SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt wss door een TRquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Jammer van de tt change.![]()
Er stond: şehitler ölmez, vatan bölünmez
Die TR is dan snel geplaatst én opgevolgd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Komt wss door een TR
Zovaak turkse tt's, niemand die wat zei
Door mij. Mhp slogansquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Komt wss door een TR
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Zo klinkt het inderdaad, maar zo is het niet.
Ik ontvang iedere dag 2 liefdesbrieven van hem. De eerste als hij 's ochtends opstaat, en de 2e voor hij gaat slapen. Zonder uitzondering (het gaat dus niet alleen maar daarom). Maar het was zijn antwoord op mijn vraag waarom hij in eerste instantie verliefd op me werd.
Dat ging dus niet om mijn leuke gezichtje, en mijn leuke kleding. Hij viel op mijn borsten en dat andere was hem blijkbaar ook wel bevallen.
Daarnaast vind hij mij als persoon inmiddels ook wel erg leuk
Ik zie ook dat de maagden topic nog steeds doorgaat :pquote:
Maagden-topic?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 21:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zie ook dat de maagden topic nog steeds doorgaat :p
Topicreeks: Turken op FOK!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Komt wss door een TR
Onrust (en doden) in je land creëren met (vervroegde) herverkiezingen als doel is ook weer een beetje te.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:51 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)lijk-1-november.html
HDP kan ditmaal wel fluiten naar de anti-AKP stemmen.
AKP weet het goed te spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onrust (en doden) in je land creëren met (vervroegde) herverkiezingen als doel is ook weer een beetje te.
Alle partijen zijn mijns inziens onderdeel van het probleem, sommigen meer dan anderen...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onrust (en doden) in je land creëren met (vervroegde) herverkiezingen als doel is ook weer een beetje te.
Dat is toch ook fout? Je steunt een partij waarvan je weet dat die het onjuist doet. Kun je net zo goed MHP stemmen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:40 schreef zarGon het volgende:
En het is me inmiddels ook onduidelijk wat ze nou willen bereiken in Syrië...
Op dat front is het een tijdje stil. Er zou een bufferzone komen, maar hoor je niets meer over. Ze zouden IS ook bevechten, maar dat gebeurt (voor zover ik weet) niet actief.
Snap verder ook niet waarom ze YPG niet hetzelfde proberen te behandelen als KRG. Verder lijkt Turkije niet te begrijpen dat je de media toch wel achter je zou moeten hebben, vooral buitenlandse. De YPG geniet (terecht) van een positief media-aandacht, terwijl Turkije met twijfels wordt gevolgd.
Probleem is echter dat ik de HDP niet vertrouw (omdat banden met PKK), de MHP echt totaal niet aan de leiding wil (stroef, ouderwets, (te) nationalistisch en eerder naar binnen dan (ook) naar buiten gericht) en wat betreft de CHP... De CHP doet op zich niets fout, maar doet ook niets goed. CHP weet mij niet te overtuigen, heeft geen sterke leider en staat al jaren in de schaduw van AKP.
Al met al blijft het moeilijk voor mij om een partij te kiezen; het is vooral afstrepen en de overblijvende partij kiezen..
Het kan altijd erger. MHP lijkt me nog meer achteruitgang; en zij zijn nog bloeddorstiger dan AKP.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is toch ook fout? Je steunt een partij waarvan je weet dat die het onjuist doet. Kun je net zo goed MHP stemmen.
AKP is onbetrouwbaar ama? Ze hebben geen richting en draaien mee als het uitkomt en het stemmen levert.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. MHP lijkt me nog meer achteruitgang; en zij zijn nog bloeddorstiger dan AKP.
En in de MHP zie ik ook geen partij die mee kan met de globalisering, het is vooral blijven vasthouden aan traditie.
- De andere partijen weten mij niet te overtuigen, zelfs niet wanneer de AKP z'n hoogtijdagen heeft gehad.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
AKP is onbetrouwbaar ama? Ze hebben geen richting en draaien mee als het uitkomt en het stemmen levert.
Dat zie je nu in hun Koerdenbeleid..
Precies.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:40 schreef zarGon het volgende:
Probleem is echter dat ik de HDP niet vertrouw (omdat banden met PKK), de MHP echt totaal niet aan de leiding wil (stroef, ouderwets, (te) nationalistisch en eerder naar binnen dan (ook) naar buiten gericht) en wat betreft de CHP... De CHP doet op zich niets fout, maar doet ook niets goed. CHP weet mij niet te overtuigen, heeft geen sterke leider en staat al jaren in de schaduw van AKP.
Al met al blijft het moeilijk voor mij om een partij te kiezen; het is vooral afstrepen en de overblijvende partij kiezen..
Disagree behoorlijk maar ieder zijn ding dan maarquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
- De andere partijen weten mij niet te overtuigen, zelfs niet wanneer de AKP z'n hoogtijdagen heeft gehad.
- Met de AKP weet ik min of meer hoe ze zijn en wat ze doen, bij de andere partijen heb ik geen idee (let wel: ze zijn al bijna 15 jaar niet aan de macht geweest...). En juist omdat ze me niet kunnen overtuigen, voelt het voor mij aan als 'gokken' (omdat ik er niet met volle overtuiging voor kies). Het wordt dan vooral hopen dat ze slechte verwachtingen niet waarmaken.
- In tegenstelling tot de andere partijen (CHP/MHP) durft AKP wel brutaal te zijn en dat heeft wel iets. Ik herinner de tijden van Ecevit nog (pre-AKP), waar we vooral aan het volgen waren - de AKP probeert een leider te zijn, ook van bijv. het Midden-Oosten. Het komt krachtiger over dan een CHP/MHP.
Ik ben dus vooral iemand die liever heeft wat hij kent, dan het onbekende.
Ik zou overigens ook niet weten waar ik op zou stemmen; de AKP is bij mij dus zeer zeker niet (meer) vanzelfsprekend - mocht dat zo overgekomen zijn.
Hoe zie jij het? Dat hoor ik ook graag, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Disagree behoorlijk maar ieder zijn ding dan maar
Hahah, "leider van het Midden-Oosten"quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
- De andere partijen weten mij niet te overtuigen, zelfs niet wanneer de AKP z'n hoogtijdagen heeft gehad.
- Met de AKP weet ik min of meer hoe ze zijn en wat ze doen, bij de andere partijen heb ik geen idee (let wel: ze zijn al bijna 15 jaar niet aan de macht geweest...). En juist omdat ze me niet kunnen overtuigen, voelt het voor mij aan als 'gokken' (omdat ik er niet met volle overtuiging voor kies). Het wordt dan vooral hopen dat ze slechte verwachtingen niet waarmaken.
- In tegenstelling tot de andere partijen (CHP/MHP) durft AKP wel brutaal te zijn en dat heeft wel iets. Ik herinner de tijden van Ecevit nog (pre-AKP), waar we vooral aan het volgen waren - de AKP probeert een leider te zijn, ook van bijv. het Midden-Oosten. Het komt krachtiger over dan een CHP/MHP.
Ik ben dus vooral iemand die liever heeft wat hij kent, dan het onbekende.
Ik zou overigens ook niet weten waar ik op zou stemmen; de AKP is bij mij dus zeer zeker niet (meer) vanzelfsprekend - mocht dat zo overgekomen zijn.
Niets zo gevaarlijk als die dönek..quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe zie jij het? Dat hoor ik ook graag, natuurlijk.
Het is geen geheim dat Iran en Turkije de (enige) regionale macht willen zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah, "leider van het Midden-Oosten"![]()
![]()
Succes daarmee. Dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat Iran en Turkije de (enige) regionale macht willen zijn..
Alle schuld op de AKP afduwenquote:
Lekker makkelijk toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alle schuld op de AKP afduwen
Waar doe ik dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alle schuld op de AKP afduwen
Ze doen op dit moment het enige wat ze kunnen doen. En naar mijn mening mag het na de bomaanslag van gisteren flink agressiever.
Ja, die ene over 25-jarige maagden.quote:
Omdat hij psycho is en heeft gewed met zichzelf niet meer tegen mij te spreken. Dus nu doet ie t female style. Via een omweg.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:18 schreef Che_ het volgende:
Waarom praten stimorol- en sylvesterrr met een omweg tegen elkaar
http://m.hurriyet.com.tr/Haber?id=29855095quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Uff die sehitler van gister. 8 tane in Siirt. Mijn hart brak gewoon toen ik een interview bekeek van een vader van een omgekomen soldaat.
Zo sneuquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://m.hurriyet.com.tr/Haber?id=29855095
Waarschijnlijk heb ik het gemist. Heb je een link?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo sneumaar ik zag die ene uit Istanbul
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:12 schreef 1marcelfilms het volgende:
Vanochtend, zat er een condoon in de prullenbak, echt niet eens verstopt ofzo, mijn broertje heeft toch geen vriendien. Dus is ie van mijn papá. Maar ik wou 'm pakken en toen droop alles over mijn hand, echt vies. En toen ik mijn handen moest wassen bleef het zitten![]()
Klacht: ouders kunnen condoom niet verstoppen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:19 schreef zarGon het volgende:
volgespoten condooms doe ik om mijn lul om het gevoel te hebben dat ik nog wat geneukt heb het is juist fijn dat er zaad in zit glijdt het zo over mijn lul en ik hoef niet meer te spugen bij het trekken want mijn lul is al voorzien van zaad dat als glijmiddel dient enorm fijn volspuiten en leegzuigen maar
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
soms maak ik wandelingen in de nacht door de bosjes op zoek naar gebruikte condooms want ik spaar zulke condooms thuis heb ik een aantal jampotten vol gesorteerd op kleur grootte smaak en geur als ik me alleen voel verzamel ik alle jampotten zet ik ze midden in de kamer en open ik de deksel van alle potten ik verkeer dan in pure extase het maakt alles in me los het liep vorige week alleen beetje verkeerd af ik vond een dildo
Wat een levendige fantasie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:08 schreef zarGon het volgende:
[..].
Kwam dit weer (2012) eens tegen..
En dan dit:
[..]
[..].
Fakking zielig jij. En een slechte verliezer. Lang leven Don Erdogan en zijn AKP.quote:
Met Eminem stem;quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:29 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Fakking zielig jij. En een slechte verliezer. Lang leven Don Erdogan en zijn AKP.
Kijk in de vorige Turken op fok.nl topic...zag ej mijn prognose al. De PKK is verantwoordelijk voor de vlijmscherpe voorzet op AKP. En AKP en Don Erdogan zijn sws te machtig en inlvloedrijk.
Alleen al in de Arabische wereld wordt Erdogan op handen gedragen. Een strijder. Het leger buiten spel gezet. De generaals n flinke opdonder gegeven. Ze ligge nou allemaal naar stof te happen.Ik was trots dat (Erdogan) hij Marokko bezocht. Erdogan is heeeeeeeeel populair binnen de islamitische wereld. Hij geniet aanzien,respect,,,iets wat vorige en toekomstige Turkse leiders niet voor elkaar zullen krijgen.
Lang leve Erdogan en zijn AKP
Toedelo
ik maak m af voor je leeghoofdquote:
Hard geworden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:34 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
ik maak m af voor je leeghoofd
met de stem van Don Erdogan
i spitt on you..do de opposite off you en nou ksssssssssssssssssssst ga ergens anders met je viskutje aandacht vragen. pc rambootje
of doe war je goed in bent..werk de andere helft van fok.nl af....ofsjooooww
toedelo
3..2..1.. FIGHTTquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:11 schreef Socrates- het volgende:
Het was gisteravond best spannend bij mijn ouders thuis. Familieleden van beide kanten waren aanwezig.
Een Turkse ploeg tegen een Griekse club.
Nee, dat gelukkig niet. Er was wel een leuke discussie over de scheidsrechter.quote:
Wromquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:28 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Socrates, laat me met rust
Verkeren de Turken en Grieken in staat van oorlog?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:11 schreef Socrates- het volgende:
Het was gisteravond best spannend bij mijn ouders thuis. Familieleden van beide kanten waren aanwezig.
Een Turkse ploeg tegen een Griekse club.
pc rambootjequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:34 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
ik maak m af voor je leeghoofd
met de stem van Don Erdogan
i spitt on you..do de opposite off you en nou ksssssssssssssssssssst ga ergens anders met je viskutje aandacht vragen. pc rambootje
of doe war je goed in bent..werk de andere helft van fok.nl af....ofsjooooww
toedelo
Humor ken je niet hmmmquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:14 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Verkeren de Turken en Grieken in staat van oorlog?
Over overdrijven gesproken. Jullie lijken me echt types die een scheldpartij op straat tussen een allochtoon en autochtoon afdoen als een zware vechtpartij tussen een racist en terrorist.
Wat kan socrates overdrijven zeg.![]()
Je mag langs komen. Als je balletjes hebt.quote:
Onzin ken ik niet. Dit is gwn zwaar achterhaalde onzinquote:
Ik heb er 3 uur over gedaan via Fatih Sultan Mehmet koprusuquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:15 schreef zarGon het volgende:
De graafwerkzaamheden bij de eerste tunnel (Avrasya) in Istanbul die Europa met Azië verbindt is bijna klaar..
Met de auto onder de Bosphorus door..
........................quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb er 3 uur over gedaan via Fatih Sultan Mehmet koprusu
quaresma eerst scoren en dan 2 minuten later rood vangenquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:14 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Verkeren de Turken en Grieken in staat van oorlog?
Over overdrijven gesproken. Jullie lijken me echt types die een scheldpartij op straat tussen een allochtoon en autochtoon afdoen als een zware vechtpartij tussen een racist en terrorist.
Wat kan socrates overdrijven zeg.![]()
Chill out. Ik vond de opmerking die je maakte (pc rambootje) grappig. Vanwaar de agressieve houding?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:57 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
ik vroeg of je langs wil komen met je kleine balletjes
kan je zelf oordelen of je met n pc rambo te maken hebt.....pc nerdje![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Chill out. Ik vond de opmerking die je maakte (pc rambootje) grappig. Vanwaar de agressieve houding?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 18:57 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
.............................
Vind jouw naam lijken op het Turkse woord 'deyyus' (de -> the/they --- uce -> use); wat 'cuckold' betekent.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
Ben niet moe, topic is gewoon saai geworden.
Masallah. Nerden attiysan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vind jouw naam lijken op het Turkse woord 'deyyus' (de -> the/they --- uce -> use); wat 'cuckold' betekent.
Ik heb het niet gegooid.quote:
Lees het op z'n Engels. Dan betekent het drol.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vind jouw naam lijken op het Turkse woord 'deyyus' (de -> the/they --- uce -> use); wat 'cuckold' betekent.
SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben turken eigen woord voor cuckoldquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef zarGon het volgende:
Zijn ze weer bezig hoor met protesteren, dit keer de FNV met ambulances in het centrum van Rotterdam. Lekker loeiharde sirenes en langzaam rijden, zodat de bevolking last van ze heeft.
Doe dat lekker in/bij het Binnenhof, zodat de politici er last van hebben..
Jij wil wel graag gebruik maken van die brug hè.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:28 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste 750 meter bij de Yavuz Sultan Selim-brug..
Een goede naam is het halve werk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij wil wel graag gebruik maken van die brug hè.
FSM klinkt beter. Sorry.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een goede naam is het halve werk..
Als je wil schelden, doe het dan goed.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:59 schreef Unreachable_ het volgende:
Merhaba,nasselsen..wat jullie duuuun amankoyum.
Wow, wist niet dat je een beroemdheid was in Turkije.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:28 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste 750 meter bij de Yavuz Sultan Selim-brug..
Sorry lan. Ik wist niet jij wordt boos Ik scheld met respect uit. Ik ben geen barbaar.. Scheld mij eens uit als je wil. In het Turks aub. Doe goed. he,en gelijk n vertaling erbij abi.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je wil schelden, doe het dan goed.
Ne lan nequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:33 schreef Unreachable_ het volgende:
Waar is Stimorol? Ik heb zin om op haar te oefenen![]()
Stimorol,askim, kom eens even aub'tjeees.
Dit vinik n goeie.....thanks zargon...quote:
Sevgilini siktir et, bana takil hayatini yasa aq.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:45 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Dit vinik n goeie.....thanks zargon...
Moment...ff mn notitieblok erbij pakken.
Hoe zeg je in het Turks: "Dump je vriend en chill met mij"?
Hier staan er meer in: ONZ / Turkse scheldwoorden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:45 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Dit vinik n goeie.....thanks zargon...
Moment...ff mn notitieblok erbij pakken.
Hoe zeg je in het Turks: "Dump je vriend en chill met mij"?
Biraz Turkye konusalbilyorum... niet te moeilijke zinnen gebruiken..pliezzequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sevgilini siktir et, bana takil hayatini yasa aq.
Hayir..ik wil het nu weten... Hoe zeg je in het Turks; " ik vond je al leuk vanaf de eerste dag dat ik je zag type"quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier staan er meer in: ONZ / Turkse scheldwoorden.
Die vertaling van jouw zin komt later wel.
Ik ga jou binnenkort ook stalken....maar dat vereist een ingewikkelde masterplan. ( ben er nog mee bezig)......quote:
Seni ilk kez gordugumden beri senden hoslandim ve ustune hoplamak istedim.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:49 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Biraz Turkye konusalbilyorum... niet te moeilijke zinnen gebruiken..pliezze
[..]
Hayir..ik wil het nu weten... Hoe zeg je in het Turks; " ik vond je al leuk vanaf de eerste dag dat ik je zag type"
Ik ben niet zo interessant dus doei hequote:Op maandag 24 augustus 2015 18:51 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Ik ga jou binnenkort ook stalken....maar dat vereist een ingewikkelde masterplan. ( ben er nog mee bezig)......
Ben je besneden? Zo niet, heb je wel een probleem hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:49 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Biraz Turkye konusalbilyorum... niet te moeilijke zinnen gebruiken..pliezze
[..]
Hayir..ik wil het nu weten... Hoe zeg je in het Turks; " ik vond je al leuk vanaf de eerste dag dat ik je zag type"
wel lekkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo interessant dus doei he
tesekur askim. Op jou kan ik tenminste rekenen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seni ilk kez gordugumden beri senden hoslandim ve ustune hoplamak istedim.
Dat bepaal ik nog altijd zelf hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo interessant dus doei he
Zoals ik net al zeiquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:54 schreef Unreachable_ het volgende:
Waarom duuun jullie zo? Nicin?
[..]
tesekur askim. Op jou kan ik tenminste rekenen.
En hoe zeg je: " Dump je vriend en chill met mij"? Ik wil die naar een Turkse meisje sturen hier op fok.nl. Maar zij is moeilijk en n paar centimeter langer dan ik..
Ik ga nu sporten.......ik ben rond 20.00uur terug. Stipt!![]()
Gule Gule Turkse broeders en zusters. Ik ga hier blijven wonen bij jullie...
Iyi Aksamlar
Ok doei blijf het deurtje uitquote:Op maandag 24 augustus 2015 18:56 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf hoor.![]()
Jullie zijn te verslavend...ik ga nu de deur uit.
Omg zo zieligquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
https://instagram.com/p/6xsavzhVSs/
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat jij... Nee laat maar ik doe niet aan beddua.
Laat ze 10% aan Bulgarije geven, kunnen ze fatsoenlijke wegen van bouwen. Tering zeg, de hoofdstad heeft niet eens ring snelweg.quote:
Stuur een paar Kroaten naar Bulgarije, helpt veel meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Laat ze 10% aan Bulgarije geven, kunnen ze fatsoenlijke wegen van bouwen. Tering zeg, de hoofdstad heeft niet eens ring snelweg.
Sofiaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Laat ze 10% aan Bulgarije geven, kunnen ze fatsoenlijke wegen van bouwen. Tering zeg, de hoofdstad heeft niet eens ring snelweg.
Hadi beddua tutarsaquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een beetje leedvermaak op z'n tijd kan geen kwaad.Birazda ben güleyim ya.
Laat haar met rust,ze wil je niet!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:27 schreef Saisai het volgende:
Hi.
Ik zou graag met mijn Turkse buurmeisje willen communiceren. Weten jullie een goed programma/ website die Nederlands - Turks (of Engels - Turks, mag ook) kan vertalen voor ons?
Google Translate bakt er namelijk niets van, volledig onleesbare zinnen.
/edit, Oh ik zie dat xaban06 de link hierboven al geeft wáárom ik dit wil. Nou, daarom dus. Hopelijk is er niets aan de hand
Google Translate?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:27 schreef Saisai het volgende:
Hi.
Ik zou graag met mijn Turkse buurmeisje willen communiceren. Weten jullie een goed programma/ website die Nederlands - Turks (of Engels - Turks, mag ook) kan vertalen voor ons?
Google Translate bakt er namelijk niets van, volledig onleesbare zinnen.
/edit, Oh ik zie dat xaban06 de link hierboven al geeft wáárom ik dit wil. Nou, daarom dus. Hopelijk is er niets aan de hand
Ja, die maakt er dus onleesbare zinnen van, zoals aangegeven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Google Translate?
Of vraag een andere Turk uit de buurt.
Kendin kaşındın.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wowowow beetje proberen mij te doden dmv dat
Trauma gecirdimquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe bevalt KPD trouwens, Opsonisatie?
dan kan ze dat zelf kenbaar maken toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:38 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Laat haar met rust,ze wil je niet!!
Hij is beetjequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
dan kan ze dat zelf kenbaar maken toch?
Ja, dat zou nog kunnen inderdaad. Is er geen betere vertaler dan Google Translate in dit geval?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is beetje, neem m niet serieus.
Maar wat als jullie het dmv steekwoorden proberen? Dan werkt translate wel redelijk
Ik weet echt niet iets anders dan google translatequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja, dat zou nog kunnen inderdaad. Is er geen betere vertaler dan Google Translate in dit geval?
Trouwens: leren ze geen Engels op school in Turkije?
Hier in NL wordt je ook waarschijnlijk meer blootgesteld aan die taal. tv internet radioquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet echt niet iets anders dan google translate. Tegenwoordig leren ze wel Engels op school, maar niet zo goed als in Nederland, vind ik persoonlijk. Mijn nichtjes en neefjes praten zeer slecht engels vergeleken met leeftijdsgenootjes hier in NL.
haha, dat is wel zuurquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hier in NL wordt je ook waarschijnlijk meer blootgesteld aan die taal. tv internet radio
Daar krijg je alleen maar tarkan op de radio en de televee gvd.
Blijf gwn van haar af man.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
dan kan ze dat zelf kenbaar maken toch?
Wat zeg jij alemaan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is beetje, neem m niet serieus.
Bedankt voor je hulpvaardige tip, maar het was sowieso niet mijn bedoeling om haar te betasten.quote:
Kan je niet lezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:21 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Blijf gwn van haar af man.
[..]
Wat zeg jij alemaan?
quote:
Oke,dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
Bedankt voor je hulpvaardige tip, maar het was sowieso niet mijn bedoeling om haar te betasten.
Pffffffffffffffffffffquote:
quote:Baba : Evladım seni çok göresim geldi, nerelerdesin?
Evlat : Baba çok işim var..
—–
Baba : Evladım seni arıyorum, ama ulaşamıyorum.
Evlat : Baba toplantılarım var.
—–
Baba : Evladım seni bugün yemeğe bekliyoruz.
Evlat : Baba arkadaşlarla önceden yaptığımız bir program var.
—–
Baba : Evladım bir sesini duyayım dedim.
Evlat : Babacığım şimdi kapatmak zorundayım, ben seni ararım.
—–
Baba : Evladım seni ne zaman göreceğiz?
Evlat : Baba çok işim var, bir ara uğrarım.
—–
Baba : Evladım dün gece rüyalarıma girdin, iyi misin?
Evlat : İyiyim baba iyiyim.. Şimdi araba kullanıyorum, seni sonra ararım..
—–
Baba : Evladım ne zaman arasam işin var, yoğunsun, seni çok özledim, ne zaman görüşeceğiz?
Evlat : OF BABA YAAA!!!
Bir zaman sonra evlat babasına telefon eder… Telefonu açan babasının komşusudur
Evlat : Babamla görüşeceğim, çok işim var, gelemeyeceğimi söyleyecektim..
Komşu : Babanız dün gece vefat etti, son sözleri de “Evladım şimdi iş toplantısındadır, onu rahatsız etmeyin, beni toprağa siz verin” oldu..!!!
BEĞENDİYSEN PAYLAŞ LÜTFEN...
ik denk dat pkk isis was in het origineelquote:
herkenbaar dat gedragquote:
Ik verwachtte meer na het lezen van de titel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:31 schreef Che_ het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)or-turkse-winkeliers![]()
😂😂😂
Altijd hetzelfde met die Turken. Alle Turken terug naar het buitenland!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:31 schreef Che_ het volgende:
😂😂😂
Shiiiiit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:21 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Leeeeip
Is er daar weer iets gebeurd?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:52 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe bevalt KPD trouwens, Opsonisatie?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:21 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Leeeeip
Niet dat ik weet. Opsonisatie heeft onlangs toegang tot KPD aangevraagd. Wie weet in de toekomst...quote:
Omg, wats dit verkeerde quote ja ik bedoelde dat andere linkje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Verkeerde post in de quote, hoop ik.
Pijnlijke fout dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:31 schreef Che_ het volgende:
😂😂😂
Cool! zie ik nu goed dat Turkije veel kleding exporteertquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:15 schreef zarGon het volgende:
http://globe.cid.harvard.edu/..
http://atlas.cid.harvard.edu/..
Volgens mij is textiel de grootste industrie in Turkije. Verder is voor zover ik weet Vestel bijvoorbeeld de grootste tv-producent van Europa. En auto's natuurlijk (fabrieken in Kocaeli en zo).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cool! zie ik nu goed dat Turkije veel kleding exporteert
Wie koopt er Vestel danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij is textiel de grootste industrie in Turkije. Verder is voor zover ik weet Vestel bijvoorbeeld de grootste tv-producent van Europa. En auto's natuurlijk (fabrieken in Kocaeli en zo).
een hele hoop mensen zonder dat ze het wetenquote:
Ah dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
een hele hoop mensen zonder dat ze het weten
https://en.wikipedia.org/wiki/Vestel
A. S?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
quote:Isis (UK TV and white goods brand)
Ananın Şirketi.quote:
Erdogan als CEOquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb hem liever als CEO van TCquote:
Weet jij software waarmee ik programma's in een eigen omgeving kan laten draaien, zonder dat ze dus bestanden overal plaatsen...quote:
Helaas.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet jij software waarmee ik programma's in een eigen omgeving kan laten draaien, zonder dat ze dus bestanden overal plaatsen...
Iets zoals Sandboxie, maar dat werkt niet met alles (Office, VMware en zo).
Wil het voor mijn Windows To Go-installatie.
Ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:35 schreef zarGon het volgende:
Best wel briljant hoe hersenen werken.
Heb je weleens een 'black-out' gehad tijdens het autorijden? Dat je op de autosnelweg rijdt waar je zo vaak hebt gereden dat je het (onbewust) op autopilot rijdt en in gedachten verdwaald en een korte tijd erna 'wakker' wordt en plotseling beseft dat je even niet weet waar je bent en dat je dus afwezig was... En het 'leuke' is dat je lichaam tijdens de autopilot gewoon blijft functioneren, want je blijft netjes rijden en veroorzaakt geen ongelukken en zo.
Snap je.
Misschien de sandbox van Comodo internet security?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet jij software waarmee ik programma's in een eigen omgeving kan laten draaien, zonder dat ze dus bestanden overal plaatsen...
Iets zoals Sandboxie, maar dat werkt niet met alles (Office, VMware en zo).
Wil het voor mijn Windows To Go-installatie.
Tegen, op deze manier.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:39 schreef zarGon het volgende:
Zijn jullie trouwens vóór of tegen een Turkse grondoffensief in Syrië?
Meh, een heel pakket; te vervuilend.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Misschien de sandbox van Comodo internet security?
Het steunen van de ene groep fundamentalisten tegen de anderen en tegen de Koerdische zin aanwezig zijn.quote:
In Suriname hebben we petjel, Javaanse groentesalade met pindasaus, is keilekker. De pindasaus is wel iets anders dan 'normaal', door toevoeging van kentjur. Zit (doorgaans) geen mango in though.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:27 schreef zarGon het volgende:
Wat vinden jullie van satésaus/pindasaus op salade?
Hoorde van een collega dat er een mangosalade met satésaus/pindasaus is; dat vond ik nou niet echt aantrekkelijk klinken. Kan ook komen omdat ik niet houd van satésaus/pindasaus... En het zoete van mango zie ik gewoon niet samen gaan met het penetrante van satésaus/pindasaus.
Al met al vind ik het maar een rare combinatie.
Voor, mits steun uit het westen. ..maar of Rusland dat gaat toestaan?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:39 schreef zarGon het volgende:
Zijn jullie trouwens vóór of tegen een Turkse grondoffensief in Syrië?
Turkije heeft echt zoveel verkloot door die tegengoal op 90+1'. Gggg...quote:Op donderdag 3 september 2015 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
22.38: Einde wedstrijd. Nederland verliest met 0-1, om nog kans te maken moet Oranje zondag winnen van Turkije.
Die petjel bestaat als ik het goed heb gelezen wel uit gekookte groente. Is net even anders dan salade bestaande uit rauwe groenten.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:41 schreef krioro het volgende:
[..]
In Suriname hebben we petjel, Javaanse groentesalade met pindasaus, is keilekker. De pindasaus is wel iets anders dan 'normaal', door toevoeging van kentjur. Zit (doorgaans) geen mango in though.
Kuzey Suriye Türk Cumhuriyeti?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:00 schreef xaban06 het volgende:
Beetje zoals KKTC. KSTC, klinkt wel gaaf.
quote:Op woensdag 2 september 2015 21:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het steunen van de ene groep fundamentalisten tegen de anderen en tegen de Koerdische zin aanwezig zijn.
Dat brengt geen vreedzame oplossingen, wat jij?
Een oplossing die iedereen tevreden stelt bestaat wellicht niet; een vreedzame oplossing zal alleen gezocht worden als men alle andere (gewelddadige) manieren heeft geprobeerd. Zo werken mensen nou eenmaal...quote:Op donderdag 3 september 2015 11:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Voor, mits steun uit het westen. ..maar of Rusland dat gaat toestaan?
Fix ietsquote:Op vrijdag 4 september 2015 14:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Had net een coffee date met een Perzische collega. Intelligent en leuk. Wow.
🙈
Verstandig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 14:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ze ontslag neemt misschien. Rommelen met collega's levert alleen gezeik op.
De groenten (boontjes, kool) worden heel kort gekookt ja, taugé zelfs alleen overgoten met kokend water, maar (zoals ik het ken) niet warm geserveerd. Alles hoort iig knapperig te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 01:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die petjel bestaat als ik het goed heb gelezen wel uit gekookte groente. Is net even anders dan salade bestaande uit rauwe groenten..
Ja, een andere toepassing is bijv. bij baka bana (gemaakt met bakbanaan, geen gewone banaan).quote:In 'jullie' (Surinamers/Indonesiërs etc.) eetcultuur wordt pindasaus wel vaker gebruikt, toch?
Eerlijk gezegd gebruik ik het zelf ook niet. Vooral omdat ik de gerechten waarin het gebruikt wordt (voor zover ik weet) nooit zelf maak. =$quote:Hoor trouwens voor het eerst van "kentjur"; na het zien van de plaatjes dacht ik even dat het 'gewoon' aardpeer was..
Eigenlijk wel een ideale partner voor Mathemaat. Ze is gek op getallen (statistician, mathematician + machine learning).quote:
Nodig ze beiden uit op een huwelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een ideale partner voor Mathemaat. Ze is gek op getallen (statistician, mathematician + machine learning).
Dan gaan ze zeker allebei berekenen hoe groot de kans op een succesvol huwelijk is.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nodig ze beiden uit op een huwelijk.
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:14 schreef sylvesterrr het volgende:
http://m.metronieuws.nl/k(...)a-bevalling-tweeling
Aan de vrouwen hier: zou je dit soort foto's maken én deze ook delen met vrienden/familie/de wereld?
Aan de mannen hier: wat zouden jullie ervan vinden als vrouwlief dergelijke foto's zou delen met vrienden/familie/de wereld?
Ik vind zwangerschapsfoto's best wel persoonlijk eigenlijk. Al helemaal als de vrouw alleen ondergoed aan heeft.quote:
Je weet wat voor vlees je in de kuip hebt als je haar bezwangert...quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Aan de mannen hier: wat zouden jullie ervan vinden als vrouwlief dergelijke foto's zou delen met vrienden/familie/de wereld?
De vrouw in kwestie heeft 224.000 volgens op Instagram. Fitness is haar werk, en haar lichaam is haar visitekaartje.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind zwangerschapsfoto's best wel persoonlijk eigenlijk. Al helemaal als de vrouw alleen ondergoed aan heeft.
Ik had het dan over je eigen vrouw/vriendin.quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie heeft 224.000 volgens op Instagram. Fitness is haar werk, en haar lichaam is haar visitekaartje.
Kun je niet vergelijken met Ingrid van de HR-afdeling die in een gekke bui besloot om haar zwangerschapsfoto's online te zetten.
Zou ik niet erg vinden. Je ziet net zoveel als op het strand.quote:Op vrijdag 4 september 2015 19:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik had het dan over je eigen vrouw/vriendin.
komt door die kut TTquote:
De kans is het hoogst als je ongeveer de eerste 1/3 afwijst van het aantal mensen, dat je wil afgaan in je leven. En de eerste betere dan de 1/3 kiest. De kans is dan ongeveer 35-40% dat je dan het beste pakt. Dus ik weet de kans alquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeker allebei berekenen hoe groot de kans op een succesvol huwelijk is.
By the way:
Eet smakelijk.
http://www.famme.nl/fotog(...)-zijn-vriendin-vast/quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Aan de vrouwen hier: zou je dit soort foto's maken én deze ook delen met vrienden/familie/de wereld?
quote:Op zaterdag 5 september 2015 14:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
http://www.famme.nl/fotog(...)-zijn-vriendin-vast/
wablief?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:21 schreef zarGon het volgende:
Net beseft: de Nederlandse 'pap' is 'mama' in het Turks....
sus leeeenquote:Op zondag 6 september 2015 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
2-0.Let maar op, het wordt of gelijkspel of een nederlaag voor Turkije.
Ik denk het ookquote:Op zondag 6 september 2015 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Onverwachtquote:Op zondag 6 september 2015 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Zolang Seedorf geen penalty neemt zie ik Kluivert wel van Hakan Sukur winnen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:00 schreef Deuce92 het volgende:
Wat vinden jullie van die Patick Kluivert?
Echt goede voetballert hè.
Die zal vast wel scoren.
Bedankt dat je dat even kwam meldenquote:Op zondag 6 september 2015 19:10 schreef dvdfreak het volgende:
ticket+hotel geboekt Hong kong here i come
nederlnad speelt bagger, dus is wel aannemelijkquote:Op zondag 6 september 2015 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Nog ~25 minuten. Zouden ze het nog zolang kunnen volhouden?
cool. waarom hong kong?quote:Op zondag 6 september 2015 19:10 schreef dvdfreak het volgende:
ticket+hotel geboekt Hong kong here i come
waar eerder geweest in azie?quote:Op zondag 6 september 2015 19:46 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
De sfeer in Aziatische steden is veel beter
Ondertussen berichten over 30 Turkse soldaten die vanavond gedood zouden zijn in een PKK-nederlaag.quote:Op zondag 6 september 2015 21:28 schreef underground1009 het volgende:
Iedereen tuuteren bruur! Dat is voor mij grote blij
Helaas...quote:Op zondag 6 september 2015 22:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ondertussen berichten over 30 Turkse soldaten die vanavond gedood zouden zijn in een PKK-nederlaag.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2015 17:30 schreef sylvesterrr het volgende:
Van wat is ditSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn Turkse gastarbeiders en zijn Nederland dankbaar voor alle kansen die wij en onze kinderen hebben gekregen.quote:Op maandag 7 september 2015 01:28 schreef Copthorne het volgende:
Heey gasten. Wat betekent:
Hollandanin carsisini Turkler bastii
Gicik hollandalilara kapak olsun
Hollandanin sesi cikmiyo
quote:Op maandag 7 september 2015 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wij zijn Turkse gastarbeiders en zijn Nederland dankbaar voor alle kansen die wij en onze kinderen hebben gekregen.
Alleen dat?quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:33 schreef xaban06 het volgende:
Patates + kanat in de oven proberen, umarim iyi olur
Je had tenminste een beetje pilav of bulgur bij kunnen makenquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
nasil yani, andere gerechten erbij bedoel je?
Had soep gemaaktquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je had tenminste een beetje pilav of bulgur bij kunnen maken
Demonstratie was o.a. ook gericht tegen NL(se media).quote:Op zondag 13 september 2015 19:16 schreef Unlabeled het volgende:
wat heeft het voor zin om op nederlands grondgebied te demonstreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |