jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:51 schreef Yankee het volgende:
Ga je de charly gaul nog rijden patroon?
Vorig jaar was het rondje beter, toen zat er nog een slinger in. Nu waren het eigenlijk 4 rechte stukken met 3 scherpe bochten en 1 doortrap bocht...quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef Tommeke het volgende:
Yankee
@Patroon; Ik vond het sowieso een zwaar rondje. Weinig herstelmomenten. Vond t ook raar dat ze t niet dicht reden idd.
Zondag weer lekker koersen in de regen
Klopt. Toen mochten ze niet voor het huis van de huisarts langs. Die had vandaag alleen geen dienst haha.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Vorig jaar was het rondje beter, toen zat er nog een slinger in. Nu waren het eigenlijk 4 rechte stukken met 3 scherpe bochten en 1 doortrap bocht...
Jep!quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:26 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Was Vledder vandaag? Helemaal gemist, anders was ik misschien nog wel even komen kijken.
Je ziet 'm niet achter de auto, dus is niks gebeurd.quote:
Relletjes is juist wat het zo leuk maaktquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:12 schreef RicoVV het volgende:
@Tommeke nieuw gps horloge binnenkort! Zag de koers al voorbij komen! @foutre dank je wel! Met de kinderen bezig zijn is ook het allerleukste. @Patroon niet getipt door Stephan (DDX) maar dat boeit verder ook niet zo. Ik wil in dit topic ook geen relletjes veroorzaken.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Relletjes is juist wat het zo leuk maakt
Ze kunnen beter daar lopen dan rond de kralingse plas...quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:01 schreef nogeenmaarten het volgende:
Rondje R'dam meegenomen op tochtje van zondagochtend, wat een eye candy loopt er dan langs de Maas te joggen. Je moet daar oogkleppen op van Oakley om normaal te kunnen fietsen.
Ja, daarom. Iedereen zit op de fietsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:10 schreef poiuytr het volgende:
Rustig hier de laatste weken, terwijl het perfect fietsweer is
Dat zou de reden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:10 schreef poiuytr het volgende:
Rustig hier de laatste weken, terwijl het perfect fietsweer is
Haha, dat eerste snap ik. Maar waarom niet voor koersen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, voor mountainbiken misschien
En wellicht voor koersen?
Juist super voor koersen. Vooral icm bandjes met een zacht compound. Door de breedte rij heb je meer bandoppervlakte voor in de bochten en je kan ze zachter zetten zodat je beter over de klinkers bolt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, voor mountainbiken misschien
En wellicht voor koersen?
Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n cursus?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:40 schreef ratatat het volgende:
Vrijdag op cursus bij ahoy. Eens zien of fietsen in wedstrijdverband iets voor mij is.
Dit is de beschrijving op de de website:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n cursus?
Aardig wat om er in 2 uur er doorheen te rammen, dus ik ben benieuwd.quote:De avond is gericht op het rijden van wedstrijden. Je leert in een mix van theorie en praktijk basisvaardigheden die je nodig hebt in het peloton, zoals waaierrijden, sprinten en bochtentechniek. Ook krijg je informatie over onderhoud van je fiets, licenties en koersen bij RWC Ahoy. Als afsluiting rijden we een kort wedstrijdje tussen alle deelnemers.
ben je al weer een beetje hersteld? Ben ontzettend benieuwd naar je verslag van pbp. Het is echt een afstand die mijn voorstellingsvermogen te boven gaat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor randonneurstochten op slechte Ardense wegen. Dan is 28mm beter.
Hersteld is een groot woord. Dat duurt minimaal 2-4 weken, maximaal 3 maanden. Op het moment ben ik vooral erg moe. De lichte schade aan het lichaam herstelt ook zo langzaam. Ik denk dat ik over een kleine 2 weken weer toe ben aan een 200.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:35 schreef komrad het volgende:
[..]
ben je al weer een beetje hersteld? Ben ontzettend benieuwd naar je verslag van pbp. Het is echt een afstand die mijn voorstellingsvermogen te boven gaat.
Even kort want mobiel en het is al vaak behandeld,quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:39 schreef emil23 het volgende:
Nu de dagen weer korter worden, wat is jullie ervaring met fietsen in het donker? Gaan jullie door op de racefiets? Zoeken jullie andere trainingsmethoden? Ik heb naast mijn racefiets nog een sporthybride, met wat bredere banden. Ik was voornemens om deze te voorzien van goede verlichting en hier op doordeweekse avonden rondjes van max 20/25 km te fietsen. Is dat wat?
Lampje kopen en monteren en je kan gewoon door gaan met fietsen. Zorg daarbij voor een beetje goede winterkleding en je kan bijna de gehele winter doorfietsen. Als het echt rot weer is (onder het vriespunt en aardig nat) dan pas ga ik binnen trainen/ sporten. Goede handschoenen en schoenen zijn eigenlijk wel pre.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:39 schreef emil23 het volgende:
Nu de dagen weer korter worden, wat is jullie ervaring met fietsen in het donker? Gaan jullie door op de racefiets? Zoeken jullie andere trainingsmethoden? Ik heb naast mijn racefiets nog een sporthybride, met wat bredere banden. Ik was voornemens om deze te voorzien van goede verlichting en hier op doordeweekse avonden rondjes van max 20/25 km te fietsen. Is dat wat?
Maximaal 20/25km omdat fietsen op mijn hybride een stuk zwaarder is, de gemiddelde snelheid lager ligt, en omdat ik en het donker en kou een uurtje wel genoeg vindquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Even kort want mobiel en het is al vaak behandeld,
Ik rij gewoon op m'n racefiets door. Ook met ijzel etc. Prima te doen als je enigzins skills hebt. Gewoon zo'n cree lamp en gaan met die banaan. Waarom max 20/25?
Krachttraining is een goede afwisseling in de winter
Kan je doen, ik doe het niet. Geen zin in. Fietsen doe ik in de herfst / winter vrijwel alleen in de weekenden, doordeweeks andere bezighedenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:39 schreef emil23 het volgende:
Vooruit, laat ik het zo stellen: waarom zou je nog op 23 mm rijden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor randonneurstochten op slechte Ardense wegen. Dan is 28mm beter.
Als het een echte was, was 't een mooie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |