abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:56:58 #1
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_155414128
Godverdomme, om vegetarisch te eten is totaal niet hip.

De mens is meer omnivoor dan carnivoor, niets mis met vlees helemaal niet. Alleen moet je niet iedere dag 200 gram vlees naar binnen werken, de mensen vroeger gingen jagen en ze kwamen vaak terug zonder prooi, als er dan een prooi was. Dan moest je best veel mensen daarmee voeren. Laten we zeggen dat de gemiddelde oermens zo'n 300 gram per week at, en dat is denk ik al veel.

Ik snap niet waarom minder vlees eten dan als hip wordt bestempeld, flikker toch op.
Liefde voor God
pi_155414156
Hipster :{w
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_155414187
Is 200 gram per dag veel? Ik zit denk ik consequent tussen de 2-3 kilo (mits er geen barbecue plaatsvindt).
pi_155414189
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:58 schreef Jordy-B het volgende:
Hipster :{w
dit
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:53:49 #5
286575 Roces18
Chef de party
pi_155415581
Niet 200 gram inderdaad. Ik zit dagelijks toch wel aan 300 gram.
Zonder vlees geen leven. Zonder leven geen fok.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_155415634
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 19:00 schreef Moralitas het volgende:
Is 200 gram per dag veel? Ik zit denk ik consequent tussen de 2-3 kilo (mits er geen barbecue plaatsvindt).
Praat over Morbide Obesitas met Moralitas?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155415754
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
en dat is denk ik al veel.
Jij moet niet denken...
pi_155416645
quote:
Ik snap niet waarom minder vlees eten dan als hip wordt bestempeld, flikker toch op.
Omdat sommige mensen het stoer vinden om te doen alsof ze nog in een middeleeuwse grot leven. Geen idee waarom.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_155416688
Mensen horen vlees te eten. Het is ongezond als je geen vlees eet. Als je je kinderen opdringt op vegetariėr te zijn ben je ook schuldig aan verwaarlozing als je het mij vraagt. Net zo als dat ene wijf wat vroeger op tv was, die haar zoon weigerde vlees te voeren en dat gozertje was zwaar ondervoed en ook veel te klein. Verschrikkelijk feministisch links hippietuig :r
pi_155416817
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:30 schreef aanstootgevende het volgende:
Mensen horen vlees te eten. Het is ongezond als je geen vlees eet. Als je je kinderen opdringt op vegetariėr te zijn ben je ook schuldig aan verwaarlozing als je het mij vraagt. Net zo als dat ene wijf wat vroeger op tv was, die haar zoon weigerde vlees te voeren en dat gozertje was zwaar ondervoed en ook veel te klein. Verschrikkelijk feministisch links hippietuig :r
Die vrouw en dat kind aten alleen rauwe groenten. Dat is toch *net* iets anders dan een normaal vegetarisch dieet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_155416836
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:32 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die vrouw en dat kind aten alleen rauwe groenten. Dat is toch *net* iets anders dan een normaal vegetarisch dieet.
Mwaa, komt op hetzelfde neer. En er is er vast wel eentje die dat doet wat ik zei ook al kennen we dat verhaal niet.
pi_155416854
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:30 schreef aanstootgevende het volgende:
Als het zo ongezond is, waarom blijkt dan uit onderzoeken steeds dat vegetariėrs langer leven en gezonder zijn dan mensen die dagelijks vlees eten?

Blijkbaar ga je van dagelijks vlees eten in ieder geval slecht lezen, want TS stelt niet eens dat mensen helemaal geen vlees zouden moeten eten, alleen dat ze de consumptie ervan moeten beperken.

Daarnaast vind ik het je kinderen opdringen om vlees te eten en daardoor mee te werken aan dierenleed, bioindustrie, kapitalisme, kap van tropisch regenwoud en milieuvervuiling erger. Maar goed, ik ben dan ook feministisch links hippietuig, ik jouw woorden.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_155416873
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:33 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Als het zo ongezond is, waarom blijkt dan uit onderzoeken steeds dat vegetariėrs langer leven en gezonder zijn dan mensen die dagelijks vlees eten?

Blijkbaar ga je van dagelijks vlees eten in ieder geval slecht lezen, want TS stelt niet eens dat mensen helemaal geen vlees zouden moeten eten, alleen dat ze de consumptie ervan moeten beperken.

Daarnaast vind ik het je kinderen opdringen om vlees te eten en daardoor mee te werken aan dierenleed, bioindustrie, kapitalisme, kap van tropisch regenwoud en milieuvervuiling erger. Maar goed, ik ben dan ook feministisch links hippietuig, ik jouw woorden.
Uiteraard kwam deze reactie natuurlijk weer van een vrouw :')
pi_155416913
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:33 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Mwaa, komt op hetzelfde neer. En er is er vast wel eentje die dat doet wat ik zei ook al kennen we dat verhaal niet.
Vegetarisme en rauw veganisme zijn absoluut niet hetzelfde. Ik ben veganist, maar ik zal het niemand aanraden om dat om gezondheidsredenen te doen. Je voedingsstoffen binnenkrijgen is een uitdaging en kan niet zonder B12-supplement. Vegetarisch eten daarentegen kan zonder risico.
pi_155416925
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:00 schreef Deshain het volgende:

[..]

Jij moet niet denken...
Enige juiste reactie.
pi_155416946
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:34 schreef aanstootgevende het volgende:

[..]

Uiteraard kwam deze reactie natuurlijk weer van een vrouw :')
Helaas zijn de meeste feministen inderdaad vrouw, al komt er gelukkig verandering in! ;-)
pi_155417034
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:35 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Helaas zijn de meeste feministen inderdaad vrouw, al komt er gelukkig verandering in! ;-)
Ik ben feminist
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:44:37 #18
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_155417268
Mensen die 'hip' willen zijn :')
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
pi_155417950
quote:
Godverdomme, om vegetarisch te eten is totaal niet hip.

De mens is meer omnivoor dan carnivoor, niets mis met vlees helemaal niet. Alleen moet je niet iedere dag 200 gram vlees naar binnen werken, de mensen vroeger gingen jagen en ze kwamen vaak terug zonder prooi, als er dan een prooi was. Dan moest je best veel mensen daarmee voeren. Laten we zeggen dat de gemiddelde oermens zo'n 300 gram per week at, en dat is denk ik al veel.

Ik ben vegi, om ethische reden en omdat ik me goed voel erbij.
Heeft niets met hip zijn te maken. Die rage gaat bovendien wel over, is zoals gluten vrij en heel de zever
binnen enkele maanden is er weer iets ander hip
pi_155418087
Ik ga geen gras eten. Dat doet de koe. Ik ben geen koe... Neen, ik eet de koe.
pi_155418166
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:06 schreef GhpH het volgende:
Ik ga geen gras eten. Dat doet de koe. Ik ben geen koe... Neen, ik eet de koe.
en ikke de vegi burger :P t'is maar waarbij je je goed voelt
pi_155418292
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:08 schreef 9h05t het volgende:

[..]

en ikke de vegi burger :P t'is maar waarbij je je goed voelt
Krijg je de anaemie er gratis bij?
pi_155418354
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 19:53 schreef Roces18 het volgende:
Zonder vlees geen leven. Zonder leven geen fok.
Het is zonder fok geen leven. Zonder leven geen vlees.
pi_155418367
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:11 schreef GhpH het volgende:

[..]

geen idee, geen persoonlijke ervaring daarmee ;)
Mijn bloed is in orde. Het zou trouwens ironisch zijn...ik doe de hele dag niets anders dan met bloed werken
pi_155423739
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 21:11 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik weet niet of je het serieus meent, maar vooruit... Als vegetariėr is je kans op een ijzertekort echt niet enorm veel groter dan wanneer je vlees eet, zolang je maar gezond eet. Anemie komt sowieso redelijk vaak voor en dan vooral bij vrouwen in de vruchtbare leeftijd i.v.m. de menstruatie of bij mensen met maagklachten.

Als je oplet op wat je eet, hoef je nergens voor te vrezen. Ik had me een beetje bang laten maken door de spookverhalen, en ben me er toen meer in gaan verdiepen. Ik heb toen voor alle zekerheid ook bloed laten prikken. Na 5 jaar vega waarvan 3 vegan zaten mijn calcium- en ijzerwaarden zelfs aan de bovengrens, zonder iets bij te slikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')