Die bij De Jong had Stevie Wonder ook nog kunnen zien hoor. Beide overtredingen waren erg dom en vooral ook onnodig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:41 schreef Pedroso het volgende:
Verschil tussen de penaltyfouten was dat die van Bijker niet zo opzichtig was, die van Propper was net geen Ippon.
Schijnbaar toch niet zo opzichtig anders had het arbitrale het wel gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die bij De Jong had Stevie Wonder ook nog kunnen zien hoor. Beide overtredingen waren erg dom en vooral ook onnodig.
Jij volgt nog niet zo lang Eredivisie, zeker?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnbaar toch niet zo opzichtig anders had het arbitrale het wel gezien.
Dit inderdaad. Als ik zie hoeveel mogelijkheden en kansen er verpoept wordt, dat is gewoon zonde. Dan schiet je jezelf in de voet. 5 voor, 3 tegen is ook gewoon kut. En dan staan Zoet, Bruma en Arias gewoon heel redelijk te ballen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV had wel genoeg kansen om de wedstrijd in het slot te gooien. Heerenveen, Groningen en ADO hadden niet veel kansen.
Volgens mij is hij Ajax supporter.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij volgt nog niet zo lang Eredivisie, zeker?
Loop al een tijdje mee hoor. Kijk ook wel eens naar buitenlandse competities daar zie ik ook vaak zat arbitraire fouten voorbijkomen, dat is niet typisch Nederlands.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij volgt nog niet zo lang Eredivisie, zeker?
Nee, dat laatste zeker niet. Het is gewoon in alle wedstrijden altijd kut.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Loop al een tijdje mee hoor. Kijk ook wel eens naar buitenlandse competities daar zie ik ook vaak zat arbitraire fouten voorbijkomen, dat is niet typisch Nederlands.
Of ben je er zo één dat de scheidsrechters PSV zoeken ?
Klopt maar dat maakt verder toch niet zoveel uit ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij is hij Ajax supporter.
Ik dacht dat je even kwam trollen. Excusez moi.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt verder toch niet zoveel uit ?
Overigens eens dat PSV genoeg kansen gehad heeft om het vrij simpel te winnen, vond het ook beter dan tegen ADO.
Ik zou niet durven..quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht dat je even kwam trollen. Excusez moi.
Dus jij stelt omdat De Jong aanvoerder is, PSV geen kampioen wordt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:51 schreef BadderHaring het volgende:
Overigens, zal ik eens heel eerlijk zijn?
PSV wordt geen kampioen. Ik heb het gisteren gezien aan Luuk de Jong. De Jong als aanvoerder heeft geen positieve uitwerking op het team en dat gaat de beslissende factor zijn.
Hij loopt te zeuren, vervelend te doen en krijgt zijn spelers daar niet scherp mee. Ja, het is een winnaar, maar niet op de positieve manier zoals Wijnaldum. Nu als aanvoerder wordt dat zeer duidelijk en gaat hij Toivonen-gedrag vertonen.
Dat gaat de titel kosten, mark my words.
Dat stel ik zeker zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus jij stelt omdat De Jong aanvoerder is, PSV geen kampioen wordt?
Van Bommel is jaren aanvoerder geweest. Dat was ook bepaald geen Gini. Sterker nog, ik geloof niet dat er een tweede Gini is.
Ik denk echt dat je het aanvoerderschap te groot maakt. De Jong is volgens mij nuchter genoeg om dag aanvoerderschap te dragen en het gaat ons zeker niet de titel kosten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat stel ik zeker zo.
Van Bommel deed het heel anders, die was veel slimmer naar scheidsrechters, medespelers en zelfs tegenstanders. Was bij vlagen een rat in het veld, maar geen zeur en wist wel degelijk de snaar te raken bij zijn collega's. Nee, hij was ook geen Gini, maar wel een goede aanvoerder.
De Jong is dat niet. Je ziet aan alles dat hij het veel te serieus neemt en alles wil regelen. En dat dan ook nog vanuit negatieve energie. Dat ia het grote verschil met een goede aanvoerder, die spreekt vanuit positieve energie zijn medespelers aan. En ja, van Bommel werd ook geregeld boos op zijn medespelers, maar niet met de oorwormenkop van Luuk. Nogmaals, het deed mij veel denken aan Toivonen.
De sfeer in een elftal en rondom een elftal en hoe dat naar buiten toe wordt getoond is essentieel voor prestaties. Dat is één ding dat ik geleerd heb van de periode Toivonen/Mertens/Strootman. Te veel negativiteit in veld beïnvloed de prestaties en dat is precies wat ik zie sinds de Jong aanvoerder is. Dat verongelijkte, dat zeuren, die negatieve houding ten opzichte van alles en iedereen. Het is precies die sfeer van toen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je het aanvoerderschap te groot maakt. De Jong is volgens mij nuchter genoeg om dag aanvoerderschap te dragen en het gaat ons zeker niet de titel kosten.
Ten opzichte van vorig jaar hebben we een punt gewonnen ten overstaan van Heerenveen. Tegen ADO krijgen we kans op kans en als je ze zelf niet maakt... Enfin. Kampioen. Twee vingers. Neus.
Ik zie het eerder andersom, de prestaties zijn essentieel voor de sfeer in de ploeg. Als PSV 9 uit 3 zou staan, dan zou de sfeer beter en het geklaag minder zijn. Ik geloof niet dat het feit dat de Jong nu aanvoeder is, de reden is dat de sfeer minder zou zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De sfeer in een elftal en rondom een elftal en hoe dat naar buiten toe wordt getoond is essentieel voor prestaties. Dat is één ding dat ik geleerd heb van de periode Toivonen/Mertens/Strootman. Te veel negativiteit in veld beïnvloed de prestaties en dat is precies wat ik zie sinds de Jong aanvoerder is. Dat verongelijkte, dat zeuren, die negatieve houding ten opzichte van alles en iedereen. Het is precies die sfeer van toen.
Of niet. En het verandert binnenkort omdat de Jong het ook doorkrijgt en zich als een volwassen vent gaat gedragen.
Eens, en zeker de komende wedstrijd tegen Feijenoord. Al dat balverlies...pffffquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:38 schreef Buitendam het volgende:
Zolang Isimat en Brenet in de basis staan mag Cocu wat mij betreft gewoon met de punt naar achteren spelen met Hendrix en Maher laten banken. Niet zozeer voor het verdedigende opzicht, want Bruma staat echt boven verwachting goed te spelen, maar nu moet hij ook gaan opbouwen en da's niet zijn ding. Zet Hendrix er neer die kan opbouwen, blijft Guardado mooi op z'n eigen positie en ben ik overtuigd van meer balans op het middenveld.
Zelden zo veel onzin in een post gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De sfeer in een elftal en rondom een elftal en hoe dat naar buiten toe wordt getoond is essentieel voor prestaties. Dat is één ding dat ik geleerd heb van de periode Toivonen/Mertens/Strootman. Te veel negativiteit in veld beïnvloed de prestaties en dat is precies wat ik zie sinds de Jong aanvoerder is. Dat verongelijkte, dat zeuren, die negatieve houding ten opzichte van alles en iedereen. Het is precies die sfeer van toen.
Of niet. En het verandert binnenkort omdat de Jong het ook doorkrijgt en zich als een volwassen vent gaat gedragen.
Zo zie ik het ook. Al is alleen het dumpen van Brenet denk ik wel genoeg. Je mist gewoon een linkspoot achterin. Sowieso was Maher gisteren weer bedroevend. Geen bal kwam aan, veel balverlies. Ja, een assist, maar die had mijn Oma nog wel gegeven. Nou ja, als ze niet al jaren dood was.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:38 schreef Buitendam het volgende:
Zolang Isimat en Brenet in de basis staan mag Cocu wat mij betreft gewoon met de punt naar achteren spelen met Hendrix en Maher laten banken. Niet zozeer voor het verdedigende opzicht, want Bruma staat echt boven verwachting goed te spelen, maar nu moet hij ook gaan opbouwen en da's niet zijn ding. Zet Hendrix er neer die kan opbouwen, blijft Guardado mooi op z'n eigen positie en ben ik overtuigd van meer balans op het middenveld.
Dan doe je Maher toch te kort. Wint gewoon goed dat kopduel en was gewoon een prima assist. Dat hij voor de rest kut speelde klopt, maar die assist was gewoon prima.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Al is alleen het dumpen van Brenet denk ik wel genoeg. Je mist gewoon een linkspoot achterin. Sowieso was Maher gisteren weer bedroevend. Geen bal kwam aan, veel balverlies. Ja, een assist, maar die had mijn Oma nog wel gegeven. Nou ja, als ze niet al jaren dood was.
Ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zelden zo veel onzin in een post gezien.
Ze keken allemaal naar de voorzet en niet naar het centrum, volgens Braamhaar zelf. Dat ben je gewoon een slecht arbitraal kwartet. Kuipers spreekt met zijn team af dat de een bij een voorzet naar de bal kijkt, Kuipers zelf naar de duels in het strafschopgebied, dus iedereen heeft een eigen taak. Lijkt me geen hogere wiskunde, maar Braamhaar is daar na 20 jaar op het hoogste niveau nog niet achterquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnbaar toch niet zo opzichtig anders had het arbitrale het wel gezien.
Het is een beetje makkelijk om zulke dingen te zeggen. Toivonen zag je gewoon dat iedereen hem het liefst op het treinspoor wilde vastknuppen, bij de Jong zie ik juist (ook na de wedstrijd) veel onderling respect van en richting collega's. Tuurlijk 'zeurt' hij nu meer om kaarten, maar dat doet een aanvoerder. Kijk voor de aardigheid eens naar Klaassen bij Ajax of naar Clasie vorig jaar bij Feyenoord. Je hebt als aanvoerder nu eenmaal meer contact met de scheids.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |