SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kom even binnen vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou. Sjaak heeft het ook niet makkelijk gehad tot nu toe en jullie ook niet. Snap wel dat je nu erg moe bent! Hopelijk voelt sjaak zich snel wat beter en gaat hij wat beter slapen, zodat jullie ook wat meer uitgerust raken!
Een 2-jarige die de prullenbak leeg maakt? Dat zie ik niet voor mequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wachten, maar dan kunnen we onze baby's aan het werk zetten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een 2-jarige die de prullenbak leeg maakt? Dat zie ik niet voor me
ik wel maar niet op de manier die zij bedoelen denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een 2-jarige die de prullenbak leeg maakt? Dat zie ik niet voor me
Dat is ook leeg maken hequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:01 schreef Krisvc het volgende:
[..]![]()
Omtrekken en de zooi laten liggen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Och lieve Mariposas![]()
Ik heb al een aantal keer iets getikt en het uiteindelijk weer weggehaald maar ik doe het toch maar. Ik hoop dat je het niet opvat als het zoveelste ongevraagde advies, ik wil je vooral een hart onder de riem steken. E. huilde de eerste twee jaar vreselijk veel, 10 tot 14 uur per dag haalde ze rustig.
De boel verbeterde iets toen we zantac (ranitidine) zijn gaan gebruiken na een bezoekje kinderarts, ze had typische refluxklachten. Tegelijk zijn we gestart (we... ik) met een hypo-allergeen dieet, ook dat hielp ietsjes. Ze huilde toen een uur of 8 op een gewone dag en een uur of 10-12 op hele slechte dagen. Probleem was wel dat ze voornamelijk 's nachts huilde en erg veel wakker was. Toen we haar op haar buik lieten slapen sliep ze s nachts ook een uur aan 1 stuk ipv steeds 10 minuten en dan weer krijsen. Het gehuil ging me echt door merg en been en het was op een bepaald moment zodanig dat ik haar zelfs nog hoorde als ik in de albert heijn stond en ze helemaal niet bij me was. Het is loodzwaar en sloopt je echt
In de spoiler tik ik wat dingetjes die ik deed en die voor mij hielpen, wellicht heb je er iets aan, misschien ook niet, who knows. Hoe dan ook, veel sterkte, het gaat écht over en het wordt écht beter
Dank voor je reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat zwaar, 2 jaar, en dan ook met nog een peuter/kleuter erbij...
Hoop dat het met je derde een stuk makkelijker gaat!
En heel herkenbaar van de huiltjes, ik hoor het echt overal, en als ik even rust wil pakken moet ik dan ook echt weg van L zijn, als we in hetzelfde huis zitten heb ik nog steeds geen rust, dan zit ik te luisteren of ik 'm hoor terwijl ik dat helemaal niet wil.
Veel dingetjes uit je spoiler doe ik nu ook.En wreed misschien, maar ik ben gestopt met actief troosten, want dat helpt toch niet, sterker nog: volgens mij raakt hij er alleen maar meer overstuur van. Ik troost nu passief door 'm bij me te houden in de draagdoek en dan in huis wat te rommelen. Hij valt dan na een kwartier huilen wel in slaap. Als ik het echt niet trek, luister ik naar muziek met oordopjes in. Je raakt er misschien ook een beetje afgestompt van. Ik moet ook wel zeggen dat ik het inmiddels ook wel een beetje heb geaccepteerd. Dan maar de hele dag in de draagdoek en 's nachts op ons slapen. Nu moet mijn man 't alleen nog accepteren...
Als ik wat hulp heb gekregen met het knopen van de draagdoek kan ik ook weer ergens naar toe. Tot nu toe lukt het nog niet zo met knopen van de doek, waardoor ik niet veel verder dan een rondje in de wijk durf.
DaD, wat heerlijk dat fietsen! Ik mis het ook heel erg! Al zal ik straks wel weer naar werk gaan met de fiets.
Zijn er ook klusjes voor 0 tot 2-jarigen?
MwC, slaapgebrek is zo slopend, zeker als je dan ook nog moet werken! Hoe ging het bij de huisarts>?No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Krijg je binnenkort hulp met knopen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:33 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dank voor je reactieEn wat zwaar, 2 jaar, en dan ook met nog een peuter/kleuter erbij...
Hoop dat het met je derde een stuk makkelijker gaat!
En heel herkenbaar van de huiltjes, ik hoor het echt overal, en als ik even rust wil pakken moet ik dan ook echt weg van L zijn, als we in hetzelfde huis zitten heb ik nog steeds geen rust, dan zit ik te luisteren of ik 'm hoor terwijl ik dat helemaal niet wil.
Veel dingetjes uit je spoiler doe ik nu ook.En wreed misschien, maar ik ben gestopt met actief troosten, want dat helpt toch niet, sterker nog: volgens mij raakt hij er alleen maar meer overstuur van. Ik troost nu passief door 'm bij me te houden in de draagdoek en dan in huis wat te rommelen. Hij valt dan na een kwartier huilen wel in slaap. Als ik het echt niet trek, luister ik naar muziek met oordopjes in. Je raakt er misschien ook een beetje afgestompt van. Ik moet ook wel zeggen dat ik het inmiddels ook wel een beetje heb geaccepteerd. Dan maar de hele dag in de draagdoek en 's nachts op ons slapen. Nu moet mijn man 't alleen nog accepteren...
Als ik wat hulp heb gekregen met het knopen van de draagdoek kan ik ook weer ergens naar toe. Tot nu toe lukt het nog niet zo met knopen van de doek, waardoor ik niet veel verder dan een rondje in de wijk durf.
DaD, wat heerlijk dat fietsen! Ik mis het ook heel erg! Al zal ik straks wel weer naar werk gaan met de fiets.
Zijn er ook klusjes voor 0 tot 2-jarigen?
MwC, slaapgebrek is zo slopend, zeker als je dan ook nog moet werken! Hoe ging het bij de huisarts>?
Ja, van GotC en klaprooss!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Krijg je binnenkort hulp met knopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |