Ik stikte in mijn eigen speeksel tering stimquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Shut up man. Hij komt tenminste id hemel.
Ja ish tog zo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik stikte in mijn eigen speeksel tering stim
Waarom niet weer dan? Gewoon een "borrel"event ergens, nodig wat vriendinnen uit.quote:
Die zie ik niet meer. Ik drink niet meer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom niet weer dan? Gewoon een "borrel"event ergens, nodig wat vriendinnen uit.
Je wilt Vero niet tegen je hebben, dat is alles wat ik erover zeg. Werken in Finland is prima, maar zij hebben geen 1 miljoen ambtenaren die je vriendelijk te woord staan zoals in NLquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is net zoals Klokov met z'n notes. Je hoopt eigenlijk dat het een grapje is.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:43 schreef Crip het volgende:
mag ik haar make up doen voor de bruiloft. ik doe het voor een chocolade reep xo
Even zonder gekkigheid, ben je echt verloofd?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je wilt Vero niet tegen je hebben, dat is alles wat ik erover zeg. Werken in Finland is prima, maar zij hebben geen 1 miljoen ambtenaren die je vriendelijk te woord staan zoals in NL
[..]http://www.fazer.fi/tuott(...)kit/fazer-pure-dark/ Mmmmm
Zuchtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Even zonder gekkigheid, ben je echt verloofd?
Is grap man, we zitten beetje te dollen gek.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Even zonder gekkigheid, ben je echt verloofd?
Wil ik graag geloven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is grap man, we zitten beetje te dollen gek.
Eh neequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:00 schreef Montelly het volgende:
Als Far nu moslim is maakt toch dat voorhuidje niet meer uit? Ze moet er maar mee leven [ afbeelding ]
CHOP CHOP CHOPPPPPPquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:00 schreef Montelly het volgende:
Als Far nu moslim is maakt toch dat voorhuidje niet meer uit? Ze moet er maar mee leven [ afbeelding ]
Hoe zou jij vinden als je lipjes nu werden afgesneden, met je chop chop chopquote:
Dude. Pls.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:03 schreef Beach het volgende:
Bij Jezus zou het niet uitmaken, die zou je niet veroordelen op uiterlijk vertoon zoals keppeltjes, kruisjes en wel of niet besneden zijn.
Ja maar dat doen we niet in de islam ;s dus ja +1 voor mn lipjesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe zou jij vinden als je lipjes nu werden afgesneden, met je chop chop chop
Wat? Zo is mij dat altijd geleerd. Bij Jezus gaat het om de inhoud en niet om vroom spelen voor de buitenwereld.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar dat doen we niet in de islam ;s dus ja +1 voor mn lipjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |