Ik had een soort van vakantie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
Was je op vakantie? of had je gewoon geen zin in ons?
Dit was inclusief Daffy Duck plaatje overigens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen ik gisteren een helikopter zag staan op een tallship bij Sail.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
moemoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:Ahw, hai all.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen ik gisteren een helikopter zag staan op een tallship bij Sail.
Ik heb echt geen idee, Wibi.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:48 schreef anonymoussie het volgende:
Een kerstman, een fee, een slim blondje en een dom blondje lopen op straat. Ze zien 20 Euro op de grond liggen. Wie van hen pakt het op?
Het domme blondje natuurlijk, want de anderen bestaan niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, Wibi.
Wacht, ik ga vast liggen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:48 schreef anonymoussie het volgende:
Een kerstman, een fee, een slim blondje en een dom blondje lopen op straat. Ze zien 20 Euro op de grond liggen. Wie van hen pakt het op?
Omdat het van die heethoofden zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:56 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom kunnen lucifers niet goed met elkaar overweg?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het van die heethoofden zijn.
Ik ben mezelf nu aan het oprapen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die kutgrapjes posten.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:59 schreef anonymoussie het volgende:
Het begint met een k en het eindigt op een t en er kan een worst in
Ghahahaha.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga voor de koelkast.
En ik ga slapen. DAAAAAAGGG!!!
http://sjoerd-media.nl/soundboard/mp3/oprottendan.mp3quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga voor de koelkast.
En ik ga slapen. DAAAAAAGGG!!!
Was die nou een beetje lekker?quote:
Saudische vlag?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:08 schreef anonymoussie het volgende:
Het is groen en heeft een gewei?
Een herwtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:08 schreef anonymoussie het volgende:
Het is groen en heeft een gewei?
quote:
Gordon, althans dat hoop ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:13 schreef anonymoussie het volgende:
Het staat in een studio en steekt alles in brand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |