SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
zegt de turkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:16 schreef Montelly het volgende:
Wat een stelletje betafags zijn jullie allemaal geworden, smh.
ik weet dat die sprookjesboek geleverd van wederopstanding uitgaan. Maar voor een 6 jarige ziet ie er wel oud uit.quote:
Die gast had 5 nummertjes, en de rest liet ie opvullen met poepquote:
http://www.setlist.fm/set(...)ungary-23f7f813.htmlquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:53 schreef fathank het volgende:
Limp Bizkit? Leeft dat nog ja?
En doen ze dan nieuw werk of alleen maar die ouwe bangers?
op misschien Paul Simon na zo'n beetje beste live-act die ik ooit heb meegemaaktquote:
Dat dit kan in Nederland.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:59 schreef Deuce92 het volgende:
DIt vind ik echt interessant. Vertel me meer.
hier, dit is misschien wat meer voor jou turkjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:59 schreef Deuce92 het volgende:
DIt vind ik echt interessant. Vertel me meer.
zo hee wat een zieke burnquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hier, dit is misschien wat meer voor jou turkje
Kerel kijk eens om je heen. Zomerjurkje, korte rokjes overal. Was het maar het hele jaar zo lekker.quote:
hey vriendjequote:
Alleen qua hitte niet. Kan er echt niet tegen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Kerel kijk eens om je heen. Zomerjurkje, korte rokjes overal. Was het maar het hele jaar zo lekker.
Beter dan die tyfus regen of kou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
kweenie mnquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:12 schreef Beach het volgende:
[..]
hey vriendje
blijf je ook tot het bittere einde? totdat Danny de stekker eruit trekt?
Bewaar die tren-clen cocktail dan ook voor de winterquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alleen qua hitte niet. Kan er echt niet tegen.
ik ben gelukkig al geweest toen het nog niet zo warm wasquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef Montelly het volgende:
Wat een kutweer om naar gym te gaan
Te laat wakker geworden, moet nog gaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben gelukkig al geweest toen het nog niet zo warm was
ik begrijp het ook niet manquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:49 schreef Faeroer het volgende:
Meer dan wat pullups, pushups en dips in het speeltuintje zit er niet in vandaag en morgen. Geen enkele gym heeft hun airco onder controle lijkt wel. Begrijp het echt niet. Een jaar geleden op vakantie in Spanje, volle zon, en die airco's doen het geweldig. Kom je hier in amper 28c en je gaat dood.
Was gister ochtend wel lekker om in de polder in de zo'n hard te lopen anders. En m'n oefeningen waren in de schaduw in de tuin ook goed te doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef Montelly het volgende:
Wat een kutweer om naar gym te gaan
Echt eh. Ben blij dat ik niet de enige ben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:52 schreef seto het volgende:
[..]
ik begrijp het ook niet man
het is net alsof het in spanje meer voor de hand ligt om werkende airco te hebben
Het is niet warm. Het is benauwd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alleen qua hitte niet. Kan er echt niet tegen.
Je kan toch ook wat leuks gaan doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:21 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn ouders in Turkije hebben 35 graden met vochtigheidsgraad 20 %. Dat is superlekker.
Laatste keer dat ik met de zomer in NL blijf. Bah
Ben gedwongen op fok tijd door te brengen met een paar helden op sokjes.
Meestal dat ja. Bij mij hangen ook 2 beesten van apparaten aan het plafond, maar ze zetten liever de deur gewoon open.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:58 schreef Beach het volgende:
Of dat ze wel een goede airco hebben maar te zuinig zijn om hem aan te zetten.
In NL vind ik het vaak niet leuk iets te doen. Daarnaast ben ik liever daar waar meer allochtonen zijn. Amsterdam West verveelt mij inmiddels wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan toch ook wat leuks gaan doen
het ligt dus puur aan je eigen mindsetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In NL vind ik het vaak niet leuk iets te doen. Daarnaast ben ik liever daar waar meer allochtonen zijn. Amsterdam West verveelt mij inmiddels wel.
Terrasje doen etc vind ik zo nu en dan leuk.
Kan wel. Terrasje doen in de stad in TR vind ik wel geweldig nml.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:37 schreef Beach het volgende:
[..]
het ligt dus puur aan je eigen mindset
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |