Ik begrijp de agressie wel. Maar om nu zo'n beeld kapot te maken gaat wat ver.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:16 schreef nikky het volgende:
Nijntje.... Hoe kun je dat nou vernielen?
Tikkeltje lichtgeraakt ben je de laatste tijd wel, tong.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
You Fuck sucked. Als ik er geen commentaar bij zet is het niet goed. Als ik er een persoonlijk commentaar bij zet is het niet goed. Als ik vragen stel bij het bericht is het niet goed. Als ik vragen beantwoord is het niet goed Etc. FOK! gaat kapot aan de negatievelingen zoals jij.
Pak me maar op een verkeerde spelling, taalnazie. Pak me maar op een te harde grap. Pak me maar als ik te veel C/P-topics open en heb geopend. Pak me maar als ik niet ge C/P-'t heb. Daar staan ook andere dingen tegen over om FOK! leuk te maken. Daar poch ik niet mee. Kom ik alleen mee als verdediging als ik weer eens in de stront wordt getrokken. Wie ben jij dan held? Wat heb jij voor FOK! gedaan. Nu krijg ik weer shit over me heen dat weet ik ook wel. Ga je gang jongens. Redt FOK!
fok is niet je leven
Spel op z'n minst FOK! goed, en gebruik interpunctie.
Dag Hans. Koekoek.
Hij krijgt veel stront over zich heen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tikkeltje lichtgeraakt ben je de laatste tijd wel, tong.
Altijd al geweest, maar voor zover ik weet boeide dat m eerder stukken minder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij krijgt veel stront over zich heen.
Meen ook dat tong ziek is/was of iets heeft. Ik ben niet helemaal op de hoogte, las het toevallig in een ander topic van tong zelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Altijd al geweest, maar voor zover ik weet boeide dat m eerder stukken minder.
Weet ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meen ook dat tong ziek is/was of iets heeft. Ik ben niet helemaal op de hoogte, las het toevallig in een ander topic van tong zelf.
Tubtong80quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij krijgt veel stront over zich heen.
ToetongAmong80quote:
Tikkeltje ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tikkeltje lichtgeraakt ben je de laatste tijd wel, tong.
Vrees het ook. Ben te ligt geraakt. Excuses. Ik ga weer normaal doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weet ik.
Afreageren gaat alleen wel averechts werken vrees ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |