Barreltjequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dat groene drumvat weet ik ook niet
dat ben ik, die andere is Kampfdackelquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hondje staat er toch al in , in het lijstje?
die is hier vaker dan OA, en die staat er ook nog inquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:57 schreef Toekito het volgende:
Gooi Nikkie en dr toyota er ook maar uit. Is hier amper nog
is er ook weinig nogquote:
OA is een grondlegger.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is hier vaker dan OA, en die staat er ook nog in
Zijn mijn tetten weer niet voldoendequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:52 schreef fietsie het volgende:
Zo beter?
En ja, dikke tetten, natuurlijk. Altijd een reden. Sorry Solique
brilletje opzetten PeZu, zijn geen kut-plaatjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:01 schreef PeZu het volgende:
lekker belangrijk die fokking kut plaatjes
Ja kom... buitenspelen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:01 schreef PeZu het volgende:
vandaar ook kut spatie plaatjesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:03 schreef crv het volgende:
[..]
brilletje opzetten PeZu, zijn geen kut-plaatjes
Het enige plaatje dat echt fokking belangrijk is is:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:01 schreef PeZu het volgende:
maar toch nooit hierquote:
ik wou net voorstellen het bed in te duikenquote:
Geniet er vanquote:
Have fun!quote:
Klopt maar die staat mij niet in de weg. Net als MPG niet. De rest is na langere periode afwezigheid inwisselbaar, ook ik.quote:
Dafuq did I just seequote:
Ik word er elke zoveel maanden uit gegooidquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
Klopt maar die staat mij niet in de weg. Net als MPG niet. De rest is na langere periode afwezigheid inwisselbaar, ook ik.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik word er elke zoveel maanden uit gegooid
gewoon niet naar de OP kijken. probleem opgelostquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik word er elke zoveel maanden uit gegooid
gewoon kappen met die huiliehuilie OPquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon niet naar de OP kijken. probleem opgelost
Klopt, ik houd het weer eens best lang volquote:
Boeit mij niets hoor, maar is altijd leuk om er over te beginnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar OP'squote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gewoon alle plaatjes eruit gooien, probleem opgelostquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, ik houd het weer eens best lang vol
[..]
Boeit mij niets hoor, maar is altijd leuk om er over te beginnen.![]()
De OP is altijd weer terugkomend gezeik![]()
ook in gewone topics niet?quote:
en dat zeg jij als OPautist?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon alle plaatjes eruit gooien, probleem opgelost.
Ik heb dat wel vaker geroepen hoor... maar die suggestie wordt niet door iedereen gewaardeerd geloof ikquote:
dacht dat jij juist tegen wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dat wel vaker geroepen hoor... maar die suggestie wordt niet door iedereen gewaardeerd geloof ik.
Ja dan wel maar niet in reeksenquote:
ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dan wel maar niet in reeksen.
Als ik aan het binge netflixen ben slaat netflix ook de begin theme over van meeste series..
kan dat ja?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ja dan wel maar niet in reeksen.
Als ik aan het binge netflixen ben slaat netflix ook de begin theme over van meeste series..
Nou staat koen er 2x inquote:
gewoon lekker meezingen met de begintune van orange is the new black of the big bang theoryquote:
Serieus? Nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:21 schreef pixelbitty het volgende:
big bang kan ik niet zo snel zingenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon lekker meezingen met de begintune van orange is the new black of the big bang theory
Vers gedoucht, lekker frisquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net voorstellen het bed in te duiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |