abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155491824
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Als iemand lelijk is kan het alsnog klikken, maar dat is heel zeldzaam. Een mooie vrouw zal zelden met een lelijke man gaan (nog meer zelden met een autistische man). En dat geldt ook andersom.

Ik denk dat het pointy knees syndrome wel een van de laatste redenen is waarom mensen hier geen vriendin vinden.

Dus, als je een dikke zeug bent is de kans op een vriend(in) heel erg klein, tenzij je af gaat vallen.

Als je sociaal onhandig bent is de kans op een vriend(in) heel erg klein tenzij je er constant aan blijft werken. Dit is mijn probleem. Ik heb Asperger en werk constant aan mijn vaardigheden. Soms word ik er echter een behoorlijk moedeloos van. Gelukkig is dat altijd maar tijdelijk.
Je trekt het in het extreme. ik bedoel geen dikke zeug, ik bedoel een niet opvallend, gewoon leuk persoon, zoals er zovelen zijn.

Daarnaast zijn er best mooie vrouwen die gaan met een interessante maar minder mooie vent.
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:33:57 #27
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155491959
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 14:26 schreef Drieklank het volgende:
Prostitutie voorstellen als oplossing is een grove belediging, want dan misken je het probleem. Geen seks is niet de kwaal, maar het symptoom.

Het gaat erom dat er niemand van het andere geslacht is die om je geeft. Dat je geen diepere band met mensen kunt ontwikkelen. Dat je niet aantrekkelijk of anderzijds goed genoeg bent voor anderen. Dat je zo laag gewaardeerd word dat je blijkbaar nog minder waard bent dan menig drugsgebruiker, crimineel of vrouwenmishandelaar. Dat niemand je nodig heeft. Dat je defect bent, omdat je faalt in basisfunctie van het mens zijn. Dat is het lijden.
Nou nou nou zeg :')
pi_155492899
quote:
Prostitutie voorstellen als oplossing is een grove belediging, want dan misken je het probleem. Geen seks is niet de kwaal, maar het symptoom.

Het gaat erom dat er niemand van het andere geslacht is die om je geeft. Dat je geen diepere band met mensen kunt ontwikkelen. Dat je niet aantrekkelijk of anderzijds goed genoeg bent voor anderen. Dat je zo laag gewaardeerd word dat je blijkbaar nog minder waard bent dan menig drugsgebruiker, crimineel of vrouwenmishandelaar. Dat niemand je nodig heeft. Dat je defect bent, omdat je faalt in basisfunctie van het mens zijn. Dat is het lijden.
Gaat wel erg ver dit. :')
  maandag 24 augustus 2015 @ 15:33:32 #29
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_155498511
Ik denk dat op die leeftijd je laten ontmaagden door een prostituee niet eens zo'n heel slecht idee is.
Je zit dan een beetje in zo'n vicieuze cirkel dat je graag ontmaagd wil worden maar toch ook angstig bent voor de eerste keer en daardoor dus weinig actie onderneemt.

Ga je de eerste keer naar een prostituee weet je in ieder geval hoe het is en neemt het misschien wat van de zenuwen weg en durf je sneller op een vrouw af te stappen. Dan ben je dus wat zelfverzekerder en dat vinden vrouwen aantrekkelijker.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_155499376
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 17:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem. Je bent sociaal niet handig en dan ga je daarmee allerlei kansloze pogingen wagen. Dat zal inderdaad voor frustratie zorgen.

Het gaat erom dat je social handiger gaat worden, en dat kan prima maar vergt dat je allerlei bestaande patronen doorbreekt.
Op welke manier kun je dan wat sociale handiger worden? Dat lijkt namelijk het grote probleem voor vele die in deze situatie zitten. Er bestaat geen goede cursus om sociale vaardiger te worden en je loopt qua sociale ontwikkeling achter op je leeftijdsgenoten. Daardoor kan het lastig zijn om aansluiting bij hen te vinden.
pi_155499532
er zijn sociale vaardighedencursussen, die bieden ze bij ggz aan maar soms ook op middelbare scholen of mbo's. Daar leer je vast geen chickies hosselen, maar oefen je wel sociale situaties.
pi_155499619
Betalen voor sex lijkt me echt niks, ik geloof niet dat je dan ineens wel weet hoe je dames in bed krijgt.

En je weet wat je gemist hebt dus dat wordt minimaal 2x in de week langs de ramen anders word je gek
Ik zwaai naar dieren.
pi_155500469
Ts heb je al eens een dating app als tinder geprobeerd? Dan kan je er achterkomen of er vrouwen zijn die je aantrekkelijk vinden (op foto's).
  maandag 24 augustus 2015 @ 19:52:33 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_155507271
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:58 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Op welke manier kun je dan wat sociale handiger worden? Dat lijkt namelijk het grote probleem voor vele die in deze situatie zitten. Er bestaat geen goede cursus om sociale vaardiger te worden en je loopt qua sociale ontwikkeling achter op je leeftijdsgenoten. Daardoor kan het lastig zijn om aansluiting bij hen te vinden.
Het is vooral een kwestie van doen en oefenen. En je hoeft niet meteen die vlotte boy te worden maar je kan door steeds te probere nje grens te verleggen het steeds verder verbeteren.

Begin bijvoorbeeld in een veilige en vertrouwde omgeving met mensen waar je sowieso al een sort band mee hebt. En als dat goed gaat het steeds iets uitdagender maken.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 06:51:55 #35
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155519144
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:07 schreef Geerd het volgende:

En je weet wat je gemist hebt dus dat wordt minimaal 2x in de week langs de ramen anders word je gek
Dat is echt onzin. Ik heb al een aantal keer in mijn leven meegemaakt dat een relatie uitging. Dat betekende niet dat ik daarna maar naar de hoeren ging omdat ik anders gek zou worden omdat ik niet zou neuken en weet wat ik mis. Het lijkt meer alsof je voor jezelf op die manier goed praat dat je niet naar de hoeren durft?
pi_155521878
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 06:51 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Ik heb al een aantal keer in mijn leven meegemaakt dat een relatie uitging. Dat betekende niet dat ik daarna maar naar de hoeren ging omdat ik anders gek zou worden omdat ik niet zou neuken en weet wat ik mis. Het lijkt meer alsof je voor jezelf op die manier goed praat dat je niet naar de hoeren durft?
Je zegt het zelf al he jij hebt al meerdere relaties gehad.
Dus wanneer het uitgaat kun je jij wel wat regelen.

Enja ik zou het niet eens durven om "langs" te gaan
Ik zwaai naar dieren.
pi_155523303
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dus wanneer het uitgaat kun je jij wel wat regelen.
Ja?
pi_155524084
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ja?
ja toch iedereen die een relatie heeft gehad pikt zo weer iemand anders op.. zo rollen ze die relatiemensen
pi_155524698
quote:

:D
pi_155525125
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:26 schreef Casiotone het volgende:

[..]

ja toch iedereen die een relatie heeft gehad pikt zo weer iemand anders op.. zo rollen ze die relatiemensen
Is dat niet zo dan ? Het is je al gelukt je weet hoe her werkt etc
Ik zwaai naar dieren.
pi_155525511
Ja want het werkt elke keer exact hetzelfde :')
Vooral na een jarenlange relatie...
pi_155525583
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee. voor sommigen misschien maar voor velen is het ook een lot uit de loterij.
pi_155525963
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:19 schreef JAOC het volgende:
Weet ik veel, je weet in iig wel waar je staat. Je weet dat je het kan,
Ik zwaai naar dieren.
pi_155525981
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:22 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Nee. voor sommigen misschien maar voor velen is het ook een lot uit de loterij.
Voor velen ? Dat zou wel meevallen
Ik zwaai naar dieren.
pi_155526084
Heb je echt het idee dat mensen die (iets van een) relatie hebben (gehad) zo anders zijn dan die dat niet hebben (gehad)?
pi_155526165
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:45 schreef Casiotone het volgende:
Heb je echt het idee dat mensen die (iets van een) relatie hebben (gehad) zo anders zijn dan die dat niet hebben (gehad)?
Iets van, wat moet ik me daar bij voorstellen? Zoenen op de parkeerplaats bij de mac maar de andere buurjongen had toch een grotere auto?
Ik zwaai naar dieren.
pi_155526294
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:36 schreef Dikkekletser het volgende:
Ts heb je al eens een dating app als tinder geprobeerd? Dan kan je er achterkomen of er vrouwen zijn die je aantrekkelijk vinden (op foto's).
Als dat niet het geval is dan zit je nog dieper in de as...?
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_155526458
Herken het wel een beetje TS.

Ben ook geen cassanova. Helemaal als ik geen connectie of band hebt met een meid werkt het voor geen meter.
Juist meiden waarvan ik weet hoe ze in elkaar zitten of waar ik totaal geen interesse in heb, daar kan ik me prima gedragen. Beetje raar. Zal ook wel onzekerheid in zitten.

Oja, en niet iedereen is uber knap. Vind mezelf niet lelijk maar ook niet super knap. De normale Nederlandse jongen is dat meestal niet naar algemene maatstaven... ;)
Maarja, geeft wel onzekerheid inderdaad.
:{
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:06:01 #49
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155526657
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 12:26 schreef Casiotone het volgende:

[..]

_O-

Het is dat het sarcasme in jouw post overduidelijk is

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Eh...nee...dat is geen garantie

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:19 schreef JAOC het volgende:
Jij mag niet klagen vriend ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155529416
Ik dacht dat ik niet nog overduidelijker sarcastisch kon zijn.

Maargoed, aangezien ik zelf ook een oudere maagd ben geweest zal ik hier toch wat tips geven die mij geholpen hebben.
1. Probeer ervaring op te doen met versieren door met minder knappe vrouwen (lees: lelijk) te flirten/zoenen tijdens uitgaan. Het zelfvertrouwen komt dan vanzelf en daarmee ook wat handigheid. En natuurlijk zul je ooit op je bek gaan. Je wordt ook niet ineens profvoetballer.
2. Vertel NOOIT op stap of op je eerste date dat je maagd bent. Zonder ervaring ga je toch niet neuken op de eerste date, dus het heeft geen enkel nut om het te vermelden. Of je moet willen dat ze wegrent. Je kunt hooguit zeggen dat je nog niet zo veel ervaring hebt, mocht ze er naar vragen.
3. Oefenen, oefenen en oefenen.

Het gaat echt niet vanzelf in het begin, maar geloof me. Het wordt echt beter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')