Frenkie de Jood.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:03 schreef Scarface88 het volgende:
Frenkie de Jong definitief naar Ajax.
Weggespeeld worden door 3 pingels van Kuyt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:27 schreef RijstNatie het volgende:
Gezien de laatste 3 wedstrijden verwacht ik een verlies partij tegen die havenarbeiders
Laatste minuut blessuretijd dan wel hè!quote:
Zeker.Hoop dat die in de basis staat.Maar Cocu kennende wacht hij nog een paar wekenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:16 schreef 1312-FRFC het volgende:
Kan die Moreno meedoen tegen Feyenoord?
Dus hij kan spelen, maar Cocu twijfelt?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zeker.Hoop dat die in de basis staat.Maar Cocu kennende wacht hij nog een paar weken![]()
Kan spelen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:34 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Dus hij kan spelen, maar Cocu twijfelt?
Mooi, hopen van niet dus.
dit zielig noemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:53 schreef Gutanoth het volgende:
zielig. met 58k coefficient in pot 1 zitten :/
normaal zou je met geluk in pot 3 zitten
Zou beter zijn dan een compleet nieuw stadion.quote:Idee burgemeester voor treinspoor onder de grond: 'dan kan Philips Stadion uitbouw krijgen over spoor'
Als het aan de Eindhovense burgemeester Rob van Gijzel ligt, verdwijnen alle treinen tussen station Beukenlaan en het gebied tussen universiteit en Fuutlaan onder de grond. Daarmee zou veel ruimte ontstaan voor toplocaties in de stad. Hij spreekt erover tegen E52. Een van de invullingen van de ruimte noemt hij alvast. Het Philips Stadion zou dan kunnen uitbreiden. "Dat mag wat mij betreft een uitbouw krijgen die helemaal over het huidige spoor heen komt."
http://www.dichtbij.nl/ei(...)nd-in-eindhoven.aspx
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
niet dan?
Sta je dan, als 11 jarige brugwup tussen de 17/18jarige examenkandidaten
BreNetniet... gelukkig zijn we al van zijn maatje "Tezzy"quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:00 schreef Doublepain het volgende:
'Met negatieve kritiek kan ik niks mee'
En hoe vet vond je het als brugklasser om op hetzelfde niveau ingedeeld te zijn als de examenkandidaten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
niet dan?
Sta je dan, als 11 jarige brugwup tussen de 17/18jarige examenkandidaten
Ik ben voor PSV uiteraard, maar dit verschil in niveau is om te jankenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]oke. Geen idee voor welke club je bent maar t zal wel
Overwhelming, beangstigend?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En hoe vet vond je het als brugklasser om op hetzelfde niveau ingedeeld te zijn als de examenkandidaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |