het is gewoon de kunst van goed zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:55 schreef Tyfuszooi het volgende:
@bluemoon23, ja idd, zit vast aan schoolvakantie (regio midden).
Ca 3500 euro voor de vliegtickets wordt dan helaas wat te veel ben ik bang...
Je kan ook al die uren die je op zoek bent stoppen in betaald werk doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:14 schreef Roger_ het volgende:
[..]
het is gewoon de kunst van goed zoeken.
In Januari beginnen op de zoeksites te zoeken op vluchten tussen Amsterdam, Brussel of Düsseldorf , naar LA, San Diego, Las Vegas, San Fransico en Phoenix;
www.chaser.nl en www.skyscanner.nl
Je moet wel bereid zijn een of twee dagen eerder/later te kunnen vertrekken / thuis komen.
Ik ben er heilig van overtuigd dat je een vlucht kan vinden , die onder de 625,- pp is.
Misschien duurt het tot eind februari maar de kans is gewoon groot dat je een vlucht vind.
Er is wel enig geduld en goed zoeken voor nodig.
dat geld ook voor goede raad geven aan mensen op Fok.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan ook al die uren die je op zoek bent stoppen in betaald werk doen.
Een jaar van te voren tickets zoeken is erg lastig vaak inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:14 schreef Roger_ het volgende:
In Januari beginnen op de zoeksites te zoeken op vluchten tussen Amsterdam, Brussel of Düsseldorf , naar LA, San Diego, Las Vegas, San Fransico en Phoenix;
www.chaser.nl en www.skyscanner.nl
Je moet wel bereid zijn een of twee dagen eerder/later te kunnen vertrekken / thuis komen.
Ik ben er heilig van overtuigd dat je een vlucht kan vinden , die onder de 625,- pp is.
Misschien duurt het tot eind februari maar de kans is gewoon groot dat je een vlucht vind.
Er is wel enig geduld en goed zoeken voor nodig.
Regio midden begint de zomervakantie 2016 op Zaterdag 9 Juli volgens mij ?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:55 schreef Tyfuszooi het volgende:
@bluemoon23, ja idd, zit vast aan schoolvakantie (regio midden).
Ca 3500 euro voor de vliegtickets wordt dan helaas wat te veel ben ik bang...
Dit bedoelde ik als je die tickets van 420,- naar Florida zou boeken. Dan kan je prima een dagje (of 2) naar een pretpark. Universal kost bv nu voor 4 dagen(2 +2 gratis extra dagen) 150 euro pp. Een dag Disney rond de 90 euro.Dit was alleen omdat je dan dus een goedkoop ticket hebt hè. Pretparken zijn niet goedkoop inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze 2 zinnen zijn volledig tegenstrijdig. Die parken zijn stervensduur en was mijn grootste kostenpost afgelopen mei vakantie.
Een ticket van 400 vind je alleen op hele specifieke data bij bv arkefly, normaal gesproken zijn prijzen van 650 tot 700 normaler (en dan hoef je net voor elke kilo bagage en bak koffie onderweg apart te betalen. Een auto van 350 voor 2 weken waar je met z'n 4'en en bagage in kan is ook iets te rooskleurig, en op de diverse themepark ticket sites zoals undercovertourist en attractionticketsdirect kom ik niet goedkoper uit dan rond de 180 euro voor Universal voor een volwassene voor 3 dagen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:56 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik als je die tickets van 420,- naar Florida zou boeken. Dan kan je prima een dagje (of 2) naar een pretpark. Universal kost bv nu voor 4 dagen(2 +2 gratis extra dagen) 150 euro pp. Een dag Disney rond de 90 euro.Dit was alleen omdat je dan dus een goedkoop ticket hebt hè. Pretparken zijn niet goedkoop inderdaad.
Tickets x 4= 1700
Auto: 350
Overnachten: maximaal 1300, maar eerder rond de 1000
Heb je nog zo'n 2500/3000 te besteden aan eten, drinken, uitstapjes,benzine etc
Dan kan er best wel een pretpark van af
Ik vond de keys toch wel onwijs vetquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:32 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik ben ook wel in Florida geweest, maar dat vond ik toch een heel andere belevenis dan het natuur in de Zuidwesten van de VS.
Florida moet je ook niet in de zomer doen, veel te heet.
In het najaar of voorjaar ofzo is het daar warm zat.
Heet, en luchtvochtigheid van 99,99% ongeveerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:32 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik ben ook wel in Florida geweest, maar dat vond ik toch een heel andere belevenis dan het natuur in de Zuidwesten van de VS.
Florida moet je ook niet in de zomer doen, veel te heet.
In het najaar of voorjaar ofzo is het daar warm zat.
Nee, ik had het over specifieke tickets die je nu dus kan kopen voor juli/augustus. Vliegen is met AirEuropa. Bv deze data Ticket AirEuropa Miamiquote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Een ticket van 400 vind je alleen op hele specifieke data bij bv arkefly, normaal gesproken zijn prijzen van 650 tot 700 normaler (en dan hoef je net voor elke kilo bagage en bak koffie onderweg apart te betalen. Een auto van 350 voor 2 weken waar je met z'n 4'en en bagage in kan is ook iets te rooskleurig, en op de diverse themepark ticket sites zoals undercovertourist en attractionticketsdirect kom ik niet goedkoper uit dan rond de 180 euro voor Universal voor een volwassene voor 3 dagen.
Zeker weten! Zo relaxt ookquote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vond de keys toch wel onwijs vet
Keys is inderdaad vet, maar ik was er in November.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vond de keys toch wel onwijs vet
Ik ben van Orlando naar Miami naar Key west gereden en terug gevlogen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:59 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Keys is inderdaad vet, maar ik was er in November.
Toen was het daar ook nog 30 C.
Zomer is laagseizoen in Florida, dat is niet voor niks...
Speciaal terugvliegen vanaf de Keys maakt het inderdaad duur.
In een half dagje rijd je echt wel van Key West naar Miami, mooi uitzicht onderweg.
Die prijzen zijn wel érg overdreven.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:11 schreef Indiany het volgende:
Twee weken met vier personen naar de USA? Toen ik het bedrag van 6000 las hoopte ik op per persoon. Blijkbaar is dat met zijn vieren. Een auto huren per week kost je al snel, zelfs bij een budgetmaatschappij, 200 per week. 400 euro kosten aan de auto, verder eet je elke dag met zijn allen ontbijt, lunch en avond en zelfs al zou je niet buiten de deur eten ben je dan alsnog 10 euro per dag kwijt denk ik zo p.p. Komt neer op 560 euro voor die twee weken. Dan blijft er van die 6000 dus 5940 over. Vluchten kosten meer als 1000 p.p. 1940 over voor eventueel verblijf etc. etc.
Dus al wil je naar Amerika om een rondreis te maken, niet eens te spreken over benzine en ben de autoverzekering ook nog vergeten kan je op een botje knagen en elke nacht onder de PRACHTIGE sterren slapen.
Zelf maar vijf keer naar de USA geweest dus weet vast niet wat ik zeg dus negeer dit maar.
Rv is duur, maar dat win je terug met de overnachtingen en vnl met het zelf regelen van je eten. Die mobiliteit vind ik erg meevallen, Muv enkele wegen kun je eigenlijk overal rijden. En ja, de steden zijn iets moeilijker.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die prijzen zijn wel érg overdreven.
Met een RV rondtoeren kost je per nacht minder als een hotel, maar
- een RV huren is achterlijk duur
- met een RV ben je minder mobiel
Klopt, je kunt idd makkelijker eigen eten koken, tenzij je appartementen boekt dan kan het ook gewoon.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Rv is duur, maar dat win je terug met de overnachtingen en vnl met het zelf regelen van je eten. Die mobiliteit vind ik erg meevallen, Muv enkele wegen kun je eigenlijk overal rijden. En ja, de steden zijn iets moeilijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |