Ligt gewoon aan je kuthouding.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:29 schreef McG33 het volgende:
Ook maar is reageren
Ben ook 25 zelfs nog nooit gezoend.
Heb nu zoiets van laat maar ga der geen speciale moeite voor doen.
Er zijn in groten getale subculturen waar geen alcohol gedronken worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:20 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Er zullen ook vrouwen zijn die niet drinken, alleen niet veel en je moet ze op andere locaties opzoeken. Misschien kan het internet helpen.
Gewoon straight edge life.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Er zijn in groten getale subculturen waar geen alcohol gedronken worden.
Iemand die standaard stelt dat ie niet van feestje houdt vind ik toch wel een buitenbeentje. Je hebt feestjes in alle soorten en maten...
Ik denk het; zij zegt het. Ik stel voor dat je eens naar een hardcore feest gaat (de gitaarvariant).quote:
Misschien niet de meest voor de hand liggende keuze als je ontmaagd wil worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik denk het; zij zegt het. Ik stel voor dat je eens naar een hardcore feest gaat (de gitaarvariant).
Nee, zeker niet. Maar wel om te zien hoe mensen los kunnen gaan zonder alcohol of drugs.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien niet de meest voor de hand liggende keuze als je ontmaagd wil worden.
Zitten vaak wel vrouwen tussen die graag willen. Moet je er wel een beetje bij passen natuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien niet de meest voor de hand liggende keuze als je ontmaagd wil worden.
Je moet wel open staan voor meisjes die op minderjarige leeftijd al helemaal onder de tatoeages zitten en een stem kunnen opzetten alsof ze twee paar testikels hebben. Maar daar staan wel hele knappe tussen. Heel knap en een beetje gek, best leuke combinatie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zitten vaak wel vrouwen tussen die graag willen. Moet je er wel een beetje bij passen natuurlijk.
Ok.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:14 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan je kuthouding.
Sommigen hebben eenmaal geen behoefte om te zuipen en/of te feesten, maar overgrote meerderheid welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Iemand die standaard stelt dat ie niet van feestje houdt vind ik toch wel een buitenbeentje. Je hebt feestjes in alle soorten en maten...
Oh? Nooit geweten, toch maar eens naar zo'n feest gaan danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zitten vaak wel vrouwen tussen die graag willen. Moet je er wel een beetje bij passen natuurlijk.
Zoals feestmaaltijden... Je bent gewoon geen mens, als je niet van eten houdtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:18 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Voor saaie mensen heb je nog altijd kringfeesten. Maar kom op als je geen enkele zin hebt in feesten dan heb je of geen behoefte aan sociale bezigheden/contacten in het algemeen of een of ander stoornis.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:13 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Sommigen hebben eenmaal geen behoefte om te zuipen en/of te feesten, maar overgrote meerderheid wel
Gewoon een vrouwtje nemen dat onder je stand is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Met de narcistische, antisociale en discriminerende houding van vrouwen tegenwoordig is dat helemaal niet vreemd. Ga maar gewoon lekker naar een prostituee. Prostituees zijn oneindig veel socialer dan "gewone" vrouwen ooit zullen zijn. Als die maagd- en relatie onzin is de seks niet waard, joh.
Er zijn geen garanties.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:04 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Gewoon een vrouwtje nemen dat onder je stand is.
Prostituees krijgen er voor betaald.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Met de narcistische, antisociale en discriminerende houding van vrouwen tegenwoordig is dat helemaal niet vreemd. Ga maar gewoon lekker naar een prostituee. Prostituees zijn oneindig veel socialer dan "gewone" vrouwen ooit zullen zijn. Als die maagd- en relatie onzin is de seks niet waard, joh.
Het maakt niet uit dat ze er voor betaald krijgen. Het gaat niet om de achterliggende motivatie. Het gaat puur om hun gedrag. Het gaat erom dat ze het wel kunnen, ook al is het maar voor de tijd waar je ze voor betaald.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 01:56 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Prostituees krijgen er voor betaald.
Een verkoopster doet ook spontaan tegen je als in de winkel bent.
Dus ik snap niet helemaal hoe je kan zeggen dat prostituees veel socialer zijn.
Als ze niet aan het werk zijn, laten ze je vermoedelijk ook links liggen als de rest van de vrouwelijke populatie dat schijnbaar ook doet.
Je hebt nogal een raar beeld van vrouwen wat wordt gevormd door je eigen tekortkomingen ipv de realiteit.
Door de uitspraak die je doet ben je meer zelf de narcistische, antisociale en discriminerende in dit verhaal.
Er zijn overigens ook niet leuke vrouwen, daar niet van.
Ah ja, de psychiatrie.. Ik snap het al.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het maakt niet uit dat ze er voor betaald krijgen. Het gaat niet om de achterliggende motivatie. Het gaat puur om hun gedrag. Het gaat erom dat ze het wel kunnen, ook al is het maar voor de tijd waar je ze voor betaald.
Je kunt lekker met je vingertje naar mij gaan wijzen, maar de psychiatrie zegt heel wat anders over mij.
Nee je snapt het nog steeds niet. De psychiatrie zegt niet dat er iets mis is met iemand. Stoornissen zijn geen ziektes, geen mislukkingen, geen fouten, etc.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:08 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ah ja, de psychiatrie.. Ik snap het al.
Ik bedoel, ik vind het niet verwonderlijk dat je bekend bent met psychiatrie als je dat soort uitspraken doet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee je snapt het nog steeds niet. De psychiatrie zegt niet dat er iets mis is met iemand. Stoornissen zijn geen ziektes, geen mislukkingen, geen fouten, etc.
Je hebt het fout. Dat is niet hoe het werkt. Ik heb problemen, maar ik ben niet echt gek.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:15 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik vind het niet verwonderlijk dat je bekend bent met psychiatrie als je dat soort uitspraken doet.
Als er overigens niets mis met je is, heb je ook geen psychische hulp nodig, maar dat lijkt me voor zich spreken.
Die prostituee die jij zo adoreert loopt na haar lieve en sociaal-opbeurende gedrag over je te zeiken tegen haar collega's en denkt aan haar problemen als je klaarkomt in haar. Dat je het weet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt het fout. Dat is niet hoe het werkt. Ik heb problemen, maar ik ben niet echt gek.
Er kan toch ook wat mis met je zijn zonder dat je gek hoeft te zijn. Of is gekte het enige wat mis kan zijn met een mens?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt het fout. Dat is niet hoe het werkt. Ik heb problemen, maar ik ben niet echt gek.
Ze mogen gerust over me zeiken en aan haar problemen denken. Daar heb ik geen moeite mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:19 schreef vanzandvlietplein het volgende:
[..]
Die prostituee die jij zo adoreert loopt na haar lieve en sociaal-opbeurende gedrag over je te zeiken tegen haar collega's en denkt aan haar problemen als je klaarkomt in haar. Dat je het weet.
Beetje overdreven, maar wat jij zegt is de grootst mogelijke onzin.
Dat je een stoornis hebt betekent niet automatisch dat er iets mis met je is. Het betekent dat er iets verkeerd gaat tussen de patiënt en de buitenwereld, maar het ligt niet aan de patiënt zolang die patiënt geen gevaar vormt voor de buitenwereld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:21 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Er kan toch ook wat mis met je zijn zonder dat je gek hoeft te zijn. Of is gekte het enige wat mis kan zijn met een mens?
Ehh juist ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:26 schreef Comp_Lex het volgende:
Dat je een stoornis hebt betekent niet automatisch dat er iets mis met je is. Het betekent dat er iets verkeerd gaat tussen de patiënt en de buitenwereld, maar het ligt niet aan de patiënt zolang die patiënt geen gevaar vormt voor de buitenwereld.
Als je "vrouwen" vervangt door "omgeving", dan zit je op één lijn met de psychologie en psychiatrie. Zelfs als het op dit moment wel aan de patiënt zou liggen, dan is er in het verleden alsnog iets misgegaan, zoals met de opvoeding enzo.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:28 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ehh juist ja.
Het ligt niet aan de patiënt, maar het ligt aan de vrouwen begrijp ik dus?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je "vrouwen" vervangt door "omgeving", dan zit je op één lijn met de psychologie en psychiatrie. Zelfs als het op dit moment wel aan de patiënt zou liggen, dan is er in het verleden alsnog iets misgegaan, zoals met de opvoeding een account aanmaken op fok enzo.
Ok, dus je geeft alles de schuld behalve jezelf als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als je "vrouwen" vervangt door "omgeving", dan zit je op één lijn met de psychologie en psychiatrie. Zelfs als het op dit moment wel aan de patiënt zou liggen, dan is er in het verleden alsnog iets misgegaan, zoals met de opvoeding enzo.
Het probleem is mede door de hele liberalisering / seksuele revolutie dat dit voor ons gewoon nadelig is. Het is wel erg toevallig dat al die mannelijke maagden wel erg boos en bitter zijn. Nu is het zo dat de meesten deze frustratie internaliseren maar je hebt er mensen bij zitten die hun frustratie niet kwijt kunnen, zo boos zijn en het op deze manier afreageren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb geen reden om mezelf de schuld te geven. Ik heb niemand het ziekenhuis ingeslagen of verrot gescholden. Ik heb geen strafblad. De psychiatrie heeft ook geen reden om mij de schuld te geven. Wat de psychiatrie zegt is dat mishandeling en verwaarlozing door mijn omgeving de redenen zijn waarom ik me zo gedraag. Dat mensen mij mishandeld en verwaarloosd hebben is trouwens ook niet hun schuld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:36 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ok, dus je geeft alles de schuld behalve jezelf als ik het goed begrijp.
Dank je voor het artikel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 02:37 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het probleem is mede door de hele liberalisering / seksuele revolutie dat dit voor ons gewoon nadelig is. Het is wel erg toevallig dat al die mannelijke maagden wel erg boos en bitter zijn. Nu is het zo dat de meesten deze frustratie internaliseren maar je hebt er mensen bij zitten die hun frustratie niet kwijt kunnen, zo boos zijn en het op deze manier afreageren.
www.people.com/article/teen-found-guilty-stabbing-women-virginity
www.dailymail.co.uk/news/(...)-lose-virginity.html
www.bbc.com/news/uk-england-hampshire-30903331
Natuurlijk kun je ook al ben je minder sociaal aangelegd gaan oefenen en oefenen, maar je zult ook realistisch moeten zijn en tot de conclusie moeten komen dat er altijd mensen zijn bij wie het maar keer op keer niet wil lukken. Die blijven dan alleen over in de stoelendans.
Je kunt het wel blijven proberen maar wat als je telkens weer wordt teleurgesteld? Steeds weer falen lijkt me ook niet goed voor je zelfvertrouwen en daarom hebben velen de hoop eigenlijk al opgegeven.
www.returnofkings.com/483(...)e-sexual-marketplace
[ afbeelding ]
Je kunt toch ook wel begrijpen dat er mensen zijn die ook al na vele tips maar niet kunnen versieren? Het is soms gewoon erg makkelijk door maar te zeggen dat je het moet blijven proberen. Zulke mensen gaan ook vol positieve moed beginnen maar als je telkens achteraf moet constateren dat het geen effect heeft gehad dan is de motivatie om het opnieuw te proberen gewoon een stuk minder.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:26 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik denk dat je een triest figuur bent die alles wat mis gaat in z'n leven afschuift op anderen of omstandigheden en geen enkele zelf reflectie kent of verantwoording neemt. Om het voor je zelf dragelijker te maken, verschuil je je achter diagnoses. Je hebt aan je zelf geprobeerd te werken maar de grote boze buitenwereld wil je niet accepteren. Daarom heb je nu de moed opgegeven en heb je een zeer negatieve kijk op de wereld en de mensen die daarin leven.
Ja, dat klopt. Echter heeft mijn post niets met versieren te maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:38 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel begrijpen dat er mensen zijn die ook al na vele tips maar niet kunnen versieren? Het is soms gewoon erg makkelijk door maar te zeggen dat je het moet blijven proberen. Zulke mensen gaan ook vol positieve moed beginnen maar als je telkens achteraf moet constateren dat het geen effect heeft gehad dan is de motivatie om het opnieuw te proberen gewoon een stuk minder.
Niemand vind het leuk om telkens gekwetst te worden op hun kwetsbaarheden. Versieren is zoveel meer dan alleen verbaal communiceren, dat is ook wat het zo complex maakt om het aan te leren.
Wat voor pogingen waag je trouwens? Iemand aanspreken in de supermarkt en op straat of zo?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:38 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je kunt toch ook wel begrijpen dat er mensen zijn die ook al na vele tips maar niet kunnen versieren? Het is soms gewoon erg makkelijk door maar te zeggen dat je het moet blijven proberen. Zulke mensen gaan ook vol positieve moed beginnen maar als je telkens achteraf moet constateren dat het geen effect heeft gehad dan is de motivatie om het opnieuw te proberen gewoon een stuk minder.
Niemand vind het leuk om telkens gekwetst te worden op hun kwetsbaarheden. Versieren is zoveel meer dan alleen verbaal communiceren, dat is ook wat het zo complex maakt om het aan te leren.
Het voelt gewoon kut om te moeten zien dat anderen wel succes hebben, kunnen scharrelen, een vriendin hebben en dat het mij na poging op poging maar niet eens wil lukken om iemand in bed te krijgen.
Als Comp Lex kon versieren zat hij denk ik hier niet. Ik denk dat hij het ongetwijfeld wel een keer geprobeerd heeft maar door het telkens falen (lees zijn handicap) in sociale situaties is hij onaantrekkelijk voor de dames. Dus geen seks.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:40 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Echter heeft mijn post niets met versieren te maken.
Zomaar vrouwen ergens aanspreken is ook niet echt het beste plan als je er niet echt handig in bent. Dan is het inderdaad al snel awkward.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:47 schreef syndroom het volgende:
Lees deel 1 en 2, even. Ik woon en werk helaas in een omgeving waar weinig meiden van mijn leeftijd te vinden zijn. Hiervoor moet ik naar de (grote)steden afreizen en ik kom daar maar een beperkt aantal keer per jaar.
Ik heb na aanleiding van de tips en oppeppende berichten in dit topic zeker wel verschillende pogingen gedaan, zoals toevallig meiden aanspreken, maar ondanks dat je vol positiviteit eraan begint eindigt het altijd weer met een teleurstelling omdat ik altijd weer een verkeerde indruk weet te geven waardoor het vreemd ongemakkelijk, en creepy overkomt. Dan heb je er ook even genoeg van. Mijn sociale vaardigheden, en vooral versieren moet echt een stuk beter, anders is het echt dweilen met de kraan open en blijf ik mezelf onnodig voor gek zetten en daar heb ik geen zin in. Mijn zelfvertrouwen is niet al te best.
Vreemde vergelijking. Blind zijn is niet te leren nog af te leren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:00 schreef Drieklank het volgende:
Deze topic reeks blijft een eindeloos getouwtrek tussen 'werk aan jezelf' en 'het lukt niet'. Geef het op. Je kunt een blinde niet uitleggen wat kleur is en een blinde kan jou niet uitleggen hoe het is om blind te zijn. Twee totaal verschillende referentiekaders; twee totaal verschillende belevingswerelden. Geen wederzijds begrip mogelijk.
Als je zelf weet dat je telkens wereldvreemd overkomt, dan is het toch niet zo raar dat vrouwen je afwijzen? Probeer als eerste normaal over te komen ipv meteen allerlei versiertrucs toe te passen die voor de meeste toch niet weggelegd zijn, flirt pas als er een klik is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 03:47 schreef syndroom het volgende:
Lees deel 1 en 2, even. Ik woon en werk helaas in een omgeving waar al weinig meiden van mijn leeftijd te vinden zijn. Hiervoor moet ik naar de (grote) steden afreizen en ik kom daar maar een beperkt aantal keer per jaar.
Ik heb na aanleiding van de tips en oppeppende berichten in dit topic zeker wel verschillende pogingen gedaan, zoals toevallig meiden aanspreken, maar ondanks dat je vol positiviteit eraan begint eindigt het altijd weer met een teleurstelling omdat ik altijd weer een verkeerde indruk weet te geven waardoor het vreemd ongemakkelijk, en creepy overkomt. Dan heb je er ook even genoeg van. Mijn sociale vaardigheden, en vooral versieren moet echt een stuk beter, anders is het echt dweilen met de kraan open en blijf ik mezelf onnodig voor gek zetten en daar heb ik geen zin in. Mijn zelfvertrouwen is al niet best en maakt me alleen maar verder onzeker.
Misogynist, anyone?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Geen haat. Terechte kritiek. Let op: de woorden die ik gebruik zijn geen scheldwoorden.quote:
Terechte kritiek? Really? Dat het geen scheldwoorden zijn, betekent niet dat het geen beledigende, uit frustratie voortkomende, woorden zijn. Antisociaal, narcistisch, discriminerend. Tja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Geen haat. Terechte kritiek. Let op: de woorden die ik gebruik zijn geen scheldwoorden.
Ja, vrouwen hebben ook een hekel aan mij. Als je je beledigd voelt, dan is dat je eigen probleem. Ik mag het zo neerzetten zoals ik het heb neergezet en je kunt daarom niet mijn mond snoeren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terechte kritiek? Really? Dat het geen scheldwoorden zijn, betekent niet dat het geen beledigende, uit frustratie voortkomende, woorden zijn. Antisociaal, narcistisch, discriminerend. Tja.
Oké ...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:24 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja, vrouwen hebben ook een hekel aan mij. Als je je beledigd voelt, dan is dat je eigen probleem. Ik mag het zo neerzetten zoals ik het heb neergezet en je kunt daarom niet mijn mond snoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |