abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155733924
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:55 schreef wiskundenoob het volgende:
Hier een overjarige maagd aan het woord:
Opzich heeft ie wel een punt.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_155734146
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:29 schreef syndroom het volgende:
Is dat niet altijd zo geweest? Immers bijna alle mannen die op oudere leeftijd maagd zijn hebben een onbevredigd seksleven, zijn boos en gefrustreerd. Hebben iets dat hen onaantrekkelijk maakt bij de vrouwen maar niet tot een oplossing kunnen komen.

Ondertussen raak je achterop in je seksuele carrière, merendeel heeft al meerdere bedpartners of relaties gehad, en jij moet nog beginnen. Niet elke vrouw zit daarop te wachten, hebben zelfs liever iemand die al wat meer ervaren is. Voor deze mannen is het een race tegen de klok.

Iedereen heeft wel die seksuele drang, is aseksualiteit niet meer een vorm van verdringing van je eigen lusten?
Maar waar ben je dan naar op zoek? Naar random personen om seks mee te hebben of een levenspartner? Want voor dat laatste kan ik me niet voorstellen dat iemand jou weigert om zoiets, terwijl het op alle vlakken klikt. En als dat wel zo is, dan is diegene je niet waard.
know'm sayin?
word? word.
pi_155735667
Ik vind het altijd zo typerend en grappig hoe erg de focus ligt op het "ontmaagden" bij deze jongens/mannen.

Stel, je scoort een meisje en je hebt seks, waar het allemaal om gaat toch? Dan je ben bijna geen ervaring rijker, want de eerste keer is echt uitproberen. Het is niet zo dat je ineens magische krachten krijgt waarmee je alle vrouwen oneindig kunt beminnen. Daar gaat tijd en oefening in zitten.

Heb zelf ook een groep maten waar er nog veel maagd zijn en de enige tip die ik kan geven is, focus gewoon niet op het wel/niet maagd zijn. Ga praten met meiden, in real life, op internet. Ontdek hun interesses. Ontdek hoe zij praten, hoe zij denken. Welke dingen je moet zeggen om ze te laten luisteren, om interesse te wekken bij ze. Leer hoe je moet flirten. Nee, flirten is geen slappe openingszin oid, het is een heel uitgebreid spel. Maak ze aan het lachen.

Je hoeft niet eens interessant te zijn. Als je maar de juiste dingen weet te zeggen, een klein beetje zelfvertrouwen hebt (lees: accepteer en waardeer jezelf) kom je een heel eind.

Maar straal vooral niet uit dat je op een missie bent om je maagdelijkheid te verliezen. Want dan is er maar 1 oplossing en dat is naar de hoeren. Simpel zat.
pi_155736186
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:36 schreef DraakOpLucht het volgende:
Je hoeft niet eens interessant te zijn. Als je maar de juiste dingen weet te zeggen, een klein beetje zelfvertrouwen hebt (lees: accepteer en waardeer jezelf) kom je een heel eind.
En waardeer anderen (want anders ben je een chagrijn die het waardeert dat hij chagrijnig is :P) en wees niet wanhopig.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_155736549
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

En waardeer anderen (want anders ben je een chagrijn die het waardeert dat hij chagrijnig is :P) en wees niet wanhopig.
Zelfde als zeggen dat uiterlijk niet telt, maar onbewust let iedereen daar toch op dus als je uiterlijk niet mee hebt heb je gewoon een lastiger leven. Voor mijn leeftijd zie ik er behoorlijk jong uit, en dat is zeer vleiend, maar ik heb het idee dat ze me nooit serieus nemen. Ze willen soms ook echt niet geloven dat ik al een stuk ouder ben :')
pi_155736873
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:03 schreef Gijlebeer het volgende:
Hier nog enkele bronnen waaruit blijkt dat de Kinsey schaal niet deugt: https://books.google.nl/b(...)nsey%20scale&f=false en op http://www.kinseyinstitute.org/research/ak-hhscale.html staat vermeld:

[..]

Nog een ander artikel omschrijft het als volgens:

[..]

Niet echt wetenschappelijk dus en ook geen diagnose. Kijk voor de grap eens op asexuality.org en zie hoe diffuus dit begrip wordt gedefinieerd door verschillende mensen.
Hier zo'n voorbeeld:

[..]

Indien uit context gerukt, maar haar woorden staan haaks op de toch al brede definitie van aseksualiteit. Hier de link naar het topic: http://www.asexuality.org(...)d-myself-on-fetlife/ Ze gaat er blijkbaar vanuit dat non-aseksuelen de hele dag ubergeil zijn, elk lichaam als seksueel beschouwen en met alle mensen seks hebben.

Sorry, opnieuw off-topic.
Lijkt zo alsof het voor een deel van de aseksuelen meer een soort afzetten tegen de op seks belustte maatschappij is. Prima natuurlijk maar dan maakt het dan meer een gedraging dan een geaardheid.
pi_155738112
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 15:26 schreef alors het volgende:

[..]

Maar waar ben je dan naar op zoek? Naar random personen om seks mee te hebben of een levenspartner? Want voor dat laatste kan ik me niet voorstellen dat iemand jou weigert om zoiets, terwijl het op alle vlakken klikt. En als dat wel zo is, dan is diegene je niet waard.
Dat verschild. De ene periode is het enkel alleen die honger naar seks, lust, ONS hebben. Andere periode verlang ik heel erg naar een vaste relatie, het hebben van een vriendin, het ervaren van liefde en intimiteit maar gezien mijn omstandigheden is dat de komende tijd onmogelijk. Daarom dat ik me voornamelijk richt op het hebben van een ONS (lees makkelijke seks) omdat een relatie op dit moment niet realistisch is. En ergens wil je toch een beetje die jongere uithangen die nog even lekker kan scoren en experimenteren, later kan dat niet meer.

Je kunt het een beetje vergelijken met solliciteren, iemand die afwijkt, al langdurig werkloos thuiszit zal doorgaans moeilijker aan de bak komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door syndroom op 01-09-2015 18:31:46 ]
  dinsdag 1 september 2015 @ 20:37:06 #233
447926 Gijlebeer
Ik kom niet meer terug
pi_155742041
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:31 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Lijkt zo alsof het voor een deel van de aseksuelen meer een soort afzetten tegen de op seks belustte maatschappij is. Prima natuurlijk maar dan maakt het dan meer een gedraging dan een geaardheid.
Dat afzetten zou inderdaad ook één van de (vele) onderliggende oorzaken kunnen zijn.
pi_155749503
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 17:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zelfde als zeggen dat uiterlijk niet telt, maar onbewust let iedereen daar toch op dus als je uiterlijk niet mee hebt heb je gewoon een lastiger leven. Voor mijn leeftijd zie ik er behoorlijk jong uit, en dat is zeer vleiend, maar ik heb het idee dat ze me nooit serieus nemen. Ze willen soms ook echt niet geloven dat ik al een stuk ouder ben :')
Uiterlijk telt een heel stuk minder dan zelfverzekerdheid. Er zijn zoveel gemiddeld/ondergemiddeld uitziende mensen die ik ken die regelmatig seks hebben.

Probeer dat idee maar los te laten. Voor knappe mensen gaat het misschien net wat makkelijker, maar dat maakt niet zoveel uit. Neem het niet te serieus dat mensen zeggen dat je er jong uit ziet. Vat het bijvoorbeeld op als een lolletje en grap erover, een beetje zelfspot kan geen kwaad.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_155750464
Ik zie een hoop wanhoop. Daar waar tips worden gegeven wordt overheen gelezen of negatief op gereageerd. Ik snap dat tips ook averechts kunnen werken.

Mijn vraag aan alle maagden hier:
- wat zou je graag anders willen zien qua zelfbeeld?
- wat vindt je een nare eigenschap aan jezelf?
- wat zou je zelf aan jezelf kunnen veranderen?
- welke verandering kan je zelf moeilijk maken en is met hulp van buitenaf wel mogelijk?

Bovenstaande vragen niet speciaal om seks te krijgen: maar even voor het zelfbeeld/uitstraling
Doei
pi_155787071
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 01:01 schreef Treinhoer het volgende:
Ik zie een hoop wanhoop. Daar waar tips worden gegeven wordt overheen gelezen of negatief op gereageerd. Ik snap dat tips ook averechts kunnen werken.

Mijn vraag aan alle maagden hier:
- wat zou je graag anders willen zien qua zelfbeeld?
- wat vindt je een nare eigenschap aan jezelf?
- wat zou je zelf aan jezelf kunnen veranderen?
- welke verandering kan je zelf moeilijk maken en is met hulp van buitenaf wel mogelijk?

Bovenstaande vragen niet speciaal om seks te krijgen: maar even voor het zelfbeeld/uitstraling
Heb zeker wat met de tips gedaan alleen ja, de omstandigheden zijn hier niet echt ideaal om op vrouwen te gaan jagen. Voor de mensen die in de grote steden wonen, vooral centrum is het echt een stuk makkelijker omdat je logistiek dan ook een stuk beter is.

Als je goed vrouwen kunt versieren is 1, maar dan is het ook zaak om in de juiste omgeving te wonen waar je ook meer vrouwen kunt ontmoeten. Je kunt nog zo goed zijn in versieren maar als je zelf nog bij je ouders in het dorp woont wordt het wel erg lastig om een meisje mee naar huis te nemen.

Ik wil eerst hieraan werken, plannen uitwerken om op termijn te verhuizen zodat ik dit proces efficiënter kan stroomlijnen. Daarna komen andere zaken als uiterlijk en dergelijke.

[ Bericht 2% gewijzigd door syndroom op 03-09-2015 15:51:47 ]
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 15:30:49 #237
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_155787214
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:25 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee hoor, zeker wat met de tips gedaan alleen ja, de omstandigheden zijn hier niet echt ideaal om op vrouwen te gaan jagen. Voor de mensen die in de grote steden wonen, vooral centrum is het echt een stuk makkelijker omdat je logistiek dan ook een stuk beter is.
Dus? Dan ga je daar heen. Je denkt volgens mij vooral in obstakels omdat je dan niet 'concreet' iets hoeft te doen (mbt vrouwen).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_155787652
quote:

[..]

Heb zeker wat met de tips gedaan alleen ja, de omstandigheden zijn hier niet echt ideaal om op vrouwen te gaan jagen. Voor de mensen die in de grote steden wonen, vooral centrum is het echt een stuk makkelijker omdat je logistiek dan ook een stuk beter is.

Als je goed vrouwen kunt versieren is 1, maar dan is het ook zaak om in de juiste omgeving te wonen waar je ook meer vrouwen kunt ontmoeten. Je kunt nog zo goed zijn in versieren maar als je zelf nog bij je ouders in het dorp woont wordt het wel erg lastig om een meisje mee naar huis te nemen.

Ik wil eerst hieraan werken, plannen uitwerken om op termijn te verhuizen zodat ik dit proces efficiënter kan stroomlijnen. Daarna komen zaken als uiterlijk en dergelijke.

Dan verhuis je en ga je op jezelf wonen. Weer 2 obstakels minder om jezelf excuses mee te geven. ;)
pi_155787944
Onafhankelijkheid en zelfstandigheid zijn ook goed voor je zelfbeeld. Dat is wel mooi als je dat kan fixen voor jezelf.

Eigen plekje, je eigen love-shack ja.
Doei
pi_155788127
quote:

[..]

"Ik woon niet in de grote stad." vind ik een beetje makkelijk. In elk middelgroot dorp is wel minstens één sportvereniging te vinden. Lekker trainen en daarna gezellig met andere leden iets drinken in de kantine is ook een manier om contacten te leggen.
Leer je nieuwe mensen kennen en die mensen kennen ook weer mensen... En wie weet.
pi_155788295
Dit nummer past hier wel een beetje hahaha

Ik zwaai naar dieren.
pi_155788511
quote:
3s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:04 schreef Treinhoer het volgende:
Onafhankelijkheid en zelfstandigheid zijn ook goed voor je zelfbeeld. Dat is wel mooi als je dat kan fixen voor jezelf.

Eigen plekje, je eigen love-shack ja.
Het is een begin. Dat verhuizen laat door omstandigheden voorlopig nog wel even op zich wachten. Alvast plannen maken kan geen kwaad maar ik zal hoe dan ook grote stappen moeten zetten als het gaat om het verbeteren van mijn sociale vaardigheden. Ik leef nu een soort van kluizenaarsbestaan, bestaande uit eentonig werk en thuis achter de pc zitten. Verder ook geen contact met vreemden, dus ik zal echt nog moeten leren hoe ik met vreemden moet praten. Mijn wereldje voelt ook erg klein aan met nauwelijks kennissen of vrienden.

Soms krijg ik gewoon de neiging om helemaal gek te worden omdat de problemen mij boven het hoofd dreigen te groeien. Toch weet ik weer tot rust te komen door te relativeren, echter tot een oplossing komen wil het maar niet komen.

Lid worden van een (sport)vereniging heb ik ooit weleens geprobeerd maar ik voelde me niet echt geaccepteerd omdat je weer te maken hebt met kliekjes en als je nieuw bent moet je wel sociaal sterk zijn om je plaats te bepalen binnen de groep. Bovendien bestaan die ook voornamelijk uit mannen, dus ook geen geschikte ontmoetingsplaats voor vrouwelijk schoon.

[ Bericht 7% gewijzigd door syndroom op 03-09-2015 16:37:43 ]
  donderdag 3 september 2015 @ 17:01:18 #243
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_155789433
quote:

[..]

Allemaal smoesjes natuurlijk. Of denk je dat de meeste jongens uit een dorp nog op hun 25e maagd zijn?
pi_155789600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:27 schreef syndroom het volgende:
Lid worden van een (sport)vereniging heb ik ooit weleens geprobeerd maar ik voelde me niet echt geaccepteerd omdat je weer te maken hebt met kliekjes en als je nieuw bent moet je wel sociaal sterk zijn om je plaats te bepalen binnen de groep. Bovendien bestaan die ook voornamelijk uit mannen, dus ook geen geschikte ontmoetingsplaats voor vrouwelijk schoon.
Is dit gebaseerd op één vereniging waar je ooit één keer hebt meegedaan? Er zijn heus wel hechte verenigingen waar nieuwelingen hartstikke welkom zijn. Dat sociaal sterk worden zal ergens moeten beginnen, het gaat niet vanzelf. En wat de vrouwen betreft, het hoeft allemaal niet direct in het teken van scoren te staan. Via mannelijke vrienden die je daar maakt kun je wellicht ook weer vrouwen ontmoeten.
pi_155807212
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:17 schreef Geerd het volgende:
Dit nummer past hier wel een beetje hahaha

Aldus de man van 28 die maagd is maar verder geen moeite doet om met vrouwen in contact te komen. Het gaat bij mij ook niet vlekkeloos maar ik waag tenminste een poging en werk aan progressie.

Al gaat het nog wel een lange tijd duren maar het idee is er. :)
pi_155807332
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 01:01 schreef syndroom het volgende:

[..]

Aldus de man van 28 die maagd is maar verder geen moeite doet om met vrouwen in contact te komen. Het gaat bij mij ook niet vlekkeloos maar ik waag tenminste een poging en werk aan progressie.

Al gaat het nog wel een lange tijd duren maar het idee is er. :)
Zo voelde je je aangevallen ofzo ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_155807345
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 01:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zo voelde je je aangevallen ofzo ?
Nee ^O^

Jij nog nieuws? :P Ik ben wel een beetje geïrriteerd, gevolg van mijn seksuele frustratie. Iedereen gaat lekker met zijn vrienden uit in de stad en ik zit noodgedwongen met een rotgevoel thuis.

[ Bericht 7% gewijzigd door syndroom op 04-09-2015 01:20:25 ]
pi_155814953
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 01:14 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee ^O^

Jij nog nieuws? :P Ik ben wel een beetje geïrriteerd, gevolg van mijn seksuele frustratie. Iedereen gaat lekker met zijn vrienden uit in de stad en ik zit noodgedwongen met een rotgevoel thuis.
Dat is geen seksuele frustratie, maar eenzaamheid.
pi_155815389
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 01:14 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee ^O^

Zoveel zelfmedelijden.
  vrijdag 4 september 2015 @ 14:20:26 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155815416
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 september 2015 13:58 schreef Gray het volgende:

Dat is geen seksuele frustratie, maar eenzaamheid.
En ook niet noodgedwongen, maar zelf opgelegd. Niks houdt je tegen de kroeg binnen te lopen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')