abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:05:04 #126
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_155404900
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:02 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Bron: The Telegraph

Toch altijd weer spannend, maar bijna lachwekkend hoe Noord-Korea maar blijft vasthouden dat ze klaar zijn om dat verschrikkelijke zuiden te verslaan. En dan vervolgens zetten ze alles weer on hold en verwachten dat mensen het volgend jaar weer zullen geloven.
Hoe gaan ze die dingen inzetten? Op de ruggen van ezeltjes gebonden?

Ze hebben geen fatsoenlijke middelen om die dingen af te leveren.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_155404945
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:05 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Hoe gaan ze die dingen inzetten? Op de ruggen van ezeltjes gebonden?

Ze hebben geen fatsoenlijke middelen om die dingen af te leveren.
Daar ga ik niet over, en het zal zeker een erg slechte keuze of zelfs zelfmoord zijn van Noord-Korea.

Maar iedereen ziet de ernst in van deze nieuwe spanningen, ookal hopen ze elk jaar op.

quote:
European Union officials are "concerned" by developments on the border, a spokesman has told AFP, urging both sides to avoid "provocation."

Tensions on the divided Korean peninsula have soared following an exchange of artillery fire on Thursday that put the South Korean army on maximum alert.

Officials in the 28-nation European Union (EU) are "monitoring" events and are in "close contact with our partners," including the South Korean government through the EU delegation in Seoul and its embassy in Brussels, the spokesman added.
Bron: The Telegraph
pi_155404966
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:06 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Daar ga ik niet over, en het zal zeker een erg slechte keuze of zelfs zelfmoord zijn van Noord-Korea.

Maar iedereen ziet de ernst in van deze nieuwe spanningen, ookal hopen ze elk jaar op.

[..]

Krijg hier echt een heel naar onderbuik gevoel van, waarom kunnen mensen hun geschillen niet opzij zetten.
pi_155405020
quote:
North Korean Scud missiles "targeting 11 sites"

South Korean intelligence sources say Kim Jong-un has pinpointed 11 sites which he aims toi destroy with Scud missiles based in North Pyeongan Province.

The South Koreans are said to be expecting an attack, and have confirmed that they will retaliate.

Meanwhile conservative protests in Seoul against the North Korean regime are gaining momentum, with activists angrily punching the air and brandishing anti-Kim placards.
quote:
An "emergency situation briefing" has been called by senior North Korean officers in Pyongyang, Eirini Lemos writes.

The meeting was called to seek the support of diplomats and military personnel for the ultimatum presented to South Korea in response to the anti-Pyongyang propaganda being broadcasted across the shared DMZ.
pi_155405064
Kernwapens inzetten i.v.m. geluidsoverlast _O- _O_
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:12:23 #131
111843 Cassius
Something's fucky
pi_155405081
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef Toefjes het volgende:
Kernwapens inzetten i.v.m. geluidsoverlast _O- _O_
Zou een interessante Rijdende Rechter-aflevering opleveren.
pi_155405084
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef Toefjes het volgende:
Kernwapens inzetten i.v.m. geluidsoverlast _O- _O_
Ja, krankzinnig.
pi_155405139
Mensen die nog zo'n rare onethische reis willen boeken naar Noord-Korea moeten dit misschien maar even uitstellen?
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:15:37 #134
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_155405184
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:12 schreef Cassius het volgende:

[..]

Zou een interessante Rijdende Rechter-aflevering opleveren.
Dit is mijn kernkop en daar zult u het mee moeten doen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_155405187
En er gebeurd nog niets :')
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:18:04 #136
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_155405241
quote:
North Korea 'approves final attack plan'

A North Korean military official said a meeting of senior party and defence officials led by Kim Jong-un have "reviewed and approved the final attack operation".

He gave no details on what kind of military retaliation North Korea would see as appropriate punishment for South Korea's shelling of its territory on Thursday.

Kim Yong Chol, director of the general reconnaissance bureau of the North Korean army, denied South Korean allegations that Pyongyang has been raising tensions on the peninsula.

He also denied the North fired anything across the Demilitarised Zone and said South Korea has not offered conclusive evidence of where the rocket was launched in the North, or where exactly it landed in the South.

He suggested human error might have been a factor on the South Korean side and said the South's decision to retaliate with its own barrage was dangerous and rash.

Mr Kim said: "Skirmishes can lead to all-out war."


Campaigners: A man from an anti-North Korea and conservative civic group raises his fist in front of a banner
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:18:09 #137
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_155405244
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:15 schreef vigen98 het volgende:
En er gebeurd nog niets :')
Als we dalijk een klein schokje voelen (aardbevinkje) dan weten we dat het begonnen is :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_155405262
Van mij mag het wel gewoon een keer losgaan na al die jaren, dan zijn we ook af van die loze dreigementen :O
pi_155405275
Dit gaat zo Gulf War part II worden. Ik gok dat de Amerikanen en Zuid Koreanen binnen 24 uur de oorlog gewonnen hebben zodra die uitbreekt. Ze zien alles wat Noord Korea doet en hebben al jaren iedere vuurlinie, ieder vliegveld en alle basissen in beeld gebracht.

Noord Korea heeft nog ouder materiaal dan Saddam had, geen enkele kans. Het enige dat link is zijn de nukes, maar die zullen of de Chinezen of de Amerikanen wel veilig stellen nog voor Noord Korea ze kan gebruiken.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:23:39 #140
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_155405351
Kunnen ze misschien wel een nieuwe M*A*S*H maken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:24:09 #141
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_155405361
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:19 schreef Nintex het volgende:
Noord Korea heeft nog ouder materiaal dan Saddam had, geen enkele kans.
Ach, maar de NK soldaten kunnen wel beter marcheren dan de Irakese.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:26:30 #142
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_155405402
Mocht het echt tot een oorlog komen verwacht ik dat het Noord Koreaanse bestuur vrij snel in elkaar stort. Dat zie je altijd met dat soort regimes. Zodra er echt geschoten gaat worden, maakt iedereen zich uit de voeten en probeert zijn eigen hachje te redden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_155405419
Scud raketten?
Die haalt Israël ook zo uit de lucht, en ik geloof niet dat Zuid-Korea militair bijzonder ver achterloopt op Israël, behalve de a-bom dan.

Mag voor Kim hopendat ie ze aardig geupgrade heeft.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_155405453
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ach, maar de NK soldaten kunnen wel beter marcheren dan de Irakese.
Marcheren?

Zuid Korea heeft deze apparaten langs de grens staan:



Ik denk dat de Noord Koreanen al verslagen worden door de cultuur shock. Overal eten, welvaart, licht, iets dat ze dat in eigen land niet hebben.
pi_155405475
Alsof China en Rusland het wel even laat gebeuren dat Noord-Korea wordt binnen gevallen door Zuid Korea en de Verenigde Staten.
pi_155405532
Mocht de Kim familie vallen dan zie ik er China ook nog zelf voor aan om het noorden te gaan bezetten.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:32:27 #147
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_155405534
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:30 schreef Odaiba het volgende:
Alsof China en Rusland het wel even laat gebeuren dat Noord-Korea wordt binnen gevallen door Zuid Korea en de Verenigde Staten.
Rusland heeft geen keus en ik denk dat de VS en China dit scenario al lang besproken hebben.

Zullen vast al afspraken over gemaakt zijn, aangezien China het ook niet meer zo op heeft met het bestuur in Pyongyang
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_155405592
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:30 schreef Odaiba het volgende:
Alsof China en Rusland het wel even laat gebeuren dat Noord-Korea wordt binnen gevallen door Zuid Korea en de Verenigde Staten.
De Zuid Koreanen, VS en China kunnen prima samen door een deur. Het wordt dan gewoon een protectoraat van China o.i.d. met een 'normale' grens.

De Zuid Koreanen maken zich inmiddels meer zorgen om de beurskoersen dan het stuk land dat ze al jaren kwijt zijn.
pi_155405622
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Als we dalijk een klein schokje voelen (aardbevinkje) dan weten we dat het begonnen is :P
Dat voel je niet van zo ver :P
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:37:08 #150
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_155405634
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:36 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Dat voel je niet van zo ver :P
Ah jammer, kan best leuk zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')