Voor ado zou het ook goed zijn als de wedstrijd volgende week tot heel laat duurt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat had je anders van mij verwacht?
Al onze concurrenten zijn stikjaloers op de beste jeugdopleiding van de wereld.quote:
Ik denk niet dat hij deze post begrijpt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik ben vergeten de quote te kopiëren, ik ga écht niet helemaal terug naar het vorige topic.
Ik hou wel van open eindes, tenminste, ik heb er niks op tegen, bij Inception paste het wel. Bij American Psycho bouwt de hele film op naar een bepaald moment en dan past het er totaal niet bij.
Tot zo ver mijn review
Deze post was overigens bedoeld voor Kopsterk.
Ik vind hem ook niet al te snugger, maar ik geef hem meer krediet dan jij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij deze post begrijpt.
Ado wordt kampioen dankzij De Schaak en De Haven. Dat geef ik je op een briefje.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor ado zou het ook goed zijn als de wedstrijd volgende week tot heel laat duurt.
Groen-geel briefje?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ado wordt kampioen dankzij De Schaak en De Haven. Dat geef ik je op een briefje.
Je bent het dus met me eens. Ik ga vanavond 'The game' kijken denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik ben vergeten de quote te kopiëren, ik ga écht niet helemaal terug naar het vorige topic.
Ik hou wel van open eindes, tenminste, ik heb er niks op tegen, bij Inception paste het wel. Bij American Psycho bouwt de hele film op naar een bepaald moment en dan past het er totaal niet bij.
Tot zo ver mijn review
Pics!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ado wordt kampioen dankzij De Schaak en De Haven. Dat geef ik je op een briefje.
Vergeet De Beugel nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die heeft geen open einde. Die eindigt namelijk dat het allemaal een spel blijkt te zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens. Ik ga vanavond 'The game' kijken denk ik.
Wat ben jij gemeen zeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft geen open einde. Die eindigt namelijk dat het allemaal een spel blijkt te zijn.
Veel plezier.
Jij kan iemands intelligentie aflezen aan postgedrag op een forum? Knapquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet al te snugger, maar ik geef hem meer krediet dan jij.
GGMM schat mij erg hoog in.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij kan iemands intelligentie aflezen aan postgedrag op een forum? Knap
Jezus was maar een grapje. :Squote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij kan iemands intelligentie aflezen aan postgedrag pestgedrag op een forum? Knap
Dat jij dat niet kan zegt genoeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Iemand die intelligent is kan dat jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit vergeef ik je nooit meer. Echt laag dit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft geen open einde. Die eindigt namelijk dat het allemaal een spel blijkt te zijn.
Veel plezier.
Zou mij niks verbazenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week knallen die Tsjechen er gewoon vol op en wordt ajax overklast met 3-0.
Positief gezien, American Psycho heeft een van de beste middenstukken ooit van een film.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Tot zo ver mijn review
Hm, nee. Niet mijn humor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Positief gezien, American Psycho heeft een van de beste middenstukken ooit van een film.
Die scenes waarin hij oreert over Phil Collins en Huey Lewis laten me elke keer weer schaterlachen
Wat heb ik jou aangedaan dat je zo op je pik getrapt bent? Was die meid van laatst jouw vriendin ofzo? Kon ik toch ook niet weten... :Squote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat jij dat niet kan zegt genoeg.
Grapjes maken over vriendinnen en moeders is wel van het laagste soort.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb ik jou aangedaan dat je zo op je pik getrapt bent? Was die meid van laatst jouw vriendin ofzo? Kon ik toch ook niet weten... :S
Ben benieuwd of je mijn opleidingsniveau kan raden danquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand die intelligent is kan dat ja
HBOquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je mijn opleidingsniveau kan raden dan. Ja, het wordt serieus nu.
Deze bewijzingsdrang is wel erg treurig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je mijn opleidingsniveau kan raden dan. Ja, het wordt serieus nu.
Nu ga je proberen te pronken met een opleiding die je niet doet?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
waarom zou iemand dit nog boeienquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Grifte het volgende:
Korte VBL quizvraag
In 2004 won Feyenoord onder Ruud Gullit nog met 0-1 bij Odd Grenland.
Maar wie was de doelpuntenmaker?
Ono?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Grifte het volgende:
Korte VBL quizvraag
Jij weet het al als het goed is. Heb je gezien aan mijn posts.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu ga je proberen te pronken met een opleiding die je niet doet?
Ik had je al gewaarschuwdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik schakel even naar Dortmund op advies van Stijn.
Lazovic?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Grifte het volgende:
Korte VBL quizvraag
Omdat Odd nu stunt tegen Dortmund, rullevante bijzaakwetenswaardigheid op deze avondquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom zou iemand dit nog boeien
maar wat heeft Feyenoord te maken met Europees voetbalquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Omdat Odd nu stunt tegen Dortmund, rullevante bijzaakwetenswaardigheid op deze avond
Onogodquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Grifte het volgende:
Korte VBL quizvraag
Binnenkort weer een zware uitwedstrijd in Duitsland, Roda-uitquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:55 schreef Adames het volgende:
[..]
maar wat heeft Feyenoord te maken met Europees voetbal
Die Kampl vond ik matig tegen Real Betis.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
BVB: Weidenfeller - Castro, Ginter, Hummels, Schmelzer - Bender - Gündogan, Kampl, Kagawa, Mkhitaryan - Aubameyang
als reus op de bank zat dan doenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:56 schreef Toto69 het volgende:
nog steeds een odd van 1.43 op Odd to win
Football Manager ofzo toch? Met statistiekenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
Is FC ....midllylanddinges van dat moneyball principe?
Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
Jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
Tegen Ajax was ie bizar goed.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Kampl vond ik matig tegen Real Betis.
Hattrick Gyasi en volgend jaar speelt die bij julliequote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Binnenkort weer een zware uitwedstrijd in Duitsland, Roda-uit
Speelde tegen BMG anders een prima partij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
Dortmund was vorig seizoen lange tijd degradatiekandidaat, zo raar is dit dus niet.
Ja, snap het wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
zie je hier niet de prachtige ironie en absurditeit erin?
jammer, ik had je hoger ingeschat
Het lijkt erop dat je het filmpje daadwerkelijk hebt afgekekenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, snap het wel.
Maar zo geniaal vind ik het niet.
Uiteraard, hoe moet ik anders een mening vormen?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je het filmpje daadwerkelijk hebt afgekeken
Meteen zin om die weer te kijken.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
zie je hier niet de prachtige ironie en absurditeit erin?
jammer, ik had je hoger ingeschat
je weet heel goed dat er genoeg mensen zijn die domweg dingen roepen zonder zich daadwerkelijk te verdiepen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe moet ik anders een mening vormen?
Lolquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
BVB: Weidenfeller - Castro, Ginter, Hummels, Schmelzer - Bender - Gündogan, Kampl, Kagawa, Mkhitaryan - Aubameyang
Ik was ook verkocht toen ik jou zagquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
Deze wedstrijd is verkocht, dat kan niet anders.
Dat is niet wederzijds.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik was ook verkocht toen ik jou zag
v/d Steur was leuker geweest?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
matige grap, jij kunt veel beter
Gelbe Wand.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:11 schreef Rabieluh het volgende:
Ze hebben de gele mauer meegenomen.
zeldenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de eerste helft? Zoveel goals zie je nooit
AZ niet gezien?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Astra en AZ zijn het niet met je eensquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
20/8/15quote:
RVP bankie nog, heeft volgens mij ook nog maar 30 min gespeeldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Fenerbahce komt er ook niet echt door bij Atromitos, 0-0 na 70 minuten
kloptquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
das ook een waardeloos jeugd elftal
er mist nog één detailquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:29 schreef Rabieluh het volgende:
Die rechter op ARD is wel een volduitser hoor.
Ik dacht die dus bijna te zien net he, zal de schaduw wel zijn.quote:
zelfs zonder Reus klaar je ditquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:33 schreef KingRoland het volgende:
Als Reus volgende week er weer bij is moeten ze deze klus wel makkelijk klaren.
edit: en de 3-2
Was 3-0 zelfsquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Wtfff dortmund 3-1 achter. Noorse voetbal is echt beter dan ons.
3-2 nuquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:33 schreef hafcfan het volgende:
3-2 Hansquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:33 schreef hafcfan het volgende:
3-2 pietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:33 schreef hafcfan het volgende:
Rabotnicki Skopje.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:41 schreef Tagliano het volgende:
Rabotnicki (wie?) maakt met een man minder 1-1 tegen Kazan
Schakelden Trabzonspor uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:41 schreef Tagliano het volgende:
Rabotnicki (wie?) maakt met een man minder 1-1 tegen Kazan
nicequote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rabotnicki Skopje.
Macedonië dus.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rabotnicki Skopje.
Macedonië dus.
Ah, zou geen speler op kunnen noemenquote:
nee ik kijk ard maar wat is er op Canvas?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:49 schreef opperkleurder het volgende:
Mexicanobakker en ik kijken naar Canvas.
Pukkelpopquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nee ik kijk ard maar wat is er op Canvas?
hooo genotquote:
Pukkelpop niet meer do-vr-za dan?quote:
Is toch donderdag.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pukkelpop niet meer do-vr-za dan?
stond slechts in mijn guidequote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pukkelpop niet meer do-vr-za dan?
Zap.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is toch donderdag.
Interpol nu live.
De FOK Cup blijft in Spanje?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
straks om 22:45 maar even een virtuele pottenindeling uitzoeken. Altijd leuk.
MSK Zilina 2-2 Athletic Bilbao atm.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De FOK Cup blijft in Spanje?
Hele dag al rellen in Kiev, gezellig altijd die historische spanningen in het Oostblokquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het altijd lastige Zorya Luhansk ook thuis verloren van Legia
Zou wel leuk zijn als we Slowakije moeten volgen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MSK Zilina 2-2 Athletic Bilbao atm.
De cup van WZV zit momenteel bij Rosenborg BK.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we Slowakije moeten volgen.
Affluiten die cup.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De cup van WZV zit momenteel bij Rosenborg BK.
Dat zou wel dik genot zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:57 schreef hafcfan het volgende:
Als Southampton eruit gaat is Engeland echt de lul
Hoezo?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:57 schreef hafcfan het volgende:
Als Southampton eruit gaat is Engeland echt de lul
Al 2 clubs eruit. Verloren jaar voor de coefficient. Na vorig jaar kunnen ze wel eens richting P4 gaan, onder de andere 3 toplanden.quote:
Dus dan minder Engelse ploegen in CL?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al 2 clubs eruit. Verloren jaar voor de coefficient. Na vorig jaar kunnen ze wel eens richting P4 gaan, onder de andere 3 toplanden.
nvmquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar als Athletic wint, zal ie zondag weer naar Barça gaan en duurt het nog tot eind dit jaar tot een andere club m heeft
mwah misschien kan een pot 2 club wel winnen van Barca hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar als Athletic wint, zal ie zondag weer naar Barça gaan en duurt het nog tot eind dit jaar tot een andere club m heeft
1 minder jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:59 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Dus dan minder Engelse ploegen in CL?
portoquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah misschien kan een pot 2 club wel winnen van Barca hoor.
daar gaat psv niet van winnenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
porto
arsenal
leverkusen/shakhtar
city
united
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:00 schreef Pascalus het volgende:
Odds BK gaat dit niet meer weggeven. Dat geef ik op een briefje.
Manchester United heeft alleen kans bij een mindere dagquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar gaat psv niet van winnen
porto geef ik geen kans tegen barca trouwens, shakhtar ook niet.
Boilesenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, zelfs Ajax kon van Barca winnen.
Tsja.quote:
In La Liga was het Tito-jaar de beste.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja.
In het beste seizoen ooit van Barca verloren ze van Wisla Krakow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |