2 dooien bij mijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:38 schreef CoExist het volgende:
Uitgespeeld. 2 overlevenden.
Ga zeker een 2e playthrough doen.
Wtf? Ik zit in chapter 4 en er is al iemand doodquote:
Dan heb je waarschijnlijk een verkeerde keuze gemaakt. Ik ga hier nog geen spoilers plaatsen om mensen te kunnen redden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf? Ik zit in chapter 4 en er is al iemand dood
Ja snap ik, ik weet alleen niet welkequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een verkeerde keuze gemaakt. Ik ga hier nog geen spoilers plaatsen om mensen te kunnen redden.
Lol de game is allesbehalve slaapverwekkend. Maargoed leuke troll.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:49 schreef Roces18 het volgende:
Wat een slaapverwekkende game![]()
niet mijn ding
Hoezo leuke troll? Meningen verschillen hoor. Meteen iemand een troll noemenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol de game is allesbehalve slaapverwekkend. Maargoed leuke troll.
Zit.nu zelf.op Chapter 5, bet begint steeds spannender en zieker te worde.
Ik kom erop terug. Ik bekijk een playthough op YT en het is best geinig allemaal.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik ben er niet van onder de indruk. Vooral de personages vind ik lachwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem nu even uitgeleend aan een collega. Als die hem uitspeelt dan ga ik een tweede playthrough doen![]()
Ik zojuist ook, Sam en Chris zijn bij mij ook nog dood naast de 3 die jij al noemdequote:Op maandag 31 augustus 2015 17:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Eerste game klaar. Matt, Jess en Josh hebben het helaas niet gered....
Nog een keer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een erg vette (interactieve film) game.
Keuze met ashley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Metal_Akilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That dude there. I need his prosthetic leg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:19 schreef Chrizs het volgende:
Matt en Josh hebben het helaas niet gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Metal_Akilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:11 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:11 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ik hoef hem al niet meer te spelen, al die let's plays....
Op zich een goed gemaakte game, maar het is wel helemaal duidelijk wat voor markt ze zich op richtten...And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Ik heb hem dit weekend ook gehaald, echt een top game.
Ik mag van mezelf 1 aflevering per avond spelen anders ben ik er zo doorheen.![]()
Waarom kijk je die let's play dan ook?quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoef hem al niet meer te spelen, al die let's plays....
Op zich een goed gemaakte game, maar het is wel helemaal duidelijk wat voor markt ze zich op richtten...![]()
Oh ik bedoelde het niet helemaal negatief. Ik heb sowieso (nog) geen PS4 dus ik vind het wel prima om het spel op deze manier te 'spelen'.quote:Op maandag 14 september 2015 09:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waarom kijk je die let's play dan ook?And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Vrijdag gekochtEr bestond ineens een bundle met dit spel. Trok me over de streep.
En nog iets van 4 uur until dawn te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Ang3l op 14-09-2015 10:23:48 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op maandag 14 september 2015 09:23 schreef Ang3l het volgende:
Vrijdag gekochtEr bestond ineens een bundle met dit spel. Trok me over de streep.
En nog iets van 4 uur until dawn te gaan.En al uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: