Snel & Slank?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk boek is datStaan erg lekkere dingen in. Die van Ainsley is ook leuk. Maak ik vrij veel uit
Dat boek is awesomequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snel & Slank?Want die heb ik ook en maak ik ook veel uit klaar
Deze is dus ook geweldig:quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dat boek is awesome
Zijn barbecuebijbel is ook
Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze is dus ook geweldig:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Die heb ik ookalthans, volgens mij een andere versie (in 't geel)
Ja, daar ben ik dan ook altijd benieuwd naarquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
Zijn de hairy dieters nog syeeds zo slank of is er inmiddels alweer een vetrandje aangegroeid? (Dat fascineert mij dan weer...)
Snel snel, maak kwak mod!quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snel & Slank?Want die heb ik ook en maak ik ook veel uit klaar
zo kregen wij ze ook. En met banaan. Anders krijg je ze echt niet weg.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Aalbessen zijn toch beduidend minder lekker zonder 4 grote scheppen kristalsuiker (hoe ik ze vroeger at om de zure smaak te verdoezelen).
Neuh, echt mager zijn ze niet neequote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:56 schreef kwakz0r het volgende:
Zijn de hairy dieters nog syeeds zo slank of is er inmiddels alweer een vetrandje aangegroeid? (Dat fascineert mij dan weer...)
In goed zoete custardquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef Ole het volgende:
[..]
zo kregen wij ze ook. En met banaan. Anders krijg je ze echt niet weg.
Mijn oma had enorme struiken vol bessen in de tuin en daar werd dan heel veel jam van gemaakt en mijn broer en ik kregen schalen met aalbessen. Met suiker. Want anders eet geen kind dat op volgens mijquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:59 schreef Ole het volgende:
zo kregen wij ze ook. En met banaan. Anders krijg je ze echt niet weg.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze is dus ook geweldig:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |