Staand wel, maar ik denk dat hij heel snel op zijn rug ligt.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Moose vs Uriah Hall....beetje karige matchup imo voor Moose, ik denk zelfs een mismatch. Hall maakt geen kans.
Ik denk dat de kans dat we een Hall zien die staand wat in te brengen heeft tegen Gegard erg klein is. Die klapt heel snel dicht zodra er takedown kans is of er een fatsoenlijke striker voor hem staat. Easy win voor Gegard dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:22 schreef Paxlie het volgende:
l/
[..]
Staand wel, maar ik denk dat hij heel snel op zijn rug ligt.
Onderschat de rariteiten van Mousasi niet. Die heeft al vaker gedacht dat het een easy win was om vervolgens te weinig te doen voor de winst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat we een Hall zien die staand wat in te brengen heeft tegen Gegard erg klein is. Die klapt heel snel dicht zodra er takedown kans is of er een fatsoenlijke striker voor hem staat. Easy win voor Gegard dus.
Ja klopt, hij kan wat lethargisch overkomen idd. Hij heeft ook echt niks te winnen met deze partij.... jammere matchup dit. Voor Hall zou het een huge win zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Onderschat de rariteiten van Mousasi niet. Die heeft al vaker gedacht dat het een easy win was om vervolgens te weinig te doen voor de winst.
Want Carneiro was een tegenstander van formaat jaquote:Op donderdag 20 augustus 2015 07:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Moose vs Uriah Hall....beetje karige matchup imo voor Moose, ik denk zelfs een mismatch. Hall maakt geen kans.
laatst op FOX was hij over een title shot aan het praten, in dit tempo gaat het dan 3 jaar duren.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:45 schreef perezoso het volgende:
Vind Gegard inmiddels een saaie mma vechter geworden. Elke keer hoop ik op een spektakel maar het zit er niet meer in of het komt er niet meer uit. Zijn vechtlust is ook een beetje weg, althans zoiets zei die een tijdje geleden.
Beetje vreemd ja, maar goed hij denkt natuurlijk niet geschoten is altijd mis, misschien als iemand uitvalt voor een titelgevecht en de rest zit vast aan andere gevechten. Kan vreemd lopen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
laatst op FOX was hij over een title shot aan het praten, in dit tempo gaat het dan 3 jaar duren.
Mooi want over drie jaar zijn Romero en Souza weg en is Weidman een light heavyweight.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
laatst op FOX was hij over een title shot aan het praten, in dit tempo gaat het dan 3 jaar duren.
Wie?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Want Carneiro was een tegenstander van formaat ja
Het wordt steeds belachelijkerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Holm een titleshot na 2 zeer matige partijen wtf
ze is 9-0 dus voor de mainstream fans is het gevecht interessantquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:59 schreef Paxlie het volgende:
Snelste fight ooit was 8 seconden toch? Dit kan in 4 denk ik.
Je kan Mousasi zo vervangen met Alistair.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Onderschat de rariteiten van Mousasi niet. Die heeft al vaker gedacht dat het een easy win was om vervolgens te weinig te doen voor de winst.
Ah, jammer ik hoopte op Rousey vs. Tate IIIquote:
Mousasi heeft allerminst een glass jaw.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je kan Mousasi zo vervangen met Alistair.
ik vermoed dat die tegen cyborg gaat op 135, zo niet, dan is het over voor cyborg, all talk but DNBquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:49 schreef Nober het volgende:
Jackson is wel lekker bezig met al die title shots.
Waarom krijgt Tate 'm niet?
Vind het bij Alistair ook wel meevallen hoor. Kerel is alleen te dom voor woorden soms en dan krijgt hij klappen vol op zijn kin, op dat gewicht blijft niemand staan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mousasi heeft allerminst een glass jaw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |