SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en als je de laatste post te pakken hebt wordt een fraaie anaalplaat op prijs gesteld.
[ Bericht 0% gewijzigd door dennistd op 20-08-2015 15:23:24 ]PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
Vandaag weer een Sziget-trein trouwens:
Bad Bentheim v.5:42
Almelo d.6:11
Deventer d.6:37
Amersfoort a.7:14
Amersfoort v.8:19
Deventer d.8:53
Almelo d.9:22
Bad Bentheim a.9:53PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven![]()
Dat filmpje was niet zo goed gelukt, vandaar de stills
Morgenvroeg eens weer een poging doen voor de Sziget.PM mij!
In het kader van heel ander treinennieuws: twee Polen claimen een trein met nazigoud gevonden te hebben: http://kurier.at/politik/(...).VdSCwbf5c30.twitterPM mij!
Dat vraagt om een Deadlock reactiequote:Op donderdag 20 augustus 2015 01:30 schreef dennistd het volgende:
In het kader van heel ander treinennieuws: twee Polen claimen een trein met nazigoud gevonden te hebben: http://kurier.at/politik/(...).VdSCwbf5c30.twitter![]()
Godwin komt naar je toe deze zomerquote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat vraagt om een Deadlock reactie
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Oh is het een spaarprogramma? Ik las dat ze gaan experimenteren met automatisch terugboeken van gemiste checkouts. Om dat een spaarprogramma te noemen doet me wel een beetje aan een sigaar uit eigen doos denken
Je vergeet Arriva nog met MyOV waarbij reizen buiten de spits beloond wordt met punten waar iets tegenover staatquote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:44 schreef James1988 het volgende:
Na RET (OVmiles) begint nu ook NS met een spaarprogramma, NS Extra. Vooralsnog eerst op proef.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh is het een spaarprogramma? Ik las dat ze gaan experimenteren met automatisch terugboeken van gemiste checkouts. Om dat een spaarprogramma te noemen doet me wel een beetje aan een sigaar uit eigen doos denken
Dat was ik nog vergeten te vermelden. Het is een stukje service en je kunt voor wat dingetjes sparen.![]()
![]()
Ja? Geen kaart-activitatie-controle-verificatie-procedure doorlopen bij de vervoerbewijzenverkoopautomaatmachine en elke tien minuten opnieuw je geslacht, je geaardheid, je politieke voorkeur en je lievelingseten opgeven?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:30 schreef James1988 het volgende:
Ja. OV-chipkaartnummer invullen is het enige dat ik hoefde te doen.Het wordt nog weleens wat
PM mij!
al die gegevens hebben ze al van jequote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja? Geen kaart-activitatie-controle-verificatie-procedure doorlopen bij de vervoerbewijzenverkoopautomaatmachine en elke tien minuten opnieuw je geslacht, je geaardheid, je politieke voorkeur en je lievelingseten opgeven?Het wordt nog weleens wat
![]()
![]()
Zelfs m'n e-mailadres werd automatisch ingevuldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja? Geen kaart-activitatie-controle-verificatie-procedure doorlopen bij de vervoerbewijzenverkoopautomaatmachine en elke tien minuten opnieuw je geslacht, je geaardheid, je politieke voorkeur en je lievelingseten opgeven?Het wordt nog weleens wat
![]()
![]()
Leuk! Maar wat is die trein ongelooflijk langquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:49 schreef dennistd het volgende:
Vanmorgen even de TT eer aan gegaan:![]()
![]()
Ja. En elke maand als ik een nieuw abo koop moet ik toch WEER de hele klerebende invullen. Waarvan 90 % nooit verandert en 90 % irrelevant is. Vuile dataminehoeren.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
al die gegevens hebben ze al van jeSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Zo maar weer eens de hele kermis doorlopen. Toch niks beters te doen
Zestien rijtuigen, dat waren volgens mij alle drie treinen. Totaal dus 48 rijtuigen die kant opquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Leuk! Maar wat is die trein ongelooflijk langPM mij!
Ha, wel even akkoord gaan met het ophalen van alle informatie bij TLS hčquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:30 schreef James1988 het volgende:
Ja. OV-chipkaartnummer invullen is het enige dat ik hoefde te doen.![]()
![]()
Straatspoor is weer helemaal hip
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"![]()
ja Katwijk las ik he? Wat zijn ze aan het doen?
Speciaal voor het jaarlijkse dorpsfeest gaat er een historisch trammetje door de straat pendelen. Maar het spoor in de straat leggen was vermoedelijk iets te duur.
It's always around me, all this noise
Heel erg vet. Nu wil ik ook een dronequote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:49 schreef dennistd het volgende:
Vanmorgen even de TT eer aan gegaan:Wel een duur geintje.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Nja, het is maar een paar dagen geloof ikquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:56 schreef JDude het volgende:
Speciaal voor het jaarlijkse dorpsfeest gaat er een historisch trammetje door de straat pendelen. Maar het spoor in de straat leggen was vermoedelijk iets te duur.
Ja, eind augustus breken ze het weer af.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, het is maar een paar dagen geloof ikIt's always around me, all this noise
Is meer het begeren dan het hebben hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heel erg vet. Nu wil ik ook een droneWel een duur geintje.
Ik heb er nog wel eentje die al tijden niks ligt te doen. Interesse?
Niet bepaald. Geen geld voor, maar vind het wel mooi speelgoed.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is meer het begeren dan het hebben hoorIk heb er nog wel eentje die al tijden niks ligt te doen. Interesse?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Marktplaats.nlquote:Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
morgenochtend kom ik er weer langs, ik zal nog eens beter kijken als hij weer langzaam rijdt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Mijn sprinter remde vanochtend na vertrek uit Lombardijen af, pakte een wisseltje naar links en ging tergend langzaam langs het perron van Stadion. Daarna reed hij weer sneller.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Het is een beetje erg extreem druk in de trein van Amsterdam richting Utrecht. En dan komt er zo nog een extra stop op Bijlmer...![]()
Ja en? Ze weten toch alles al.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Ha, wel even akkoord gaan met het ophalen van alle informatie bij TLS hč![]()
Een treinfapper die niet weet dat het spoor daar toch echt al een tijdje weg is?
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)alve-zolenpad-waspikPM mij!
De borden kunnen allerlei redenen aangeven, maar slechts 1 per trein.
Een pimpel naar Amsterdam kan dus in Hengelo op de borden hebben staan:Terwijl de werkelijke reden van het niet verder rijden een seinstoring oid isquote:Later vertrek ivm vertraging in het buitenland
Rijdt niet verder dan Amersfoort ivm vertraging in het buitenlandPM mij!
is gewoon roestrijden. .. ik heb gisteren sprinter van lombardijen naar zuid gereden en ook van Zuid naar lombardijen en kon gewoon normale snelheidquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
morgenochtend kom ik er weer langs, ik zal nog eens beter kijken als hij weer langzaam rijdt.![]()
![]()
Haha, we rijden net Utrecht uit richting Den Bosch, en na 1 minuut noodstop. Zie ik de machinist ineens witheet de coupe inlopen, had er blijkbaar iemand op het balkon een joint gerookt en dat had hij gezien. HC erbij, en nu gaan we stoppen op Utrecht Lunetten om dat figuur eruit te zettenBazenmachinist
![]()
Ik wacht nog altijd op de tijd dat ze op de borden weer aan kunnen geven dat er pas in Deventer een gedeelte voor Rotterdam aan de trein Enschede - Den Haag toegevoegd wordt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:48 schreef Yreal het volgende:
Geinig, de borden kunnen aangeven dat de trein niet rijdt ivm vandalisme.
Nu staat er in Enschede dat het a-zijde deel naar Rotterdam en het b-zijde deel naar Den Haag gaat. Enschede kent helemaal geen a- en b-zijde en vervolgens staat er ook een onsplitsbare trein...
En de conducteur snapt zelden dat dat verwarrend kan zijn voor de reizigers...
Om de een of andere reden schijnen ze dat met de huidige borden niet te kunnen waar dat vroeger geen enkel probleem was met die flappen-dingen.![]()
Tja, vroeger was alles per station op maat gemaakt, nu moest het in een uniform systeem geperst worden...
Handig ook dat ze eerste bedachten dat overal 'voor' en 'achter' vervangen moest worden door a- en b-zijde maar daarna pas ontdekten dat veel stations helemaal geen a en b kennen. Is in veel gevallen 'opgelost' met stickers plakken.![]()
Prorail doet het rustig aan in het noorden:rtvnoordquote:ProRail stelt werkzaamheden aan het spoor in Assen uit
ASSEN - De aanpak van het spoor in Assen begint niet in augustus volgend jaar, maar wordt een jaar uitgesteld. Dat heeft ProRail besloten.
De gemeente is in gesprek met de spoorbeheerder, de gemeente Groningen en de provincies Drenthe en Groningen, dat bevestigt wethouder Harmke Vlieg. De gemeente is niet blij met het uitstel en ook Drents gedeputeerde Henk Brink is er niet over te spreken.
Nieuw station
Naast werkzaamheden aan het spoor rond Assen moet er ook een nieuw stationsgebouw en stationsplein komen. Het is de bedoeling dat er meer treinen gaan rijden tussen Assen en Groningen zodat reizigers nooit lang op een trein hoeven te wachten.
Meer reizigers
NS en ProRail verwachten door deze nieuwe regeling meer reizigers. Eind 2016 moesten de werkzaamheden aan het spoor voltooid zijn, omdat de dienstregeling van 2017 uitgaat van zes treinen in de spits. Die treinen zijn dringend nodig, omdat rond die tijd de zuidelijke ringweg van Groningen op de schop gaat.![]()
Mochten er nog mensen zijn die morgen niks te doen hebben, er rijden maar liefst 4 Sonderzüge!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
De trein vanuit Hamburg via Bad Bentheim:
Bad Bentheim v.8:38
Almelo d.9:10
Deventer d.9:37
Amersfoort d.10:20
Amsterdam Centraal a.11:20
Tussendoor leeg naar de Zaanstraat.
Amsterdam Centraal v.17:14
Amersfoort d.18:02
Deventer d.18:54
Almelo d.19:22
Bad Bentheim a.19:53
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
De trein vanuit Dortmund via Venlo:
Trein 13480:
Venlo v.8:23
Eindhoven d.9:05
Utrecht Centraal d.10:34
Amsterdam Centraal a.11:15/v.11:30
Zandvoort aan Zee a.11:57
Tussendoor leeg via Amsterdam Centraal naar de Zaanstraat
Trein 13481:
Zandvoort aan Zee v.19:31
Amsterdam Centraal a.19:57/v.20:03
Utrecht Centraal d.20:30
Eindhoven d.21:42
Venlo a.22:21
Verder rijdt ook de SSN naar Amsterdam met stoomloc 01 1075:
Rotterdam Centraal v.10:08
Harmelen Aansluiting d.11:17
Amsterdam Centraal a.11:49
Tussendoor driehoeken via de Westhaven
Amsterdam Centraal v.19:13
Breukelen d.19:35
Rotterdam Centraal a.20:49
En tot slot rijdt ook het nieuwe Panorama Rail Restaurant (met Märklin-loc 1252, een Buckelspeisewagen (ex-Rheingold) en Railpromo-rijtuigen). Deze trein rijdt overigens dit weekend zowel vrijdag, zaterdag als zondag. Daarna wordt er elke zaterdag gereden.
Watergraafsmeer v.17:16
Amsterdam Centraal a.17:27
Amsterdam Centraal v.18:14
Breukelen d.18:35
Gouda d.18:59 (Via Wspl)
Den Haag HS a.19:44/v.19:53
Leiden a.20:07/v.20:19
Haarlem a.20:42/v.20:55
Amsterdam Centraal a.21:14
Amsterdam Centraal v.21:24
Watergraafsmeer a.21:33
Bron: Facebook NVBS TwentePM mij!
Bij 1 treinstel? Haha, lutsers.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 08:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op de tijd dat ze op de borden weer aan kunnen geven dat er pas in Deventer een gedeelte voor Rotterdam aan de trein Enschede - Den Haag toegevoegd wordt.
Nu staat er in Enschede dat het a-zijde deel naar Rotterdam en het b-zijde deel naar Den Haag gaat. Enschede kent helemaal geen a- en b-zijde en vervolgens staat er ook een onsplitsbare trein...
En de conducteur snapt zelden dat dat verwarrend kan zijn voor de reizigers...
Om de een of andere reden schijnen ze dat met de huidige borden niet te kunnen waar dat vroeger geen enkel probleem was met die flappen-dingen.![]()
Die vijfde en zesde trein in de spits komt nog wel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:39 schreef boriq het volgende:
Prorail doet het rustig aan in het noorden:
[..]
rtvnoord
Forum Opties Forumhop: Hop naar: