Voor ado zou het ook goed zijn als de wedstrijd volgende week tot heel laat duurt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat had je anders van mij verwacht?
Al onze concurrenten zijn stikjaloers op de beste jeugdopleiding van de wereld.quote:
Ik denk niet dat hij deze post begrijpt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik ben vergeten de quote te kopiëren, ik ga écht niet helemaal terug naar het vorige topic.
Ik hou wel van open eindes, tenminste, ik heb er niks op tegen, bij Inception paste het wel. Bij American Psycho bouwt de hele film op naar een bepaald moment en dan past het er totaal niet bij.
Tot zo ver mijn review
Deze post was overigens bedoeld voor Kopsterk.
Ik vind hem ook niet al te snugger, maar ik geef hem meer krediet dan jij.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij deze post begrijpt.
Ado wordt kampioen dankzij De Schaak en De Haven. Dat geef ik je op een briefje.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor ado zou het ook goed zijn als de wedstrijd volgende week tot heel laat duurt.
Groen-geel briefje?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ado wordt kampioen dankzij De Schaak en De Haven. Dat geef ik je op een briefje.
Je bent het dus met me eens. Ik ga vanavond 'The game' kijken denk ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Godver, ik ben vergeten de quote te kopiëren, ik ga écht niet helemaal terug naar het vorige topic.
Ik hou wel van open eindes, tenminste, ik heb er niks op tegen, bij Inception paste het wel. Bij American Psycho bouwt de hele film op naar een bepaald moment en dan past het er totaal niet bij.
Tot zo ver mijn review
Pics!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ado wordt kampioen dankzij De Schaak en De Haven. Dat geef ik je op een briefje.
Vergeet De Beugel nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die heeft geen open einde. Die eindigt namelijk dat het allemaal een spel blijkt te zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens. Ik ga vanavond 'The game' kijken denk ik.
Wat ben jij gemeen zeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft geen open einde. Die eindigt namelijk dat het allemaal een spel blijkt te zijn.
Veel plezier.
Jij kan iemands intelligentie aflezen aan postgedrag op een forum? Knapquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet al te snugger, maar ik geef hem meer krediet dan jij.
GGMM schat mij erg hoog in.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij kan iemands intelligentie aflezen aan postgedrag op een forum? Knap
Jezus was maar een grapje. :Squote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij kan iemands intelligentie aflezen aan postgedrag pestgedrag op een forum? Knap
Dat jij dat niet kan zegt genoeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Iemand die intelligent is kan dat jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit vergeef ik je nooit meer. Echt laag dit.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft geen open einde. Die eindigt namelijk dat het allemaal een spel blijkt te zijn.
Veel plezier.
Zou mij niks verbazenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week knallen die Tsjechen er gewoon vol op en wordt ajax overklast met 3-0.
Positief gezien, American Psycho heeft een van de beste middenstukken ooit van een film.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:43 schreef GGMM het volgende:
Tot zo ver mijn review
Hm, nee. Niet mijn humor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Positief gezien, American Psycho heeft een van de beste middenstukken ooit van een film.
Die scenes waarin hij oreert over Phil Collins en Huey Lewis laten me elke keer weer schaterlachen
Wat heb ik jou aangedaan dat je zo op je pik getrapt bent? Was die meid van laatst jouw vriendin ofzo? Kon ik toch ook niet weten... :Squote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat jij dat niet kan zegt genoeg.
Grapjes maken over vriendinnen en moeders is wel van het laagste soort.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb ik jou aangedaan dat je zo op je pik getrapt bent? Was die meid van laatst jouw vriendin ofzo? Kon ik toch ook niet weten... :S
Ben benieuwd of je mijn opleidingsniveau kan raden danquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand die intelligent is kan dat ja
HBOquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je mijn opleidingsniveau kan raden dan. Ja, het wordt serieus nu.
Deze bewijzingsdrang is wel erg treurig.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je mijn opleidingsniveau kan raden dan. Ja, het wordt serieus nu.
Nu ga je proberen te pronken met een opleiding die je niet doet?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
waarom zou iemand dit nog boeienquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Grifte het volgende:
Korte VBL quizvraag
In 2004 won Feyenoord onder Ruud Gullit nog met 0-1 bij Odd Grenland.
Maar wie was de doelpuntenmaker?
Ono?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Grifte het volgende:
Korte VBL quizvraag
Jij weet het al als het goed is. Heb je gezien aan mijn posts.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu ga je proberen te pronken met een opleiding die je niet doet?
Ik had je al gewaarschuwdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef KingRoland het volgende:
Ik schakel even naar Dortmund op advies van Stijn.
Lazovic?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Grifte het volgende:
Korte VBL quizvraag
Omdat Odd nu stunt tegen Dortmund, rullevante bijzaakwetenswaardigheid op deze avondquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom zou iemand dit nog boeien
maar wat heeft Feyenoord te maken met Europees voetbalquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Omdat Odd nu stunt tegen Dortmund, rullevante bijzaakwetenswaardigheid op deze avond
Onogodquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef Grifte het volgende:
Korte VBL quizvraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |