abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156423508
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef jodelahity het volgende:
omdat seks lekker is
Wrijf het er maar lekker in ;(
pi_156440542
Het blijft me wel verbazen dat weinigen hier openlijk voor uitkomen, of er zijn echt zo weinig maagden van mijn leeftijd.
pi_156442330
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 00:23 schreef syndroom het volgende:
Het blijft me wel verbazen dat weinigen hier openlijk voor uitkomen, of er zijn echt zo weinig maagden van mijn leeftijd.
Dat laatste...
pi_156442554
quote:
Waarom zou je er überhaupt openlijk voor uit moeten komen? Is privé.
pi_156442639
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 08:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Waarom zou je er überhaupt openlijk voor uit moeten komen? Is privé.
Geen zorgen, SLM: je bent anoniem. Je mag er best voor uitkomen dat je nog maagd bent.

(Of niet: je moet wel je FOK! reputatie hoog houden :D )
pi_156442653
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 08:34 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Geen zorgen, SLM: je bent anoniem. Je mag er best voor uitkomen dat je nog maagd bent.

(Of niet: je moet wel je FOK! reputatie hoog houden :D )
:') In het echt bedoel ik. Tegenover collega's enzo.
pi_156442689
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 08:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

:') In het echt bedoel ik. Tegenover collega's enzo.
Je kunt ook collega's en vrienden treffen die open zijn over hun seksleven. Als jij dat niet bent, dan val je door de mand. Snel wat 'ervaring' opdoen op het SEX-forum dus.
pi_156443003
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 07:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat laatste...
Ongeveer 10% van de bevolking in Nederland zijn op hun 24ste nog maagd. Dat valt dus ook wel mee.
pi_156444106
quote:
Hallo. :W
Stiekem zijn we met velen maar het is inderdaad niet iets om openlijk over te praten. :)
pi_156444467
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ongeveer 10% van de bevolking in Nederland zijn op hun 24ste nog maagd. Dat valt dus ook wel mee.
En die 10% zijn bijna alleen mannen, wat inhoudt dat ongeveer 20% van de mannelijke 24+ nog maagd is.
pi_156446241
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 11:00 schreef Dikkekletser het volgende:

[..]

En die 10% zijn bijna alleen mannen, wat inhoudt dat ongeveer 20% van de mannelijke 24+ nog maagd is.
Onzin. Zie https://www.volksgezondhe(...)geslachtsgemeenschap

[ Bericht 0% gewijzigd door Mathemaat op 28-09-2015 12:40:44 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_156449363
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 09:19 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Daar zitten dus ook mentaal gehandicapte tussen en andere gevallen die niet in staat zijn om seksueel actief te zijn. Als normale gezonde mens ben je dus echt een uitzondering. Ben zelf 22 en merk dat ik 1 van de uitzonderingen ben in mijn leefmilieu. Mijn grootste drempel is mijn onervarenheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door Belgosome op 28-09-2015 15:35:21 ]
  maandag 28 september 2015 @ 15:37:58 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156449798
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:15 schreef Belgosome het volgende:
Mijn grootste drempel is mijn onervarenheid
Maar dan werk je je dus enorm tegen, vicieuze cirkel enzo, want onervarenheid behoud je zolang je niets doet.. en je doet niets omdat je onervarne bent..
pi_156449977
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 15:15 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Daar zitten dus ook mentaal gehandicapte tussen en andere gevallen die niet in staat zijn om seksueel actief te zijn. Als normale gezonde mens ben je dus echt een uitzondering. Ben zelf 22 en merk dat ik 1 van de uitzonderingen ben in mijn leefmilieu. Mijn grootste drempel is mijn onervarenheid.
Hoer bezoeken en je probleem is opgelost.
pi_156452985
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 15:45 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Hoer bezoeken en je probleem is opgelost.
Ik denk dat de meeste mannen hun 25e wel als een soort grens zien. Waardoor zij op hun 24e genoegen nemen met een fatsig wijf of een hoertje.
pi_156454247
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 10:35 schreef 6sr het volgende:

[..]

Hallo. :W
Stiekem zijn we met velen maar het is inderdaad niet iets om openlijk over te praten. :)
Boeit mij eigenlijk niet veel,
Ik zwaai naar dieren.
pi_156457801
Het is niet vreemd, behalve als je het zelf vindt. Dan straal je het uit ook.

Uiterlijk is geen excuus, humor en zelfverzekerdheid is vaak genoeg. Of oprechte interesse, zonder gelijk te bedenken of iemand een "potentieeltje" is. Dat stoot enorm af.

En anders werkt altijd de wet van de grote getallen nog. ^O^

Gras groeit niet harder als je er aan trekt. Ooit lach je hierom. :7
pi_156482699
Tja. Ooit lach je er om.
Of je wacht al zo lang op het moment dat je er om kunt lachen, dat je dat niet meer afwacht.

Als je niet gewenst bent, dan ben je niet gewenst. Ik begrijp verstandelijk dat jij niet weet wat dat écht betekent. Neem ik je dat kwalijk? Neen. Een blinde kan je ook niet uitleggen wat kleuren zijn.
pi_156484441
Het mag dan t.o.v. anderen wel vreemd zijn, volg je eigen pad. Als je er zwaar aan tilt niet aan de verwachting te kunnen voldoen zoals de rest, hoe zit dat dan op andere vlakken? Ben er ook nog niet aan toegekomen en dat heeft meerdere redenen. Wat niet is, kan nog komen. Ik ga het niet afdwingen (als in: ONS/hoeren bezoeken) om er dan maar vanaf te zijn. Neuh, heb het liever in een relatie/liefde. En bij gebrek aan een relatie atm geen seks, /care. Ik haal er mijn schouders over op. Ben daar nogal nuchter in, tis maar net hoe zwaar je eraan tilt.Want wat je niet hebt kun je niet missen. Pas als je weet hoe het voelt ga je er meer naar verlangen lijkt me. Eerst mijn eigen leven op orde, dan is er plaats voor iemand anders om een relatie mee aan te gaan die verder gaat dan puur vriendschappelijk. En dan komt de seks vanzelf als bonus. Zo kijk ik er tegen aan iig :)
mag het weten
pi_156484662
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:27 schreef Sturmic het volgende:
Tja. Ooit lach je er om.
Of je wacht al zo lang op het moment dat je er om kunt lachen, dat je dat niet meer afwacht.

Als je niet gewenst bent, dan ben je niet gewenst. Ik begrijp verstandelijk dat jij niet weet wat dat écht betekent. Neem ik je dat kwalijk? Neen. Een blinde kan je ook niet uitleggen wat kleuren zijn.
Nee, daar heb je gelijk in. Ik weet niet hoe het voelt om niet gewenst te zijn. Maar ben dan ook van mening dat die twee niet hand in hand gaan (maagd zijn en ongewenstheid). Wederom gemakkelijk vanaf de zijlijn.
Als jij je zo voelt hoop ik dat je goede hulp in je omgeving hebt en het gevoel weet om te buigen. ^O^
pi_156485214
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:14 schreef Joosie200 het volgende:
Eerst mijn eigen leven op orde, dan is er plaats voor iemand anders om een relatie mee aan te gaan die verder gaat dan puur vriendschappelijk. En dan komt de seks vanzelf als bonus. Zo kijk ik er tegen aan iig :)
Heb je wel eens overwogen dat er een kans bestaat dat als het nu niet gaat, je er straks achter komt dat (wanneer je de rest van je leven zodanig op orde hebt dat je er zelf tevreden over bent) het toch echt daaraan niet heeft gelegen? Maar dat jij als persoon, als mens, tekort schiet? Niet jouw prestaties, niet je talenten, niet je karakter of je afkomst of je diploma's of je auto maken dat je menselijk bent.

Dat al die externe dingen (baan/huis/auto/carriere/opleiding, whatever floats your boat) jou niet tot een acceptabel mens maken? Maar dat jij dat ongrijpbare concept van het "mens-zijn" niet beheerst, niet gaat bereiken? Je kunt jezelf dan niet meer in de illusie laten geloven van "het komt wel als ik de rest op orde heb".

Voor 99% van de bevolking is het hebben/ervaren van genegenheid, seks, ja, zelfs liefde een soort basisbehoefte. Het is zo elementair verweven met het mens-zijn, en voor velen tegelijkertijd zó vanzelfsprekend dat het vreemd is als je dat nog nooit hebt mogen ervaren. Zeker als je substantieel ouder bent dan de norm. Onthecht van de menselijke natuur. Onthecht en kennelijk ongewenst.

Is dat afwijkend? Ja.

Is dat vreemd? Ja.

Is dat erg? Geen idee. Ik lees geen berusting in jouw tekst, maar wel een soort geloof, een vage hoop op een goede uitkomst. Ik duim voor je.

[ Bericht 20% gewijzigd door Sturmic op 29-09-2015 22:42:09 ]
pi_156485553
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:19 schreef Jopie78 het volgende:
Nee, daar heb je gelijk in. Ik weet niet hoe het voelt om niet gewenst te zijn. Maar ben dan ook van mening dat die twee niet hand in hand gaan (maagd zijn en ongewenstheid). Wederom gemakkelijk vanaf de zijlijn.
Nee, die twee zijn ook niet onlosmakelijk en kruislings verbonden. Je kunt maagd zijn, zonder ongewenst te zijn. Maar als je geen maagd wilt zijn, en het wel bent, dan ben je per definitie ongewenst. Daar kunnen allerlei excuses voor verzonnen worden ("druk met mijn leven op orde krijgen", "gewoon geen zin in", "alle mannen/vrouwen zijn onbetrouwbaar"), maar dat feit staat.

Waardeer wel je eerlijke reactie!
pi_156485841
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:37 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Nee, die twee zijn ook niet onlosmakelijk en kruislings verbonden. Je kunt maagd zijn, zonder ongewenst te zijn. Maar als je geen maagd wilt zijn, en het wel bent, dan ben je per definitie ongewenst. Daar kunnen allerlei excuses voor verzonnen worden ("druk met mijn leven op orde krijgen", "gewoon geen zin in", "alle mannen/vrouwen zijn onbetrouwbaar"), maar dat feit staat.

Waardeer wel je eerlijke reactie!
Als jij het zo ervaart is het zo, daar ga ik niets tegen in brengen. Denk alleen dat als je dat gevoel toelaat, of het niet verandert, dat de kans op ontmaagding vanuit liefde niet groter wordt.
Je zal hoop moeten houden, en ja, daar horen nou eenmaal excuses bij om het dragelijk te maken.

Laat het je niet definiëren. Ook jij bent gewenst. Maar het begint wel met houden van jezelf, met al je tekorten.

Ik wens je veel sex en genegenheid toe! :7
pi_156486014
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:31 schreef Sturmic het volgende:
Heb je wel eens overwogen dat er een kans bestaat dat als het nu niet gaat, je er straks achter komt dat (wanneer je de rest van je leven zodanig op orde hebt dat je er zelf tevreden over bent) het toch echt daaraan niet heeft gelegen? Maar dat jij als persoon, als mens, tekort schiet? Niet jouw prestaties, niet je talenten, niet je karakter of je afkomst of je diploma's of je auto maken dat je menselijk bent.

Dat al die externe dingen (baan/huis/auto/carriere/opleiding, whatever floats your boat) jou niet tot een acceptabel mens maken? Maar dat jij dat ongrijpbare concept van het "mens-zijn" niet beheerst, niet gaat bereiken? Je kunt jezelf dan niet meer in de illusie laten geloven van "het komt wel als ik de rest op orde heb".
Zo dacht ik er vroeger (tot ~2 jaar geleden) echt over.
Het komt wel als ik het huis uit ben. -> nope
Het komt wel als ik mijn rijbewijs en een mooie auto heb. -> nope
Het komt wel als ik een leuke baan heb. -> nope
Het komt wel als ik meer ga sporten en daar meer zelfvertrouwen door krijg. -> nope
Het komt wel als ik elke week ga stappen. -> nope
Het komt wel als ik mijn vriendenkring uitbreid. -> nope

Ik ben er inmiddels wel achter dat dat allemaal geen ene moer uitmaakt. Als je nou eenmaal een oninteressante persoonlijkheid/uitstraling hebt, verlegen/introvert of gewoon niet erg goed met vrouwen om kunt gaan komt het er gewoon niet van. En die dingen zijn helaas wat lastiger te veranderen dan het halen van een diploma of rijbewijs.
pi_156486282
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 22:48 schreef 6sr het volgende:

*knip

Ik ben er inmiddels wel achter dat dat allemaal geen ene moer uitmaakt. Als je nou eenmaal een oninteressante persoonlijkheid/uitstraling hebt, verlegen/introvert of gewoon niet erg goed met vrouwen om kunt gaan komt het er gewoon niet van. En die dingen zijn helaas wat lastiger te veranderen dan het halen van een diploma of rijbewijs.
En wat heb je gedaan om dat op te vijzelen? Als je een leuke baan hebt, sport en elke week stapt, heb je toch wel een leuk verhaal?

Lukt het je wel om een "normaal" gesprek te houden met een vrouw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')