Hoe hebben die vrouwen hekel aan je? Dus als ze aan jou geen aandacht schenken dan krijgen zij die benoemde labels?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:24 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja, vrouwen hebben ook een hekel aan mij. Als je je beledigd voelt, dan is dat je eigen probleem. Ik mag het zo neerzetten zoals ik het heb neergezet en je kunt daarom niet mijn mond snoeren.
Natuurlijk word ik daar niet gelukkig van, maar het is helaas de realiteit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké ...
Niet dat ik van plan was je de mond te snoeren. Ook voel ik me niet aangesproken, want ik weet beter. Maar blijf vooral volharden in je negatieve wereldbeeld waar iedereen tegen je is. Omdat je daar vast heel gelukkig van wordt.
Als ze er nou een goede reden voor hadden, zoals dat ik ze het ziekenhuis in had geslagen, dan kan ik me er wat bij voorstellen. In mijn geval is dat niet zo en is er gewoon sprake van bewust niet willen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:27 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Hoe hebben die vrouwen hekel aan je? Dus als ze aan jou geen aandacht schenken dan krijgen zij die benoemde labels?
Jouw realiteit ...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:28 schreef Comp_Lex het volgende:
Natuurlijk word ik daar niet gelukkig van, maar het is helaas de realiteit.
Dat ze je niet leuk, benaderbaar, interessant of whatever vinden is bijzaak?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ze er nou een goede reden voor hadden, zoals dat ik ze het ziekenhuis in had geslagen, dan kan ik me er wat bij voorstellen. In mijn geval is dat niet zo en is er gewoon sprake van bewust niet willen.
Er is maar één werkelijkheid voor iedereen en ik heb de psychiatrie achter me staan. Ze zeggen dat het heel logisch is dat ik zo ben en zo praat.quote:
Nee, maar dat vinden ze niet van mij. Psychologen zeggen juist van wel. Zij zeggen dat ik goede sociale vaardigheden heb, bezig ben met studie, werk, etc. Ik heb problemen, ik ben excentriek en ik heb mijn beperkingen, maar ik ben verder vrij normaal in de omgang.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze je niet leuk, benaderbaar, interessant of whatever vinden is bijzaak?
Je hebt aan de vrouwen in kwestie gevraagd waarom ze je niet zien zitten?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:38 schreef Comp_Lex het volgende:
Nee, maar dat vinden ze niet van mij. Psychologen zeggen juist van wel. Zij zeggen dat ik goede sociale vaardigheden heb, bezig ben met studie, werk, etc. Ik heb problemen, ik ben excentriek en ik ben mijn beperkingen, maar ik ben verder vrij normaal in de omgang.
Dat misschien wel, maar dat betekent niet gelijk dat je dan bv interessant bent voor vrouwen om contact met je te leggenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:38 schreef Comp_Lex het volgende:
Ze zeggen dat het heel logisch is dat ik zo ben en zo praat.
Logica en liefde hoeven niet altijd samen te gaan.. Waarvan akte..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:38 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is maar één werkelijkheid voor iedereen en ik heb de psychiatrie achter me staan. Ze zeggen dat het heel logisch is dat ik zo ben en zo praat.
Een psycholoog beoordeelt van uit een totaal ander kader. Je kan geen rechten ontlenen aan je verleden en heden, dat men eh pardon vrouwen je daarom dan maar leuk moeten vinden.quote:[..]
Nee, maar dat vinden ze niet van mij. Psychologen zeggen juist van wel. Zij zeggen dat ik goede sociale vaardigheden heb, bezig ben met studie, werk, etc. Ik heb problemen, ik ben excentriek en ik heb mijn beperkingen, maar ik ben verder vrij normaal in de omgang.
Ik heb van velen gehoord dat ik saai ben, een sulletje, lelijk, etc. Tegenwoordig wordt dat verbloemd met een afstandelijke houding en laten merken dat er geen klik is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt aan de vrouwen in kwestie gevraagd waarom ze je niet zien zitten?
En dat zeggen ze allemaal los van elkaar omdat het stuk voor stuk antisociale, discriminerende vrouwen zijn? Als er geen klik is, is er geen klik. Als iemand je niet aantrekkelijk vindt, is dat toch gewoon een persoonlijke mening? Aan dat gevoel kun je weinig veranderen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb van velen gehoord dat ik saai ben, een sulletje, lelijk, etc. Tegenwoordig wordt dat verbloemd met een afstandelijke houding en laten merken dat er geen klik is.
Oftewel niet aantrekkelijk voor vrouwen om mee om te gaan tenminste mbt saaiheid vooral.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:45 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb van velen gehoord dat ik saai ben, een sulletje, lelijk, etc. Tegenwoordig wordt dat verbloemd met een afstandelijke houding en laten merken dat er geen klik is.
Discriminatie betekent simpelweg onderscheid maken. Dat woord hoort niet alleen bij rassen (rassen bestaan sowieso niet, maar dat terzijde)quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat zeggen ze allemaal los van elkaar omdat het stuk voor stuk antisociale, discriminerende vrouwen zijn? Als er geen klik is, is er geen klik. Als iemand je niet aantrekkelijk vindt, is dat toch gewoon een persoonlijke mening? Aan dat gevoel kun je weinig veranderen.
Maar ik ben niet saai. Ik heb het beste met iedereen voor, met de natuur en dieren. Ik werk zelf aan een permanente oplossing voor de economische crisis waar iedereen baat bij heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel niet aantrekkelijk voor vrouwen om mee om te gaan tenminste mbt saaiheid vooral.
sulletje en lelijk is in the eye of the beholder.. dus zou per vrouw kunnen verschillen
Maar wat wil je nu dat er verandert dan? want je kan niet magisch de vrouwen jou ineens leuk laten vinden.
Euh. Nee. Want je kunt mensen niet dwingen jou leuk te vinden. Elke reden voor iemand om iets/iemand niet leuk te vinden is ene goede reden, want dat is persoonlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Discriminatie betekent simpelweg onderscheid maken. Dat woord hoort niet alleen bij rassen (rassen bestaan sowieso niet, maar dat terzijde)
Er is geen goede reden om mij niet aantrekkelijk te vinden, alleen slechte redenen. Dat is het nou net.
[..]
Maar ik ben niet saai. Ik heb het beste met iedereen voor, met de natuur en dieren. Ik werk zelf aan een permanente oplossing voor de economische crisis waar iedereen baat bij heeft.
Het feit dat je bestaat geeft geen recht op vrouwen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als ze er nou een goede reden voor hadden, zoals dat ik ze het ziekenhuis in had geslagen, dan kan ik me er wat bij voorstellen. In mijn geval is dat niet zo en is er gewoon sprake van bewust niet willen.
Tussen je zelfbeeld en het beeld dat vrouwen van je hebben zit dus een grote discrepantie.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:05 schreef Comp_Lex het volgende:
Er is geen goede reden om mij niet aantrekkelijk te vinden, alleen slechte redenen. Dat is het nou net.
[..]
Maar ik ben niet saai. Ik heb het beste met iedereen voor, met de natuur en dieren. Ik werk zelf aan een permanente oplossing voor de economische crisis waar iedereen baat bij heeft.
Maar het is blijkbaar wel prima dat iemand helemaal geïsoleerd wordt, niet meer functioneert en daar helemaal van over de toeren kan raken. Ik mag niemand iets dwingen om te doen, maar anderen mij wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Euh. Nee. Want je kunt mensen niet dwingen jou leuk te vinden. Elke reden voor iemand om iets/iemand niet leuk te vinden is ene goede reden, want dat is persoonlijk.
Ik vind mensen ook niet leuk/aardig, mensen die andere mensen juist wel/leuk of aardig vinden. En dat is allemaal prima, want iedereen mag dat gelukkig voor zichzelf bepalen.
Ja, je ziet het goedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen je zelfbeeld en het beeld dat vrouwen van je hebben zit dus een grote discrepantie.
Dus ze moeten je uit medelijden toch daten? Omdat het anders oneerlijk is voor jou? Of wat?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar het is blijkbaar wel prima dat iemand helemaal geïsoleerd wordt, niet meer functioneert en daar helemaal van over de toeren kan raken. Ik mag niemand iets dwingen om te doen, maar anderen mij wel.
[..]
Ja, je ziet het goedJe begint het te begrijpen
je negatieve zelfbeeld lijkt me eigenlijk wel een goede reden om je niet aantrekkelijk te vinden, dat laatste is namelijk niet alleen op uiterlijke kenmerken gebaseerdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Discriminatie betekent simpelweg onderscheid maken. Dat woord hoort niet alleen bij rassen (rassen bestaan sowieso niet, maar dat terzijde)
[..]
Nee, ze moeten niets, maar ze doen ook niets.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dus ze moeten je uit medelijden toch daten? Omdat het anders oneerlijk is voor jou? Of wat?
En? Dan is er toch geen probleem? Als ze niets moeten, iets niet willen doen, en het dus niet doen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, ze moeten niets, maar ze doen ook niets.
Jij wel? Zo ja, wat?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, ze moeten niets, maar ze doen ook niets.
Maar ik ben juist sociaal, open en flexibel. Ik kan hele goede gesprekken voeren met mensen. Bij mij ontbreekt het niet aan empathie.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:16 schreef Re het volgende:
[..]
je negatieve zelfbeeld lijkt me eigenlijk wel een goede reden om je niet aantrekkelijk te vinden, dat laatste is namelijk niet alleen op uiterlijke kenmerken gebaseerd
Nou, als je ook maar een beetje hetzelfde communiceert als hier op FOK! dan denk ik te kunnen zeggen dat je daar een beetje een vertekend beeld van hebt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:18 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar ik ben juist sociaal, open en flexibel. Ik kan hele goede gesprekken voeren met mensen. Bij mij ontbreekt het niet aan empathie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |