]

Had je misschien al gezegd maar hoe oud ben je?
28
pi_156491461
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:27 schreef Sturmic het volgende:
Een blinde kan je ook niet uitleggen wat kleuren zijn.
Ik heb dit weleens eerder gepost. Letterlijk. Ik weet dat deze manier van denken hier niet op prijs gesteld wordt. Het is te negatief en dat wordt niet geaccepteerd. Op dit forum moet je positief zijn. Op dit forum is het leven is wat je er zelf van maakt. Maar je begrijpt me. Jij durft de realiteit onder ogen te komen. Je bent gegroet, tovenaar in opleiding.

Stand-upcomedy is grappig omdat het waar is. Stand-upcomedy is een ruimte waar je kan zeggen wat in de publieke sfeer niet geaccepteerd wordt. Kijk en leer.
pi_156492853
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 08:05 schreef 6sr het volgende:

[..]

Met wat?

[..]

Ik voel mij juist wel op mijn gemak op drukke plekken, dus ik kom regelmatig in een discotheek, kroeg, sportschool, trein etc
Met het voeren van een gesprek met een vrouw. Of om je feedback te geven over leuke verhalen/interessante anekdote's die je verteld.
Je vrienden vinden je toch ook leuk/gezellig, waarom zou een vrouw dat dan niet vinden. Mits je over die schaamte/gene-drempel heen komt.
pi_156514016
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 08:05 schreef 6sr het volgende:

[..]

28
Ik ook,
Ik zwaai naar dieren.
pi_156533589
Vast niet gericht op maagdelijkheid, maar toch:
pi_156536362
quote:
Tekortschiet in wat? Mens zijn? Dat zijn nogal grote woorden. Alsof je zonder seks te hebben gehad geen menselijk bestaan kan beheersen.
Allereerst: begrijp mij niet verkeerd... ik bedoel nergens dat dit jou 100% zeker gaat gebeuren, noch gun ik je dat. Ik wil je enkel doorheen mijn gedachtenconstruct nemen omdat ik (en kennelijk 6sr) ook zo dacht. Voor ons is die troost slechts een zelfopgelegde illusie gebleken. Ik hoop dat het niet op jou van toepassing gaat zijn, maar die kans bestaat wel degelijk. Evolutionair én biologisch gezien is voortplanting toch wel erg belangrijk. Natuurlijk, zelftranscendentie en spirituele ontplooiing zijn nastrevenswaardige doelen, maar enige menselijke connectie is daarvoor wel vereist. Seks an sich maakt je niet tot mens, dat ben ik met je eens. Maar het gebrek daaraan, door een fundamentele onmogelijkheid tot echte connecties, dát maakt je tot een suboptimaal mens. Grote woorden? Nee, een technisch functionerend, waarnemend en denkend wezen, maar zonder ontwaakte ziel.

quote:
Natuurlijk heb ik en velen anderen met mij (maagd of reeds ontmaagd, doet er niet toe) die behoefte wel. En ja, het is inderdaad vreemd als je het ivm leeftijdsgenoten nog niet hebt mogen ervaren. Eens. Maar om dan weer met grote woorden te komen dat je dan onthecht bent van de menselijke natuur en dus person non grata? Eh.. sorry, dat vind ik nogal van de hak op de tak gaan. [...]
Die ontmaagding is slechts een symptoom. Seks an sich mis ik niet. Het lijkt mij leuk om eens te (mogen) ervaren, maar het is louter een uiting van genegenheid, de wens van een ander om bij jou te zijn. Of dat nou is uit liefde, uit nieuwsgierigheid, uit begeerte... dat maakt eigenlijk niet uit. Er is iemand die zich tot jou aangetrokken voelt. Als kennelijk niemand jou zo ziet zitten... welke conclusie verbindt jij daar dan aan? Altijd "de verkeerde tijd, de verkeerde plek, de verkeerde persoon"? Ja hoor, dat kan. Als je 15 bent. Maar dat je in die 10 jaar daarna altijd op precies de verkeerde tijd, de verkeerde plek en met de verkeerde persoon was? Neen, dat gaat er bij mij niet in. Wie is de gemene deler in al die interacties? Precies. Jij.

En nee, de"jij" in deze idee gaat niet op zeker over jou, Joosie200 ;) ).

quote:
[...] Bij dates voelt het nooit vanaf het begin vertrouwd. En toch blijf ik aanklooien, tis mijn leven. Ik bepaal zelf hoe ik die invul en vervul. En daarbij kan ik dat moreel in de grond stampen van anderen omdat je hoegenaamd ongewenst en onthecht van de natuur bent missen als een boer met kiespijn. Rara waarom het toch zo'n onderwerp is waarbij mensen weinig trek hebben om toe te geven maagd te zijn. Ik zou het niet weten hoor
Wederom: ik bedoel niet dat jou situatie zich per definitie zo gaat ontvouwen. En moreel de grond instampen? Dat is geenszins de bedoeling. En als ik poog jou moreel de grond in te stampen, wat zegt dat dan over gasten als 6sr, Drieklank en mijzelf? De lichthartigheid waarmee je er nu instaat kán over een paar jaar echter wel eens verdwijnen. Ik hoop oprecht dat het voor jou niet zover komt!
pi_156536816
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 08:43 schreef Drieklank het volgende:
Ik heb dit weleens eerder gepost. Letterlijk. Ik weet dat deze manier van denken hier niet op prijs gesteld wordt. Het is te negatief en dat wordt niet geaccepteerd. Op dit forum moet je positief zijn. Op dit forum is het leven is wat je er zelf van maakt. Maar je begrijpt me. Jij durft de realiteit onder ogen te komen. Je bent gegroet, tovenaar in opleiding.
Misschien heb ik het dan wel onbewust van jou gestolen :P
Aardig stukje van CK.

Ik denk niet graag in termen van positief en negatief. Kijk liever naar de feiten en bouw daar een beeld bij op. Heb echt een leuk leven vind ik zelf. Leuke baan, drukke hobby's en verveel mij eigenlijk nooit. Kennelijk hoort een partner daar niet bij. Nou, soit, dan niet. Had ik het liever anders gezien? Ja, dat denk ik wel. Schiet ik er iets mee op om vakjes af te kruisen en dan maar hopen op het beste? Nee, dus bekijk het maar, ik doe de dingen die ik leuk vind. Time is precious.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 23:41:44 #294
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_156537813
Ik was maagd tot mijn 24'ste of 25'ste.. Ik trof een meid (onder invloed) die zin had in meer.. Ik was maagd en had ook sterk het gevoel dat het hoog tijd werd! Uiteindelijk (met mijn onervarenheid) laten merken dat ik haar wel leuk vond.. Na vele uren geduldig wachten (lees: drinken.. roken..) mocht ik er uiteindelijk op..

Ervaring was wel ok, niet wat ik ervan verwacht had.. Was ook niet verliefd op die meid, eigenlijk dus vergelijkbaar met een betaalde dame.. Dat laatste sindsdien ook een enkele keer gedaan, en kan het oudere maagden alleen maar aanraden.. Je moet gewoon even over die drempel heen.

Wil je wachten op jou ware? Geen probleem, succes! Misschien tref je die deze week, misschien nooit.. Ik heb nooit spijt gehad van mijn keuze, het heeft me juist geholpen om wat makkelijker te worden in de omgang met vrouwen. Een prostituee is overigens wel iets anders; je hebt meestal te maken met wat tijdsdruk, maar eenmaal buiten (zelfs al was de ervaring niet zo geweldig!!) sta je in ieder geval enkele dagen sterker in je schoenen dan ervoor.. Bovendien kost het minder als een avondje zuipen in de stad.
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 01:17:06 #295
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_156539875
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:41 schreef Druppelss het volgende:
Ik was maagd tot mijn 24'ste of 25'ste.. Ik trof een meid (onder invloed) die zin had in meer.. Ik was maagd en had ook sterk het gevoel dat het hoog tijd werd! Uiteindelijk (met mijn onervarenheid) laten merken dat ik haar wel leuk vond.. Na vele uren geduldig wachten (lees: drinken.. roken..) mocht ik er uiteindelijk op..

Ervaring was wel ok, niet wat ik ervan verwacht had.. Was ook niet verliefd op die meid, eigenlijk dus vergelijkbaar met een betaalde dame.. Dat laatste sindsdien ook een enkele keer gedaan, en kan het oudere maagden alleen maar aanraden.. Je moet gewoon even over die drempel heen.

Wil je wachten op jou ware? Geen probleem, succes! Misschien tref je die deze week, misschien nooit.. Ik heb nooit spijt gehad van mijn keuze, het heeft me juist geholpen om wat makkelijker te worden in de omgang met vrouwen. Een prostituee is overigens wel iets anders; je hebt meestal te maken met wat tijdsdruk, maar eenmaal buiten (zelfs al was de ervaring niet zo geweldig!!) sta je in ieder geval enkele dagen sterker in je schoenen dan ervoor.. Bovendien kost het minder als een avondje zuipen in de stad.
Meh, beetje afhankelijk van je reden om ontmaagd te willen worden, ik zou niet iedere maagd per definitie aanraden om naar de hoeren te gaan
pi_156540026
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 23:41 schreef Druppelss het volgende:

Hoe moet ik dat zien? Op de bank 3 x stoten klaar?
Of ben je ook nog ff afgedaald naar de grotten etc/
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:28:53 #297
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_156601307
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:42 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Eerder heb je het er wel over dat meisjes je het wel mogen gunnen, ik bedoel dat dat een rare gedachte is en als je dat wel prima vindt, lijkt me de stap naar een 'veilige prostituee' als een ontknaapservice, niet zo ver van elkaar afstaan.

Drieklank, ik bedoel het inderdaad niet als oplossing van het probleem, maar als reactie mbt het gunnen dat eerder werd genoemd.

Verder begrijp ik absoluut dat er een leegte is en dat jullie het er lastig mee hebben. Gaat het vaak ook om basaal contact met vrouwen, of kan je prima praten met iemand van je eigen leeftijd?
De eerste keer stelt niet veel voor. Dat weten de meiden ook. Dus ik vind dat zij dit ts wel moeten kunnen gunnen. Ook uit liefdadigheid. Want nogmaals , zoveel stelt het niet voor. Dus wat is dan het probleem ?
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:33:51 #298
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_156601469
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Gray het volgende:
Vast niet gericht op maagdelijkheid, maar toch:
[ afbeelding ]
Erg zweverig. Je kunt zoiets alleen een ander beleren als je zelf voorbij dat punt van eerste ervaring bent. Alleen dan heb je dat vertrouwen. Vertrouwen is wat je leert door te doen. Dmv successen. Ervoor leef je min of meer in een angst.
pi_156643390
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:28 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

De eerste keer stelt niet veel voor. Dat weten de meiden ook. Dus ik vind dat zij dit ts wel moeten kunnen gunnen. Ook uit liefdadigheid. Want nogmaals , zoveel stelt het niet voor. Dus wat is dan het probleem ?
Dit is echt een kansloze houding imo. 99% van meisjes/vrouwen zal dit niet doen en je zal als jongen die meelij-seks ook niet moeten willen.
pi_156643486
Mijn punt is ook, waarom zij zo moeilijk moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')