Je kan beter op skyscanner of kayak kijken. Skyscanner kan je de hele maand zien + bv vertrek van bv Amsterdam of Stockholm naar USA, veel flexibeler. (Ondanks de naam is cheaptickets niet perse een goedkope). Als er goedkope tickets te krijgen zijn, kan je die ook het best zo snel mogelijk (gelijk) kopen. De prijzen veranderen voortdurend.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:46 schreef Tyfuszooi het volgende:
Eerste voorkeur gaat eigenlijk niet uit naar Florida. Daar zijn we vroeger al eens zonder de kinderen geweest.
Heb geprobeerd me wat te oriënteren op cheaptickets.nl voor de vliegtickets (bv vertrek 16-7-2016 en retour ca 2,5 week later). Verschillende luchthavens ingevuld (ex Amsterdam, Brussel, Düsseldorf, Oslo, Stockholm / naar: Las Vegas, Los Angeles, New York). Kom echter op tarieven die niet onder de 800 euro pp (retour) komen.
Doe ik msschn iets verkeerd met het invullen of is het niet de beste site daarvoor?
Ik betaalde in Orlando 100 dollar per nacht voor 5 personen in een prima hotel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:09 schreef Catch22- het volgende:
Airbnb? Maar op courante locaties zit je dan alsnog gauw op 150-200 per nacht
En het eten en zo pluk je aan de bomen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:29 schreef Masch1980 het volgende:
Kan makkelijk met 6000,--. Zelf ook al 4 keer die kant uitgeweest (2x west, 2x oost). Ruw budget:
Tickets = 4x900 = 3600
Hotels = 14x100 = 1400
Auto = 1x1000 = 1000
Totaal 6000
Voor deze bedragen heb je een erg dikke auto en prima hotels (wel met z'n vieren op één kamer).
Deze 2 zinnen zijn volledig tegenstrijdig. Die parken zijn stervensduur en was mijn grootste kostenpost afgelopen mei vakantie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:58 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Voor de kids misschien wel leuk om Universal of wat Disneyparken te bezoeken
Met je budget ga je dit in ieder geval prima redden.
Die kosten heb je thuis ook, dus hoeft dit niet in het budget :pquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
En het eten en zo pluk je aan de bomen?
Je kan heel goedkoop relatief behoorlijk eten in de US.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
En het eten en zo pluk je aan de bomen?
Jij eet elke dag ook 3x buiten de deur buiten je vakanties?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:48 schreef Masch1980 het volgende:
[..]
Die kosten heb je thuis ook, dus hoeft dit niet in het budget :p
Ze hebben er ook supermarkten waar je prima ontbijtjes en lunch kunt scoren. Heb ik afgelopen juni ook vaak gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:50 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Jij eet elke dag ook 3x buiten de deur buiten je vakanties?
Dus die bereken mee bij het hotel of zo, aangezien dat je huis is of hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:48 schreef Masch1980 het volgende:
[..]
Die kosten heb je thuis ook, dus hoeft dit niet in het budget :p
14 dagen * 4 personen * 15 dollar per persoon = 840 dollar...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan heel goedkoop relatief behoorlijk eten in de US.
Ja ik ook. En 's avonds naar golden corral, pondarosa, ichiban, cici's, sweet tomato's, etc.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:56 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ze hebben er ook supermarkten waar je prima ontbijtjes en lunch kunt scoren. Heb ik afgelopen juni ook vaak gedaan.
Alleen zijn een 17 en 18 jarige een tikkie duurder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:57 schreef Masch1980 het volgende:
Mjah ik had het eten inderdaad niet meegerekend, maar het is dan alsnog wel te doen. Vooral als je niet elke dag uit eten gaat.
Wij zijn dit jaar (wel in mei) naar Florida geweest, 2 weken met 2 kids, waarvan een geen ticket nodig had. Dit was ons budget:
2 x ticket volwassene totaal 1302
Ticket kind 605
Ticket baby 88
Huurauto midsize SUV 608
14 Dagen appartement 966
Tickets Disney+zwemparken 800
Eten + drinken 1000
Totaal zo'n 5400,--
Tel daar een extra ticket bij op en je hebt 6000. Als je dan niet naar pretparken gaat kan je ook nog veel eten.
Denk het niet, ik was ongeveer 65,- per dag kwijt aan eten met z'n 5'enquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus die bereken mee bij het hotel of zo, aangezien dat je huis is of hoe moet ik dit interpreteren?
[..]
14 dagen * 4 personen * 15 dollar per persoon = 840 dollar...
(Ontbijt, lunch en avondeten allen 5 dollar per persoon.)
Mis ik iets?
self catered en af-en-toe een Wendy's ofzo , makkelijk te doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Denk het niet, ik was ongeveer 65,- per dag kwijt aan eten met z'n 5'en
Inderdaad, ik ben verscheidene keren (7x geloof ik) in de VS geweest, vorig jaar voor het laatst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
Je moeten weten waar je inkoopt. Iedere dag fastfood is voor mij een no-go.
Die tig nationale parken waar je het over hebt, zijn kostentechnisch al gedekt met de parkenpas van $80.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef Roger_ het volgende:
Ik zelf zou op het moment ik naar de VS ging, dan ook graag een keer naar bepaalde sites te gaan, als een pretpark in LA, Alcatraz, een show in Vegas, tig National parken bezoeken.
Maar als je wens is om met je familie naar de VS te gaan. dan is dat mogelijk, zolang je maar genoegen er mee neemt dat je Alcatraz alleen van af een afstand ziet.
Welke periode wil je precies weg ?, dat zoekt wat makkelijker voor onsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:46 schreef Tyfuszooi het volgende:
Heb geprobeerd me wat te oriënteren op cheaptickets.nl voor de vliegtickets (bv vertrek 16-7-2016 en retour ca 2,5 week later). Verschillende luchthavens ingevuld (ex Amsterdam, Brussel, Düsseldorf, Oslo, Stockholm / naar: Las Vegas, Los Angeles, New York). Kom echter op tarieven die niet onder de 800 euro pp (retour) komen.
Doe ik msschn iets verkeerd met het invullen of is het niet de beste site daarvoor?
Uiteraard kunnen ze ook nog wat leuks doen . bedoelde alleen dat ze met een lager budget keuzes moeten maken. En toch een fijne vakantie hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:23 schreef bluemoon23 het volgende:
Die tig nationale parken waar je het over hebt, zijn kostentechnisch al gedekt met de parkenpas van $80.
Tickets naar Alcatraz zijn $30 per persoo... etc....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |