Lijkt van nietquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:08 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Volgt de NOS hetzelfde debat als wij?
Wil je er over praten?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:08 schreef Sked het volgende:
Ik begin een beetje verdrietig te worden van hoe Rutte zichzelf weer presenteert
Het is ook niet moeilijk de premier op dit punt onderuit te halen. Rutte kan dit gewoon niet uitleggen.quote:
Klaver ondervraagd net alsof hij met een parlementaire enquête bezig is en Rutte in het stoeltje zit xDquote:
Balkenende was daar ook al zo goed in, je zou nog bijna zeggen dat je voordat je het torentje betrekt even een klein cursusje erin krijgt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:14 schreef raptorix het volgende:
De vraag is: Was u op de hoogte dat uw minister van Fin. dat 3e steunpakket niet uit zou sluiten.
Rutte: blaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbhablaha blhalabh blaha lbha
Ik las FHMquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:18 schreef raptorix het volgende:
Dit is trouwens goed artikel: www.ftm.nl/column/draghi-(...)oet-van-griekenland/
Sowieso zou ik iedereen FTM aanraden, echt goede analyses
Je bent niet de enige hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:20 schreef Odaiba het volgende:
En dit is weer waarom ik niet graag naar Mark Rutte luister. Ik heb de neiging weg te zappen nu
Het was puur een inhoudelijke uitspraak jaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Rutte echt gezegd dat die uitspraak in het verkiezingsdebat (dat er geen geld meer gaat naar Griekenland) niet was voor electoraal gewin ?
Ik wordt een beetje moe van die man.
Nou dat vind ik juist goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:21 schreef Mani89 het volgende:
Ah Pechtold heeft weer een uitspraak opgegraven.
Dat ie dat durft te zeggen, ik neem aan dat heel Nederland weet dat het niet zo is.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het was puur een inhoudelijke uitspraak ja. Zetelwinst speelde geen enkele rol.
Het administratiemevrouwtje zit alle debatten van de afgelopen jaren na te zoeken op foutenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:21 schreef Ryan3 het volgende:
O, tijdens de provinciale staten verkiezingen zei hij in dit jaar: nog geen dubbeltje meer naar Griekenland...
Rutte, Rutte, Rutte toch...
Ik ook maar het ziet er zo geforceerd uit, na elke vraag zie ik hem de kamer uitstormen om weer achter zijn computertje te googelen naar Rutte+Griekenland.quote:
Nogal ja, maar de zetels die hij er mee binnen sleept neemt niemand hem af en de kiezer, die het geheugen van een goudvis heeft, is het over een week toch alweer vergeten.quote:
Daarom, de maand voor de verkiezingen heeft ie weer allerlei praatjes wat voor zoete koek wordt aangenomen. Hij is zo glad als een aal met 3 kg boter op z'n kop.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:24 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nogal ja, maar de zetels die hij er mee binnen sleept neemt niemand hem af en de kiezer, die het geheugen van een goudvis heeft, is het over een week toch alweer vergeten.
Elias heeft Georgina tenminste gepaald.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
Volgevreten Ton Elias past amper in z'n stoel
Jij bent het 100% met hem eens in dit debat?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:26 schreef Gerolsteiner het volgende:
Rutte.
Zou zo weer op hem stemmen.
Samen met die Verhofstadt, was wel het dieptepunt van de laatste jaren ja. Jammer dat de Russen toen net niet in de buurt waren.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n VVD held in het Europees Parlement.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:26 schreef Gerolsteiner het volgende:
Rutte.
Zou zo weer op hem stemmen.
Volksmenner Guy die het opgeruide publiek aanspoort om te klappen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Nog zo'n VVD held in het Europees Parlement.
Que ?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:27 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Elias heeft Georgina tenminste gepaald.
Zal ik 112 bellen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:33 schreef Confetti het volgende:
Pechtold weer in codetaal aan het pleiten voor een Verenigde Staten van Europa. Arresteer die vent toch eens.
Wil jij die horen dan ?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:33 schreef Zipportal het volgende:
Hebben de jongens van Groep Bontes/Van Klaveren ook nog een mening?
Pechtold doet het in klaretaal, Rutte doet het in codetaal.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:33 schreef Confetti het volgende:
Pechtold weer in codetaal aan het pleiten voor een Verenigde Staten van Europa. Arresteer die vent toch eens.
Bontes was voor de rust volgens mij.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:33 schreef Zipportal het volgende:
Ze zijn tegen. (Maar dat zijn ze bij alles)quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:33 schreef Zipportal het volgende:
Inmiddels geen Bontes meer. Ik denk dat Joram niet aanwezig is in het gebouw.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:33 schreef Zipportal het volgende:
Bontes sprak net nog in de eerste termijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inmiddels geen Bontes meer. Ik denk dat Joram niet aanwezig is in het gebouw.
Welnee. Hij heeft het over 'verregaande mechanismen' en intensievere samenwerking. Woorden als eurobonds durft hij niet in de mond te nemen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:34 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Pechtold doet het in klaretaal, Rutte doet het in codetaal.
Daarbij, mensen arresteren om een mening.
Nog een keerquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:35 schreef raptorix het volgende:
Die turk zal straks ook wel weer mogen.
Daar zou hij iets mee moeten doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:29 schreef Mani89 het volgende:
Mark heeft deze speech speciaal in elkaar gedraaid om iedereen in slaap te sussen, die man is echt niet tot wankelen te brengen.
Doet het lekker zelf. Daar is het Burgerarrest voor uitgevonden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:33 schreef Confetti het volgende:
Maar die had zich toch alweer afgescheiden van Joram? Die praat dacht ik alweer voor zuh eigen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:35 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Bontes sprak net nog in de eerste termijn.
Is ie al langs geweest dan ? Die met die baard of die andere ?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:35 schreef raptorix het volgende:
Die turk zal straks ook wel weer mogen.
Dat mag in het parlement, welkom in een democratie.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:35 schreef Confetti het volgende:
Arrestatie vind ik gelegitimeerd omdat hij oproept tot vijandige acties tegen Nederland.
Kuzu stond erquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ie al langs geweest dan ? Die met die baard of die andere ?
Die transfers, in wat voor vorm dan ook, krijg je gratis cadeau bij het voeren van één munt. Als je dat niet wilt moet je er uitstappen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:31 schreef Childofthe90s het volgende:
Kabinet is tegenstander van een transferunie, maar tekent straks de derde cheque richting Griekenland
Je denkt toch niet dat hij zijn zetel (= gratis geld) gaat opgeven. Hij verdwijnt pas in 2017 uit de Kamer.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar die had zich toch alweer afgescheiden van Joram? Die praat dacht ik alweer voor zuh eigen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:37 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Die transfers, in wat voor vorm dan ook, krijg je gratis cadeau bij het voeren van één munt. Als je dat niet wilt moet je er uitstappen.
Maar dat hoeft toch niet, hij kan gewoon als Lijst Bontes doorgaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:38 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij zijn zetel (= gratis geld) gaat opgeven. Hij verdwijnt pas in 2017 uit de Kamer.
Qua spreektijd lijkt me dat niet handig.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch niet, hij kan gewoon als Lijst Bontes doorgaan.
Ach, er zijn toch al 100 'fracties'quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Qua spreektijd lijkt me dat niet handig.
Op naar het twee/drie-partijenstelsel.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, er zijn toch al 100 'fracties'
Rutte snapt niet eens welke belofte hij exact heeft gedaan, dus ik kijk nergens meer raar van opquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:42 schreef Pedroso het volgende:
Rutte snapt niet dat er zoveel kritiek is op het beste kabinet ooit. Ze kunnen zo goed met elkaar opschieten en gaan zelfs samen een strandwandeling maken. Hulde !
Sssssssht..quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:50 schreef Silverdigger2 het volgende:
gaan ze ook nog verantwoorden dat de griekse overheid veel geld aan fraude misloopt door postbusfraude via Nederland?
De meeste landen lopen een hoop geld mis door postbusfraude via Nederland maar die lukt het wel om een fatsoenlijk budget aan te houden.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:50 schreef Silverdigger2 het volgende:
gaan ze ook nog verantwoorden dat de griekse overheid veel geld aan fraude misloopt door postbusfraude via Nederland?
Duitsland kreeg zijn schulden ook kwijtgescholden nadat bleek dat ze deze niet konden terugbetalen, maar griekenland krijgt geen kwijtscheldingquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:51 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De meeste landen lopen een hoop geld mis door postbusfraude via Nederland maar die lukt het wel om een fatsoenlijk budget aan te houden.
De Duitse schulden waren oorlogsschulden die hen of door de geallieerden zijn opgelegd in het Verdrag van Versailles of uit de Tweede Wereldoorlog (gestart door een dictator) stammen. Het is een stuk makkelijker om die te kwijt te schelden dan schulden die door een democratie zijn gemaakt omdat ze niet voldoende belastingen konden innen om hun verzorgingsstaat te financieren.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Duitsland kreeg zijn schulden ook kwijtgescholden nadat bleek dat ze deze niet konden terugbetalen, maar griekenland krijgt geen kwijtschelding
Jinek:quote:
quote:ALEXANDER PECHTOLD blikt terug op Kamerdebat over steun aan Griekenland | DAVID VERMEULEN over het succes van THE INNER CIRCLE | SAIL 2015 | CEES GEEL & CHRIS TATES in toneelstuk MONT VENTOUX |
Heb je speciaal de bijbel erbij gepakt?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:38 schreef Reya het volgende:
Prediker 5:5, niet 5:4: tegenvallend van Staaij.
Alles in mijn hoofd.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je speciaal de bijbel erbij gepakt?
Nu toch de moties?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die was op het begin van de tweede termijn.
Geert heeft zijn moties al ingeleerd.quote:
Hij zal zijn vakantie in Cap d'Agde wel hebben moeten onderbreken voor dit debat.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Rutte is mad. Hij keek nog even vies naar de zaal.
Ho ho, gisteren was het stranddag.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij zal zijn vakantie in Cap d'Agde wel hebben moeten onderbreken voor dit debat.
Wat een topminister hebben we toch ookquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, gisteren was het stranddag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat een topminister hebben we toch ook
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hhhhhhhhhhéropen de vergadering.
Toen hij ooit eens voor de verandering de trein nam, beleefde hij een echte cultuurschok, bekende hij tegen een verslaggever van deze krant. "Wat hebben die mensen allemaal voor kleren aan? Gaan ze daar in sporten of zo? Ik had echt de behoefte om aan mensen te vragen: 'wat voor werk doet u?'"quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ard werd geboren in maatpak.
Dit is dus helaas geen stukje van De Speld.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen hij ooit eens voor de verandering de trein nam, beleefde hij een echte cultuurschok, bekende hij tegen een verslaggever van deze krant. "Wat hebben die mensen allemaal voor kleren aan? Gaan ze daar in sporten of zo? Ik had echt de behoefte om aan mensen te vragen: 'wat voor werk doet u?'"
Een wereldvreemde bal dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toen hij ooit eens voor de verandering de trein nam, beleefde hij een echte cultuurschok, bekende hij tegen een verslaggever van deze krant. "Wat hebben die mensen allemaal voor kleren aan? Gaan ze daar in sporten of zo? Ik had echt de behoefte om aan mensen te vragen: 'wat voor werk doet u?'"
De kasteelheer van huis te Warmond hier om de hoek in het bos, die man leeft letterlijk afgesloten van de rest van de beschaving.quote:
twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Warmondquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De kasteelheer van huis te Warmond hier om de hoek in het bos, die man leeft letterlijk afgesloten van de rest van de beschaving.twitter:ArdvanderSteur twitterde op donderdag 03-05-2012 om 22:00:07@SjoerdJanssen2 ik ken mensen die aan wiet of hasj gestorven zijn reageer retweet
Nee, bijna voorbij.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:59 schreef Odaiba het volgende:
Nog bezig. Gaat dit een latertje worden?
Het is nu spannend dus schakel snel inquote:
En 5 Big Tasty'squote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:04 schreef Zipportal het volgende:
Ton Elias heeft net patat besteld.
Zag ook een emmer mayonaise binnen komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:04 schreef Zipportal het volgende:
Ton Elias heeft net patat besteld.
VVD, PvdA en D'66 stemmen allen voor, motie afgewezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:06 schreef Constermock het volgende:
Over een half uur stemmen, ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Misschien dat er een paar dissidenten zijn?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
VVD, PvdA en D'66 stemmen allen voor, motie afgewezen.
Integere politici bij de VVD?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:14 schreef Constermock het volgende:
Misschien dat er een paar dissidenten zijn?
Daar had je op gerekend?quote:
Geen seconde.quote:
Lost niks opquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen seconde.
Hoeft van mij bovendien ook niet.
Je krijgt ook het gevoel dat je voor iemand anders JA of NEE kunt roepen, lijkt niet echt spraken te zijn van strenge controle.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijdens die hoofdelijke stemmingen hoor je altijd weer namen waarvan je denkt: ''uh oké?''
75% komt dan ook nooit of zeer zelden in de publiciteitquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijdens die hoofdelijke stemmingen hoor je altijd weer namen waarvan je denkt: ''uh oké?''
Bingolijst blijft leeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen al twee keer Van Dijk en Dijkstra. Of drie, dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bingolijst blijft leeg.
http://www.vernoeming.nl/(...)rnamen-van-nederland
Ja, maar die is al direct verworpen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
Wilders had een motie van wantrouwen ingediend, hoorde ik op radio1?
Heeft hij trouwens niet als kamerlid destijds voor toetreding van Griekenland tot de Euro gestemd ?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
Wilders had een motie van wantrouwen ingediend, hoorde ik op radio1?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |