praktijkschool?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:54 schreef bobbernaut het volgende:
Zo de knetter, aangenomen op de opleiding waar ik graag heen wilde! En Loveland was kk hard
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HU xxquote:Op zaterdag 30 april 2016 07:21 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
praktijkschool?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MBO 1 schoonmaker?quote:Op vrijdag 29 april 2016 21:54 schreef bobbernaut het volgende:
Zo de knetter, aangenomen op de opleiding waar ik graag heen wilde! En Loveland was kk hard
Daar weet jij alles van iddquote:
Godverdomme jullie nemen dat "slowchat" wel heel serieus hequote:donderdag 20 augustus 2015 @ 14:55:29 #1
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:52 schreef Mender het volgende:
Ik stop voorlopig even helemaal met minecraft. Ben er een beetje op uitgekeken. Maar ik speel het dan ook al een half jaar behoorlijk intensief. Was zoiezo al een tijdje bij toothless weg. Daarna nog even een private server gedraait. Maar daar hou ik nu ook mee op. De groeten allemaal
KK LEUK GOOS! Dat je gefrustreerd bent omdat je moeder die opleiding niet heeft afgemaakt moet je je agressie niet op mij af schuiven xquote:
quote:
Quote me dan mietjequote:
Krijg je aandacht tekort van je mamma?quote:
Jij begint hier, en ik heb tenminste een mama, die van jou schoot een kogel door d'r kop toen ze jou eruit zag komen.quote:
2 julquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:41 schreef bobbernaut het volgende:
Op internet ieshen held spelen maar als ik in de appgroep kom leaven, mietjes
Kom meeten dan tering drerries (kk mag ik niet zeggen)
Den Haag Schilderswijk ah sahhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
101Barz - Wintersessies 2016 - Mula B & Louis
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop