abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155356391
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik lok niets uit; ik vraag je alleen om nou eens eerlijk te zijn en te posten wat je daadwerkelijk wil posten. Deze gemaakte interesse prik ik zo doorheen, dus doe jezelf niet beter voor dan je bent.
Mijn eerlijke mening zal je niet te horen krijgen. Ik heb zo mijn eigen ideeën hierover.

Feit is dat een uitzonderlijk groot deel van de bevolking last heeft van allochtonen. Terwijl het zo'n kleine groep is. Rara hoe kan dat?
pi_155356395
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:38 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dit gaat ook wel op voor mij. Bovengemiddeld negatieve ervaringen met allochtonen t.o.v. autochtonen in het verkeer en met onbeschofte allochtone verkopers, verder hetzelfde.

Ik ging vroeger zelf ook veel om met Somaliërs, Molukkers en Turken en nu nog veel met Indo's en Surinamers. dus misschien zijn mijn ervaringen te genuanceerd c.q. niet wenselijk voor TS aangezien die alleen maar negatieve ervaringen wil horen.
Grappig hoe je 3x post en niet eens ontopic post, dan post je een keer ontopic en dan ga je weer afdwalen. Jah je motief is duidelijk, ALLES wat ook maar negatief kan zijn over allochtonen mag niet genoemd worden, hoe genuanceerd het ook is :')
pi_155356460
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Mijn eerlijke mening zal je niet te horen krijgen. Ik heb zo mijn eigen ideeën hierover.

Feit is dat een uitzonderlijk groot deel van de bevolking last heeft van allochtonen. Terwijl het zo'n kleine groep is. Rara hoe kan dat?
"You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."
  Eindredactie Games woensdag 19 augustus 2015 @ 16:43:32 #54
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155356472
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Grappig hoe je 3x post en niet eens ontopic post, dan post je een keer ontopic en dan ga je weer afdwalen. Jah je motief is duidelijk, ALLES wat ook maar negatief kan zijn over allochtonen mag niet genoemd worden, hoe genuanceerd het ook is :')
Eh, wat? Misschien iets beter lezen, er staan namelijk gewoon negatieve ervaringen in mijn post.

Maar fijn dat je het grappig vindt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 19 augustus 2015 @ 16:43:44 #55
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155356478
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:43 schreef DiceMan het volgende:

[..]

"You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."
Sup Tony.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_155356489
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:43 schreef DiceMan het volgende:

[..]

Wow deep kwote men i liek youre style :')
pi_155356510
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:44 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Wow deep kwote men i liek youre style :')
"I always tell the truth."
pi_155356522
quote:

[..]

We blijven rondjes draaien...

Je zegt dat je je (eerlijke) mening niet zal posten. Vervolgens stel je alsnog een vraag erover, omdat je o zo graag even wil aangeven hoe jij erover denkt.

Wees niet zo'n zachte schoenzool en post hoe je mening erover.
pi_155356533
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:45 schreef DiceMan het volgende:

[..]

"I always tell the truth."
Yes you are trutful pirson I see very gud ^O^
pi_155356555
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je zegt dat je je (eerlijke) mening niet zal posten. Vervolgens stel je alsnog een vraag erover, omdat je o zo graag even wil aangeven hoe jij erover denkt.

We blijven maar rondjes draaien, ik blijf je op racistische acties wijzen en vervolgens negeer je me :')
pi_155356630
quote:
Ten eerste, hoezo is dat een feit?
Ten tweede, dat is nogal simpel te verklaren. We hebben zelf in de jaren 60 en 70 de onderkant van de bevolking uit Noord-Afrika importeert. En je hebt nou eenmaal gemiddeld meer last van mensen aan de onderkant van de samenleving dan van anderen. Tel daar het cultuurverschil bij op en je hebt je oorzaak.
pi_155356646
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, met het gevaar dat ze mij bannen.

W?at vind jij eigenlijk van blanke schoolkinderen die gepest worden door allochtonen?
pi_155356649
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ten tweede, dat is nogal simpel te verklaren. We hebben zelf in de jaren 60 en 70 de onderkant van de bevolking uit Noord-Afrika importeert. En je hebt nou eenmaal gemiddeld meer last van mensen aan de onderkant van de samenleving dan van anderen. Tel daar het cultuurverschil bij op en je hebt je oorzaak.
Hoezo kan je het verklaren als je eerst moeilijk gaat doen of het wel waar is? :')
pi_155356681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Hoezo kan je het verklaren als je eerst moeilijk gaat doen of het wel waar is? :')
Dat ik iets kan verklaren betekent niet dat het ook waar hoeft te zijn.
pi_155356683
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef Rodulf het volgende:

[..]

W?at vind jij eigenlijk van blanke schoolkinderen die gepest worden door allochtonen?
Alsof allochtone kinderen niet door tokkie blanken gepest worden. Denk dat je de verkeerde richting opgaat als je het op kinderen gaat spitzen, die zijn over het algemeen vrij hetzelfde.

Edit: Ik bedoel het niet zo als "alsof" bedoel eigeinlijk, ik weet zeker dat allochtonen wel meer gepest worden. Aangezien die buiten de grote steden. Zeker in de minderheid zijn.

Hoort er gewoon bij als kind om kinderen te pesten die anders zijn.
pi_155356695
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Er is niemand (in mijn familie in ieder geval) die gevraagd heeft om die gelukszoekers.
pi_155356699
Geen slechte ervaring met autochtonen?
Zie!
pi_155356740
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:50 schreef inmylfe het volgende:

[..]

Alsof allochtone kinderen niet door tokkie blanken gepest worden. Denk dat je de verkeerde richting opgaat als je het op kinderen gaat spitzen, die zijn over het algemeen vrij hetzelfde.

Edit: Ik bedoel het niet zo als "alsof" bedoel eigeinlijk, ik weet zeker dat allochtonen wel meer gepest worden. Aangezien die buiten de grote steden. Zeker in de minderheid zijn.

Hoort er gewoon bij als kind om kinderen te pesten die anders zijn.
Mijn ervaring is anders.
pi_155356778
Mwa, nee niet echt. De meesten die mij zien, laten mij wel met rust. Ik heb de juiste uitstraling en zo weet je. Dus mij zouden ze niet zo gauw wat doen.
pi_155356784
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:52 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Mijn ervaring is anders.
Dat op de Veluwe het enige negertje in de klas andere kinderen aan het pesten was?

Dat kwam bij ons echt niet voor hoor.

In de randstad worden de blanke gepest door de allochtonen, op de Veluwe en Friesland is het andersom. Niet zeggende dat hij werd gepest overigens. Maar ik zie het echt zo 123 niet gebeuren.
pi_155356814
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:51 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Er is niemand (in mijn familie in ieder geval) die gevraagd heeft om die gelukszoekers.
We vonden ons zelf te goed om de kutklusjes op te lossen dus hebben we ze met bussen vol hier naar toe gehaald. Dat argumenten 'ik heb er niet persoonlijk om gevraagd' is dan ook gratuit.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:06:04 #72
219405 Sgas
In vino veritas
pi_155357080
Zeg TS, kan het zijn dat jouw ervaring niet zoveel met afkomst te maken heeft, maar meer met leefmilieu?
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
pi_155357125
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:06 schreef Sgas het volgende:
Zeg TS, kan het zijn dat jouw ervaring niet zoveel met afkomst te maken heeft, maar meer met leefmilieu?
Daarom stemmen veel Tokkies ook PVV. Ze denken last te hebben van allochtonen, maar hebben gewoon last van hun mede-Tokkkies.
pi_155357164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:49 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Eigenlijk wacht je dus eigenlijk totdat iemand komt kankeren en klagen, en ga je daarna meeklagen?

quote:
Wat vind jij eigenlijk van blanke schoolkinderen die gepest worden door allochtonen?
Suggestieve vragen... Juist.

Waar wil je eigenlijk heen met dit topic? Beetje morren, beetje klagen, beetje eensgezind zijn?

Deze Faceboek-groep zal je goed bevallen: https://nl-nl.facebook.com/nlvaderland.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:51 schreef Rodulf het volgende:

[..]

Het is toch echt de Nederlandse overheid/regering geweest die een wervingsovereenkomst sloot met Turkije. Makkelijk om te zeggen dat men niets aan jou of je familie heeft gevraagd, trouwens.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2015 17:09:54 ]
  woensdag 19 augustus 2015 @ 17:10:39 #75
219405 Sgas
In vino veritas
pi_155357186
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:08 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Daarom stemmen veel Tokkies ook PVV. Ze denken last te hebben van allochtonen, maar hebben gewoon last van hun mede-Tokkkies.
Inderdaad, dat is wat ik bedoel. Helaas wordt er weinig over de mede-Tokkies gezegd.
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')