Ze lezen dus goed mee bij kom want het antwoord is veranderd!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:28 schreef NaRegenDeZon het volgende:
We gaan zien wat er gebeurd. Volgens mij draait hij in het het antwoord nu weer het bedrag van het eerste en het tweede jaar om. De - aflossing lening KOM - jaar 1 is ¤ 57.596,- en jaar 2 ¤ 53.447,70. maar eigenlijk is het om te janken
ik snap niet waarom dit een B+ kan zijn: er mag in jaar 1 niets fout gaan (lees 1000 euro extra kosten) en de lening kan niet worden terugbetaald. Dat is toch erg link?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:50 schreef crowd-fundi het volgende:
Benieuwd hoe creatief ze zijn bij KoM: de aflossing in jaar 1 wordt ruim 4000 hoger, terwijl er in het oude concept nog geen 1000 euro "over" was.
Even afwachten hoe de vernieuwde samenvatting er uit ziet. Als hij ipv in 10 jaar het schip in 15 jaar afschrijft is er al weer een leuke buffer. Of als hij in jaar 1 minder privé-opnamen doet is er ook ruimte. En zo zal er nog wel meer te bedenken zijn. Ik ben benieuwd waarmee KoM komt en hoe ze hun belofte dat de aanpassing geen invloed heeft op toetsing en rating waarmaken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:12 schreef Camogli het volgende:
[..]
ik snap niet waarom dit een B+ kan zijn: er mag in jaar 1 niets fout gaan (lees 1000 euro extra kosten) en de lening kan niet worden terugbetaald. Dat is toch erg link?
ik denk dat KoM met het aanpassen van het juiste bedrag voor aflossing voor jaar 2 in de pdf klaar meent te zijn. Een afloscapaciteit van 1,01: joh, dat is toch prima ....quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:22 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Even afwachten hoe de vernieuwde samenvatting er uit ziet. Als hij ipv in 10 jaar het schip in 15 jaar afschrijft is er al weer een leuke buffer. Of als hij in jaar 1 minder privé-opnamen doet is er ook ruimte. En zo zal er nog wel meer te bedenken zijn. Ik ben benieuwd waarmee KoM komt en hoe ze hun belofte dat de aanpassing geen invloed heeft op toetsing en rating waarmaken.
Deze sector staat of valt met het algemeen functioneren van de economie. Als die aantrekt gaan de marges omhoog omdat er te weinig schepen zijn. Afkoeling van economie zet marges zeer onder druk. De vraag voor mij is met name of de lang cyclische groei voldoende gaat doorzetten. Als China blijft vertragen en olieprijs laag blijft is de weg een goed alternatief.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:27 schreef Camogli het volgende:
[..]
ik denk dat KoM met het aanpassen van het juiste bedrag voor aflossing voor jaar 2 in de pdf klaar meent te zijn. Een afloscapaciteit van 1,01: joh, dat is toch prima ....
Ik vind het echt veel te rooskleurig voorgesteld, zeker in combinatie met de matige vooruitzichten van deze branche.
Ik had me dus ingeschreven op de cre8yourbox (laag bedrag en weinig risico) en met nog voldoende tijd te gaan stond hij op bijna 90%.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:40 schreef crowd-fundi het volgende:
Krijg nou wat? De autoboer en de fitnessfabriek zijn van The Dutch Deal afgehaald. Dat gekke fanproject van die psv-shirtreclame staat er nog wel. Streefbedrag: een miljoen. Toe maar. Dat durfde GVE na vier jaar eens een keer aan, toen er meer dan 19000 mensen een account hadden.
Dat project was ook gedoemd om te mislukken natuurlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:16 schreef crowd-fundi het volgende:
En bij KoM zag de pakketvervoerder in dat hij een andere route moest nemen: project lijkt gecanceld te zijn.
volgens mij doet KoM niets meer: de juiste aflossing staat nu bij jaar 2.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:20 schreef rwachtel het volgende:
[..]
Dat project was ook gedoemd om te mislukken natuurlijk.
Veel te veel geld en een (imho) slap business plan.
Zit er wel over te denken om in te stappen in Admiraal, maar wel nadat KoM de cijfertjes op orde heeft.
Vind het wel raar dat het zoveel pogingen moet kosten om de cijfers op rij te krijgen. Zeker omdat dit een van de redenen is om provisie te betalen. Zodat we een juiste voorstelling van zaken krijgen.
Morgen even afwachten of ze de calculators goed hebben kunnen opwarmen.
en in dat rijtje gaan nog komen: Box-nl, speelparadijs de Ballon, Make up by Tatou en de kerstwinkel. 5 van de 10.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:16 schreef crowd-fundi het volgende:
En bij KoM zag de pakketvervoerder in dat hij een andere route moest nemen: project lijkt gecanceld te zijn.
Dat geeft hun slagingspercentage een enorme klap naar beneden!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:06 schreef Camogli het volgende:
[..]
en in dat rijtje gaan nog komen: Box-nl, speelparadijs de Ballon, Make up by Tatou en de kerstwinkel. 5 van de 10.
Ondertussen is het oorverdovend stil bij GvE.
huh: heb ik iets gemist? Alleen klasse 3? Dat zal de omzet trouwens fors verlagen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Dat geeft hun slagingspercentage een enorme klap naar beneden!
GVE heeft zeker heel goed geluisterd naar de investeerdersraad en wil alleen nog maar met projecten komen vanaf classificatie 3. Daar zijn er niet zo heel veel van.
Nee joh, niks gemist. Zit zomaar wat hardop te bedenken waarom GVE zo rustig blijft.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:31 schreef Camogli het volgende:
[..]
huh: heb ik iets gemist? Alleen klasse 3? Dat zal de omzet trouwens fors verlagen.
hahaha! Leuk!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:34 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Nee joh, niks gemist. Zit zomaar wat hardop te bedenken waarom GVE zo rustig blijft.
Ze wilden zo graag een platform zijn voor beginnende ondernemers. Die zijn de laatste weken bij bosjes omgevallen. De teller staat toch inmiddels al op 20? Tja, dan snap ik wel dat je even wat gas terug neemt met de 5s-jes.
Maak er daar maar drie van, want ik ken er ook nog één. Ik wil er nog niets over kwijt in het belang van de investeerders (waaronder ondergetekende).quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef Camogli het volgende:
For the record: de teller staat op 19, met nog twee door fok!-ers aangekondigde waarschijnlijke defaults. 5s-jes, als ik het me goed herinner. Geen 3-tjes ☺️.
Kan natuurlijk zijn dat jullie allemaal dezelfde kennenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maak er daar maar drie van, want ik ken er ook nog één. Ik wil er nog niets over kwijt in het belang van de investeerders (waaronder ondergetekende).
Hmm, heb nog 0 defaults bij GVE maar hoop dat het zo blijft.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Maak er daar maar drie van, want ik ken er ook nog één. Ik wil er nog niets over kwijt in het belang van de investeerders (waaronder ondergetekende).
Daar zit ik inderdaad heel erg op te hopen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Kan natuurlijk zijn dat jullie allemaal dezelfde kennen
is het ook een 5s-je?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:16 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
dank!quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:29 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Een 5je. Meer informatie wil ik (nog) niet geven.
Zo komen we ze inderdaad niet meer tegen. Ik kwam je post tegen tijdens het googlen naar informatie...quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:34 schreef bleyenburg het volgende:
Er is er eentje dit jaar die ik gemist heb en waarvan ik dat echt serieus jammer vond......
Churchill Spirits uit Hoofddorp.
Het project zelf, de looptijd en het percentage was echt té leuk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |