Nee, afhankelijk van de drug die je neemt hoef je echt geen eetbuien te krijgen. Wiet roken kan je flinke munchies geven, maar marihuana is weer niet zo verslavend als harddrugs. Het lijkt mij inderdaad dat je je een boel (onnodige) problemen op de hals haalt wanneer je drugs kiest als 'methode' om af te vallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:02 schreef Barreltje het volgende:
eigenlijk ga je dan van de ene verslaving naar de andere verslavind.. want hoe kom je dan in godsnaam van die drugs verslaving af? daar krijg je dan toch ook eetbuien van?
ik heb echt nog nooit drugs gebruikt
In stackers zat vroeger ephedra, dat is tegenwoordig een verboden stof en alleen nog maar op recept te verkrijgen via een arts. Die geven inderdaad je zenuwstelsel een soort boost waardoor je alerter (rilleriger...) wordt. En daarbij onderdrukken stackers het hongergevoel. Tegenwoordig bevatten stackers andere actieve stoffen (meer plant-based en cafeïne), maar ik vind ze nog steeds engquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
Stackers doen in een lichte vorm toch het zelfde als amfetaminen?
Ken hele volksstammen die daarmee afgevallen zijn. En een partijtje hyper en trillerig dat ze allemaal waren![]()
Die nieuwe zijn gewoon veilig hoor zit allen pauper veel cafeïne in. Dat zit ook in PWO dus ja pick your poison.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
In stackers zat vroeger ephedra, dat is tegenwoordig een verboden stof en alleen nog maar op recept te verkrijgen via een arts. Die geven inderdaad je zenuwstelsel een soort boost waardoor je alerter (rilleriger...) wordt. En daarbij onderdrukken stackers het hongergevoel. Tegenwoordig bevatten stackers andere actieve stoffen (meer plant-based en cafeïne), maar ik vind ze nog steeds eng
Geenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:44 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Die nieuwe zijn gewoon veilig hoor zit allen pauper veel cafeïne in. Dat zit ook in PWO dus ja pick your poison.
voor iedereen wat he. ik vind het wel fijn om als een stuiterbal te sporten.....zolang ik et maar niet tijdens basketbal gebruik dan wordt ik.......fel is het woord waar ik voor kies ....ja felquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:45 schreef Artoo het volgende:
[..]
GeenIk gebruik ook geen PWO want dat vind ik ook een vervelend idee. Sporten kan ik zo wel, daar hoef ik geen pep voor.
Op een of andere manier deed me dat hier aan denken:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:45 schreef Artoo het volgende:
[..]
Sporten kan ik zo wel, daar hoef ik geen pep voor.
DM!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:59 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een code voor bites?
Da's pas echte pompquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op een of andere manier deed me dat hier aan denken:
[ afbeelding ]
Ik heb wel voorkeuren ingevuld. Ik hou niet van walnoten en gedroogde banaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:13 schreef Sarabi het volgende:
Ben benieuwdga nog geen voorkeuren invullen, eerst proeven
Hier ookquote:
En wat vind jij daar van?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:51 schreef Rucola het volgende:
Ik bedoelde: er zijn heel veel mensen die afvallen door bewust drugs te gebruiken. Leerde ik vanmiddag even door te googlen.
Ik kijk juist uit naar de gedroogde banaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb wel voorkeuren ingevuld. Ik hou niet van walnoten en gedroogde banaan
Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheden en hoe bijvoorbeeld de salade en de soep gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:22 schreef Barreltje het volgende:
ik heb zo het idee dat ik eea gewoon niet goed uitreken, ik vind het zo weinig..
in de kantine dus daar heb ik niet zo veel zicht opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheden en hoe bijvoorbeeld de salade en de soep gemaakt zijn.
Dan zal het vast kloppenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in de kantine dus daar heb ik niet zo veel zicht op
bij de soep stond dat ie 50 cals was... dus dat neem ik dan maar aan?
en de salade is wat groenvoer met ik denk max 50 g zalm er op? vrijweinig/geen dressing ( die staat er naast..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |