Zoals het hoort dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:06 schreef YokiKater het volgende:
Er zat een zakje mosterd bij maar dat moet ik allemaal niet, gewoon broodje bal en geen flauwekulletjes. Deze gehaktbal is zo fucking lekker die moet je niet verneuken met sausjes.
Dan heb je vast een laag stesslevel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben al heel lang niet bij de dokter geweest hoor...
Mayoquote:
Nee eigenlijk niet :pquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan heb je vast een laag stesslevel.
Absoluut, was er al een tijd niet geweest dus dan is het sowieso leuk, en voor mijn begeleidster ook want die komt hier niet vandaan dus die kreeg een soort van rondleiding. En toen gingen we even op een rustig plekje met uitzicht op zee die hap opeten en daar kom je gewoon lekker even tot rust met een lekker zeewindje erbij. Heerlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoorden![]()
Maar het was een geslaagde trip dus?
Rare vrouw ben je ook eigenlijkquote:
Konden jullie het lopen vanaf je huis?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Absoluut, was er al een tijd niet geweest dus dan is het sowieso leuk, en voor mijn begeleidster ook want die komt hier niet vandaan dus die kreeg een soort van rondleiding. En toen gingen we even op een rustig plekje met uitzicht op zee die hap opeten en daar kom je gewoon lekker even tot rust met een lekker zeewindje erbij. Heerlijk.
Nee, we waren met de auto.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Konden jullie het lopen vanaf je huis?
Ergens in Rotterdam kan je kiezen om op al je hapjes en broodjes een spiegelei te doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals het hoort dus
Heb in Frankrijk een keer een verdomd lekkere bal/hamburger (het blijft gewoon gehakt natuurlijk). Dat was gewoon een plak gehakt en daar dan een spiegeleitje bovenop
Dat is misschien wel een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ergens in Rotterdam kan je kiezen om op al je hapjes en broodjes een spiegelei te doen.
Sowieso als je last hebt van stress kun je veel tips van google halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik wel een laag stesslevel heb.
Ik zoek nooit op gezondheidsdingen op Google, waar je ook last van hebt, je schijnt altijd ongeneeslijk ziek te zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sowieso als je last hebt van stress kun je veel tips van google halen.
Of gewoon een zakje white widow of kabouter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Sowieso als je last hebt van stress kun je veel tips van google halen.
Je moet niet stressen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben wel een keer bij de dokter geweest voor spierspanningshoofdpijn. Komt blijkbaar ook door stress.
Wijze uitspraak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Stress doe ik allemaal niet aan, is nergens goed voor
Inderdaad, heb je ergens last van moet je gewoon jezelf de vraag stellen 'kan ik er wat aan doen'. Is het antwoord ja dan los je het op, is het antwoord nee dan moet je je er ook niet druk over maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je moet niet stressen.
Is niet goed voor je.
Ja aard van het beestje. Mijn nek zit nu al een tijd helemaal vast. Moet gewoon ander werk gaan doen :pquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je moet niet stressen.
Is niet goed voor je.
Juist.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, heb je ergens last van moet je gewoon jezelf de vraag stellen 'kan ik er wat aan doen'. Is het antwoord ja dan los je het op, is het antwoord nee dan moet je je er ook niet druk over maken.
Jij en slecht eten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Ook al een keer een beginnende maagzweer gehad combi van stress en slecht eten
Fyshio?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja aard van het beestje. Mijn nek zit nu al een tijd helemaal vast. Moet gewoon ander werk gaan doen :p
Ben ik idd toen geweest. Die hoofdpijn is idd weg. Mijn nek en schouders negeer ik gewoon :pquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:25 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Fyshio?
Of nog beter, ik weet wel iemand dat dit graag voor je losmaakt.
Ja inderdaad, iets dat uit de magnetron komt kan toch nooit slecht zijnquote:
Dat dacht ik ook ja.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja inderdaad, iets dat uit de magnetron komt kan toch nooit slecht zijn
Dan is het maar goed dat je tegenwoordig 1 keer in de maand een poging tot koken doetquote:
Sex is ook goed tegen stress.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben ik idd toen geweest. Die hoofdpijn is idd weg. Mijn nek en schouders negeer ik gewoon :p
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:25 schreef anonymoussie het volgende:
Of nog beter, ik weet wel iemand dat dit graag voor je losmaakt.
Neuh, ik zat wolken te kijken in de tuin. Bruggetje naar dat stressverhaal, dat probeer ik dus te voorkomen door een beetje te ontspannen en zo. Vandaar ook dat ritje naar de haven/strand.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neuh, ik zat wolken te kijken in de tuin. Bruggetje naar dat stressverhaal, dat probeer ik dus te voorkomen door een beetje te ontspannen en zo. Vandaar ook dat ritje naar de haven/strand.
Opgezwolle shit, ik hou het rustug.. Niks Verre Oosten, gewoon stresstest in de Wild West.
Wat slechtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:08 schreef anonymoussie het volgende:
Er komt een man bij de dokter en die zegt: "Dokter, ik wil me graag laten castreren." "Castreren?" vraagt de dokter: "Weet u dat wel zeker?" "Ja," zegt de man, "een goede vriend van mij heeft dat ook laten doen. En hij heeft een enorm succes bij de meiden." "Maar toch," zegt de dokter: "Castreren is een zware ingreep." "En toch wil ik het," zegt de man. Dus de dokter castreert de man: hup, z'n hele zakie eraf. Een week later komt die man zijn vriend tegen. "En?" vraagt die vriend, "heb je je nog laten tatoeeren?" Zegt die vent: "Ach, jij ook altijd met je moeilijke woorden!"
Na lang borrelen in de kroeg, lopen twee vrienden naar huis. Ineens ziet de ene iets liggen op straat en zegt: “Wat ligt daar nou?” De andere raapt het op, ruikt eraan en zegt: “Het ruikt naar poep” “Weet je het zeker?” vraagt de andere en neemt er een likje van, dan zegt hij: “Ja, je hebt gelijk het is ook poep, hebben wij even geluk dat we er niet ingetrapt zijn!”quote:
Er staat een koe rustig in de wei, plots vliegt er een duif de wei heen: roekoe ... roekoe. Waarop die koe teruggroet: roeduif ... roeduif.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Na lang borrelen in de kroeg, lopen twee vrienden naar huis. Ineens ziet de ene iets liggen op straat en zegt: “Wat ligt daar nou?” De andere raapt het op, ruikt eraan en zegt: “Het ruikt naar poep” “Weet je het zeker?” vraagt de andere en neemt er een likje van, dan zegt hij: “Ja, je hebt gelijk het is ook poep, hebben wij even geluk dat we er niet ingetrapt zijn!”
Gahahaha moest lachenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staat een koe rustig in de wei, plots vliegt er een duif de wei heen: roekoe ... roekoe. Waarop die koe teruggroet: roeduif ... roeduif.
Dit is van Mannen van de Radio.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er staat een koe rustig in de wei, plots vliegt er een duif de wei heen: roekoe ... roekoe. Waarop die koe teruggroet: roeduif ... roeduif.
Oh, gaan we vanaf nu over op originele moppen ipv compleet uitgekauwde?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:26 schreef Specularium het volgende:
LTKDV denkt weer dat niemand dat kent.
Is dit een mop?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:11 schreef LTVDK het volgende:
Op een dag vroeg Sultan Timur aan de Hodja:
- Hoeveel , denk je, dat ik waard ben?
De sultan verwachte als antwoord een onvoorstelbaar hoog bedrag en was gechoqueerd toen, de Hodja antwoordde:
* Enige goudstukken, excellentie!
- Maar Hodja, alleen mijn kleding die ik draag is al zoveel waard.
* Natuurlijk, antwoordde de Hodja, dat is ook waaraan ik gedacht heb.
Dat wat in de kleding steekt, kan men niet betalen.
De Hodja gaat op bezoek bij iemand die bekend staat om zijn gierigheid.
De man biedt de Hodja een schotel met honing en oud uitgedroogd brood aan.
De Hodja lukt het niet in het brood te bijten waarop hij het brood, boos naast zich neerlegd en de honing met een lepel eet.
De gierige man kijkt hem verbaasd aan en zegt:
- Hodja als je de honing zonder brood eet, dan brandt het van binnen.
De Hodja doet net alsof hij niets hoort en eet het hele bord leeg waarna hij zegt:
Allah weet wie van binnen brandt.
http://www.tapu.nl/kk_1300001.html
Triggerturk ligt nu waarschijnlijk helemaal dubbel
Schijnbaar ... Turken en humor ...quote:
Ja dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik snap hem niet? Waar is de grap dan?
Hahahaha, hou heel erg van deze woestijnhumor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:11 schreef LTVDK het volgende:
Op een dag vroeg Sultan Timur aan de Hodja:
- Hoeveel , denk je, dat ik waard ben?
De sultan verwachte als antwoord een onvoorstelbaar hoog bedrag en was gechoqueerd toen, de Hodja antwoordde:
* Enige goudstukken, excellentie!
- Maar Hodja, alleen mijn kleding die ik draag is al zoveel waard.
* Natuurlijk, antwoordde de Hodja, dat is ook waaraan ik gedacht heb.
Dat wat in de kleding steekt, kan men niet betalen.
De Hodja gaat op bezoek bij iemand die bekend staat om zijn gierigheid.
De man biedt de Hodja een schotel met honing en oud uitgedroogd brood aan.
De Hodja lukt het niet in het brood te bijten waarop hij het brood, boos naast zich neerlegd en de honing met een lepel eet.
De gierige man kijkt hem verbaasd aan en zegt:
- Hodja als je de honing zonder brood eet, dan brandt het van binnen.
De Hodja doet net alsof hij niets hoort en eet het hele bord leeg waarna hij zegt:
Allah weet wie van binnen brandt.
http://www.tapu.nl/kk_1300001.html
Triggerturk ligt nu waarschijnlijk helemaal dubbel
Deze is wel gruwelijk hilarisch:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahahaha, hou heel erg van deze woestijnhumor.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is wel gruwelijk hilarisch:
De Hodja zat op een dag onder een kersenboom uitterusten en keek op een veld met meloenen.
Hij vroeg zich af waarom de meloenen op struiken aan de grond groeien en kersen aan bomen.
Op dat moment viel een kers op zijn hoofd en de Hodja riep :
- Geprezen zij Allah, Hij weet waarom Hij geen meloenen aan bomen laat groeien.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze is wel gruwelijk hilarisch:
De Hodja zat op een dag onder een kersenboom uitterusten en keek op een veld met meloenen.
Hij vroeg zich af waarom de meloenen op struiken aan de grond groeien en kersen aan bomen.
Op dat moment viel een kers op zijn hoofd en de Hodja riep :
- Geprezen zij Allah, Hij weet waarom Hij geen meloenen aan bomen laat groeien.
Nah die grappen van die Hodja snap ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Zeg even voor mijn gemoedsrust dat jullie al een paar topics aan het trollen zijn.
Wat zeg je tegen een Turk op een fiets?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Zeg even voor mijn gemoedsrust dat jullie al een paar topics aan het trollen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Waardeloos spel is dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Er komt in september een uitbreiding voor Cities Skylines
Hierquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:03 schreef Fokker89 het volgende:
Zit ik weer een beetje nieuws te plaatsen, waar is LTDKV nou weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
HierOh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frontpagequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:56 schreef Specularium het volgende:
Van Barneveld neemt in Sydney revanche op Van Gerwen
Ik moest lachen om die fipo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je nou weer van me nodig?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:02 schreef Fylax het volgende:
Ik vind dat je het goed doet in het Frontpage-FB topic, Fokker.
Niets. Ik wilde het gewoon even zeggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer van me nodig?
Dit hoort in het crewforum.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:02 schreef Fylax het volgende:
Ik vind dat je het goed doet in het Frontpage-FB topic, Fokker.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen mag weten dat ik van Fokker hou, ik bedoel het goed vind hoe hij het doet
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:21 schreef Fylax het volgende:
Zo.
http://frontpage.fok.nl/w(...)jenner-in-conan.html
Haha, leuk hoor Yoki.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ha, dus nu gaat Caitlyn gewoon zeggen.. dat was ik niet, dat was Bruce!
Behalve dan dat die van Bill Burr en niet Jurr heet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:21 schreef Fylax het volgende:
Zo.
http://frontpage.fok.nl/w(...)jenner-in-conan.html
Bedankt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve dan dat die van Bill Burr en niet Jurr heet.
Fylax
Bruce
Bruce was gewoon bang voor de mannengevangenis dat hij maar een pussy heeft laten aanmetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha, leuk hoor Yoki.
Als Caitlyn schuldig wordt bevonden door de rechter en de cel in moet, dan is dat maar zo. Maar Bruce? Bruce is niet meer.
Tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bruce was gewoon bang voor de mannengevangenis dat hij maar een pussy heeft laten aanmeten
Ook niet in FP, want het is een weblog item.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:28 schreef YokiKater het volgende:
Doe dit dan gewoon in DM of FP want dit hoort hier niet!
Oh ja fuck ja..quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook niet in FP, want het is een weblog item.
is allemaal hetzelfde johquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook niet in FP, want het is een weblog item.
Nee.quote:
quote:
Jaagsequote:
Kijk hem de Henk uithangen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Had hij beter bij een biljartzaal kunnen inbreken
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:38 schreef Fokker89 het volgende:
Als ze nou gewoon zegt: ''Ik ben de gastvrouw die vanavond rond gaat met de versnaperingen in het etablissement waar ik in dienst ben'', is het gewoon allemaal duidelijk wat ze nou wil zeggen.
Ik vond het anders best duidelijkquote:
quote:
VIquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Is het broekje alvast uit voor VI straks jongens?
Nee, wel voor Fylax friday.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:53 schreef timmmmm het volgende:
Hallo. Is het broekje alvast uit voor VI straks jongens?
Ik ga over 2 weken wss ook met de thalys, komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:57 schreef Fylax het volgende:
Gaat weer lekker.
Schietpartij in trein Thalys
Wow.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken wss ook met de thalys, komt wel dichtbij zo.
Okequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:13 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, dit wist ik allemaal niet.
FB / Abonnementenactie? #3
GC / #RUN4FOK!
Misschien koop ik wel een abonnement.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:14 schreef timmmmm het volgende:
Kom je nu bij de FP om van FOK! een betere plek te maken?
Ook voor mij?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien koop ik wel een abonnement.
Wat moet ik nou weer met een abbo joh? Bedanktquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe ik gewoon ff voor je. #IkSteunMijnER
Weet ik veel, ik neem er zelf ook gewoon een.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer met een abbo joh? Bedankt
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:41 schreef Peunage het volgende:
Is maandag 28 December een vrije dag? Aangezien 26 December op zaterdag valt?
Leuk, nu kunnen we allemaal in de ABO SC.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik neem er zelf ook gewoon een.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer met een abbo joh? Bedankt
Meer verstand van voetbal dan de rest die er altijd gaat zittenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:05 schreef Specularium het volgende:
Zit ik VI weer half te missen door zo'n agressieve treinenspotter.
Gelukkig zit Jan Boskamp er, daar komt nooit iets zinnigs uit.
Dat zal wel maar het komt er nooit zinnig uit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meer verstand van voetbal dan de rest die er altijd gaat zitten
Haha nee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:20 schreef Fylax het volgende:
luisteren jullie ook mee naar fylax friday
neequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:20 schreef Fylax het volgende:
Het is geweldig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:05 schreef Specularium het volgende:
Zit ik VI weer half te missen door zo'n agressieve treinenspotter.
Gelukkig zit Jan Boskamp er, daar komt nooit iets zinnigs uit.
Ik zou wel luisteren naar Trigger Sjabbat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:20 schreef Fylax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze maar een leren broek aan heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:46 schreef Webschip het volgende:
Zo meteen Jinek.
Benieuwd of het nog wat is.
Met die tafel zie je daar niks meer van.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als ze maar een leren broek aan heeft
Nee, beetje jammer, doe mij die bank maar weer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Met die tafel zie je daar niks meer van.
Toch ging de talkshow met die tafel ietwat op vooruit...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, beetje jammer, doe mij die bank maar weer.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:48 schreef Webschip het volgende:
[..]
Toch ging de talkshow met die tafel ietwat op vooruit...
Dat weet ik nog van de honderden Youtubes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
Wie is dit?
http://109.200.207.53:219(...)5-08-21_22h43m11.wav
Tis net een speenvarken wat een olifantenlul in zich krijgtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat weet ik nog van de honderden Youtubes.
Omdat het niet door mocht gaan van zijn ouders natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tis net een speenvarken wat een olifantenlul in zich krijgt
Ik moest lachenquote:
Ik moest nog aan je denken toen ik gisteren een helikopter zag staan op een tallship bij Sail.quote:
Ik had een soort van vakantie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:40 schreef Fokker89 het volgende:
Was je op vakantie? of had je gewoon geen zin in ons?
Dit was inclusief Daffy Duck plaatje overigens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen ik gisteren een helikopter zag staan op een tallship bij Sail.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
moemoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:Ahw, hai all.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen ik gisteren een helikopter zag staan op een tallship bij Sail.
Ik heb echt geen idee, Wibi.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:48 schreef anonymoussie het volgende:
Een kerstman, een fee, een slim blondje en een dom blondje lopen op straat. Ze zien 20 Euro op de grond liggen. Wie van hen pakt het op?
Het domme blondje natuurlijk, want de anderen bestaan niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, Wibi.
Wacht, ik ga vast liggen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:48 schreef anonymoussie het volgende:
Een kerstman, een fee, een slim blondje en een dom blondje lopen op straat. Ze zien 20 Euro op de grond liggen. Wie van hen pakt het op?
Omdat het van die heethoofden zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:56 schreef anonymoussie het volgende:
Waarom kunnen lucifers niet goed met elkaar overweg?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het van die heethoofden zijn.
Ik ben mezelf nu aan het oprapen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die kutgrapjes posten.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:59 schreef anonymoussie het volgende:
Het begint met een k en het eindigt op een t en er kan een worst in
Ghahahaha.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga voor de koelkast.
En ik ga slapen. DAAAAAAGGG!!!
http://sjoerd-media.nl/soundboard/mp3/oprottendan.mp3quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga voor de koelkast.
En ik ga slapen. DAAAAAAGGG!!!
Was die nou een beetje lekker?quote:
Saudische vlag?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:08 schreef anonymoussie het volgende:
Het is groen en heeft een gewei?
Een herwtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:08 schreef anonymoussie het volgende:
Het is groen en heeft een gewei?
quote:
Gordon, althans dat hoop ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:13 schreef anonymoussie het volgende:
Het staat in een studio en steekt alles in brand?
Triggerturk = beste Turkquote:
Kom anders bij de FP, dan mag hij je niet meer pestenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zeg wat tegen die smurf, hij heeft het op mij gemunt.
Wajoo, iedereen wil mij bij z'n eigen subsite hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom anders bij de FP, dan mag hij je niet meer pesten
Ik heb Fokker ook weer FP kunnen krijgen dus dan moet dat met jou ook wel lukken, mijn favoriete knuffelturkquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wajoo, iedereen wil mij bij z'n eigen subsite hebben.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb een leuke reden tot edit voor je achtergelaten.
quote:[ Bericht 0% gewijzigd door Triggershot op 22-08-2015 01:15:53 (fuck u Speculaas) ]
Wajooquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wajoo, iedereen wil mij bij z'n eigen subsite hebben.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom anders bij de FP, dan mag hij je niet meer pesten
Denk dat eerder het forum kans van slagen heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Fokker ook weer FP kunnen krijgen dus dan moet dat met jou ook wel lukken, mijn favoriete knuffelturk
Ssst ... verpest het nou nietquote:
Joh, pleur even lekker op met je appels.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:16 schreef anonymoussie het volgende:
Een boer wil appels plukken in de winter.
Zijn appelboom staat op een klein eilandje midden in het water de de boer staat aan de kant.
Hoe kan hij appels gaan plukken?
Nee joh, jij kan keileuk berichtjes tikken en dan hoef ik mijn eenzijdige opinie over Turkije niet meer te spuienquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk dat eerder het forum kans van slagen heeft.
Dan krijg je alleen maar Erdofan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, jij kan keileuk berichtjes tikken en dan hoef ik mijn eenzijdige opinie over Turkije niet meer te spuien
Gewoon de boot pakken, of heeft die boer een verstandelijke beperking en komt hij eigenlijk van een zorgboerderij?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:16 schreef anonymoussie het volgende:
Een boer wil appels plukken in de winter.
Zijn appelboom staat op een klein eilandje midden in het water de de boer staat aan de kant.
Hoe kan hij appels gaan plukken?
Als jij bij de FP gaat is het forum gered?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denk dat eerder het forum kans van slagen heeft.
Nou en, dat is in ieder geval minder eenzijdig dan continu 'Erdo/Turkiye is boos op' berichtenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar Erdofan.
Die zijn er ook niet in de winter.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, pleur even lekker op met je appels.
Wil je mij er niet bij ofzo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij bij de FP gaat is het forum gered?
Plaats dan af en toe z'n klip op YT.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en, dat is in ieder geval minder eenzijdig dan continu 'Erdo/Turkiye is boos op' berichten
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de boot pakken, of heeft die boer een verstandelijke beperking en komt hij eigenlijk van een zorgboerderij?
Dan moet je bij de weblog zijn, ik plaats geen schijtlollige filmpjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Plaats dan af en toe z'n klip op YT.
1quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:26 schreef anonymoussie het volgende:
hoeveel rechten heeft een vrouw ?
Etnisch profileren heet dat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil je mij er niet bij ofzo?
Met jou of Speculaas dealen moet nog lukken, maar Fylax?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je bij de weblog zijn, ik plaats geen schijtlollige filmpjes.
Hebben ze mij daarom eruit geflikkerd?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Etnisch profileren heet dat.
Kom op joh, op de FP hebben we bijna alleen maar blanke mannen. Een paar vrouwen zou beter zijn, maar een getinteling kan ook wel in princicpe.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Etnisch profileren heet dat.
Dat is ook gewoon een Turk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met jou of Speculaas dealen moet nog lukken, maar Fylax?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:26 schreef anonymoussie het volgende:
hoeveel rechten heeft een vrouw ?
I know.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee bedoelde niet isis.marokko.nl.
Ik ben daar niet zo vaak, je moet de hele tijd met Elfletterig praten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met jou of Speculaas dealen moet nog lukken, maar Fylax?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kijken of je het origineel kunt raden.
zwijgplicht vriend, qua onderdrukking moet je nog veel leren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
2, het aanrecht en het zwijgrecht
Is 11 blogcrew?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo vaak, je moet de hele tijd met Elfletterig praten.
Niet eens een Bekoquote:
Ik ook, Sway leerde ik pas later kennen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet eens een Beko(oh nee, dat was natuurlijk zionistisch
)
Al ken ik het eigenlijk hier van
Zullen wij samen een site beginnen? Ikbenturk.nl?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zou hij wel heel graag willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |