Google eens op Zaltbommel en...........Mquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:51 schreef loni55 het volgende:
Gebeurt. Trouwens ik woonde ook ooit in een gehucht. Tegenover mijn huis stond er een stuk gras wat voor park had moeten doorgaan.
Daar had je elke dag minimaal 10 jongeren met scooters die alles maar vernielden wat ze konden.
Drie keer raden wat voor "soort" het was. Eigenlijk heb je aan twee keer raden wel genoeg.
1x raden lukte bij mij al.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:51 schreef loni55 het volgende:
Gebeurt. Trouwens ik woonde ook ooit in een gehucht. Tegenover mijn huis stond er een stuk gras wat voor park had moeten doorgaan.
Daar had je elke dag minimaal 10 jongeren met scooters die alles maar vernielden wat ze konden.
Drie keer raden wat voor "soort" het was. Eigenlijk heb je aan twee keer raden wel genoeg.
Finnen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:51 schreef loni55 het volgende:
Gehucht? Dan waarschijnlijk dikke VMBO boeren met puisten en vet haar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:51 schreef loni55 het volgende:
Zover zijn we nog niet ... geef het nog 10/15 jaar en dan hangen ze overal en hebben we een chip in onze arm.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:12 schreef Loekie1 het volgende:
Er hangen toch overal camera's tegenwoordig?
Ik vind hem moeilijk. 10 jongeren is namelijk extreem veel voor een gehucht, dus dan zou je zeggen dat het deels oudere jongeren betreft, maar niet helemaal. Aan een stuk gras is dan ook weer niet heel veel te vernielen, dus ook daarvan weet ik niet wat ik me er bij voor moet stellen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:51 schreef loni55 het volgende:
Zeg het maar wel. Dan weet de rest van de lezers ook waarom deze persoonlijke anekdote in een topic over vandalisme in Utrecht staat.quote:Ik woon zelf op een rustiek hofje in het centrum van een klein stadje. Daar hebben ze deze beeldjes van de sokkels geslagen en vernield........Het gebeurt dus overal. Zal maar niet zeggen met wie we hier het meeste last hebben.
Ik hoefde niet eens te raden. Toen ik het las wist ik al genoeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:51 schreef loni55 het volgende:
Blanken? Zigeuners? Chinezen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:51 schreef loni55 het volgende:
You Fuck sucked. Als ik er geen commentaar bij zet is het niet goed. Als ik er een persoonlijk commentaar bij zet is het niet goed. Als ik vragen stel bij het bericht is het niet goed. Als ik vragen beantwoord is het niet goed Etc. FOK! gaat kapot aan de negatievelingen zoals jij.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:59 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Zeg het maar wel. Dan weet de rest van de lezers ook waarom deze persoonlijke anekdote in een topic over vandalisme in Utrecht staat.
Geen idee waar je het over hebt. Jij komt met een suggestie, en ik vraag je om het verband met dit topic. Dat is alles.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
You Fuck sucked. Als ik er geen commentaar bij zet is het niet goed. Als ik er een persoonlijk commentaar bij zet is het niet goed. Als ik vragen stel bij het bericht is het niet goed. Als ik vragen beantwoord is het niet goed Etc. FOK! gaat kapot aan de negatievelingen zoals jij.
Pak me maar op een verkeerde spelling, taalnazie. Pak me maar op een te harde grap. Pak me maar als ik te veel C/P-topics open en heb geopend. Pak me maar als ik niet ge C/P-'t heb. Daar staan ook andere dingen tegen over om FOK! leuk te maken. Daar poch ik niet mee. Kom ik alleen mee als verdediging als ik weer eens in de stront wordt getrokken. Wie ben jij dan held? Wat heb jij voor FOK! gedaan. Nu krijg ik weer shit over me heen dat weet ik ook wel. Ga je gang jongens. Redt FOK!
fok is niet je leven
Spel op z'n minst FOK! goed, en gebruik interpunctie.
Dag Hans. Koekoek.
Het verband is kapotgeslagen kunst.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:47 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Jij komt met een suggestie, en ik vraag je om het verband met dit topic. Dat is alles.
Drie keer geraden. Je hebt een prijs gewonnen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Blanken? Zigeuners? Chinezen?
Mijn punt is dat idioten je overal hebt. In elk "groepje".quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gehucht? Dan waarschijnlijk dikke VMBO boeren met puisten en vet haar.
Ik begrijp de agressie wel. Maar om nu zo'n beeld kapot te maken gaat wat ver.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:16 schreef nikky het volgende:
Nijntje.... Hoe kun je dat nou vernielen?
Tikkeltje lichtgeraakt ben je de laatste tijd wel, tong.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
You Fuck sucked. Als ik er geen commentaar bij zet is het niet goed. Als ik er een persoonlijk commentaar bij zet is het niet goed. Als ik vragen stel bij het bericht is het niet goed. Als ik vragen beantwoord is het niet goed Etc. FOK! gaat kapot aan de negatievelingen zoals jij.
Pak me maar op een verkeerde spelling, taalnazie. Pak me maar op een te harde grap. Pak me maar als ik te veel C/P-topics open en heb geopend. Pak me maar als ik niet ge C/P-'t heb. Daar staan ook andere dingen tegen over om FOK! leuk te maken. Daar poch ik niet mee. Kom ik alleen mee als verdediging als ik weer eens in de stront wordt getrokken. Wie ben jij dan held? Wat heb jij voor FOK! gedaan. Nu krijg ik weer shit over me heen dat weet ik ook wel. Ga je gang jongens. Redt FOK!
fok is niet je leven
Spel op z'n minst FOK! goed, en gebruik interpunctie.
Dag Hans. Koekoek.
Hij krijgt veel stront over zich heen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tikkeltje lichtgeraakt ben je de laatste tijd wel, tong.
Altijd al geweest, maar voor zover ik weet boeide dat m eerder stukken minder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij krijgt veel stront over zich heen.
Meen ook dat tong ziek is/was of iets heeft. Ik ben niet helemaal op de hoogte, las het toevallig in een ander topic van tong zelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Altijd al geweest, maar voor zover ik weet boeide dat m eerder stukken minder.
Weet ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meen ook dat tong ziek is/was of iets heeft. Ik ben niet helemaal op de hoogte, las het toevallig in een ander topic van tong zelf.
Tubtong80quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij krijgt veel stront over zich heen.
ToetongAmong80quote:
Tikkeltje ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tikkeltje lichtgeraakt ben je de laatste tijd wel, tong.
Vrees het ook. Ben te ligt geraakt. Excuses. Ik ga weer normaal doen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weet ik.
Afreageren gaat alleen wel averechts werken vrees ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |