Nu draait Knokkels > Dillinger - Cokane In My Brain. Wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik luister geen radio, dus voel me in het radio topic niet op mijn plek.
Die beschrijving komt aardig overeen met wat ik luister.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet direkt , ik hou van dingetjes die op het randje van vals zijn, tegendraads, anders, verrassend, interessant, liever niet mainstream.
Nee alles, ik hou van alle instrumenten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die beschrijving komt aardig overeen met wat ik luister.
Denk alleen dat jij er niet perse elektronische muziek mee bedoeld.
Leuk... in de vorige eeuw.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu draait Knokkels > Dillinger - Cokane In My Brain. Wel een lekker nummer.
Nu draait ie > Frank Zappa - Make A Sex Noise.quote:
Ik ben een lastpak wat muziek betreft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee alles, ik hou van alle instrumenten.
Dat dus. Maar mijn smaak is breed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben een lastpak wat muziek betreft.
Vervuil mijn oren niet met iets wat ik niet vrijwillig wil luisteren.
Ik vind Zappa ook leuk, maar draai het nog zelden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu draait ie > Frank Zappa - Make A Sex Noise.
Maar Knokkels draait echt van alles, toevallig ben ik ook Zappa liefhebber.
Ach ik draai van alles, en als ik iets hoor dat ik niet zelf draai dan zolang als ik het lekker vind luister ik. Ben ik het zat kies ik wat anders.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind Zappa ook leuk, maar draai het nog zelden.
Thuis waarschijnlijk. Tenzij je gebeamed werd.quote:
OKquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Thuis waarschijnlijk. Tenzij je gebeamed werd.
Dan ben je denk ik een stukje makkelijke dan ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ik draai van alles, en als ik iets hoor dat ik niet zelf draai dan zolang als ik het lekker vind luister ik. Ben ik het zat kies ik wat anders.
Ach, dat word je door de jaren heen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik een stukje makkelijke dan ik.
Niet in mijn geval vrees ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat word je door de jaren heen.
Nu ga je jezelf op de borst slaanquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hey Isa camembert.
Heb je nachtdienst?
Shit happens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMijn 5e op rij. En de laatste
Yeay!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaMijn 5e op rij. En de laatste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |