Yea zoenen met een lelijke/ iemand die je niet aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:51 schreef JAOC het volgende:
Ik dacht dat ik niet nog overduidelijker sarcastisch kon zijn.
Maargoed, aangezien ik zelf ook een oudere maagd ben geweest zal ik hier toch wat tips geven die mij geholpen hebben.
1. Probeer ervaring op te doen met versieren door met minder knappe vrouwen (lees: lelijk) te flirten/zoenen tijdens uitgaan. Het zelfvertrouwen komt dan vanzelf en daarmee ook wat handigheid. En natuurlijk zul je ooit op je bek gaan. Je wordt ook niet ineens profvoetballer.
2. Vertel NOOIT op stap of op je eerste date dat je maagd bent. Zonder ervaring ga je toch niet neuken op de eerste date, dus het heeft geen enkel nut om het te vermelden. Of je moet willen dat ze wegrent. Je kunt hooguit zeggen dat je nog niet zo veel ervaring hebt, mocht ze er naar vragen.
3. Oefenen, oefenen en oefenen.
Het gaat echt niet vanzelf in het begin, maar geloof me. Het wordt echt beter!
Blijf je toch gewoon wachten tot dat lekkere ding langskomt en uit zichzelf je puisten begint af te likken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yea zoenen met een lelijke/ iemand die je niet aantrekkelijk vindt.
Dank je de koekoek
Datingsites en apps vind ik zelf maar niks. Je weet nooit of een meisje in het echt net zo knap of lelijk is als op de foto. Knappe meiden zitten toch niet op datingsites, die kunnen toch al genoeg mannen krijgen. Waarom zouden jonge vrouwen zichzelf op een datingsite plaatsen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:36 schreef Dikkekletser het volgende:
Ts heb je al eens een dating app als tinder geprobeerd? Dan kan je er achterkomen of er vrouwen zijn die je aantrekkelijk vinden (op foto's).
Waarom zou ik moeten verzwijgen dat ik maagd ben? Eerst schaamde ik me maar ik heb besloten om daar juist eerlijk over te zijn en volledig open kaart te spelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:51 schreef JAOC het volgende:
Ik dacht dat ik niet nog overduidelijker sarcastisch kon zijn.
Maargoed, aangezien ik zelf ook een oudere maagd ben geweest zal ik hier toch wat tips geven die mij geholpen hebben.
1. Probeer ervaring op te doen met versieren door met minder knappe vrouwen (lees: lelijk) te flirten/zoenen tijdens uitgaan. Het zelfvertrouwen komt dan vanzelf en daarmee ook wat handigheid. En natuurlijk zul je ooit op je bek gaan. Je wordt ook niet ineens profvoetballer.
2. Vertel NOOIT op stap of op je eerste date dat je maagd bent. Zonder ervaring ga je toch niet neuken op de eerste date, dus het heeft geen enkel nut om het te vermelden. Of je moet willen dat ze wegrent. Je kunt hooguit zeggen dat je nog niet zo veel ervaring hebt, mocht ze er naar vragen.
3. Oefenen, oefenen en oefenen.
Het gaat echt niet vanzelf in het begin, maar geloof me. Het wordt echt beter!
Neeh, ik blijf liever in de comort zone. Eigen keus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:09 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Blijf je toch gewoon wachten tot dat lekkere ding langskomt en uit zichzelf je puisten begint af te likken?
Nee, dat is niet zo. Er is ook een liedje over geschreven; 'You Can't Hurry Love'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan ? Het is je al gelukt je weet hoe her werkt etc
Ja op de 3e of 6e date vertel je dat toch lekker. Of juist op het moment als je verder gaat en dus al naakt bent. Uiteraard kun je gewoon zeggen dat je niet zo ervaren bent en het een beetje in het midden laten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat moet je even uitleggen?
Waarom zou ik moeten verzwijgen dat ik maagd ben? Eerst schaamde ik me maar ik heb besloten om daar juist eerlijk over te zijn en volledig open kaart te spelen.
Die vrouwen hebben toch wel door dat je onervaren bent.
Omdat dat je doordat te zeggen erg de nadruk op dat aspect van deze relatie legt, terwijl het moet gaan om dat jullie een fijne tijd hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:14 schreef syndroom het volgende:
Waarom zou ik moeten verzwijgen dat ik maagd ben? Eerst schaamde ik me maar ik heb besloten om daar juist eerlijk over te zijn en volledig open kaart te spelen.
De mijne wel, kreeg nog het compliment of ik wel echt zeker wist dat dit de eerste keer was.. maar dat kan ook een leugentje om bestwil geweest zijn natuurlijk.. ik ga maar uit van een complimentquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:39 schreef JAOC het volgende:
Mijn eerste weet ook niet dat ik door haar ontmaagd ben.
Het feit dat ik meerdere relaties heb gehad, betekent niet dat ik daarom automatisch wel weer wat anders kan regelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al he jij hebt al meerdere relaties gehad.
Dus wanneer het uitgaat kun je jij wel wat regelen.
Enja ik zou het niet eens durven om "langs" te gaan
Ja oke het is iedere keer anders, maar je weet .. je hebt toch de ervaring al.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:50 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Het feit dat ik meerdere relaties heb gehad, betekent niet dat ik daarom automatisch wel weer wat anders kan regelen.
Het is iedere keer anders.
Zeg je dit nou om het voor je zelf goed te praten dat je geen moves maakt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja oke het is iedere keer anders, maar je weet .. je hebt toch de ervaring al.
Hoe oud was je toen je je eerste relatie had?
Neuh, paar keer al gezegd, ik weet wat ik moet doen wil ik ooit, om het plat te zeggen neuken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:03 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Zeg je dit nou om het voor je zelf goed te praten dat je geen moves maakt?
Het was voor mij ooit ook de eerste keer.
Ik was geloof ik 19 of 20 toen ik m'n eerste serieuze relatie kreeg en dat loopt gewoon zo.
Door situaties waar je je in bevindt kom je iemand tegen, daar raak je mee aan de praat en van het een komt het ander. En zo gaat het meestal.
Daar heb je geen ervaring voor nodig, je moet jezelf enkel in de gelegenheid brengen daar te zijn.
Als je op de bank blijft hangen gebeurt er niets, dat kan ik je wel vertellen.
Geerd nog maagd? Dacht dat je een vriendin had en een leeftijd had van richting de 40...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh, paar keer al gezegd, ik weet wat ik moet doen wil ik ooit, om het plat te zeggen neuken.
Maar ik blijf liever in de comfort zone.
Maar dan ben je ook geen 25 jarige maagd meer.
Ik probeer te zeggen, ja weet ik veel....
Dan werkt het voor als nog niet altijd als ik Deezertje moet geloven
Ik vraag me af of een oudere maagd zijn in je comfort zone ligt als ik je zo zie typen steeds.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh, paar keer al gezegd, ik weet wat ik moet doen wil ik ooit, om het plat te zeggen neuken.
Maar ik blijf liever in de comfort zone.
Maar dan ben je ook geen 25 jarige maagd meer.
Ik probeer te zeggen, ja weet ik veel....
Dan werkt het voor als nog niet altijd als ik Deezertje moet geloven
Whahaha nee man, lekker chillen !! Net 28 johquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geerd nog maagd? Dacht dat je een vriendin had en een leeftijd had van richting de 40...
![]()
![]()
Als het niet in mijn comfort zone zou liggen zou ik niet meer maagd zijn toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:29 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een oudere maagd zijn in je comfort zone ligt als ik je zo zie typen steeds.
Ok dus je bent blij dat je een 28 jarige maagd bent en zou het niet anders willen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het niet in mijn comfort zone zou liggen zou ik niet meer maagd zijn toch?
Dus geen maagd ohjjjquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Whahaha nee man, lekker chillen !! Net 28 joh
Nee heb geen vriendinquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dus geen maagd ohjjj
Ik wel, vrienden worden? Oh wacht zijn we al toch
Nee waarom zou ik? Ik heb het goed, ik weet wat ik moet doen om ooit een dame te scoren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:37 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ok dus je bent blij dat je een 28 jarige maagd bent en zou het niet anders willen?
Omdat het iets is dat vrouwen niet willen horen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:14 schreef syndroom het volgende:
Ik betwijfel of je weet wat je moet doen of kan wat je moet doen om een dame te scoren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik? Ik heb het goed, ik weet wat ik moet doen om ooit een dame te scoren.
Daar heb ik geen zin in.
Ik heb alles wat ik wil,
Of ik het kan weet ik niet, wat ik moet doen om een kans te hebben wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je weet wat je moet doen of kan wat je moet doen om een dame te scoren.
Maar als jij er tevreden mee bent, dan is het natuurlijk prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |