abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155567321
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:29 schreef McG33 het volgende:
Ook maar is reageren
Ben ook 25 zelfs nog nooit gezoend.
Heb nu zoiets van laat maar ga der geen speciale moeite voor doen.
Ligt gewoon aan je kuthouding.
pi_155567457
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:20 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Er zullen ook vrouwen zijn die niet drinken, alleen niet veel en je moet ze op andere locaties opzoeken. Misschien kan het internet helpen.
Er zijn in groten getale subculturen waar geen alcohol gedronken worden.
Iemand die standaard stelt dat ie niet van feestje houdt vind ik toch wel een buitenbeentje. Je hebt feestjes in alle soorten en maten...
pi_155567540
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Iemand die standaard stelt dat ie niet van feestje houdt vind ik toch wel een buitenbeentje. Je hebt feestjes in alle soorten en maten...
Gewoon straight edge life. :)
pi_155567852
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Gewoon straight edge life. :)
Ik denk het; zij zegt het. Ik stel voor dat je eens naar een hardcore feest gaat (de gitaarvariant).
pi_155567973
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik denk het; zij zegt het. Ik stel voor dat je eens naar een hardcore feest gaat (de gitaarvariant).
Misschien niet de meest voor de hand liggende keuze als je ontmaagd wil worden.
pi_155568023
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Maar wel om te zien hoe mensen los kunnen gaan zonder alcohol of drugs.
pi_155568032
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zitten vaak wel vrouwen tussen die graag willen. Moet je er wel een beetje bij passen natuurlijk.
pi_155568215
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:32 schreef artelligence het volgende:

[..]

Zitten vaak wel vrouwen tussen die graag willen. Moet je er wel een beetje bij passen natuurlijk.
Je moet wel open staan voor meisjes die op minderjarige leeftijd al helemaal onder de tatoeages zitten en een stem kunnen opzetten alsof ze twee paar testikels hebben. Maar daar staan wel hele knappe tussen. Heel knap en een beetje gek, best leuke combinatie. :9
pi_155574772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:14 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ligt gewoon aan je kuthouding.
Ok. ^O^
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:13:24 #110
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_155575035
quote:

[..]

Sommigen hebben eenmaal geen behoefte om te zuipen en/of te feesten, maar overgrote meerderheid wel
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:34:11 #111
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155575840
quote:
2s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 19:32 schreef artelligence het volgende:

[..]

Oh? Nooit geweten, toch maar eens naar zo'n feest gaan dan
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155576454
quote:

[..]

Zoals feestmaaltijden... Je bent gewoon geen mens, als je niet van eten houdt :9~
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_155578612
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:13 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Sommigen hebben eenmaal geen behoefte om te zuipen en/of te feesten, maar overgrote meerderheid wel
Voor saaie mensen heb je nog altijd kringfeesten. Maar kom op als je geen enkele zin hebt in feesten dan heb je of geen behoefte aan sociale bezigheden/contacten in het algemeen of een of ander stoornis.
pi_155578697
Met de narcistische, antisociale en discriminerende houding van vrouwen tegenwoordig is dat helemaal niet vreemd. Ga maar gewoon lekker naar een prostituee. Prostituees zijn oneindig veel socialer dan "gewone" vrouwen ooit zullen zijn. Als die maagd- en relatie onzin is de seks niet waard, joh.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_155578821
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Met de narcistische, antisociale en discriminerende houding van vrouwen tegenwoordig is dat helemaal niet vreemd. Ga maar gewoon lekker naar een prostituee. Prostituees zijn oneindig veel socialer dan "gewone" vrouwen ooit zullen zijn. Als die maagd- en relatie onzin is de seks niet waard, joh.
Gewoon een vrouwtje nemen dat onder je stand is.
pi_155578925
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:04 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Gewoon een vrouwtje nemen dat onder je stand is.
Er zijn geen garanties.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 27 augustus 2015 @ 01:56:31 #117
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155580537
quote:
Prostituees krijgen er voor betaald.

Een verkoopster doet ook spontaan tegen je als in de winkel bent.

Dus ik snap niet helemaal hoe je kan zeggen dat prostituees veel socialer zijn.
Als ze niet aan het werk zijn, laten ze je vermoedelijk ook links liggen als de rest van de vrouwelijke populatie dat schijnbaar ook doet.

Je hebt nogal een raar beeld van vrouwen wat wordt gevormd door je eigen tekortkomingen ipv de realiteit.

Door de uitspraak die je doet ben je meer zelf de narcistische, antisociale en discriminerende in dit verhaal.

Er zijn overigens ook niet leuke vrouwen, daar niet van.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 01:59:10 #118
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155580554
dubbel
pi_155580609
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 01:56 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Prostituees krijgen er voor betaald.

Een verkoopster doet ook spontaan tegen je als in de winkel bent.

Dus ik snap niet helemaal hoe je kan zeggen dat prostituees veel socialer zijn.
Als ze niet aan het werk zijn, laten ze je vermoedelijk ook links liggen als de rest van de vrouwelijke populatie dat schijnbaar ook doet.

Je hebt nogal een raar beeld van vrouwen wat wordt gevormd door je eigen tekortkomingen ipv de realiteit.

Door de uitspraak die je doet ben je meer zelf de narcistische, antisociale en discriminerende in dit verhaal.

Er zijn overigens ook niet leuke vrouwen, daar niet van.
Het maakt niet uit dat ze er voor betaald krijgen. Het gaat niet om de achterliggende motivatie. Het gaat puur om hun gedrag. Het gaat erom dat ze het wel kunnen, ook al is het maar voor de tijd waar je ze voor betaald.
Je kunt lekker met je vingertje naar mij gaan wijzen, maar de psychiatrie zegt heel wat anders over mij.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 02:08:36 #120
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155580623
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het maakt niet uit dat ze er voor betaald krijgen. Het gaat niet om de achterliggende motivatie. Het gaat puur om hun gedrag. Het gaat erom dat ze het wel kunnen, ook al is het maar voor de tijd waar je ze voor betaald.
Je kunt lekker met je vingertje naar mij gaan wijzen, maar de psychiatrie zegt heel wat anders over mij.
Ah ja, de psychiatrie.. Ik snap het al.
pi_155580646
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:08 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ah ja, de psychiatrie.. Ik snap het al.
Nee je snapt het nog steeds niet. De psychiatrie zegt niet dat er iets mis is met iemand. Stoornissen zijn geen ziektes, geen mislukkingen, geen fouten, etc.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 02:15:42 #122
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155580665
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:11 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee je snapt het nog steeds niet. De psychiatrie zegt niet dat er iets mis is met iemand. Stoornissen zijn geen ziektes, geen mislukkingen, geen fouten, etc.
Ik bedoel, ik vind het niet verwonderlijk dat je bekend bent met psychiatrie als je dat soort uitspraken doet.

Als er overigens niets mis met je is, heb je ook geen psychische hulp nodig, maar dat lijkt me voor zich spreken.
pi_155580672
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:15 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ik bedoel, ik vind het niet verwonderlijk dat je bekend bent met psychiatrie als je dat soort uitspraken doet.

Als er overigens niets mis met je is, heb je ook geen psychische hulp nodig, maar dat lijkt me voor zich spreken.
Je hebt het fout. Dat is niet hoe het werkt. Ik heb problemen, maar ik ben niet echt gek.
pi_155580683
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:17 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je hebt het fout. Dat is niet hoe het werkt. Ik heb problemen, maar ik ben niet echt gek.
Die prostituee die jij zo adoreert loopt na haar lieve en sociaal-opbeurende gedrag over je te zeiken tegen haar collega's en denkt aan haar problemen als je klaarkomt in haar. Dat je het weet.

Beetje overdreven, maar wat jij zegt is de grootst mogelijke onzin.
Naar veuren!<br />Hup Feijenoord!<br />Naar veuren!<br />Geef die bal een loei!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 02:21:38 #125
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155580694
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:17 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Er kan toch ook wat mis met je zijn zonder dat je gek hoeft te zijn. Of is gekte het enige wat mis kan zijn met een mens?
pi_155580718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:19 schreef vanzandvlietplein het volgende:

[..]

Die prostituee die jij zo adoreert loopt na haar lieve en sociaal-opbeurende gedrag over je te zeiken tegen haar collega's en denkt aan haar problemen als je klaarkomt in haar. Dat je het weet.

Beetje overdreven, maar wat jij zegt is de grootst mogelijke onzin.
Ze mogen gerust over me zeiken en aan haar problemen denken. Daar heb ik geen moeite mee.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:21 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Er kan toch ook wat mis met je zijn zonder dat je gek hoeft te zijn. Of is gekte het enige wat mis kan zijn met een mens?
Dat je een stoornis hebt betekent niet automatisch dat er iets mis met je is. Het betekent dat er iets verkeerd gaat tussen de patiënt en de buitenwereld, maar het ligt niet aan de patiënt zolang die patiënt geen gevaar vormt voor de buitenwereld.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 02:28:19 #127
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155580735
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:26 schreef Comp_Lex het volgende:

Dat je een stoornis hebt betekent niet automatisch dat er iets mis met je is. Het betekent dat er iets verkeerd gaat tussen de patiënt en de buitenwereld, maar het ligt niet aan de patiënt zolang die patiënt geen gevaar vormt voor de buitenwereld.
Ehh juist ja.

Het ligt niet aan de patiënt, maar het ligt aan de vrouwen begrijp ik dus?
pi_155580762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:28 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ehh juist ja.

Het ligt niet aan de patiënt, maar het ligt aan de vrouwen begrijp ik dus?
Als je "vrouwen" vervangt door "omgeving", dan zit je op één lijn met de psychologie en psychiatrie. Zelfs als het op dit moment wel aan de patiënt zou liggen, dan is er in het verleden alsnog iets misgegaan, zoals met de opvoeding enzo.
pi_155580799
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als je "vrouwen" vervangt door "omgeving", dan zit je op één lijn met de psychologie en psychiatrie. Zelfs als het op dit moment wel aan de patiënt zou liggen, dan is er in het verleden alsnog iets misgegaan, zoals met de opvoeding een account aanmaken op fok enzo.
Naar veuren!<br />Hup Feijenoord!<br />Naar veuren!<br />Geef die bal een loei!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 02:36:37 #130
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155580800
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:31 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als je "vrouwen" vervangt door "omgeving", dan zit je op één lijn met de psychologie en psychiatrie. Zelfs als het op dit moment wel aan de patiënt zou liggen, dan is er in het verleden alsnog iets misgegaan, zoals met de opvoeding enzo.
Ok, dus je geeft alles de schuld behalve jezelf als ik het goed begrijp.
pi_155580803
quote:
Het probleem is mede door de hele liberalisering / seksuele revolutie dat dit voor ons gewoon nadelig is. Het is wel erg toevallig dat al die mannelijke maagden wel erg boos en bitter zijn. Nu is het zo dat de meesten deze frustratie internaliseren maar je hebt er mensen bij zitten die hun frustratie niet kwijt kunnen, zo boos zijn en het op deze manier afreageren.

www.people.com/article/teen-found-guilty-stabbing-women-virginity
www.dailymail.co.uk/news/(...)-lose-virginity.html
www.bbc.com/news/uk-england-hampshire-30903331

Natuurlijk kun je ook al ben je minder sociaal aangelegd gaan oefenen en oefenen, maar je zult ook realistisch moeten zijn en tot de conclusie moeten komen dat er altijd mensen zijn bij wie het maar keer op keer niet wil lukken. Die blijven dan alleen over in de stoelendans.

Je kunt het wel blijven proberen maar wat als je telkens weer wordt teleurgesteld? Steeds weer falen lijkt me ook niet goed voor je zelfvertrouwen en daarom hebben velen de hoop eigenlijk al opgegeven.

www.returnofkings.com/483(...)e-sexual-marketplace

[ Bericht 5% gewijzigd door syndroom op 27-08-2015 03:24:48 ]
pi_155580944
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:36 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ok, dus je geeft alles de schuld behalve jezelf als ik het goed begrijp.
Ik heb geen reden om mezelf de schuld te geven. Ik heb niemand het ziekenhuis ingeslagen of verrot gescholden. Ik heb geen strafblad. De psychiatrie heeft ook geen reden om mij de schuld te geven. Wat de psychiatrie zegt is dat mishandeling en verwaarlozing door mijn omgeving de redenen zijn waarom ik me zo gedraag. Dat mensen mij mishandeld en verwaarloosd hebben is trouwens ook niet hun schuld.
pi_155581043
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 02:37 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het probleem is mede door de hele liberalisering / seksuele revolutie dat dit voor ons gewoon nadelig is. Het is wel erg toevallig dat al die mannelijke maagden wel erg boos en bitter zijn. Nu is het zo dat de meesten deze frustratie internaliseren maar je hebt er mensen bij zitten die hun frustratie niet kwijt kunnen, zo boos zijn en het op deze manier afreageren.

www.people.com/article/teen-found-guilty-stabbing-women-virginity
www.dailymail.co.uk/news/(...)-lose-virginity.html
www.bbc.com/news/uk-england-hampshire-30903331

Natuurlijk kun je ook al ben je minder sociaal aangelegd gaan oefenen en oefenen, maar je zult ook realistisch moeten zijn en tot de conclusie moeten komen dat er altijd mensen zijn bij wie het maar keer op keer niet wil lukken. Die blijven dan alleen over in de stoelendans.

Je kunt het wel blijven proberen maar wat als je telkens weer wordt teleurgesteld? Steeds weer falen lijkt me ook niet goed voor je zelfvertrouwen en daarom hebben velen de hoop eigenlijk al opgegeven.

www.returnofkings.com/483(...)e-sexual-marketplace
[ afbeelding ]
Dank je voor het artikel.
pi_155581074
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 03:26 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ik denk dat je een triest figuur bent die alles wat mis gaat in z'n leven afschuift op anderen of omstandigheden en geen enkele zelf reflectie kent of verantwoording neemt. Om het voor je zelf dragelijker te maken, verschuil je je achter diagnoses. Je hebt aan je zelf geprobeerd te werken maar de grote boze buitenwereld wil je niet accepteren. Daarom heb je nu de moed opgegeven en heb je een zeer negatieve kijk op de wereld en de mensen die daarin leven.
Je kunt toch ook wel begrijpen dat er mensen zijn die ook al na vele tips maar niet kunnen versieren? Het is soms gewoon erg makkelijk door maar te zeggen dat je het moet blijven proberen. Zulke mensen gaan ook vol positieve moed beginnen maar als je telkens achteraf moet constateren dat het geen effect heeft gehad dan is de motivatie om het opnieuw te proberen gewoon een stuk minder.

Niemand vind het leuk om telkens gekwetst te worden op hun kwetsbaarheden. Versieren is zoveel meer dan alleen verbaal communiceren, dat is ook wat het zo complex maakt om het aan te leren.

Het voelt gewoon kut om te moeten zien dat anderen wel succes hebben, kunnen scharrelen, een vriendin hebben en dat het mij na poging op poging maar niet eens wil lukken om iemand in bed te krijgen.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 03:40:17 #135
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155581078
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 03:38 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je kunt toch ook wel begrijpen dat er mensen zijn die ook al na vele tips maar niet kunnen versieren? Het is soms gewoon erg makkelijk door maar te zeggen dat je het moet blijven proberen. Zulke mensen gaan ook vol positieve moed beginnen maar als je telkens achteraf moet constateren dat het geen effect heeft gehad dan is de motivatie om het opnieuw te proberen gewoon een stuk minder.

Niemand vind het leuk om telkens gekwetst te worden op hun kwetsbaarheden. Versieren is zoveel meer dan alleen verbaal communiceren, dat is ook wat het zo complex maakt om het aan te leren.
Ja, dat klopt. Echter heeft mijn post niets met versieren te maken.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 03:46:45 #136
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155581087
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 03:38 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het voelt gewoon kut om te moeten zien dat anderen wel succes hebben, kunnen scharrelen, een vriendin hebben en dat het mij na poging op poging maar niet eens wil lukken om iemand in bed te krijgen.
Wat voor pogingen waag je trouwens? Iemand aanspreken in de supermarkt en op straat of zo?
pi_155581088
Lees deel 1 en 2, even. Ik woon en werk helaas in een omgeving waar al weinig meiden van mijn leeftijd te vinden zijn. Hiervoor moet ik naar de (grote) steden afreizen en ik kom daar maar een beperkt aantal keer per jaar.

Ik heb na aanleiding van de tips en oppeppende berichten in dit topic zeker wel verschillende pogingen gedaan, zoals toevallig meiden aanspreken, maar ondanks dat je vol positiviteit eraan begint eindigt het altijd weer met een teleurstelling omdat ik altijd weer een verkeerde indruk weet te geven waardoor het vreemd ongemakkelijk, en creepy overkomt. Dan heb je er ook even genoeg van. Mijn sociale vaardigheden, en vooral versieren moet echt een stuk beter, anders is het echt dweilen met de kraan open en blijf ik mezelf onnodig voor gek zetten en daar heb ik geen zin in. Mijn zelfvertrouwen is al niet best en maakt me alleen maar verder onzeker.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 03:40 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. Echter heeft mijn post niets met versieren te maken.
Als Comp Lex kon versieren zat hij denk ik hier niet. Ik denk dat hij het ongetwijfeld wel een keer geprobeerd heeft maar door het telkens falen (lees zijn handicap) in sociale situaties is hij onaantrekkelijk voor de dames. Dus geen seks.

Ik weet niet of hij kan versieren maar ervan uitgaande dat hij maagd is en ook de nodige sociale problemen heeft is de kans daarop minimaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door syndroom op 27-08-2015 04:28:27 ]
  donderdag 27 augustus 2015 @ 04:21:14 #138
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155581138
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 03:47 schreef syndroom het volgende:
Lees deel 1 en 2, even. Ik woon en werk helaas in een omgeving waar weinig meiden van mijn leeftijd te vinden zijn. Hiervoor moet ik naar de (grote)steden afreizen en ik kom daar maar een beperkt aantal keer per jaar.

Ik heb na aanleiding van de tips en oppeppende berichten in dit topic zeker wel verschillende pogingen gedaan, zoals toevallig meiden aanspreken, maar ondanks dat je vol positiviteit eraan begint eindigt het altijd weer met een teleurstelling omdat ik altijd weer een verkeerde indruk weet te geven waardoor het vreemd ongemakkelijk, en creepy overkomt. Dan heb je er ook even genoeg van. Mijn sociale vaardigheden, en vooral versieren moet echt een stuk beter, anders is het echt dweilen met de kraan open en blijf ik mezelf onnodig voor gek zetten en daar heb ik geen zin in. Mijn zelfvertrouwen is niet al te best.

Zomaar vrouwen ergens aanspreken is ook niet echt het beste plan als je er niet echt handig in bent. Dan is het inderdaad al snel awkward.

Je kan het beste beginnen zoals de meesten zijn begonnen op 16 jarige leeftijd, dronken in de kroeg.
pi_155581172
Het is ook gewoon een kunst om je eigen zwaktes te herkennen en tegen jezelf te zeggen om gewoon eens fucking normaal te doen!

Zit je te mokken omdat vrouwen je niets gunnen? Geef jezelf een schop onder je kont en stop met mokken. Wees blijer, desnoods door anderen blij te maken of whatever, Met mokken gaan vrouwen je alleen nog maar meer haten.

Verzeil je door je onhandige sociale gedrag in een awkward moment? Dan is dit moment hierna over-analyseren echt helemaal fout. Ook hier moet je jezelf een schop onder de kont geven. Gewoon keihard negeren en in je achterhoofd houden om het de volgende keer anders te doen.

Zelfverzekerd blijven dus, wat er ook gebeurd. Zak je even in onzekerheid omdat iets even niet lukt, wordt dan kwaad op jezelf en druk weg die nutteloze gevoelens.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_155581199
Eens met BeyondTheGreen. Je kan wel blijven zwelgen in zelfmedelijden en hoe stom al die vrouwen wel niet zijn, maar je kan ook je probleem aan proberen te pakken. Hoe komt het dat ik het moeilijk vind om meiden aan te spreken en wat kan ik eraan doen?
Om dat nou 'zomaar even' zelf te doen is lastig en dat kan ik me voorstellen, maar misschien wordt er ergens in de buurt sociale vaardigheidstraining gegeven of ga eens opzoeken naar een (life) coach of maatschappelijk werker O.i.d. Als er iets hardnekkigs schuilt in je zelfvertrouwen kunnen professionals je misschien handvatten geven over hoe hiermee om te gaan. Dat is al heel anders dan tips aan nemen van de gemiddelde fokker en hier zelf maar mee worstelen. Blijkbaar lukt dat niet en dat geeft niks. Aan de bel trekken wanneer je hulp nodig hebt is ook heel sterk :Y :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_155581691
Deze topic reeks blijft een eindeloos getouwtrek tussen 'werk aan jezelf' en 'het lukt niet'. Geef het op. Je kunt een blinde niet uitleggen wat kleur is en een blinde kan jou niet uitleggen hoe het is om blind te zijn. Twee totaal verschillende referentiekaders; twee totaal verschillende belevingswerelden. Geen wederzijds begrip mogelijk.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 08:19:07 #142
416020 K44S
The bearded man
pi_155581804
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 08:00 schreef Drieklank het volgende:
Deze topic reeks blijft een eindeloos getouwtrek tussen 'werk aan jezelf' en 'het lukt niet'. Geef het op. Je kunt een blinde niet uitleggen wat kleur is en een blinde kan jou niet uitleggen hoe het is om blind te zijn. Twee totaal verschillende referentiekaders; twee totaal verschillende belevingswerelden. Geen wederzijds begrip mogelijk.
Vreemde vergelijking. Blind zijn is niet te leren nog af te leren.

Motivatie/sociaal gedrag is te leren.
"Het lukt niet" is een smoes. Een kind moet ook leren fietsen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_155583003
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Er zijn geen garanties.
Geld verdienen
pi_155583111
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 03:47 schreef syndroom het volgende:
Lees deel 1 en 2, even. Ik woon en werk helaas in een omgeving waar al weinig meiden van mijn leeftijd te vinden zijn. Hiervoor moet ik naar de (grote) steden afreizen en ik kom daar maar een beperkt aantal keer per jaar.

Ik heb na aanleiding van de tips en oppeppende berichten in dit topic zeker wel verschillende pogingen gedaan, zoals toevallig meiden aanspreken, maar ondanks dat je vol positiviteit eraan begint eindigt het altijd weer met een teleurstelling omdat ik altijd weer een verkeerde indruk weet te geven waardoor het vreemd ongemakkelijk, en creepy overkomt. Dan heb je er ook even genoeg van. Mijn sociale vaardigheden, en vooral versieren moet echt een stuk beter, anders is het echt dweilen met de kraan open en blijf ik mezelf onnodig voor gek zetten en daar heb ik geen zin in. Mijn zelfvertrouwen is al niet best en maakt me alleen maar verder onzeker.
Als je zelf weet dat je telkens wereldvreemd overkomt, dan is het toch niet zo raar dat vrouwen je afwijzen? Probeer als eerste normaal over te komen ipv meteen allerlei versiertrucs toe te passen die voor de meeste toch niet weggelegd zijn, flirt pas als er een klik is.

[ Bericht 0% gewijzigd door wiskundenoob op 27-08-2015 10:00:44 ]
pi_155584987
Ik ben geen maagd. Het gaat ook helemaal niet om mij. Ik gaf gewoon een tip.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 11:15:28 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155585093
quote:
Misogynist, anyone?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155585147
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misogynist, anyone?
Geen haat. Terechte kritiek. Let op: de woorden die ik gebruik zijn geen scheldwoorden.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 11:20:29 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155585194
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:17 schreef Comp_Lex het volgende:

Geen haat. Terechte kritiek. Let op: de woorden die ik gebruik zijn geen scheldwoorden.
Terechte kritiek? Really? Dat het geen scheldwoorden zijn, betekent niet dat het geen beledigende, uit frustratie voortkomende, woorden zijn. Antisociaal, narcistisch, discriminerend. Tja.
pi_155585282
quote:
11s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Terechte kritiek? Really? Dat het geen scheldwoorden zijn, betekent niet dat het geen beledigende, uit frustratie voortkomende, woorden zijn. Antisociaal, narcistisch, discriminerend. Tja.
Ja, vrouwen hebben ook een hekel aan mij. Als je je beledigd voelt, dan is dat je eigen probleem. Ik mag het zo neerzetten zoals ik het heb neergezet en je kunt daarom niet mijn mond snoeren.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 11:26:36 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155585323
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:24 schreef Comp_Lex het volgende:

Ja, vrouwen hebben ook een hekel aan mij. Als je je beledigd voelt, dan is dat je eigen probleem. Ik mag het zo neerzetten zoals ik het heb neergezet en je kunt daarom niet mijn mond snoeren.
Oké ...
Niet dat ik van plan was je de mond te snoeren. Ook voel ik me niet aangesproken, want ik weet beter. Maar blijf vooral volharden in je negatieve wereldbeeld waar iedereen tegen je is. Omdat je daar vast heel gelukkig van wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')