Wie?quote:
en marijke is niet eens nieuwquote:
jij niet?quote:
Nee, ik kom hier nog niet eens maandenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
waar is muck eigenlijk heen?
[..]
jij niet?
Een oude mag ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhuh. Met jou in de OP
@All: moeten er nog meer nieuwes in de OP?
ja die is al ff pleite iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
waar is muck eigenlijk heen?
[..]
jij niet?
Een sprankelende persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:43 schreef crv het volgende:
[..]
wat heeft pix dat die ander niet hebben ?
ja, maar ja, jij bent Ygquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, ik kom hier nog niet eens maanden
Beide moet ik nog beantwoorden met: Geen idee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Een sprankelende persoonlijkheid?
Dikke tetten?
druk in nwe huisje, genieten v haar plotse vrijheid daar, niwue aquarium, lekker aan het naaien, muck is drukquote:
dat laatste zal wel de doorslag gegeven hebben denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:47 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Een sprankelende persoonlijkheid?
Dikke tetten?
En dan vraagt die teamdude van hem nog "Is the car damaged"quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
Yay, Crashtornado doet zijn naam weer eer aan!
quote:
ja dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:56 schreef Ygritte het volgende:
Wie is dat hartje met infinity teken?
Hondje staat er toch al in , in het lijstje?quote:
kapitein gasthofquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:56 schreef Ygritte het volgende:
Wie is dat hartje met infinity teken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |