Ik nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedereen vind mij leukzoveel reacties
Okéquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan beter maar een eind aan maken
Dat lijkt me nou ook niet direct nodig. Altijd eerst aan levenskwaliteitverbetering doen en verschillende mogelijkheden uitproberen en dan kan je uiteindelijk na je 50ste als alles gefaald heeft alsnog die optie uitproberenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan beter maar een eind aan maken
quote:
Ik bedoel een eind aan dit topic. Maar kan men eigen topics niet sluiten dusquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:02 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet direct nodig. Altijd eerst aan levenskwaliteitverbetering doen en verschillende mogelijkheden uitproberen en dan kan je uiteindelijk na je 50ste als alles gefaald heeft alsnog die optie uitproberen
Stormlooptopic toch, waarom sluiten, eerst de lullige reacties, die zijn na een aantal reacties uitgemolken en dan komen de leukere reacties. Geef het wat tijdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel een eind aan dit topic. Maar kan men eigen topics niet sluiten dus
Volgens mij heb jij nog nooit iets geneuktquote:
Lsten we het hopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:13 schreef Bombvis het volgende:
Gefeliciteerd. En nu, stop je per direct?
Best weinig, maar goed! Off-topic.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:54 schreef 1marcelfilms het volgende:
Mijn penis heeft precies 2000 keer gecumd
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:26 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Best weinig, maar goed! Off-topic.
Gefiliciteerd TS, we houden van je!
Wil je een capuchon_trui?
[ afbeelding ]
allee ben contentquote:
had je geen 18+ dames met capuchonsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:26 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Best weinig, maar goed! Off-topic.
Gefiliciteerd TS, we houden van je! [ afbeelding ]
Wil je een capuchon_trui?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |