twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 19:34:43BREKEND: Man met vuurwapens en messen verwondt drie personen in #Thalys van Amsterdam naar Parijs. Overmeesterd bij Arras (N-Frankrijk) reageer retweet
quote:Man pleegt aanslag in Thalys
Op het station van de Franse stad Arras is een man opgepakt na een schietpartij in een trein van de Thalys. De trein kwam uit Amsterdam en ging richting Parijs.
Drie mensen zijn in de trein gewond geraakt, nadat de man met een kalasjnikov het vuur opende op zijn medepassagiers. Hij werd daarna overmeesterd door Amerikaanse passagiers.
De Franse politie denkt aan een terreuraanslag.
Update 20.06 uur:
Volgens de Franse krant La Voix du Nord is de dader een man van Noord-Afrikaanse afkomst. Verder zouden de drie Amerikanen die de man hebben overmeesterd militairen in burger zijn die hoorden hoe op het toilet een zwaar vuurwapen werd doorgeladen.
Het leven gaat door he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:49 schreef bombmannl het volgende:
NS reclame net: met de Thalys naar Parijs, 78% korting.
Beetje
Want in landen met alleen maar moslims gelukkig geen aanslagen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:51 schreef topdeck het volgende:
Jullie kunnen ook allemaal moslim worden, dan was dit niet gebeurd :^)
Ja, in landen met alleen maar moslims is iedereen blij, vrolijk en gelukkig!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Want in landen met alleen maar moslims gelukkig geen aanslagen.
Toevallig had deze marinier een verkleedpartijtjequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:52 schreef vaneiges het volgende:
Deze hippie ziet er toch niet uit als een marinier?
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150821_01828282
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 22:54:48MORE: Terror suspect that 2 @USMC took down on a #French train today lived in Spain, had ties to extremist Islam - @francetvinfo #Thalys reageer retweet
Die man links was dan wss verkleed als Mike uit Breaking Bad. (Hij lijkt wel wat op hem)quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Toevallig had deze marinier een verkleedpartijtje
Meneer, wij dachten te horen dat u een AK47 aan het doorladen was. Kan dit kloppen en waarom doet u dit?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef luxerobots het volgende:
In het nieuws werd het zo gebracht, de mariniers hoorden het doorladen op het toilet, hierna wilden ze deze man ondervragen, waarna hij begon te schieten en overmeesterd is.
Als ik op het toilet zit klinkt het ook alsof ik aan het doorladen benquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef luxerobots het volgende:
In het nieuws werd het zo gebracht, de mariniers hoorden het doorladen op het toilet, hierna wilden ze deze man ondervragen, waarna hij begon te schieten en overmeesterd is.
Ik vind het vooral stuitend dat men hier zonder één seconde zelf na te denken de officiële lezing direct voor 100%!! aanneemt, niet voor 80% nee gewoon 100%!! met alle toevalligheden vandien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:57 schreef luxerobots het volgende:
In de Franse media wordt ook gezegd dat deze verdachte al bekend was bij justitie.
De terrorist had al schoten gelost en ging doorladen op de wc. Z'n eerste magazijn leeggepangpangd met maar 1 of 2 schampschotten als resultaat? In een kooi waar 554 infidels in opgesloten zitten? Eh.. extremistische faalhaas of wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:55 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Toevallig had deze marinier een verkleedpartijtje
Het leven is een groot filmscript jongen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stuitend dat men hier zonder één seconde zelf na te denken de officiële lezing direct voor 100%!! aanneemt, niet voor 80% nee gewoon 100%!! met alle toevalligheden vandien.
Ik vraag me af of deze mensen ook een geloof aanhangen. Het zou wel een en ander verklaren.
En jou wereld is zo te zien zwart/witquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het leven is een groot filmscript jongen.
*jouwquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:01 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
En jou wereld is zo te zien zwart/wit
Wat is de bron van deze versie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:00 schreef vaneiges het volgende:
[..]
De terrorist had al schoten gelost en ging doorladen op de wc. Z'n eerste magazijn leeggepangpangd met maar 1 of 2 schampschotten als resultaat? In een kooi waar 554 infidels in opgesloten zitten? Eh.. extremistische faalhaas of wat?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:58 schreef disasterbutton het volgende:
[..]
Als ik op het toilet zit klinkt het ook alsof ik aan het doorladen ben
Lijkt mij ook niet logischquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat is de bron van deze versie?
Ik zet de nieuwsfeiten achter elkaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:02 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat is de bron van deze versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |