Je hebt op verkeerde topic en verkeerde reactie gereageerd, wilde effe gemeld (maar ga er niet over de kleinde onbenullige dingen zeiken zoals ehum sommige (lees aanstootgevende) onder ons.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:28 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk. Ik word meer moe van mensen die vinden dat je elke allochtoon maar aardig moet vinden. Daar gaan we pas kapot aan. Veel verdienen het niet eens om aardig gevonden te worden.
Oh ja ik loop er twee door elkaar te halen, excuses.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:51 schreef justmesel het volgende:
[..]
Je hebt op verkeerde topic en verkeerde reactie gereageerd, wilde effe gemeld (maar ga er niet over de kleinde onbenullige dingen zeiken zoals ehum sommige (lees aanstootgevende) onder ons.
--> mijn reactie kun je in die andere topic vinden.
Zou je denken. Vindt het wel grappig, maar is niks mis mee toch.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef aanstootgevende het volgende:
[..]
Oh ja ik loop er twee door elkaar te halen, excuses.
Ze lijken ook zo op elkaar, dat zal wel expres gedaan zijn
Rapist? Laten we het niet overdreven. Echt binnengedrongen ben ik namelijk niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:05 schreef justmesel het volgende:
[..]
dus er is ook een rapist hier aanwezig, leuk om te weten
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Aiciu het volgende:
Ik was een keer bij een autochtoon, was het half 6 en die vrouw was aan het koken, tafel gedekt en alles, word ik ineens naar huis gestuurd omdat ze gaan eten
Ik ook!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb vrijwel dagelijks nare ervaringen met autochtonen.
Ik niet.quote:
En ze vallen je lastig met allemaal werk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mij maken ze het leven moeilijk door voor me te staan in de file.
Da's inderdaad een gek tijdstip.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Aiciu het volgende:
Ik was een keer bij een autochtoon, was het half 6 en die vrouw was aan het koken, tafel gedekt en alles, word ik ineens naar huis gestuurd omdat ze gaan eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit een troll?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon werkelijkheid.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit een troll?
Dit cliché hoor ik heel vaak, maar zelf nog nooit iets dergelijks meegemaakt.
Ik ook niet. Aan mij wordt altijd gevraagd of ik mee wel eten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit cliché hoor ik heel vaak, maar zelf nog nooit iets dergelijks meegemaakt.
Teringkaaskoppenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze vallen je lastig met allemaal werk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |