abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155406633
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

[ Bericht 12% gewijzigd door krijgerrtje op 21-08-2015 14:26:20 ]
pi_155406823
Shop wat sneu! Maar wel een hele lieve foto idd O+
pi_155406922
Ik kom even binnen vallen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155407045
MC :* Vermoeiend zo. Ik deed het ook wel eens hoor, in slaap laten huilen. Nu nog steeds wel, maar ik weet met welk huiltje ze in slaap valt en met welk huiltje niet. Die 5 minuutjes kunnen vast geen kwaad, huilen doet hij anders ook wel denk ik dan maar.. Maar je moet je er wel prettig bij voelen natuurlijk, anders schiet je er nog niks mee op
pi_155407176
:* MC. Klinkt zwaar, sterkte ermee!
pi_155407337
Ook een :* voor Shop. Wat een leuke meiden heb je toch! En wat doet N. het goed zeg, ze haalt echt goed in! Wel sneu voor haar, van de reflux.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:50:14 #7
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155407510
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik kom even binnen vallen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* voor jou. Sjaak heeft het ook niet makkelijk gehad tot nu toe en jullie ook niet. Snap wel dat je nu erg moe bent! Hopelijk voelt sjaak zich snel wat beter en gaat hij wat beter slapen, zodat jullie ook wat meer uitgerust raken!
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:54:52 #8
360012 Shopaholic1984
pi_155407639

Nog even wachten, maar dan kunnen we onze baby's aan het werk zetten ;)
pi_155407664
Mijn kind is bang van de stofzuiger. }:|

:* voor de sneue kindjes. En de moeie moeders. :* het zit niet mee.
pi_155407707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even wachten, maar dan kunnen we onze baby's aan het werk zetten ;)
Een 2-jarige die de prullenbak leeg maakt? Dat zie ik niet voor me :D
pi_155407835
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

:Y

Omtrekken en de zooi laten liggen.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_155407910
Dat laten oppassen door een 12 jarige zou ik ook nooit doen. Verantwoording verschuiven, stel dat er iets gebeurt.
Sowieso vind ik het moederen over je kleine broertje/zusje een slecht iets. Laat ze gewoon lekker kind zijn. Anders is het als ze het uit zichzelf doen.
pi_155407944
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:57 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

ik wel maar niet op de manier die zij bedoelen denk ik :+
Overigens zie ik mijn grote dame ook niet doen wat er in dat lijstje staat... Tis een hoax!

Mc en mari :* wat ongelofelijk prut zo.
Ik was gisteravond voor het eerst in 9 maanden weer eens naar de hockey voor training. Kreeg ik daar tijdens de naborrel een appje van man: "kom je aub zo thuis, hij huilt al anderhalf uur en krijg hem niet stil..." Tja, jammerdebammer, ik naar huis. Niks meer aan de hand eenmaal in mijn armen. Tot zover mijn kereltje dat niet zo eenkennig is :') nu maar hopen dat het dit weekend bij opa en oma beter gaat...
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:13:33 #14
360012 Shopaholic1984
pi_155408237
Ik zie een 8-9 jarige ook nog niet de vaatwasser inruimen. Als ik zie hoe J het altijd doet ;)
Haha, volgens mij klopt er niks van het lijstje.
pi_155408569
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 15:01 schreef Krisvc het volgende:

[..]

:Y

Omtrekken en de zooi laten liggen.
Dat is ook leeg maken he :D
pi_155408878
MevrC. ;(. Hopelijk kan de huisarts iets voor jullie/Sjaak betekenen. Hij krijgt het qua ziektes wel te verduren, hè? ;(.

Ik bewaar even al mijn blouses waar knopen af zijn tot I 10 is! ^O^ .

I en ik zijn net even gezellig samen op de fiets naar de stad geweest. Nieuwe Tula die we hadden besteld opgehaald en samen geluncht. *; . Ik ben sowieso zó blij dat ik weer kan fietsen (of naja, dat kon ik al die tijd nog wel, maar dat I nu mee kan)! Dat heb ik echt gemist, heerlijk om weer wat beweging te krijgen. Als ik I nu ophaal van de gastouder doe ik dat ook op de fiets en dan maken we nog even een omweggetje terug naar huis. Twintig minuten of zo, dus het stelt niet veel voor, maar toch, wel weer twintig minuten die ik voorheen niet bewoog. :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_155409181
Fijn toch! Hier is fietsen qua afstanden wat lastiger. Niet echt iets om straks snel te combineren met iets praktisch. Dan moeten we echt gaan fietsen om het fietsen.
pi_155409658
Fietsen O+
Ik mag in december met Y. Dan hijs ik haar in een skipakje voor de warmte. O+
pi_155410242
Och, toen ik 12 was pastte ik ook wel eens op m'n zusjes, dat vind ik zo raar nog niet ^O^ Prullenbak legen met 2-3 jaar vind ik toch wat vreemd :D

Fietsen O+ Mamastuur is geinstalleerd, fietsstoeltje kwam vandaag binnen. Ik weet wat wij gaan doen dit weekend *O*
pi_155410370
Er staat ook 12 jaar en ouder ;)
Sowieso, als 11-jarige was ik ook soms tussen de middag aan het "oppassen" op m'n broertje van toen 8. Heb er niks aan overgehouden. Of misschien heb ik die trauma wel heel diep weggestopt?
Brood smeren is natuurlijk ook wel eng..

Fietsen is tof!
pi_155410588
Hier helaas voorlopig niet fietsen. Dus probeer ik maar te genieten van wandelen. Ik vond wandelen altijd stom maar met B in de wandelwage of tula is wandelen ineens wel leuk O+
Gisteravond hebben mijn ouders voor het eerst opgepast op B iets meer als 3 uur en dat is gelukkig helemaal goed gegaan. B is vaak savonds wat jengelig maar gister helemaal niet.
En ik heb niet eens elke 5minuten m'n telefoon gecheckt ;) maar ik was wel heel blij dat ik B weer op mocht halen en vond t heel stom dat hij in de auto meteen sliep en pas vanmorgen wakker werd. Vandaag maar extra knuffels dus. B vind dat ook want alles is stom als ik niet heel dichtbij ben.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:33:32 #22
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155410872
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 00:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

Och lieve Mariposas :*

Ik heb al een aantal keer iets getikt en het uiteindelijk weer weggehaald maar ik doe het toch maar. Ik hoop dat je het niet opvat als het zoveelste ongevraagde advies, ik wil je vooral een hart onder de riem steken. E. huilde de eerste twee jaar vreselijk veel, 10 tot 14 uur per dag haalde ze rustig.
De boel verbeterde iets toen we zantac (ranitidine) zijn gaan gebruiken na een bezoekje kinderarts, ze had typische refluxklachten. Tegelijk zijn we gestart (we... ik :') ) met een hypo-allergeen dieet, ook dat hielp ietsjes. Ze huilde toen een uur of 8 op een gewone dag en een uur of 10-12 op hele slechte dagen. Probleem was wel dat ze voornamelijk 's nachts huilde en erg veel wakker was. Toen we haar op haar buik lieten slapen sliep ze s nachts ook een uur aan 1 stuk ipv steeds 10 minuten en dan weer krijsen. Het gehuil ging me echt door merg en been en het was op een bepaald moment zodanig dat ik haar zelfs nog hoorde als ik in de albert heijn stond en ze helemaal niet bij me was. Het is loodzwaar en sloopt je echt :* In de spoiler tik ik wat dingetjes die ik deed en die voor mij hielpen, wellicht heb je er iets aan, misschien ook niet, who knows. Hoe dan ook, veel sterkte, het gaat écht over en het wordt écht beter :*

SPOILER
Dank voor je reactie :* En wat zwaar, 2 jaar, en dan ook met nog een peuter/kleuter erbij... ;( Hoop dat het met je derde een stuk makkelijker gaat!
En heel herkenbaar van de huiltjes, ik hoor het echt overal, en als ik even rust wil pakken moet ik dan ook echt weg van L zijn, als we in hetzelfde huis zitten heb ik nog steeds geen rust, dan zit ik te luisteren of ik 'm hoor terwijl ik dat helemaal niet wil.
Veel dingetjes uit je spoiler doe ik nu ook. :Y En wreed misschien, maar ik ben gestopt met actief troosten, want dat helpt toch niet, sterker nog: volgens mij raakt hij er alleen maar meer overstuur van. Ik troost nu passief door 'm bij me te houden in de draagdoek en dan in huis wat te rommelen. Hij valt dan na een kwartier huilen wel in slaap. Als ik het echt niet trek, luister ik naar muziek met oordopjes in. Je raakt er misschien ook een beetje afgestompt van. Ik moet ook wel zeggen dat ik het inmiddels ook wel een beetje heb geaccepteerd. Dan maar de hele dag in de draagdoek en 's nachts op ons slapen. Nu moet mijn man 't alleen nog accepteren...
Als ik wat hulp heb gekregen met het knopen van de draagdoek kan ik ook weer ergens naar toe. Tot nu toe lukt het nog niet zo met knopen van de doek, waardoor ik niet veel verder dan een rondje in de wijk durf.

DaD, wat heerlijk dat fietsen! Ik mis het ook heel erg! Al zal ik straks wel weer naar werk gaan met de fiets.

Zijn er ook klusjes voor 0 tot 2-jarigen? ;)

MwC, slaapgebrek is zo slopend, zeker als je dan ook nog moet werken! Hoe ging het bij de huisarts>?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_155410892
Oh dat is nog voorzichtig hoor, dat overzicht. Speelgoed in een doos doen en boekjes in de kast zetten, kan een anderhalf jarige ook al! Dus met de rest zal het dan ook wel lukken. *O* . _O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155411020
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:33 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Dank voor je reactie :* En wat zwaar, 2 jaar, en dan ook met nog een peuter/kleuter erbij... ;( Hoop dat het met je derde een stuk makkelijker gaat!
En heel herkenbaar van de huiltjes, ik hoor het echt overal, en als ik even rust wil pakken moet ik dan ook echt weg van L zijn, als we in hetzelfde huis zitten heb ik nog steeds geen rust, dan zit ik te luisteren of ik 'm hoor terwijl ik dat helemaal niet wil.
Veel dingetjes uit je spoiler doe ik nu ook. :Y En wreed misschien, maar ik ben gestopt met actief troosten, want dat helpt toch niet, sterker nog: volgens mij raakt hij er alleen maar meer overstuur van. Ik troost nu passief door 'm bij me te houden in de draagdoek en dan in huis wat te rommelen. Hij valt dan na een kwartier huilen wel in slaap. Als ik het echt niet trek, luister ik naar muziek met oordopjes in. Je raakt er misschien ook een beetje afgestompt van. Ik moet ook wel zeggen dat ik het inmiddels ook wel een beetje heb geaccepteerd. Dan maar de hele dag in de draagdoek en 's nachts op ons slapen. Nu moet mijn man 't alleen nog accepteren...
Als ik wat hulp heb gekregen met het knopen van de draagdoek kan ik ook weer ergens naar toe. Tot nu toe lukt het nog niet zo met knopen van de doek, waardoor ik niet veel verder dan een rondje in de wijk durf.

DaD, wat heerlijk dat fietsen! Ik mis het ook heel erg! Al zal ik straks wel weer naar werk gaan met de fiets.

Zijn er ook klusjes voor 0 tot 2-jarigen? ;)

MwC, slaapgebrek is zo slopend, zeker als je dan ook nog moet werken! Hoe ging het bij de huisarts>?
Krijg je binnenkort hulp met knopen? :)
:)
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:41:53 #25
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155411131
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:38 schreef mignonne het volgende:

[..]

Krijg je binnenkort hulp met knopen? :)
Ja, van GotC en klaprooss! O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante