Ik lees het liever andersom; hij speelde gigantisch kut en er zat 1 assist bij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan doe je Maher toch te kort. Wint gewoon goed dat kopduel en was gewoon een prima assist. Dat hij voor de rest kut speelde klopt, maar die assist was gewoon prima.
Maar dat contact kun je op verschillende manieren hebben. Clasie, Klaassen, die doen het meer op de van Bommel manier. Wijnaldum had zijn eigen methode (die ik prefereer). Maar de Jong doet dat nog niet goed. Voor hem misschien ook een proces, maar het valt me wat tegen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is een beetje makkelijk om zulke dingen te zeggen. Toivonen zag je gewoon dat iedereen hem het liefst op het treinspoor wilde vastknuppen, bij de Jong zie ik juist (ook na de wedstrijd) veel onderling respect van en richting collega's. Tuurlijk 'zeurt' hij nu meer om kaarten, maar dat doet een aanvoerder. Kijk voor de aardigheid eens naar Klaassen bij Ajax of naar Clasie vorig jaar bij Feyenoord. Je hebt als aanvoerder nu eenmaal meer contact met de scheids.
Ik vind het nogal spijkers op laag water zoeken. Als de juiste spelers op de juiste positie staan en alle spelers voeren hun taak uit is de rol van de Jong als aanvoerder tot een nulpunt gedaald en is ie weer de scorende spits. De manier waarop hij momenteel uit zijn doppen kijkt is niet zo relevant.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar dat contact kun je op verschillende manieren hebben. Clasie, Klaassen, die doen het meer op de van Bommel manier. Wijnaldum had zijn eigen methode (die ik prefereer). Maar de Jong doet dat nog niet goed. Voor hem misschien ook een proces, maar het valt me wat tegen.
In welke volgorde je het het zegt maakt me niet uit, maar die assist was gewoon prima toch. Prima kopbal en de reden dat je überhaupt nog een puntje uit het vuur sleept. Overigens vind ik de negativiteit wat overtrokken, waar hebben we het over? je hebt gewoon een moeilijk programma om mee te beginnen, je team is nog niet echt ingespeeld, je mist 2 basiskrachten en je speelt tegen een Heerenveen wat gewoon goed speelde (en je speelde zelf slecht), dan haal je (als de scheids gewoon normaal doet) gewoon nog 3 punten, dat is toch prima?quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lees het liever andersom; hij speelde gigantisch kut en er zat 1 assist bij.
Natuurlijk maakt dat wel uit? Dat wil zeggen dat je nogal op die assist richt en de rest van zijn ondermaatse spel voor lief neemt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
In welke volgorde je het het zegt maakt me niet uit, maar die assist was gewoon prima toch. Prima kopbal en de reden dat je überhaupt nog een puntje uit het vuur sleept. Overigens vind ik de negativiteit wat overtrokken, waar hebben we het over? je hebt gewoon een moeilijk programma om mee te beginnen, je team is nog niet echt ingespeeld, je mist 2 basiskrachten en je speelt tegen een Heerenveen wat gewoon goed speelde (en je speelde zelf slecht), dan haal je (als de scheids gewoon normaal doet) gewoon nog 3 punten, dat is toch prima?
Nee, want als je goed leest zeg ik daarnaast nog dat hij gewoon kut speelde. Ik zeg alleen dat je zijn assist een beetje bagetalliseerd door te zeggen dat je oma die ook had kunnen geven, meer niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wel uit? Dat wil zeggen dat je nogal op die assist richt en de rest van zijn ondermaatse spel voor lief neemt.
Dat mijn oma die nog had gegeven?quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, want als je goed leest zeg ik daarnaast nog dat hij gewoon kut speelde. Ik zeg alleen dat je zijn assist een beetje bagetalliseerd door te zeggen dat je oma die ook had kunnen geven, meer niet.
Ik zie net dat ik je verwar met Badderharring. Super ontzettend sorryquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat mijn oma die nog had gegeven?
De fuck heb je gezopen, man?
Werd natuurlijk wel lachwekkend verdedigd bij die goal.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, want als je goed leest zeg ik daarnaast nog dat hij gewoon kut speelde. Ik zeg alleen dat je zijn assist een beetje bagetalliseerd door te zeggen dat je oma die ook had kunnen geven, meer niet.
Aiaiaiaiaiai, dat kan echt niet hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik je verwar met Badderharring. Super ontzettend sorry
Daar zitten 14 niveaus aan diepgaande intellect tussen, verdulleme.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik je verwar met Badderharring. Super ontzettend sorry
12, maar toch bedankt voor het compliment.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar zitten 14 niveaus aan diepgaande intellect tussen, verdulleme.
Met die 10 minuten leert hij het soort voetbal dat Cocu wil spelen juist net niet. Gooi m erin en kijk samen met hem de wedstrijd terug, zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:10 schreef nickhguitar het volgende:
Moet Cocu trouwens niet gewoon alsnog Poulsen opstellen? En ik vind die standaard 'Peirero 10 minuten voor tijd erin' wissel ook wel kut. Die jongen mag van mij ook wel eens wat langer spelen.
neequote:Op zondag 23 augustus 2015 12:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Brenet opstellen en 2x gelijkspelen
Weg ermee
Deze week kun je Willems nog niet opstellen en ook Moreno zal niet meteen staan. Het is gewoon punten sprokkelen tot die 2 voo meedoen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo langzamerhand denk ik dat we wel vast kunnen stellen dat dit PSV scorend vermogen mist en dat als dat niet heel snel opgelost wordt (als in: deze week) dat het een uitermate vervelend seizoen gaat worden en alle ambities eind september al in de prullenbak kunnen.
Hij kijkt ook altijd met zo'n diepdroevige blik. Alsof hij drie familieleden op één dag is kwijtgeraakt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat stel ik zeker zo.
Van Bommel deed het heel anders, die was veel slimmer naar scheidsrechters, medespelers en zelfs tegenstanders. Was bij vlagen een rat in het veld, maar geen zeur en wist wel degelijk de snaar te raken bij zijn collega's. Nee, hij was ook geen Gini, maar wel een goede aanvoerder.
De Jong is dat niet. Je ziet aan alles dat hij het veel te serieus neemt en alles wil regelen. En dat dan ook nog vanuit negatieve energie. Dat is het grote verschil met een goede aanvoerder, die spreekt vanuit positieve energie zijn medespelers aan. En ja, van Bommel werd ook geregeld boos op zijn medespelers, maar niet met de oorwormenkop van Luuk. Nogmaals, het deed mij veel denken aan Toivonen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
We mogen van geluk spreken als we nog Europees voetbal weten te halen dit seizoen. Dit gaat helemaal fout
Ja joh, linkerrijtje halen zal al een lastige opgave worden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
We mogen van geluk spreken als we nog Europees voetbal weten te halen dit seizoen. Dit gaat helemaal fout
Die spelen net zo belabberd en krijgen de penalty wel mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:26 schreef Kopsterk het volgende:
Vandaag zien jullie Ajax spelen en dan stijgt het optimisme wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |