quote:Op zondag 13 september 2015 14:57 schreef gogosweden het volgende:
[14:16:46] [Server thread/INFO]: <bobbernaut> oke bitches
[14:16:48] [Server thread/INFO]: <bobbernaut> vbownswow is nu weg
[14:16:54] [Server thread/INFO]: <bobbernaut> nu ben ik Der Führer
![]()
quote:Op zondag 13 september 2015 01:29 schreef gogosweden het volgende:
Allright een beetje reclame:
Zoals veel hier al weten host ik al een aardige tijd een server. Over de laatste paar maanden is deze zo gegroeid dat we nu 24 mensen op de whitelist zijn.
De server word dit weekend geupgrade zodat we meer mensen kunnen hebben, en dit opent ook op voor meer FOK!kers op de server. We zitten zeg maar in een expansieve fase.
Samenvatting van de server is: "Geen gezeik, geen gezeur, geen plugins. Gewoon wat lollig minecraft spelen met je vrinden"
Ben je geintresseerd quote me, of stuur een PM/DM/postduif en dan zal ik je op de whitelist zetten.
Ik was gesneuveld..quote:Op vrijdag 18 september 2015 19:50 schreef bobbernaut het volgende:
Deze avond zuipen tot we kruipen kusjes bob
je weet dat niemand je mag hequote:Op zondag 20 september 2015 15:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
om half 2 in bed gesneuveld zeker
Jij had toch geen fok account meer?quote:Op zondag 20 september 2015 15:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
om half 2 in bed gesneuveld zeker
ewaquote:
Goede vraag, er is helaas geen goed antwoord opquote:Op woensdag 23 september 2015 11:45 schreef JimmyB het volgende:
Ik was even op vakantie.. wtf is er met fok gebeurd
kleine updatequote:Op woensdag 23 september 2015 11:45 schreef JimmyB het volgende:
Ik was even op vakantie.. wtf is er met fok gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |