quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan verzin ik wel wat anders om te doen, spelletjes, online winkels bezoeken. Als het om afleiding en uitstel gaat ben ik tha queen.
Tot over paar minutenquote:
quote:
SPOILER: kan NSFW zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Ja, tis bijna alsof we ons stil houden voor haarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:53 schreef gianni61 het volgende:
beetje topickill wel
straks is muis weer terug en heeft ze niks gemist
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:59 schreef Buurpoes het volgende:
Gebakken mosseltjes blijken lekker te zijn.
Ik hou erg van vis, maar weet pas sinds kort dat de lokale visboer dit in het assortiment heeft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]das mooi....
* Spezza19 is niet zo van de vis...
En hoi BP
Vrijdagmiddag is vaak rustig. En dan zijn er nog paar op vakantie of dagjes weg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel de motor achter dit topic in de middag blijkt wel weer.
Doet er niet toe. Jullie zouden hard aan het kletsen moeten zijn buiten mijn gezelschap enzo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag is vaak rustig. En dan zijn er nog paar op vakantie of dagjes weg.
Roddelen doen we via de DMquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Jullie zouden hard aan het kletsen moeten zijn buiten mijn gezelschap enzo.
erg vervelend als je de laatste uurtjes werk nog wil door komenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag is vaak rustig. En dan zijn er nog paar op vakantie of dagjes weg.
Ik zit formule 1 te kijken...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
erg vervelend als je de laatste uurtjes werk nog wil door komen
Oh ja, SPA dit weekend... Mmmm, misschien toch maar weer eens kijken dan....quote:
Je ging naar de dokter en nu naar de kapper?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:09 schreef fietsie het volgende:
Ik had net een afspraak met een leuke brunette en zometeen een lange blondine.
Fijne middag deze middag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |