2 dooien bij mijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:38 schreef CoExist het volgende:
Uitgespeeld. 2 overlevenden.
Ga zeker een 2e playthrough doen.
Wtf? Ik zit in chapter 4 en er is al iemand doodquote:
Dan heb je waarschijnlijk een verkeerde keuze gemaakt. Ik ga hier nog geen spoilers plaatsen om mensen te kunnen redden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf? Ik zit in chapter 4 en er is al iemand dood
Ja snap ik, ik weet alleen niet welkequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk een verkeerde keuze gemaakt. Ik ga hier nog geen spoilers plaatsen om mensen te kunnen redden.
Lol de game is allesbehalve slaapverwekkend. Maargoed leuke troll.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:49 schreef Roces18 het volgende:
Wat een slaapverwekkende game![]()
niet mijn ding
Hoezo leuke troll? Meningen verschillen hoor. Meteen iemand een troll noemenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol de game is allesbehalve slaapverwekkend. Maargoed leuke troll.
Zit.nu zelf.op Chapter 5, bet begint steeds spannender en zieker te worde.
Ik kom erop terug. Ik bekijk een playthough op YT en het is best geinig allemaal.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik ben er niet van onder de indruk. Vooral de personages vind ik lachwekkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem nu even uitgeleend aan een collega. Als die hem uitspeelt dan ga ik een tweede playthrough doen![]()
Ik zojuist ook, Sam en Chris zijn bij mij ook nog dood naast de 3 die jij al noemdequote:Op maandag 31 augustus 2015 17:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Eerste game klaar. Matt, Jess en Josh hebben het helaas niet gered....
Nog een keer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een erg vette (interactieve film) game.
Keuze met ashley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Metal_Akilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That dude there. I need his prosthetic leg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 september 2015 17:19 schreef Chrizs het volgende:
Matt en Josh hebben het helaas niet gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Metal_Akilla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:56 schreef Mystikvm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:11 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 02:11 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 08:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ik hoef hem al niet meer te spelen, al die let's plays....
Op zich een goed gemaakte game, maar het is wel helemaal duidelijk wat voor markt ze zich op richtten...And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Ik heb hem dit weekend ook gehaald, echt een top game.
Ik mag van mezelf 1 aflevering per avond spelen anders ben ik er zo doorheen.![]()
Waarom kijk je die let's play dan ook?quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoef hem al niet meer te spelen, al die let's plays....
Op zich een goed gemaakte game, maar het is wel helemaal duidelijk wat voor markt ze zich op richtten...![]()
Oh ik bedoelde het niet helemaal negatief. Ik heb sowieso (nog) geen PS4 dus ik vind het wel prima om het spel op deze manier te 'spelen'.quote:Op maandag 14 september 2015 09:04 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Waarom kijk je die let's play dan ook?And if you listen very hard
Vrijdag gekochtEr bestond ineens een bundle met dit spel. Trok me over de streep.
En nog iets van 4 uur until dawn te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Ang3l op 14-09-2015 10:23:48 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
quote:Op maandag 14 september 2015 09:23 schreef Ang3l het volgende:
Vrijdag gekochtEr bestond ineens een bundle met dit spel. Trok me over de streep.
En nog iets van 4 uur until dawn te gaan.En al uitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
L'Amour menaçant:
Meh.. Je hebt niks gespeeld. Je hebt niks gekozen. Je hebt een filmpje van een interactieve game gezien. Er is niks leukers dan het zelf spelen.quote:Op maandag 14 september 2015 09:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het niet helemaal negatief. Ik heb sowieso (nog) geen PS4 dus ik vind het wel prima om het spel op deze manier te 'spelen'.
Belachelijk om zo een game ff te kijkenHoe oud ben je als ik mag vragen? Heb het idee dat dit echt een nieuwe generatie ding is
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Ik game al heel lang en nog steeds met veel plezier, maar als ik één ding verschrikkelijk vind is het wel om te kíjken naar iemand anders die aan het gamen is. Ik kan daar echt de lol niet van in zien.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Een vriend van me keek ook mee terwijl ik Until Dawn speelde, naast me op de bank. Vond t nog steeds spannend. Maar zo kijken via een stream daar heb ik ook echt niks mee.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:01 schreef StateOfMind het volgende:
Ik game al heel lang en nog steeds met veel plezier, maar als ik één ding verschrikkelijk vind is het wel om te kíjken naar iemand anders die aan het gamen is. Ik kan daar echt de lol niet van in zien.L'Amour menaçant:
Natuurlijk is zelf spelen leuker, Maar ik kan me voorstellen dat als je geen PS4 wil kopen dit de enige optie is en de filmpjes zijn goed gemaakt.![]()
Ik vind dit eigenlijk nauwelijks een game dus daarom.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Meh.. Je hebt niks gespeeld. Je hebt niks gekozen. Je hebt een filmpje van een interactieve game gezien. Er is niks leukers dan het zelf spelen.
Belachelijk om zo een game ff te kijkenHoe oud ben je als ik mag vragen? Heb het idee dat dit echt een nieuwe generatie ding is
En het zal allemaal wel, ik speel ook liever zelf games dan dat ik kijk naar andere mensen. Maar ik heb geen PS4 en ik vind dit spel het geld totaal niet waard. Dan is het een mooie oplossing.
En bovendien weten de makers van dit spel zelf heel erg goed wat hun doelgroep is.And if you listen very hard
Waarom wil je het dan wel zien, als je geen PS4 hebt? Je kan ook gewoon Cabin in the Woods of zo kijken. De toegevoegde waarde van Until Dawn boven een willekeurige slasher zit namelijk enkel en volledig in het zelf keuzes kunnen maken, en dat kun je alsnog niet als je meekijkt met een ander. Qua verhaal is het een doorsnee slasher.quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nauwelijks een game dus daarom.
En het zal allemaal wel, ik speel ook liever zelf games dan dat ik kijk naar andere mensen. Maar ik heb geen PS4 en ik vind dit spel het geld totaal niet waard. Dan is het een mooie oplossing.
En bovendien weten de makers van dit spel zelf heel erg goed wat hun doelgroep is.L'Amour menaçant:
Wat mij betreft zit de toegevoegde waarde in het iemand anders die keuzes zien maken. Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 15 september 2015 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom wil je het dan wel zien, als je geen PS4 hebt? Je kan ook gewoon Cabin in the Woods of zo kijken. De toegevoegde waarde van Until Dawn boven een willekeurige slasher zit namelijk enkel en volledig in het zelf keuzes kunnen maken, en dat kun je alsnog niet als je meekijkt met een ander.?
And if you listen very hard
En die is?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
En bovendien weten de makers van dit spel zelf heel erg goed wat hun doelgroep is.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
De mensen die die Let's Plays maken natuurlijk. Voornamelijk.quote:And if you listen very hard
Niks, maar hou er wel rekening mee dat de ervaring anders is als je zelf moet kiezen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat mij betreft zit de toegevoegde waarde in het iemand anders die keuzes zien maken. Wat is daar mis mee?
De schrikmomenten beleef je minder als je de controller niet in je handen hebt.![]()
Niks. Maar ik snap t gewoonweg niet. Lijdzaam toezien hoe een ander (totale willekeurige vreemde) die keuze maakt is toch hetzelfde als naar de keuzes van een regisseur in een film kijken?quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat mij betreft zit de toegevoegde waarde in het iemand anders die keuzes zien maken. Wat is daar mis mee?
Je maakt ze nu alsnog niet zelf, en DAAR zit de kracht van het spel in.
Ik zou er geen bal aan vinden. En zo goed is het verhaal nou ook weer niet, dat ik het daarom hier zou gaan opzoeken. Dan kijk ik wel een film. Maar doe je ding
L'Amour menaçant:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De mensen die die Let's Plays maken natuurlijk. Voornamelijk.Hoeveel let's plays zijn er dan? 100 ofzo?
Ik heb er geen moment aan gedacht om zoiets te maken. Ik speel voor mezelf niet voor anderen.![]()
Ik vind dat hele Let's play echt iets van de media geilerij youtube hit blog/vlog cultuur tegenwoordig. Het boeit me ook echt to-taaaaal niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Hoeveel let's plays zijn er dan? 100 ofzo?
Ik heb er geen moment aan gedacht om zoiets te maken. Ik speel voor mezelf niet voor anderen.
L'Amour menaçant:
Zal best. En je doet net alsof ik dat niet weetquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:19 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Niks, maar hou er wel rekening mee dat de ervaring anders is als je zelf moet kiezen.
De schrikmomenten beleef je minder als je de controller niet in je handen hebt.. Wat een bizarre vragen allemaal. Ik vind Until Dawn goed genoeg in elkaar zitten om te kijken hoe anderen het spelen en vind de toegevoegde waarde van het zelf keuzes maken vrijwel nihil. Ik betaal er niks voor dus krijg ook minder, zo raar is dat toch niet?
And if you listen very hard
Dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks. Maar ik snap t gewoonweg niet.And if you listen very hard
Leuk voor jou.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Hoeveel let's plays zijn er dan? 100 ofzo?
Ik heb er geen moment aan gedacht om zoiets te maken. Ik speel voor mezelf niet voor anderen.And if you listen very hard
Nouja, je kwam op mij wat negatief over in je commentaar terwijl je het spel niet gespeeld hebt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zal best. En je doet net alsof ik dat niet weet. Wat een bizarre vragen allemaal. Ik vind Until Dawn goed genoeg in elkaar zitten om te kijken hoe anderen het spelen en vind de toegevoegde waarde van het zelf keuzes maken vrijwel nihil. Ik betaal er niks voor dus krijg ook minder, zo raar is dat toch niet?
Dat stoorde me, that's all.![]()
Dan moet je beter lezen, ik had al gezegd dat ik zeker niet negatief ben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Nouja, je kwam op mij wat negatief over in je commentaar terwijl je het spel niet gespeeld hebt.
Dat stoorde me, that's all.And if you listen very hard
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen, ik had al gezegd dat ik zeker niet negatief ben.Hoe moet ik dit beter lezen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nauwelijks een game dus daarom.
En bovendien weten de makers van dit spel zelf heel erg goed wat hun doelgroep is.![]()
Dat zijn mijn redenen om het te kijken op die let's plays. Geen waardeoordeel over de kwaliteit van de inhoud. Sowieso zou het raar zijn om al die moeite te doen als ik het verhaal, de setting en alles crap zou vinden. Is dat zo moeilijk te begrijpenquote:Op dinsdag 15 september 2015 13:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Hoe moet ik dit beter lezen??
Om dan maar in detail te treden: ik vind de graphics uitstekend, de karakters zijn vrij goed geschreven en geacteerd, het verhaal zit goed in elkaar (beetje voorspelbaar maar dat krijg je toch). En ik vind het save-systeem goed geimplementeeerd.
Zo, is het nu duidelijk?And if you listen very hard
Ik laat het verder hierbij, geen zin in.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zijn mijn redenen om het te kijken op die let's plays. Geen waardeoordeel over de kwaliteit van de inhoud. Sowieso zou het raar zijn om al die moeite te doen als ik het verhaal, de setting en alles crap zou vinden. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Om dan maar in detail te treden: ik vind de graphics uitstekend, de karakters zijn vrij goed geschreven en geacteerd, het verhaal zit goed in elkaar (beetje voorspelbaar maar dat krijg je toch). En ik vind het save-systeem goed geimplementeeerd.
Zo, is het nu duidelijk?![]()
Ga jij dit spel lekker spelen zonder een knopje aan te raken en ga kijken hoever je komt. Nauwelijks een game.. de grootse onzin die er is!quote:Op dinsdag 15 september 2015 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nauwelijks een game dus daarom.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Lijkt me eerder dat jij het niet snapt.quote:welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Ik vind quicktime events en dingen oppakken niet genoeg om er daadwerkelijk een game van te maken nee. Ik doe graag wat meer dan dat. Daarom vind ik het dus leuker om te kijken naar iemand anders.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga jij dit spel lekker spelen zonder een knopje aan te raken en ga kijken hoever je komt. Nauwelijks een game.. de grootse onzin die er is!And if you listen very hard
Ach ik vind het ook meer een interactieve film dan een echte game, overigens totaal geen problemen mee als het zo is uitgewerkt als bij Until Dawn.![]()
Ik hou normaal gesproken overigens ook niet van dergelijke games waar je enkel wat kunt rondlopen en kijken naar je omgeving en eens in de zoveel tijd een knopje in moet drukken, maar bij dit genre en dit spel in het bijzonder werkt het geweldig.![]()
Vroeger waren het gewoon ''adventuregames'', nu zijn het volgens sommigen ineens geen echte games meer.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik vond deze Quick time events veel lastiger dan in welke game dan ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga jij dit spel lekker spelen zonder een knopje aan te raken en ga kijken hoever je komt. Nauwelijks een game.. de grootse onzin die er is!
Vanwege die QTE's zijn er 2 personages gesneuveld bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Vraagje:
Ik zag na het uitspelen dat je nu ineens de hoofdstukken apart kan kiezen. Kun je die dan dus opnieuw spelen en andere keuzes maken? Want dan veranderen de volgende hoofdstukken toch ook? Of moet je echt een geheel nieuw spel kiezen daarvoor?L'Amour menaçant:
Graag antwoorden met enkel ja of nee, ik ben nog niet zover en wil niet te veel wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:45 schreef 44rdbei het volgende:
Graag antwoorden met enkel ja of nee, ik ben nog niet zover en wil niet te veel wetenNee en NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het spel is meer dan alleen quicktime events en dingen oppakken. Je snapt er dus idd niks vanquote:Op dinsdag 15 september 2015 14:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind quicktime events en dingen oppakken niet genoeg om er daadwerkelijk een game van te maken nee. Ik doe graag wat meer dan dat. Daarom vind ik het dus leuker om te kijken naar iemand anders.
Volgens mij heb je het zelf nog niet gespeeld. Dat is letterlijk de enige gameplay. Niets mis mee, maar je moet niet zomaar doen alsof de gameplay belangrijk is.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het spel is meer dan alleen quicktime events en dingen oppakken. Je snapt er dus idd niks vanAnd if you listen very hard
quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond deze Quick time events veel lastiger dan in welke game dan ook
Vanwege die QTE's zijn er 2 personages gesneuveld bij mij.Ik had precies hetzelfde, die don't move dingen zijn ook trickySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Je kunt het per hoofdstuk opnieuw oppakken en dan doorspelen, dan lopen je nieuwe keuzes volgens mij in het nieuwe hoofdstuk door totdat je je ps4 weer uitzet. Als je echt wil zien of je met andere keuzes alle characters kunt redden dan moet je echt een nieuwe story beginnen. Je reeds gevonden clues blijven dan wel staan, alleen de butterfly's zijn dan wel leeg.quote:Op dinsdag 15 september 2015 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Vraagje:
Ik zag na het uitspelen dat je nu ineens de hoofdstukken apart kan kiezen. Kun je die dan dus opnieuw spelen en andere keuzes maken? Want dan veranderen de volgende hoofdstukken toch ook? Of moet je echt een geheel nieuw spel kiezen daarvoor?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Clues blijven niet staan, als je op new game drukt wist de game alles. Als je anders keuzes wilt zien dan raad ik je aan om bij episode 3-4 te beginnenquote:Op dinsdag 15 september 2015 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt het per hoofdstuk opnieuw oppakken en dan doorspelen, dan lopen je nieuwe keuzes volgens mij in het nieuwe hoofdstuk door totdat je je ps4 weer uitzet. Als je echt wil zien of je met andere keuzes alle characters kunt redden dan moet je echt een nieuwe story beginnen. Je reeds gevonden clues blijven dan wel staan, alleen de butterfly's zijn dan wel leeg.![]()
hmmzz, mijn vriend begon gisteren een nieuwe game en toen stonden alle gevonden aanwijzingen gewoon nog in zijn lijst, alleen de butterfly's waren (logischerwijs) leegquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:05 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Clues blijven niet staan, als je op new game drukt wist de game alles. Als je anders keuzes wilt zien dan raad ik je aan om bij episode 3-4 te beginnenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
New game gaat alles weg, waarschijnlijk heeft hij toen via chapter select gedaanquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
hmmzz, mijn vriend begon gisteren een nieuwe game en toen stonden alle gevonden aanwijzingen gewoon nog in zijn lijst, alleen de butterfly's waren (logischerwijs) leeg![]()
Ik heb de game uitgespeeld dus jawel. Het gaat om keuzes, niet om QTE's en dingen oppakken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het zelf nog niet gespeeld. Dat is letterlijk de enige gameplay. Niets mis mee, maar je moet niet zomaar doen alsof de gameplay belangrijk is.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
Mooi dat je het met me eens bent.quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb de game uitgespeeld dus jawel. Het gaat om keuzes, niet om QTE's en dingen oppakken.And if you listen very hard
Ok, dan vanavond toch nog maar eens kijkenquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:16 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
New game gaat alles weg, waarschijnlijk heeft hij toen via chapter select gedaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Keuze <> Qte?quote:Op dinsdag 15 september 2015 16:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mooi dat je het met me eens bent.
Zo simpel is t niet. Maar fijn dat je je hebt vermaakt op youtube.
Wel dus. Die keuzes maak je ook in een QTE voornamelijk. Gameplay technisch is er verder niets bij.quote:Op dinsdag 15 september 2015 18:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Keuze <> Qte?
Zo simpel is t niet.And if you listen very hard
Wat jij wil jungskequote:Op dinsdag 15 september 2015 18:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel dus. Die keuzes maak je ook in een QTE voornamelijk. Gameplay technisch is er verder niets bij.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk jullie maken allemaal heel andere dingen dan mij mee.
Topgame. Daarom is het niet 1x als film op youtube te kijken en klaar ermee
Ja, dat maakt de replay value hoog. Het is niet 1x hetzelfde.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:59 schreef MMaRsu het volgende:
Kijk jullie maken allemaal heel andere dingen dan mij mee.
Topgame. Daarom is het niet 1x als film op youtube te kijken en klaar ermee
Of misschien moet ie gewoon 50x een live feed kijken, want zoveel versies zijn er onderhand wel gok ik.
L'Amour menaçant:
eerste playthrough ,uitgespeeld met 2 overlevende ,![]()
Nu begonnen met 2e ronden, doel iedereen levend houdenPsn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Forum Opties Forumhop: Hop naar: