Genoeg!achter mijn tent is er nog plekquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:59 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Rustig aan met die brewskies, Indiaan. Is er nog plek?
Nou ik had wel visitatie. Maar ik heb dan ook een bruine kop.quote:
Hou maar vrij dan!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Genoeg!achter mijn tent is er nog plek
same here. In 2005 een jaar geskipped, nu weer. Man wat jeukt het :-)quote:
Wat is bij jou de reden?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
same here. In 2005 een jaar geskipped, nu weer. Man wat jeukt het :-)
Gok nog een keertje op 3voor12....
Centje centje. Jouw reden is beter.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:36 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
net 3 maanden oude reden
[ afbeelding ]
En jij ??
Daar is centje centje ook wel een beetje aan gekoppeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Centje centje. Jouw reden is beter.
Begrijpelijk. Proficiat overigens!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:39 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Daar is centje centje ook wel een beetje aan gekoppeld.
Thanx, volgend jaar er weer bij hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Proficiat overigens!
Wat een lieverd! Mag je trots op zijn hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:36 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
net 3 maanden oude reden
[ afbeelding ]
En jij ??
Hier zwaaien krijgt hij ook wel mee. Hoe is de wifi?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb EvE net gezien! Durfde geen handtekening te vragen....
wifi achtig!!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hier zwaaien krijgt hij ook wel mee. Hoe is de wifi?
Er wordt aan je gedachtquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:53 schreef friekin_ het volgende:
En camping 6 gaat open morgenvroeg, om alle nieuwe bezoekers ook nog een plek te geven.
Drie keer! Daar moeten ze op LL overheen vind ik.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:18 schreef friekin_ het volgende:
Ronnie Flex en Lil Kleine deden drank en drugs drie keer @pukkelpop
Nope...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:04 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Drie keer! Daar moeten ze op LL overheen vind ik.![]()
BTW nog kaartje gewonnen?
Moet ook wel om de tijd te vullen. Verder hebben ze geen bekende nummersquote:Op donderdag 20 augustus 2015 23:18 schreef friekin_ het volgende:
Ronnie Flex en Lil Kleine deden drank en drugs drie keer @pukkelpop
Staat er wel een toiletgebouw op camping 6?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 07:24 schreef KingRadler het volgende:
veel mensen hebben toch op het weerbericht gewacht en last minute kaarten gekocht. extra camping 6 hadden ze eerder moeten open gooien
Volgens het interview zouden de faciliteiten gewoon aanwezig zijn. Heeft vooral met personeel te maken dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Staat er wel een toiletgebouw op camping 6?
Nope.. en camping 5 is aardig over druk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Staat er wel een toiletgebouw op camping 6?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:03 schreef KingRadler het volgende:
het zag er gewoon een week geleden na uit dat Camping 6 niet open zou gaan.
vind het wel knap van festival dat ze 6 toch open gooien in een korte tijd.
Gelegitimeerde reden...!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:36 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
net 3 maanden oude reden
[ afbeelding ]
En jij ??
Lowlands: het spoorboekje van 3voor12 en 101TVquote:
Waarom zeggen ze overal nummer 6 dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is overigens camping 7 die open is gegaan..
Dank, ben jij er dit jaar wel ??quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:54 schreef Burnett het volgende:
[..]
Gelegitimeerde reden...!![]()
Gefeliciteerd trouwens...
het gaat om de 6de campingquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:07 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze overal nummer 6 dan?
47,5 volgens organisatie, dus toch nog zo'n 15% niet. Vind de Charlie erg druk, LB feestje. Nu Underworld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo goed als uitverkocht? Erg druk. Limp Bizkit _O\
KingRadler?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:35 schreef friekin_ het volgende:
Zoekt sleeptouw, vriend ligt al op bed.
Dit. Dit. Dit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
KingRadler?
En de misser van t weekend is ook al bekend. Heineken staat afgeladen plus nog rijen dik buiten voor Underworld. Die hadden gewoon gewisseld moeten worden met Ben fuckin Howard
Alpha zou veel te groot voor Underworld zijn las ik hier veel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:29 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit. Dit. Dit.
Het was trouwens fantastisch.
Wij zijn de tent uitgelopen. Veel te vol.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
KingRadler?
En de misser van t weekend is ook al bekend. Heineken staat afgeladen plus nog rijen dik buiten voor Underworld. Die hadden gewoon gewisseld moeten worden met Ben fuckin Howard
Omdat ik er vannacht achter kwam dat ze hebben omgenummerdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:07 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze overal nummer 6 dan?
Het werd vanzelf rustiger. Wat een set zeg!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 02:15 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Wij zijn de tent uitgelopen. Veel te vol.
Volgens mij is het de oudere kerel die niet al te zuiver zingt. Of misschien gewoon schreeuwt. Klinkt via tv niks aan in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:16 schreef WpuntNL het volgende:
Buiten de tent is FFS prima.
Eaves was tof.
echosmith ook.
Hard oordeel van Lowlove over de vrijdag. Met een andere route hadden ze wellicht een ander oordeel gehad.
Is het wat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
Wie staat er ook bij barns courtney
Ja dit is wel echt een 'next big thing' denk ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:14 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Is het wat?
Ik denk dat er 30.000 man bij de Jeugd staat nu...
Told youquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:00 schreef richolio het volgende:
Ben Howard gister was trouwens eigenlijk een bietje saai.
Deze editieHet weer
Dat.quote:
kan er ook wat mee. IK word vermaakt met slecht voetbal en Bastille tijdens het wachten op Courtneyquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat.
Zit nu op Courtney Barnett te wachten, in de India. Tering wat is diplo een intense tyfusherrie
Asjeblieft, een monotone beat en beetje leen- en jatwerk van andere artiesten?quote:
Feestquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Asjeblieft, een monotone beat en beetje leen- en jatwerk van andere artiesten?
Je bent negatief geboren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Asjeblieft, een monotone beat en beetje leen- en jatwerk van andere artiesten?
Godin.quote:
Ik vond het vooral saai.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Years and YearsGodver wat slecht
Ik heb een paar nummers meegepakt voordat ik naar Lianne la Havas moest. Erg leuk optreden ja.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:39 schreef zoz het volgende:
Niemand Mo gezien? Vond het echt lekker hoe apart ze danst.top optreden was dat
Oh shit.. dat klinkt niet goed...quote:Op zondag 23 augustus 2015 07:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Helaas niet meer aanwezig op Lowlands ivm privéomstandigheden. Veel plezier nog iedereen.
Helemaal gezien, was enorm sterk. De bitterballen zijn ook weer goed dit jaar.quote:Op zondag 23 augustus 2015 02:39 schreef zoz het volgende:
Niemand Mo gezien? Vond het echt lekker hoe apart ze danst.top optreden was dat
sterkte chef!quote:Op zondag 23 augustus 2015 07:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Helaas niet meer aanwezig op Lowlands ivm privéomstandigheden. Veel plezier nog iedereen.
Inderdaad.. haha. Vorig jaar was het volgens mij ook al Michaelquote:
Kenny Bquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:10 schreef richolio het volgende:
Kenny BZijn band was heel tof. Dit zag ik echt niet aankomen
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jep. Kerel zei: daar is die John Cusack.
Wat doe jij niet bij Tame Impala dan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:30 schreef richolio het volgende:
Shit die tent bij Major Lazer.. Super snel heel vol
Ja I knowquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:34 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Wat doe jij niet bij Tame Impala dan.
Boem.. Optreden bij de afsluiter. Dit was nog wel beter dan een eigen spotquote:
Howlie fuksels wat was dat goed!quote:
VengaBoys gezien, erg leuke afwisseling en goed begin van de eerste nacht! Verder werd ik niet heel enthousiast van de Oh! Megaquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:04 schreef Inverted_World het volgende:
Godver wat was het weer een vette editie.
Pauw, low roar, the districts, bleachers waren toch wel hoogtepunten zo uit mijn hoofd. 21 pilots ook erg leuk.
Ik ben wel helemaal kapot nu van de bravo nachtjes.
Omega was ook erg leuk vond ik. Iemand nog venga boys gezien?
Doe eens een voedselrecensiequote:Op maandag 24 augustus 2015 10:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kon niet meer liggen. Heb voor het eerst ooit rugpijn gehad op LLhet hele weekend ongeveer.. nou ja, gaat wel weer over.
Kleine recap:
Donderdag: Bier. Laat. Veel. Super gezellig thoughen bijzonder om alvast op het terrein te mogen.
Vrijdag: Brak. Vroeg. Veel![]()
En toen we er weer een beetje waren gingen we het terrein op.
Stukje Imelda May, tof, eerder gezien op LL. Was te warm in de tent om het af te zien.
Slavespunkfeestje, heerlijk Brits en rauw. Er werd door beide muzikanten te gelijk gecrowdsurft
![]()
Limp Bizkit vanaf de heuvel gekeken. De momenten dat ze echt speelden was het tof maar veel te veel geklooi en gerek en halve covers tussendoor. Ze hadden gewoon een hele set van eigen nummers moeten doen, ook al zijn dat niet allemaal 'greatest hits'. Fred had er wel zin in, kreeg het idee dat hij het serieus tof vond.
Blijven zitten voor Paulo Nutiniwat een intense en te gek optreden
Jammer dat dit niet de afsluiter was, dat had dik verdiend geweest. Prachtig.
Toen naar Bad Breeding. Heerlijke takkeherrie. Moest erg lachen om de roadie die de zanger kwijt raakte in de pit![]()
Zaterdag:
Heerlijk wakker worden bij Eaves. Wat mooi zeg! Snap de vergelijkingen met Jeff Buckley wel. Kan nog wel eens groot worden dit bandje![]()
Door naar Herman Brock![]()
fantastisch bluegrass feest in de Lima. Heeeeerlijk om de koppen van de muzikanten te zien veranderen tijdens het eerste nummer. Van 'we gaan lekker spelen' naar 'OMG WAT GEBEURT HIER!?!?!'
![]()
![]()
Toen een beetje lopen klooien en eten en zo.. Lowl Roar nog een stukje meegepakt. Tof![]()
Door naar de Mini Mansions. Wel leuk, niet heel indrukwekkend. Nog een stukje FFS gehoord, klonk zoals verwacht prima. Gezellige boel leek het me. Op tijd verder gelopen naar Dakhabrakha.Betoverend.. bijzonder.. tof
![]()
Ff op de heuvel gehangen bij DJVT. Gallowstreet bleek veul te druk. Dus maar vast richting India. Father John Misty van een afstandje gehoord. Maar we kwamen voor Courtney. Dat was wel tofSoms een beetje eentonig/vlak maar zit goed in elkaar allemaal
![]()
En toen was de koek op.
Zondag: Tijdens een hapje eten (bbq) naar Pauw geluisterd, klonk goed. Toen de dag echt begonnen met Le sacre du printemps door het Concertgebouworkest. Geweldig dat ze dat stuk gekozen hebben, hoe bedoel je ontoegankelijkgelukkig ontstonden er geen vechtpartijen
Leuk ook om de reactie van de (Britse) dirigent te zien
![]()
'Wow'
We hebben toen een mooi plekje precies onder de drank en bitterballentent gezocht en hebben vanaf daar naar de Maccabees geluisterd. Best ok![]()
Toen naar Wand. Tof![]()
Kendrick vanaf de heuvelOMG.
Echt heel goed
![]()
Het was tijd voor het laatste feestje: Aelstorm. Heerlijk fout, tent ging los. Niets meer aan doen![]()
Nog 2 nummers Viet Cong mee gepaktwe konden niet meer staan dus we zijn gegaan maar het was echt heel goed
![]()
Nou.. zo iets. Topweekend gehad. Vooral met Herman van Veen op de camping![]()
Lekkere sfeer, iets te warm bij vlagen maar de wind redde het weekendHeerlijk gegeten weer
Wanneer begint de voorverkoop voor 2016??
Deze! Midden vooraan en gewoon een uur lang gedanst. Wat een energie heeft die band zeg!! Alleen die ballonnen kan ik missen als kiespijnquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Zo lekker Django Django
WHO THE FUCK IS MAJOR LAZER
Veel sterkte!quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Fijn om te horen dat iedereen het naar zijn zin had.
Afgelopen zaterdag heeft de kleine nier problemen gehad waaruit gebleken is dat de nieren niet mee waren gegroeid vanaf de geboorte. Het is kantje boord geweest. We zitten nu in het Ronald McDonald huis terwijl ze druk bezig zijn met de kleine. Er zal gespoeld moeten worden tot er een donor is gevonden. Maar het levendsbedreigende is gelukkig nu weg.
Verder kijk ik uit naar jullie verslagjes
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Afgelopen zaterdag heeft de kleine nier problemen gehad waaruit gebleken is dat de nieren niet mee waren gegroeid vanaf de geboorte. Het is kantje boord geweest. We zitten nu in het Ronald McDonald huis terwijl ze druk bezig zijn met de kleine. Er zal gespoeld moeten worden tot er een donor is gevonden. Maar het levendsbedreigende is gelukkig nu weg
Jezus Indiaan..quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Fijn om te horen dat iedereen het naar zijn zin had.
Afgelopen zaterdag heeft de kleine nier problemen gehad waaruit gebleken is dat de nieren niet mee waren gegroeid vanaf de geboorte. Het is kantje boord geweest. We zitten nu in het Ronald McDonald huis terwijl ze druk bezig zijn met de kleine. Er zal gespoeld moeten worden tot er een donor is gevonden. Maar het levendsbedreigende is gelukkig nu weg.
Verder kijk ik uit naar jullie verslagjes
Geniale recensie!quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:12 schreef friekin_ het volgende:
Mijn recensie dan:
Vrijdag:
Eerst nog maar gewerkt, ik had wat afspraken die ik niet wilde annuleren. Rond de middag naar de polder gekart, waar we snel de tent op camping 6 gepleurd hebben. We begonnen de dag bij Das Mag, met de onbedoelde literatuurshow in een bloedhete Romeo. Want ik ben verliefd op Arjen Lubach, dus mijn kerel moest het maar even uitzitten. Was een lekkere starter en ontstresser van de haast die we achter onze LLtrip gezet hadden. Na de show even het terrein verkend.
Mark Ronson draaide de makkelijke platen, waarbij ik een beetje geschokt was door zijn bijna niet bestaande draaiskills. Het verliep niet vloeiend, maar het was wel prima dansen op hete hitjes, een 6,5. Ik wilde daarna graag naar Underworld, maar mijn vriend voelde zich niet zo top, dus we zijn even naar de camping gelopen. Terwijl hij op bed bleef liggen ben ik teruggelopen naar het terrein. Even een meet gehad met N00bie (HOOGTEPUNT 1), met Caribou op de achtergrond. Samen naar de X-ray gegaan voor Sango. Lekker heur, een 8 . De zoektocht naar Indiaan liep uit op niets, dus naar bed gegaan.
Hot sandwichscore voor de vrijdag: 1 stuk, een 10. Wat heb ik die gemist.
[ afbeelding ]
Zaterdag:
Ik was heerlijk vroeg wakker om zeven uur. Naar de douches op camping 5 gelopen. Petje af voor de nieuwe douches! Heerlijke waterdruk, precies goede temperatuur, geen plakgordijn meer... Dikke 9!
Het terrein opgegaan en lekker het krantje gelezen in de zon met een kop koffie. Jose Gonzales en Christine and the Queens meegepakt. Allebei voldoende, maar ik vond het niet heel erg spannend. Een 7 voor beiden. Seinabo Sey daarentegen.. Ik vond haar enorm intrigerend. Wat een prachtige stem en wat een goede act. Ik ga niets zeggen over weinig bewegen, want dat boeit me niet veel. Ze moet het hebben van haar Shirley Bassey stem, en daar is ze goed in. Wel was het geroezemoes helaas bijna overheersend. Voor mij persoonlijk wel een 8,5 waard. Toen naar de andere kant gelopen voor Mini Mansions, een Climate Cooler XL en een hot sandwich. Mini Mansions was lekker-niets-aan-de-hand muziek, prima 7.
Een stukje Balthazar gepakt, goed te pruimen. Een 8. Toen door naar The Bohicas, vond ik niet enorm speciaal. Voor mij persoonlijk een 7. MØ was een goede party. Enorm veel respect voor haar, ze was goed bij stem en ik vond de visuals er erg goed bij. Een verrassing, een 8,5. Een vreetmoment werd gevolgd door Diplo waar ik mijn gezicht eraf gezweet heb. De hitjes volgden elkaar in rap tempo op, en de sfeer was uitzinnig. TOP. 9.Via Shura (7,5) naar de Chem Bros (8,5) waar ik lekker heb staan springen. Ik ben bekend met het repertoire, dus ik heb me niet laten afschrikken door de volgorde van de platen. Star guitar. Sluwe Vos en Fiesta Beatz sloten de dag af met een 8.
Hot sandwichscore voor zaterdag: 1 stuk, een 8. Iets te lang in de oven gelegen, maar wel lekker crispy dus
[ afbeelding ]
Zondag:
Koffie, krantje, RHODES. Lekker de dag starten met een 7,5 na een slechte nacht slaap. Camping 6 was ondanks de gemiddeld hoge leeftijd van de kampeerders toch een favoriete plek om PIJPEN PIJPEN PIJPEN te schreeuwen de hele nacht. AFTERPARTEES (8,5) maakte er een lekker feestje van. Heb me enorm vermaakt en de energie van de zanger is ongeëvenaard. Door naar het Concertgebouworkest voor een hot sandwich en nog een koffie. Lekker soezend bij het meer gelegen.
[ afbeelding ]
Joey Bada$$ was mijn bouncemoment met flink wat biertjes, 8. Die wind zorgde ervoor dat ik een beetje wild werd![]()
. 18+ nog even gezien, niet goed genoeg op gelet om een punt te geven. Musa Masa was enorm fijn en lekker, echt een talentje om op te letten. 9!! New Wave was chaotisch, maar je moet het jeugdige enthousiasme waarderen. Ik heb me prima vermaakt, een 7 voor de show en een 8 voor drank en drugs. Rennen naar Kendrick, die het wederom meer dan waarmaakte. Respect voor de retestrakke band en de rapper in kwestie. Wat een beheersing en wat een entertainer! 9,5.
Omdat we Major Lazer wilden zien zijn we niet in de stroom meegegaan naar Tame Impala. Ik had ze wel weer willen zien, maar we hebben in plaats daarvan gewoon even wat koffie en bier gehaald en wat rondgelopen bij de caravans. Major Lazer was de plek waar ik zo hard alles gegeven heb dat ik nu kreupel rondbanjer van de spierpijn. Van mij hadden er nog minder cooldown momenten in gemogen. En Polska, fijn dat die ook nog even langskwam. Een 9 van mijn kont, die niets anders gedaan heeft dan twerken. Harrie Hossel (of Mossel, met het enorme naakte vrouwmens op het podium) zorgde ervoor dat ik Lowlands tevreden schuddend kon achterlaten. Het was zo fijn.
Hot sandwichscore voor zondag: 1 stuk, een 9. Een rij! Populariteit neemt toe! Vanouds goed!
[ afbeelding ]
Tops:
* Douches bij Camping 5
* Sfeer, goede leeftijdverdeling
* Terreinindeling, markt staat goed daar
* Eten
* Wodka RedBull
* BITTERBALLEN
[ afbeelding ]
Verbeterpunten:
* Toiletfaciliteiten op 6, toch een haastklusje..
* Aankleding vond ik vrij mager..Niets bij het meer.
* Ik miste het straattheater. Dat creëert toch een sfeertje.
* Schaduwplekken, er hadden nog wat tarpjes opgehangen mogen worden.
Eten:
* Hambi's waren weer top!
* Kibbeling beter dan verwacht!
* Goede mayo bij de friet!
* Ik hoorde goede dingen over stoofvlees, maar ik vond de prijs/hoeveelheid niet helemaal in verhouding.
* Bitterballen, nooit weg doen. Episch goed.
* Hetzelfde geldt voor hot sandwiches. Ik heb ze dit jaar ontleed zodat ik 'm thuis kan maken
Samenvatting:
Goed weer met een windje, goed gegeten, goed gedanst. Ik had meer aankleding willen zien, maar ik heb een enorm goed weekend gehad. Personal note: volgend jaar echt op de donderdag gaan en betere voorpret hebben. Het duurde even voor ik in de vibe was. Bijna geen minpunten hier!
Het viel mij ook op inderdaad. Maar ik was er welquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:47 schreef bierjoost het volgende:
Serieuze vraag:
Waarom zijn er zo weinig 'allochtonen' op ll? Het publiek is echt voor 95 procent blank. Blijf ik toch een beetje zonde vinden.
Oliedom! Heb je een chick gehosseld?quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:28 schreef richolio het volgende:
Ik had ipv de bitterballen de kaaskroketjes genomen
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:27 schreef zoz het volgende:
[..]
Het viel mij ook op inderdaad. Maar ik was er welKamperen heb ik moeten leren van mijn Hollandse vriendin.
Neequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oliedom! Heb je een chick gehosseld?
Ik heb echt een beeld van jou in mijn hoofd. Vraag me af of het kloptquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik ben niet voor niets een fokker natuurlijk
Maar die waren óók lekkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:28 schreef richolio het volgende:
Ik had ipv de bitterballen de kaaskroketjes genomen
Nou, kom maar opquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb echt een beeld van jou in mijn hoofd. Vraag me af of het klopt
Ja ze waren lekker inderdaadquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar die waren óók lekker![]()
![]()
Wij haalden gewoon bakjes met een mengsel. 3 bitterballen en 2 of 3 kroketjes. Was geen punt
Ik kon connecten, maar vervolgens gebruikte ik 4G. Maakte mij niet zoveel uit. 4G plus dikke bundel is no worriesquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:32 schreef friekin_ het volgende:
Vraag: is het iemand gelukt om op de WiFi te komen?
Same here.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:35 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik kon connecten, maar vervolgens gebruikte ik 4G. Maakte mij niet zoveel uit. 4G plus dikke bundel is no worries
ik heb het niet eens geprobeerd met mijn 6gig bundel waar ik vaak nog geen 10% van opmaakquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:35 schreef zoz het volgende:
[..]
Ik kon connecten, maar vervolgens gebruikte ik 4G. Maakte mij niet zoveel uit. 4G plus dikke bundel is no worries
4GB hier. Gaat deze maand opquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik heb het niet eens geprobeerd met mijn 6gig bundel waar ik vaak nog geen 10% van opmaak![]()
Ja, en ze had het enorm naar haar zinquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:41 schreef zoz het volgende:
[..]
4GB hier. Gaat deze maand op
Kwam Monog langs bij Major lazor? Ik ben op de helft van Major lazor vertrokken van huis.
Fak, gemist. gelukkig heb ik haar optreden niet gemist.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, en ze had het enorm naar haar zin
Wij stonden een tijdje naast Corton biertjes te drinken bij de Alpha gisteren. Maar goed, die kom ik ieder jaar wel een keer ergens tegen geloof ik. En ik zag Lubach lopen.. En waarschijnlijk nog veel meer 'bekende' mensen die ik vervolgens niet heb herkendquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb Roosmarijn Reijmer nog in het wild gezien. Ik had eerst niet door dat zij het was en dacht: "wat komt er daar nou weer voor een bouwvakker aanlopen?" Grote stevige passen, sigaret, chagrijnige bek. Grappig
Dacht je zeker ook van mij met mijn Cazal opquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb Roosmarijn Reijmer nog in het wild gezien. Ik had eerst niet door dat zij het was en dacht: "wat komt er daar nou weer voor een bouwvakker aanlopen?" Grote stevige passen, sigaret, chagrijnige bek. Grappig
LUBACHquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij stonden een tijdje naast Corton biertjes te drinken bij de Alpha gisteren. Maar goed, die kom ik ieder jaar wel een keer ergens tegen geloof ik. En ik zag Lubach lopen.. En waarschijnlijk nog veel meer 'bekende' mensen die ik vervolgens niet heb herkend
quote:
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij stonden een tijdje naast Corton biertjes te drinken bij de Alpha gisteren. Maar goed, die kom ik ieder jaar wel een keer ergens tegen geloof ik. En ik zag Lubach lopen.. En waarschijnlijk nog veel meer 'bekende' mensen die ik vervolgens niet heb herkend
Neequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dacht je zeker ook van mij met mijn Cazal op
Wat neequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Neehij viel me niet eens op
Het eerste wat me opviel was dat je vis gehaald had en ik een paar uur eerder tegen iemand een hele speech gehouden had over waarom je nooit vis op Lowlands moest halen.
Vlak voordat je me zag, had ik het nog over je. Ik zei tegen de jongen waar ik mee was dat we bitterballen moesten halen, omdat ze er op fok zo positief over waren. Ze waren ook lekker, net als de kaaskroketten.
Dat caravanpark naast de lima was wel grappig. Allemaal caravans met een thema. De ene caravan zat vol met (nep)gouden spullen, de volgende had allemaal teddyberen, een ander had een bordspelletjesthema en dan was er ook nog een caravan met allemaal piemels. Die was helaas dichtJe kon alleen door het raampje gluren.
Ik heb er nog 4,5quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:31 schreef zoz het volgende:
Shit, ik vind net 3,5 muntjes in mijn broekzak
die geef ik altijd aan random leuk uitziende mensen ( meestal al de meid van het stel als het man / vrouw is ) dan heeft die man weer: "fuck ik wou dat ik zo was ;-) ! en die meid! ik wou dat mijn vriend zo was!quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:31 schreef zoz het volgende:
Shit, ik vind net 3,5 muntjes in mijn broekzak
Was erg jammer inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:20 schreef robuust89 het volgende:
Was iemand vrijdagavond nog in de India geweest? Ik kwam daar voor de drum 'n bass, maar het geluid stond zo bedroevend zacht dat ik maar weer ben weggegaan
Ja! Dit jaar best veel randzaken bezocht, leukquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Die caravans waren tof ja! Dat soort leuke ontdekhoekjes is waarom ik zo van LL hou
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat nee
Valt niet op he
[ afbeelding ]
De Juliet was toch juist groter gemaakt dacht ik?? En de Echo leek kleiner maar had de zelfde capaciteit.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Dit jaar best veel randzaken bezocht, leuk. Helaas hadden we dan weer geen tijd om overdag de Oh Mega! in te gaan.
Wel raar dat de Juliet en Echo allebei kleiner gemaakt zijn, terwijl ze 's avonds stampvol zitten.
Ja, heb m'n DNA laten testen en meegedaan aan een speeddatequote:Op maandag 24 augustus 2015 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog voor lijk gespeeld bij OhMega?? Of aan een van de andere onderzoeken mee gedaan? Ik neem voor dat soort dingen nooit de tijd, maar stiekem is dat toch wel erg leuk.. dat soort vage dingen..
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:15 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, heb m'n DNA laten testen en meegedaan aan een speeddate
Dat was een tof gezicht die disco donderdagquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:15 schreef richolio het volgende:
Het terrein vond ik trouwens tof! Ook wat ze met de hemelpoort hebben gedaan enzo.
En donderdag die silent disco
Ah: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)/Lovin-Lowlands.htmlquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:15 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja, heb m'n DNA laten testen en meegedaan aan een speeddate
Ah, er waren dus ook rondes zonder blinddoekquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)/Lovin-Lowlands.html
Waarom? Ik vond het jammer, de rij voor de bios staat nu ook sneller op de weg.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:06 schreef Sino_Ganti het volgende:
Over het algemeen kon ik de nieuwe indeling op het terrein wel waarderen. Echo en Juliet laten wisselen is echt een goede zet geweest.
Dankzij deze verwisseling ben ik slechts 1x in de Lima geweest, terwijl daar toch de meest verrassende optredens plaats vinden. De enige keer dat ik er was, was het ook enorm rustig.quote:Charlie stond ook op een mooie plek zo, alleen de Lima stond wat ongelukkig gedraaid op deze manier
Normaal staan er toch meer stoelen op de tribune midden-achter? Het leek een slagje kleiner. Had de Echo echt dezelfde capaciteit? Tot vorig jaar had je ook nog een tribune, dat miste ik dit jaar wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De Juliet was toch juist groter gemaakt dacht ik?? En de Echo leek kleiner maar had de zelfde capaciteit.
Wij hebben besloten volgend jaar de donderdag nacht idd weer op de camping door te brengen. Maar dat is vooral omdat het bier dan net ff wat minder rap gaat en de kater vrijdag dan dus ook net iets minder groot is hopen wequote:Op maandag 24 augustus 2015 15:26 schreef kciR het volgende:
Ik miste donderdag wel het massale camping hangen op donderdagavond. Maar al met al was de Silent Disco erg tof, zeker als je daar met een paar duizend man staat. Wachten duurde wel lang, we hebben er precies een uur over gedaan.
Wij waren we vanaf het moment dat het zo ongeveer begon. Later op de avond ook niet meer teruggegaan vanwege die rij.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:26 schreef kciR het volgende:
Ik miste donderdag wel het massale camping hangen op donderdagavond. Maar al met al was de Silent Disco erg tof, zeker als je daar met een paar duizend man staat. Wachten duurde wel lang, we hebben er precies een uur over gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |